Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Η RENAULT ΑΛΛΑΖΕΙ ΧΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Renault και Dacia στην επιχειρηματική οικογένεια Βασίλη Θεοχαράκη

Ύστερα από 5 χρόνια παρουσίας της PGA MOTORS SAS, ως αποκλειστικού Εισαγωγέα των αυτοκινήτων Renault και Dacia στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής της PGA ΕΛΛΑΔΑ Ε.Π.Ε. και την πρόσφατη αναθεώρηση των στρατηγικών της στόχων σχετικά με το δίκτυο λιανικής πώλησης πανευρωπαϊκά, η PGA αποφάσισε να μη συνεχίσει τη δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά.

Μετά την εξέλιξη αυτή, η αυτοκινητοβιομηχανία της Renault, επέλεξε να αναθέσει στον κ. Βασίλη Θεοχαράκη την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση των αυτοκινήτων και ανταλλακτικών Renault και Dacia στην Ελλάδα.

Η οικογένεια Β. Θεοχαράκη διαθέτει ένα από τα ισχυρότερα χαρτοφυλάκια σε πολλούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, με πολυετή και ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στο χώρο του αυτοκινήτου και αποτελεί επιλογή στρατηγικής σημασίας για τη Renault.

H TEOREN MOTORS A.E., όπως πρόκειται να μετονομαστεί η PGA ΕΛΛΑΔΑ Ε.Π.Ε., ως μέλος, πλέον, των επιχειρήσεων Β. Θεοχαράκη, στοχεύει να αναδείξει τη Renault και τη Dacia στην πρώτη γραμμή των προτιμήσεων των καταναλωτών, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου πριν και μετά την πώληση.

Η Renault είναι κορυφαίο όνομα στον χώρο του αυτοκινήτου παγκοσμίως, με πλήρη και ανανεωμένη γκάμα προϊόντων, έχοντας πάντα ως γνώμονα την ποιότητα, την τεχνολογία και την ασφάλεια. Παράλληλα, η Dacia αποτελεί μια ξεχωριστή και αξιόπιστη πρόταση, απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

Στόχος της επιχειρηματικής οικογένειας Βασίλη Θεοχαράκη, είναι να αναπτύξει ένα νέο στρατηγικό σχεδιασμό για τη Renault και τη Dacia στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντάς τους έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά του αυτοκινήτου


Αυτοκίνητο που παρκάρει εντελώς μόνο του από τη Volvo

Η Volvo Cars έχει εξελίξει ένα ευφυές σύστημα για αυτόνομο παρκάρισμα του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο, στο οποίο το σύστημα έχει εγκατασταθεί για δοκιμαστικούς σκοπούς, εντοπίζει το διαθέσιμο χώρο, κάνει τις απαραίτητες μανούβρες και τελικά παρκάρει μόνο του, χωρίς την οποιαδήποτε ανθρώπινη παρέμβαση. Μάλιστα, δεν είναι απαραίτητη ακόμα και αυτή η παρουσία του οδηγού μέσα στο αυτοκίνητο! Ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο είναι ότι κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παρκαρίσματος το αυτοκίνητο λαμβάνει υπ’ όψιν τόσο την παρουσία άλλων οχημάτων όσο και πεζών που πιθανά κινούνται στον ευρύτερο χώρο!

 

Το Σύστημα Αυτόνομου Παρκαρίσματος συνδυάζει τόσο τεχνολογίες της Volvo που ήδη συναντάμε σε μοντέλα παραγωγής, όπως ανίχνευση άλλων οχημάτων και σταθερών αντικειμένων, ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, αυτόματη πέδηση κλπ. όσο και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης τις οποίες η Volvo εξελίσσει ερευνητικά. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τεχνολογίες υποδομών, ήτοι επικοινωνίας του αυτοκινήτου με τον περιβάλλοντα χώρο.

