Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

FIAT Press

FIAT Press

Πέντε αστέρια για τα VW up! και Beetle στο Euro NCAP

Ο οργανισμός  (European New Car Assessment Programme) μετά από την πραγματοποίηση δοκιμών σύγκρουσης, ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, απένειμε στα νέα Volkswagen up! και Beetle, την ανώτατη τιμητική διάκριση των 5 αστέρων. Επιπλέον, το up! βραβεύτηκε για το καινοτόμο σύστημα City Emergency Braking. Για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο κερδίζει εκτός από την μέγιστη βαθμολογία και αυτό το βραβείο, καθιστώντας το μικρό up! σαν το ασφαλέστερο έναντι των ανταγωνιστών του.
Τα αποτελέσματα που πέτυχαν τα δύο αυτοκίνητα, στους τομείς της προστασίας των επιβαινόντων
σε όλες τις θέσεις ήταν τα μέγιστα ανεξάρτητα από το μέγεθος οδηγού – συνοδηγού στις μετωπικές και πλευρικές συγκρούσεις.
Όπως αποδεικνύεται δεν είναι ασφαλή μόνο τα μεγάλα αυτοκίνητα καθώς και τα δύο μοντέλα της Volkswagen πέτυχαν την καλύτερη προστασία και για τα παιδιά χρησιμοποιώντας ανδρείκελα από 18 μηνών έως και 3 χρονών.
Τα up! και Beetle πέτυχαν επίσης εντυπωσιακά αποτελέσματα σε ότι αφορά τον εξοπλισμό ασφάλειας αφού τόσο οι ζώνες ασφαλείας όλων των θέσεων καθώς και το στάνταρ σύστημα ESP αποδείχθηκαν αποτελεσματικά.
Το Euro NCAP δίνει ιδιαίτερη σημασία σε όλα τα βοηθητικά συστήματα των αυτοκινήτων γι’ αυτό και το up! βραβεύτηκε επιπλέον για το σύστημα City Emergency Braking.
Το σύστημα που μπορεί να τοποθετηθεί σαν έξτρα εξοπλισμός του αυτοκινήτου ενεργοποιείται σε ταχύτητες από 5 έως 30χλμ/ώρα χρησιμοποιώντας ένα αισθητήρα laser που τοποθετείται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ ο οποίος ανιχνεύει απόσταση μέχρι 10 μέτρων για την αποφυγή επικείμενης σύγκρουσης.
Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθεί η σύγκρουση με ένα όχημα που κινείται στην ίδια κατεύθυνση ή με ένα σταθερό αντικείμενο - χωρίς την αντίδραση (παρέμβαση) του οδηγού - το σύστημα φρεναρίσματος σε πρώτη φάση προετοιμάζεται ενώ σε δεύτερη το υδραυλικό βοηθητικό σύστημα φρεναρίσματος αλλάζει την ευαισθησία του πεντάλ φρένου.
Κατά περίπτωση το City Emergency Braking αρχίζει να αυξάνει την πίεση στο πεντάλ των φρένων μέχρι και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου σε τρίτο στάδιο ή να βοηθήσει τον οδηγό αυξάνοντας την πίεση στο πεντάλ φρένων εάν κρίνει ότι είναι ανεπαρκής.
Ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και την ιδιαιτερότητα της κατάστασης η λειτουργία του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος μπορεί να μειώσει τα σοβαρά ατυχήματα και σε κάποιες περιπτώσεις να αποφύγουμε τις μετωπικές συγκρούσεις.
Ο οργανισμός Euro NCAP που ιδρύθηκε το 1997, πραγματοποιεί δοκιμές πρόσκρουσης σε όλα τα σημαντικά μοντέλα που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή αγορά κα καταβάλει συστηματικές προσπάθειες στην κατεύθυνση της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας, καθώς και στην προστασία της ζωής των οδηγών.
Μετά τα Golf, Golf Cabriolet, Jetta, Passat, Polo, Scirocco, Sharan και Tiguan, τα up! και Beetle συμπληρώνουν την δεκάδα των αυτοκινήτων Volkswagen που κερδίζουν τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστεριών από το Euro NCAP κάτι που αποδεικνύει ότι η μάρκα δίνει μεγάλη σημασία και προτεραιότητα στην ασφάλεια όλων των μοντέλων της.



Η Mitsubishi λανσάρει το νέο επαγγελματικό ηλεκτρικό MINICAB-MiEV

Tο νέο επαγγελματικό ηλεκτρικό όχημα (EV) κατηγορίας minicar, MINICAB-MiEV1 - το δεύτερο προϊόν της σειράς EV δεύτερης γενιάς ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει στις 8 Δεκεμβρίου, 2011 στην Ιαπωνία η Mitsubishi Motors Corporation (MMC)

Προερχόμενο από το επαγγελματικό MINICAB Van, το MINICAB-MiEV έχει βασιστεί στις τεχνολογίες του i-MiEV συνδυάζοντας τον οικολογικό χαρακτήρα ενός EV, με το ανταγωνιστικό λειτουργικό κόστος και την υψηλή ικανότητα ωφέλιμου φορτίου, την οδηγησιμότητα και την αξιοπιστία που απαιτείται από ένα επαγγελματικό όχημα.
Το MINICAB-MiEV θα συνδυάζεται με δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών για να μπορούν οι πελάτες να επιλέγουν την αυτονομία που ταιριάζει στις ανάγκες τους. Η μπαταρία CD 10.5 kWh παρέχει αυτονομία 100 km ενώ η έκδοση CD 16.0 kWh αντίστοιχα 150 km.
Ξεκινώντας τις πωλήσεις του i-MiEV νέας γενιάς στην Ιαπωνική αγορά τον Ιούλιο του 2009, η MMC ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που προσέφερε το ‘απόλυτο eco-car’ σαν απάντηση στα τρέχοντα θέματα της περιβαλλοντικής ρύπανσης, της αύξησης της παγκόσμιας θερμοκρασίας και της εξάντλησης των ενεργειακών αποθεμάτων βασισμένων στο πετρέλαιο. Από τότε, η MMC έχει πουλήσει περίπου 5.000 οχήματα στην Ιαπωνία. Ως κορυφαίος κατασκευαστής EV και επεκτείνοντας τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της, η MMC στοχεύει να γίνει πρωτοπόρος στην προσπάθεια για μία κοινωνία με χαμηλά επίπεδα εκπομπών άνθρακα.


