Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Νέο SEAT Leon CUPRA και CUPRA 280

I
Η SEAT παρουσιάζει την κορυφαία έκδοση της γκάμας Leon
Νέος κινητήρας 2,0lt σε δύο εκδόσεις με 195 και 206 Kw / 265 και 280 PS
Διαθέσιμο σε 5θυρο hatch και τρίθυροSC, με χειροκίνητο και DSG κιβώτιο


Συναρπαστικά δυναμικά χαρακτηριστικά,state-of-the-art τεχνολογία, εκπληκτική σχεδίαση σε συνδυασμό με κορυφαίααπόδοση και χρηστικότητα – το νέο LeonCUPRA ενσαρκώνει όλες τις αξίες της μάρκας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μεισχύ έως και 280 PS, το νέο CUPRA δεν αποτελεί μόνο το κορυφαίο μοντέλο της  γκάμας του Leon, αλλά είναι επίσης και το πιο ισχυρό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της μάρκας. Το νέο Leon CUPRA εγγυάταιανωτέρου επιπέδου οδηγική απόλαυση.Με πλούσιο εξοπλισμό και άριστη ποιότητα, το νέο CUPRA προσφέρει εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, ενώ θα διατίθεται από την αρχή τόσο σε πεντάθυρη όσο και σε τρίθυρη SC έκδοση.

«Με το Leon CUPRA, η SEAT κάνει για μια ακόμη φορά, ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός. Το CUPRA είναι ένα εκλεπτυσμένο, υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο, που συνδυάζει την εκφραστική δυναμική, την άνεση σε μεγάλες αποστάσεις μαζί με μια συναρπαστική, υψηλής ποιότητας αίσθηση. Οδηγική απόλαυση και ξεχωριστή σχεδίαση συναντάμε σε κάθε Leon, στο LeonCUPRA όμως η εμπειρία της SEAT απογειώνεται σε μία εντελώς νέα διάσταση. Είμαστε περήφανοι για αυτή την νέα εικόνα της μάρκας και σίγουροι για την επιτυχία της», λέει ο Jürgen StackmannCEO της SEAT S.A.


Ένα πλήρες πακέτο hi-tech συστατικών εγγυάται την κορυφαία απόδοση του νέου CUPRA. Στην κορυφή βρίσκεται ο νέος κινητήρας 2.0lt TSI μεδιπλό ψεκασμό καυσίμου και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρου. Ανάλογα με την έκδοση, θα αποδίδει 195 kW / 265 PS ή 206 kW / 280PSTo DCC (Dynamic Chassis Control), το εμπρός μπλοκέ διαφορικό, το Προοδευτικό Σύστημα Διεύθυνσης, το CUPRA Drive Profile και οι full-ledπροβολείς αποτελούν περαιτέρω εκφράσεις για τις state-of-the-artτεχνολογίες που διαθέτει το αυτοκίνητο.

«Το νέο CUPRA είναι ένα καθαρόαιμο SEAT – συναίσθημα και απόδοση, σχεδιασμός και δυναμική, συνδυάζονται για να προσφέρουν οδηγική απόλαυση για πολλά χιλιόμετρα. Η state-of-the-art τεχνολογία είναι εμφανής παντούTo νέο CUPRA είναι ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο, που αισθάνεται άνετα τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα »λέει ο Dr.Matthias RabeΑντιπρόεδρος της SEAT S.A. για την Έρευνα και την Ανάπτυξη.

Με το νέο Leon CUPRA μία ιστορία επιτυχίας, που ξεκίνησε το 1996 με το πρώτο ΙΒΙΖΑ Cupraπερνάει στο επόμενο επίπεδο.

Οδήγηση – κορυφαία απόδοση
CUPRA σημαίνει ικανότητα, απόδοση, δυναμική – και το νέο LeonCUPRA εκπληρώνει όλες αυτές τις υποσχέσειςΤο CUPRA 280 με τοπροαιρετικό DSGτο κορυφαίο μοντέλο της μάρκαςεκτινάσσεται από τομηδέν στα 100km/h σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα και σε 5,8 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (Leon SC), ενώ η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητά του φτάνει τα 250km/h. Η μέγιστη ροπή των 350 Νm με το ευρύ φάσμα των 1.750 έως 5.300 rpm εγγυάται εντυπωσιακή ελκτική ισχύ σε κάθε περίσταση. Η έκδοση CUPRA με 195 kW / 265 PS και μέγιστη ροπή 350 nm είναι ένα μόλις ένα κλάσμα πιο αργή. Ο χρόνος επιτάχυνσης ανέρχεται σε 5,9 δευτερόλεπτα με μηχανικό κιβώτιο και 5,8 δευτερόλεπτα με κιβώτιο DSG (Leon SC).

