Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

CHEVROLET ORLANDO

Επταθέσια ευελιξία

Καινοτομεί με την τολμηρή του εμφάνιση, τη χαμηλή γραμμή οροφής και το crossover στυλ, διατηρώντας ταυτόχρονα τη διακριτική και αναγνωρίσιμη εταιρική ταυτότητα με τη χαρακτηριστική μάσκα και το σήμα του παπιγιόν.Ένα αυτοκίνητο που μπορεί να μας συντροφεύει παντού: διασκέδαση, ψυχαγωγία και χαλάρωση με την οικογένεια και τους φίλους. Αυτό το πολυάσχολο πνεύμα προσφέρει η Chevrolet στο πρώτο για την Ευρώπη πολυχρηστικό της όχημα. Δεν ακολουθεί την πεπατημένη. Ο σχεδιασμός με έντονα crossover καταβολές - σπάει τους κανόνες της ιστορικά συντηρητικής κατηγορίας του και υποδηλώνει ότι δημιουργήθηκε για να ξεχωρίζει από το ‘πλήθος’.
Συνδυάζει την επταθέσια πρακτικότητα με την ευελιξία του εσωτερικού και το γενναιόδωρο χώρο φόρτωσης. Και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Orlando προσφέρει μια εναλλακτική λύση για πολλά από τα οικογενειακά μοντέλα της αγοράς. Η σαφώς αναγνωρίσιμη μάσκα της Chevrolet συμπληρώνεται από ένα προφίλ που χαρακτηρίζεται από τη χαμηλή γραμμή οροφής και τη μυώδη προεξέχουσα καμπύλη των θόλων Αυτό που σίγουρα κλέβει την παράσταση είναι η σχεδίαση των εσωτερικών χώρων. Το νέο μοντέλο υιοθετεί πάρα πολλά από τα τελευταία σχεδιαστικά στοιχεία της Chevrolet, όπως το εμπνευσμένο από την Corvette διπλό cockpit και ο ατμοσφαιρικός κρυφός μπλε φωτισμός της κεντρικής κονσόλας. Η καλά μελετημένη λειτουργικότητα των εσωτερικών χώρων αντικατοπτρίζεται στις τρεις σειρές, «θεατρικού-τύπου», διάταξης καθισμάτων, το γενναιόδωρο χώρο φόρτωσης και τις πολυάριθμες λύσεις αποθήκευσης. Τα καθίσματα αναφέρονται ως «θεατρικού τύπου» επειδή παρά την καμπύλη γραμμή οροφής, οι σχεδιαστές πέτυχαν να αυξήσουν το ύψος της δεύτερης και τρίτης σειράς ούτως ώστε οι επιβαίνοντες να έχουν καλύτερη θέα τόσο προς τα εμπρός όσο και προς το πλάι.
Ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης του Orlando είναι ένας από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του, αφού διαθέτει 1.487 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένες και οι δύο σειρές καθισμάτων.
Κάτω από το καπό υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τριών κινητήρων της Chevrolet, ενός βενζίνης και δύο diesel. Ο βενζινοκινητήρας, 1,8 λίτρων, αποδίδει 141 ίππους.
Η πρώτη οδηγική επαφή με το Orlando δεν είχε να προσφέρει κάτι νέο ούτε κάτι συγκλονιστικό. Βασισμένο στο πάτωμα Delta της GM, γνωστό από το Cruze αλλά και το Opel Astra, δίνει μια αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας χάρη και στα φαρδιά μετατρόχια και το μακρύ μεταξόνιο. Ο κινητήρας είναι ελαστικός και σε συνδυασμό με το καλά κλιμακωμένο πεντατάχυτο κιβώτιο ικανοποιεί απόλυτα, χωρίς να κρύβει ωστόσο την τραχύτητα του και το θόρυβό όταν ανέβουν οι στροφές.
Το επταθέσιο Chevrolet Orlando 1.8 θα βρίσκεται στην Ελλάδα, σε ένα περίπου μήνα. Με πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κοντά στα 18.000 ευρώ.