1. MINICAB-MiEV Προϊοντικά Χαρακτηριστικά

Το νέο MINICAB-MiEV προέρχεται από το μοντέλο CD της σειράς επαγγελματικών οχημάτων MINICAB. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί την ίδια μπαταρία και το ίδιο σύστημα κίνησης από το i-MiEV και αυτονομία που ικανοποιεί τις απαιτήσεις από ένα επαγγελματικό minicar. Το νέο MINICAB-MiEV προσφέρει εξαιρετική λειτουργική οικονομία σε προσιτή τιμή. Επιτυγχάνει συνολικές επιδόσεις υψηλότερες από των συμβατικών επαγγελματικών οχημάτων κατηγορίας minicar, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει υψηλή ισχύ χωρίς να επιβαρύνει το περιβάλλον και την αθόρυβη λειτουργία να μεταφράζεται σε μία ευχάριστη και άνετη οδηγική εμπειρία.


1) Περιβαλλοντικές επιδόσεις

Το MINICAB-MiEV είναι ένα "όχημα μηδενικών ρύπων", ιδανικό για τη μεταφορά τροφίμων, φρέσκων λουλουδιών και λοιπόν ευαίσθητων φορτίων ή για αποστολές παράδοσης/περισυλλογής σε περιοχές συνήθως απρόσιτες για βενζινοκίνητο όχημα (μέσα σε εγκαταστάσεις, σε περιβαλλοντικά προστατευμένες περιοχές, κλπ).

2) Οικονομία

Το γεγονός ότι προέρχεται από το χαμηλού κόστους/υψηλών επιδόσεων MINICAB Van και χρησιμοποιεί τα περισσότερα βασικά EV εξαρτήματα του i-MiEV επιτρέπει μία προσιτή τιμή αγοράς.
Τα επαγγελματικά αυτοκίνητα συνήθως χρησιμοποιούνται για περισσότερα χρόνια και διανύουν συνολικά περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με τα οικογενειακά. Γι’ αυτό και το MINICAB-MiEV προσφέρει πλεονεκτήματα σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο όχημα σε ό,τι αφορά το συνολικό λειτουργικό κόστος, συμπεριλαμβανομένης και της τιμής του, επειδή το κύριο λειτουργικό κόστος του εξαρτάται από τον ηλεκτρισμό που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας. Επιπλέον, επειδή το MINICAB-MiEV μπορεί να φορτιστεί στη δουλειά ή στο σπίτι καταργεί την ανάγκη ξεχωριστών επισκέψεων σε σταθμούς ανεφοδιασμού.

3) Ικανότητα Ωφέλιμου Φορτίου

Το MINICAB-MiEV χρησιμοποιεί το εξαιρετικό πακέτο του i-MiEV με τη μπαταρία κάτω από το πάτωμα και τον ηλεκτροκινητήρα και τα υπόλοιπα EV εξαρτήματα να τοποθετούνται κάτω από το χώρο φόρτωσης. Αυτό σημαίνει ότι ο χώρος φόρτωσης και η ικανότητα ωφέλιμου φορτίου (350 kg με δύο επιβάτες) είναι εφάμιλλα του MINICAB CD, προσφέροντας την απαραίτητη πρακτικότητα ενός επαγγελματικού οχήματος.

4) Οδηγικές επιδόσεις

Το MINICAB-MiEV αξιοποιεί τη δυνατότητα του ηλεκτροκινητήρα να παράγει μέγιστη ροπή κατά την εκκίνηση και υψηλές επιδόσεις ακόμα και όταν είναι πλήρως φορτωμένο. Επιπλέον, λόγω της αθόρυβης λειτουργίας του σαν EV, το MINICAB-MiEV αποτελεί το ιδανικό επαγγελματικό όχημα για διανομές νωρίς το πρωί ή αργά τη νύχτα σε κατοικημένες περιοχές. Επίσης, λόγω έλλειψης κραδασμών είναι ιδανικό για τη μεταφορά ευαίσθητων αγαθών. Στην άνετη λειτουργία και τον αθόρυβο χαρακτήρα του, προστίθεται και η εξαιρετική οδηγική άνεση και όλα αυτά μαζί συμβάλλουν στη μείωση της κόπωσης για τους οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα την ημέρα.

5) Αξιοπιστία

Το MINICAB-MiEV χρησιμοποιεί τη μπαταρία, τον ηλεκτροκινητήρα και άλλα σημαντικά εξαρτήματα που έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία στο i-MiEV με το οποίο μοιράζεται και το προηγμένο σύστημα διαχείρισης οχήματος MiEV OS. Παρακολουθώντας σταθερά τη στάθμη φόρτισης της μπαταρίας και παράλληλα ρυθμίζοντας το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, το MiEV OS διασφαλίζει ομαλές και υψηλές επιδόσεις. Το σύστημα συμβάλλει στην ευχάριστη, ασφαλή και αξιόπιστη λειτουργία του οχήματος, βελτιστοποιώντας/μειώνοντας παράλληλα και την κατανάλωση ενέργειας.