Στον αντίποδα αυτών των επιδόσεων, το νέο Leon CURPA είναιαπίστευτα οικονομικό. Η μέση κατανάλωση καυσίμου και για τις δύο εκδόσεις είναι μόλις 6,4 λίτρα/100χλμ με DSG και 6,6 λίτρα με μηχανικό κιβώτιο. Αυτό ισοδυναμεί με 149 και 154 gr/km COαντίστοιχαενώσυγκριτικά με τον προκάτοχο του έχει επιτευχθεί εντυπωσιακή μείωση των εκπομπών κατά 41 γραμμάρια.
Hi-tech κινητήρας
Ως γνήσιος σπορ κινητήρας, ο 2.0 TSI αντιδρά αυθόρμητα σε κάθε κίνηση του γκαζιού, με έναν πλούσιο και εκλεπτυσμένο ήχο που υποβοηθείταιπεραιτέρω και από ένα sound actuator. Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας με την εξαιρετική ανταπόκριση του υπερσυμπιεστή είναι γεμάτος με hi-tech και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά όπως τοσύστημα διπλής έγχυσης καυσίμου. Η πολλαπλή τηςεξάτμισης είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή και αποτελεί μέρος ενός ευφυούς συστήματος θερμικής διαχείρισης. Ένα νέο είδος επικάλυψης των εμβόλων αλουμινίου και των ρουλεμάν κρατούν την τριβή στο ελάχιστο. Το πακέτο αποδοτικότητας τουCUPRA περιλαμβάνει επίσης και το σύστημαstart/stop καθώς και ανάκτηση της ενέργειας πέδησης.

Hi-tech πλαίσιο για ακρίβεια και δυναμική
Το CUPRA ήταν πάντα συνώνυμο με την εξαιρετική δυναμική, την ακρίβεια κινήσεων και τον εκπληκτικόsport χαρακτήρα. Ωστόσο, το νέο Leon CUPRAκατάφερε να θέσει τον πήχη ακόμα υψηλότερα. Με το DCC (Dynamic Chassis Control), το εμπρόσθιο μπλοκέ διαφορικό και το σύστημα μεταβλητής υποβοήθησης τιμονιού, το νέο Leon CUPRAεπιτυγχάνει ταχύτερους γύρους στην πίστα από τον ήδη εντυπωσιακό προκάτοχο του. Ταυτόχρονα είναι πολύ πιο άνετο στην οδήγηση, με εκπληκτικό επίπεδο άνεσης σε μεγάλα ταξίδια. Η ασφαλής και αξιόπιστη επιβράδυνση εξασφαλίζεται από το υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης, αναγνωρίσιμο από τις κόκκινες δαγκάνες.

DCC - Dynamic Chassis Control
Τα βασικά κλειδιά της δυναμικής είναι το ελαφρύ και άκαμπτο αμάξωμα. Ο ελαφρύς σχεδιασμός που χαρακτηρίζει την οικογένεια του νέου Leon είναι εμφανής και στο CUPRAΠαρά την σημαντική βελτίωση του εξοπλισμού, η νέα γενιά ζυγίζει 55 κιλά λιγότερο συγκριτικά με την προηγούμενη. Η νέα γενιά του Συστήματος Ρύθμισης Ανάρτησης (DCC)αναπτύχθηκε ειδικά για το CUPRA ώστε να είναι πιο ευαίσθητο και με μεγαλύτερη απόκριση. Το ίδιο ισχύει και για τις προτιμήσεις του οδηγού – το CUPRADrive Profile επιτρέπει εκτεταμένες και εξατομικευμένες δυνατότητες οδήγησης.


Εμπρόσθιο μπλοκέ διαφορικό
Το νέο μπλοκέ διαφορικό στον εμπρόσθιο άξονα βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση και τον χειρισμό του αυτοκινήτου που έχει την κίνηση στουςεμπρός τροχούς. Το μπλοκέ διαφορικό χρησιμοποιεί ένα σύστημαπολλαπλών δίσκων που ενεργοποιείται υδραυλικά και ελέγχεται ηλεκτρονικά. Η μέγιστη ροπή φτάνει στα 1.600 Nm και σε ακραίεςσυνθήκες μπορεί να στείλει ακόμη και το 100% της δύναμης σε έναν τροχό. Το μπλοκέ διαφορικό είναι ενσωματωμένο σε άλλα συστήματα χειρισμού, όπως το ESP και το EDS και δεν βελτιώνει μόνο την πρόσφυση αλλά εξασφαλίζει μια μοναδικά σπορ οδική συμπεριφορά.

Progressive steering
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης και το Σύστημα Προοδευτικής Διεύθυνσης που βελτιώνει περαιτέρω την οδικήσυμπεριφορά του νέου Leon CUPRAΟ οδηγός βιώνει μια ακριβή αίσθηση του τιμονιού, ενώ απαιτούνται λιγότερες κινήσεις του σε στροφές ή ελιγμούς στάθμευσης.
Το σύστημα ESP έχει αναπτυχθεί περαιτέρω ειδικά για το CUPRAπροκειμένου να ανταποκριθεί σε ένα πιο sport στυλ οδήγησης, πάντα με πλήρη διατήρηση της ασφάλειας. Για εξαιρετικά δυναμική χρήση, όπως σε μία πίστα, μπορεί να απενεργοποιηθεί σε δύο στάδια – στο πρώτο στάδιο δεν λειτουργεί το traction control και το ESP μπαίνει σε θέση sportενώ στο δεύτερο στάδιο το ESP απενεργοποιείται εντελώς.

CUPRA Drive Profile
To CUPRA Drive Profile επιτρέπει τα χαρακτηριστικά του νέου LeonCUPRA να προσαρμοστούν σε βάθος προκειμένου να καλύψουν τις ιδιαίτερες προτιμήσεις του οδηγού. Παράλληλα με το Comfort και Sportπροφίλ οδήγησης, το προφίλ οδήγησης CUPRA ήταν για τους μηχανικούς του Martorell ένα κομβικό σημείο. Στην θέση λειτουργίαςCUPRA είναι πιο άμεση η απόκριση του γκαζιού, μειώνεται η υποβοήθηση στο τιμόνι ενώ οι αλλαγές στο DSG ρυθμίζονται ανάλογα.

Δυναμική Σχεδιαστική Γραμμή
Η σχεδιαστική γραμμή είναι η μεγάλη δύναμη της οικογένειας Leon. Για το νέο CUPRA έχει εξελιχθεί ένα βήμα παραπέρα. Το νέο εμπρόσθιο μέροςμε τους μεγάλους αεραγωγούς και τους full-led προβολείς εξασφαλίζουν μια δυναμική εμφάνιση, όπως και η πίσω ποδιά με τον διαχύτη και τις δύο οβάλ απολίξεις. Το CUPRA διαθέτει αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου, ενώ οι κοκκινες δαγκάνες φρένων, τα φιμέ πλαινά τζάμια και το πίσω παρμπρίζ τονίζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.
Το επίκεντρο του εσωτερικού στο CUPRA είναι το σπορ τιμόνιμε τον μοναδικό σχεδιασμό και τα χειριστήρια στο τιμόνι για το προαιρετικό DSG καθώς και τα κορυφαία σπορ καθίσματα σε σκούρο γκρί Alcantara με λευκές ραφές. Διαθέσιμο επίσης είναι και το πλήρες μαύρο δερμάτινο σαλόνι. Τα πεντάλ και τα μαρσπιέ είναι από αλουμίνιο.

Οπτικά, το CUPRA 280 διαφοροποιείται από την έκδοση με τα 265 PS χάρη στους μεγαλύτερου τροχούς (19 ιντσών έναντι 18 ιντσών), το Αεροδυναμικό Πακέτο με την αεροτομή στο πίσω άκρο της οροφής, το logo CUPRA στις δαγκάνες φρένων και τα μαύρα καλλύματα των εξωτερικών καθρεπτών. Τα διακοσμητικά στοιχεία στον πίνακα οργάνων είναι σε βαθύ γυαλιστερό μαύρο χρώμα.

Αποκλειστικός Εξοπλισμός
Το Leon CUPRA υποστηρίζει την θέση του ως κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα της SEAT και μέσω του αποκλειστικού εξοπλισμού του. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οιfull-LED προβολείς και οι πίσω προβολείς LEDΠαράλληλα με τον ξεχωριστό σχεδιασμό τους, τα φώτα LED παρέχουν επιπλέον οφέλη ενώ φωτίζουν τον δρόμο μπροστά με μια θερμοκρασία χρώματος 5.300 KelvinΕπειδή το φως που παράγουν είναι πολύ παρόμοιο με το φως της ημέρας, ασκείται λιγότερη πίεση στα μάτια, ενώ ταυτόχρονα οι προβολείς LEDκαταναλώνουν ελάχιστη ενέργεια.

Τα κορυφαία σπορ καθίσματα Alcantara, το τιμόνι CUPRA και το Media System Plus με έγχρωμη οθόνη αφής 5,8 ιντών αποτελούν στάνταρντ εσωτερικά χαρακτηριστικάΈναεπιπλέον όμως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του εσωτερικού τουCUPRA είναι ο φωτισμός του. Τα φώτα LED στα πάνελ των θυρών τονίζουν τις καμπύλες του εσωτερικού σχεδιασμού και χαρίζουν premium αίσθηση στο χώρο των επιβατών. Το χρώμα των εσωτερικών LED μπορεί να προσαρμοστεί μέσω τουCUPPA Drive Profile – κόκκινο χρώμα σε λειτουργία CUPRAκαι λευκό στην στάνταρντ λειτουργία.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα στο προσεχές Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.
Στην Ελλάδα θα εισαχθεί μόνο η έκδοση Cupra 280με την τιμή να έχει οριστεί στις €28.650 ή €25.850 με το όφελος απόσυρσης (Leon SC), ενώ η επιπλέον επιβάρυνση για το κιβώτιο DSG-6 είναι €2.000.
Το αυτοκίνητο στην έκδοση DSG μπορεί να παραγγελθεί ήδη στην χώρα μας, ενώ η έναρξη παραγωγής της χειροκίνητης έκδοσης, εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει τον Μάρτιο.

Το Νέο Ford F-150 Επαναπροσδιορίζει τα μεγάλα Pickup

 

ΑνθεκτικότεροΝέο ατσάλινο πλαίσιο υψηλής αντοχήςισχυρό αμάξωμα από κράμααλουμινίουπάνω από 10 εκατομμύρια μίλια δοκιμών και αναγνωρισμένος κινητήρας 2.7EcoBoost®

 

Ευφυέστερο: Έντεκα νέα στοιχεία αποκλειστικά στην κατηγορία όπως κάμερα με ορατότητα360 μοιρώνενσωματωμένες ράμπες φόρτωσηςπαροχές 400-watt στην καμπίνα, προβολείς και φωτάκια LED στους εξωτερικούς καθρέπτες, λειτουργία πίσω πόρτας με τηλεχειρισμό

 

ΙκανότεροΕλαφρύτερο κατά 317.50 κιλά και τέσσερις επιλογές κινητήρων μεεντυπωσιακό συνδυασμό ισχύος, ικανότητας και απόδοσης

 

 

Η Ford παρουσιάζει σήμερα το νέο Ford F-150τη νέα εκδοχή του αγαπημένου pickup της Αμερικής. Πρόκειται για το ανθεκτικότεροευφυέστερο καιικανότερο F-150 όλων των εποχών και θέτει πρότυπα για το μέλλον των pickup.

 

Το νέο F-150 πετυχαίνει έναν εντυπωσιακό συνδυασμό ισχύοςικανότητας και απόδοσης – απόπροηγμένα υλικά που βελτιώνουν την αντοχή και την προστασία από διάβρωσημέχριταχύτερους επεξεργαστές που αυξάνουν τις  οδηγικές επιδόσεις και επαναστατικές λύσεις διαχείρισης φορτίου και ρυμούλκησης.

 

Το F-150 ανήκει στην οικογένεια pickup Ford F-Seriesbest-seller της κατηγορίας στην Αμερικήεπί 37 συνεχή χρόνια και το αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στην ήπειρο αυτή επί 32χρόνια.

 

Σχεδιάζοντας το F-150, οι μηχανικοί της Ford βελτίωσαν το χαρακτηριστικό πλαίσιο τύπου σκάλας του μοντέλουΕίναι εντελώς νέομε πιο ανθεκτικό ατσάλι από ποτέ – που το κάνει ισχυρότερο  και ελαφρύτερο. Υψηλής αντοχής κράματα αλουμινίου ήδη γνωστά από εφαρμογέςστο χώρο της αεροδιαστημικήςτων επαγγελματικών μεταφορών και άλλων βιομηχανιών χρησιμοποιούνται σε όλο το αμάξωμα του F-150 για πρώτη φορά, βελτιώνοντας την αντοχή στις ζημιές και εξοικονομώντας βάρος. Συνολικάέχουν εξοικονομηθεί πάνω από 317.50 κιλάμεπολλά οφέλη στη ρυμούλκηση, τη μεταφορά αγαθών, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και την απόδοση.

 

Ανθεκτικότερο

Το 2015 Ford F-150 είναι το ισχυρότερο και ανθεκτικότερο F-150 όλων τω εποχώνΠρινκυκλοφορήσειθα δοκιμαστεί διεξοδικά σε εργαστήριαστις πίστες δοκιμών της Ford και σταχέρια μερικών από τους απαιτητικούς πελάτες pickup της Ford σε πάνω από 10 εκατομμύρια μίλιαΣτις αυστηρές δοκιμές θα προσομοιωθούν οι απαιτήσεις των πελατών Ford κατά τη μέση διάρκεια ζωής του pickup.

Ευφυέστερο

Αρκετές καινοτομίες που αυξάνουν την παραγωγικότητα κάνουν ντεμπούτο στο νέο F-150,μερικές από αυτές αποκλειστικά στην κατηγορίαΑνάμεσά τους:

Κάμερα με ορατότητα 360 μοιρών για υποστήριξη του οδηγού στο παρκάρισμα και στουςελιγμούς σε στενούς χώρους.
Ενσωματωμένες ράμπες φόρτωσης για εύκολη φόρτωση των ATV, μοτοσικλετών και χλοοκοπτκών μηχανών.
BoxLinkένας συνδυασμός μεταλλικών βάσεων και στοιχείων πρόσδεσης για την ασφάλιση αξεσουάρ στο χώρο φόρτωσης
Προβολείς και πίσω φώτα LED για άριστη ορατότητα στο σκοτάδι
Λειτουργία υποστήριξης κοτσαδόρου, ένα νέο στοιχείο της κάμερας οπισθοπορείας πουπροσθέτει μία δυναμική γραμμή στην οθόνη με βάση τη γωνία του τιμονιούγια να μπορούν οι οδηγοί να ευθυγραμμίζουν το pickup και το τρέιλερ χωρίς να χρειάζονται βοήθεια απέξω ή να πρέπει να βγουν από το όχημα
Ευφυής μονάδα ρυμούλκησης τρέιλερ με νέοπροηγμένο σύστημα που ενημερώνει τονοδηγό για πιθανά θέματα σύνδεσης του τρέιλερ ή προβλήματα στο φως στοπ ή τη μπαταρία
Πίσω πόρτα που επιτρέπει το κλείδωμαξεκλείδωμα και απελευθέρωση θυρών μετηλεχειρισμό – καταργώντας το μηχανικό κλείδωμα και αυξάνοντας την άνεση και την ασφάλεια.
Παροχές ισχύος (400 watts, 110 voltsστην καμπίνα για τη φόρτιση εργαλείων, μπαταριών ή συσκευών κινητών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
Φωτάκια LED στους εξωτερικούς καθρέπτες για φωτισμό του εξωτερικού του pickup
Τελευταία τεχνολογία EcoBoost® σε ένα νέοακόμα πιο αποδοτικό κινητήρα 2.7 EcoBoost με σχεδίαση ελαφρού βάρους και υψηλή απόδοση
Σκαλοπάτι πίσω πόρτας νέας γενιάς που ενσωματώνεται πλήρως στο εσωτερικό της πίσω πόρτας και είναι αόρατο  όταν δεν χρησιμοποιείται

 

Η λίστα έξυπνων καινοτομιών δεν έχει τέλος. Νέα οθόνη LCD στο ταμπλό, φώτα LED στα τοιχώματα του χώρου φόρτωσης, αποθηκευτικός χώρος κάτω από το πίσω κάθισμα στις εκδόσεις F-150 Super και Crew cabs και πολλά ακόμα.

 

Τα παραπάνω πλαισιώνονται από συστήματα υποστήριξης οδηγού όπως SYNC® με MyFordTouch®hill start assistMyKey®κάμερα οπισθοπορείαςαισθητήρες, ελεγκτή φρένου τρέιλερ και ένα επεκτεινόμενο σκαλοπάτι πίσω πόρτας.

 

Ικανότερο

Για να μπορούν οι πελάτες να εργάζονται καλύτερατο F-150 υιοθετεί πρωτιές στην κατηγορίαπου υποστηρίζουν αυτόματα τους οδηγούς: Μεταξύ αυτών είναι ζώνες ασφαλείας με αερόσακους για τη δεύτερη σειρά καθισμάτων, Curve ControlAdaptive cruise control, Lane-Keeping System και Blind Spot Information System

 

Μία γκάμα τεσσάρων κινητήρων ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών στον τομέα της ισχύος.

 

Ένας νέος 2.7 EcoBoost με στάνταρ Auto Start-Stop και ένας 3.5 Vμε διπλόανεξάρτητομεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων πλαισιώνουν τους κινητήρες 3.5 EcoBoost και 5.0 Ti-VCTV8. Ο 2.7- EcoBoostελαφρύς με συμπαγείς διαστάσειςθα αποδίδει ισχύ ίδια με μερικά σύνολαV8.

 

Το νέο Ford F-150 θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά. Θα εξακολουθήσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στο DearbornMich., και στο Kansas City AssemblyPlant στο ClaycomoMo.