 

Πιο συγκεκριμένα, η πληροφορία για τη διαθεσιμότητα ελεύθερων θέσεων σε ένα χώρο στάθμευσης, παρέχεται από τη λεγόμενη «τεχνολογία επικοινωνίας οχήματος και υποδομών» (Vehicle 2 Infrastructure Technology), η οποία μέσω πομπών εγκατεστημένων στον ευρύτερο χώρο κίνησης του αυτοκινήτου, ενημερώνει για τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας. Ο οδηγός χρησιμοποιεί μία εφαρμογή κινητού τηλεφώνου για να ενεργοποιήσει το σύστημα αυτόνομου παρκαρίσματος και δεν χρειάζεται καν να παραμείνει στο όχημα. Το αυτοκίνητο κατόπιν μόνο του εντοπίζει την ελεύθερη θέση και με ασφάλεια κινείται προς αυτή, πραγματοποιώντας όλες τις απαραίτητες μανούβρες και σταθμεύοντας τελικά με απόλυτη επιτυχία. Η διαδικασία αντιστρέφεται όταν ο οδηγός επιστρέψει για να παραλάβει το αυτοκίνητό του από τον χώρο στάθμευσης.

 

Η Volvo Cars επιδιώκει να έχει ηγετική θέση σε τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, με το σύστημα αυτόνομου παρκαρίσματος να είναι μία μόνο από αυτές. Τα αυτοκίνητα δοκιμών δεν αποτελούν παρά το αρχικό στάδιο, με απώτερο στόχο την άμεση υλοποίηση όλων αυτών των συστημάτων σε μοντέλα παραγωγής. Η πρώτη υλοποίηση προηγμένων τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης αναμένεται στο νέο XC90, η παρουσίαση του οποίου έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2014.

 

Να υπενθυμίσουμε ότι η Volvo Cars, πάντα πρωτοπόρος σε τεχνολογίες και εφαρμογές του μέλλοντος, ήταν η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα SARTRE (SAfe Road TRains for the Environment – Ασφαλείς Οδικοί Συρμοί για το Περιβάλλον), που εστίασε σε τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. ΤοSARTRE, που ολοκληρώθηκε με επιτυχία το φθινόπωρο του 2012, ήταν ένα ερευνητικό πρόγραμμα για την ομαδοποίηση της κυκλοφορίας με στόχο να βελτιώσει μια σειρά από τομείς: Πρώτα απ’ όλα την οδική ασφάλεια, αφού περιορίζει σημαντικά τον ανθρώπινο παράγοντα στην οδήγηση, που έχει αναγνωριστεί ως αιτία, τουλάχιστον για το 80% των ατυχημάτων. Επίσης, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του οχήματος αλλά και τις εκπομπές CO2 στην ατμόσφαιρα, μέχρι και κατά 20%. Σε κάθε περιοχή εφαρμογής του προγράμματος SARTRE, υπολογίζεται πως θα εμφανίζεται εξοικονόμηση ενέργειας της τάξεως του 20%.

 


Ελαστικά Infinity Ecosis για άνετα και ασφαλή ταξίδια με οικολογικά χαρακτηριστικά


Το Infinity Ecosis είναι το ιδανικό ελαστικό για κάθε χρήση, έχοντας σχεδιαστεί για να ανταπεξέρχεται σε μία ποικιλία οδικών και καιρικών συνθηκών. Συνδυάζει τις υψηλέςεπιδόσεις, την άνεση των επιβατών και την εξαιρετική συμπεριφορά σε βροχερό καιρό. Επιπλέον, όπως υποδηλώνει το όνομά του, έχει άριστα οικολογικά χαρακτηριστικά (‘eco’) στα οποία συμβάλλουν οι βελτιωμένες γόμες πέλματος απόsilica – SO(Διοξείδιο του Πυριτίου).

 

Η Infinity αξιολόγησε τη νέα γενιά ελαστικών Ecisis σε αρκετές Ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις δοκιμών, όπως στην IDIADA, Ισπανία, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά επιδόσεων σε διάφορους τομείς - αποστάσεις ακινητοποίησης σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο, αίσθηση κρατήματος που βιώνει ο οδηγός και αντίσταση κύλισης.

 

Το Ecosis φέρει τέσσερις διαμήκεις αυλακώσεις βέλτιστου πλάτους και θέσης για ταχεία αποβολή του νερού,συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην αποφυγή τηςυδρολίσθησης (Aquaplaning). Επίσης έχει ειδικά σχεδιασμένους ώμους(Shouldersπου διασφαλίζουν την άμεση απόκριση στις αλλαγές κατεύθυνσης για ομαλή και άνετη οδήγηση και καλύτερο κράτημα στις στροφές σε βρεγμένο και σε στεγνό δρόμο.

 

Η συμπαγής κεντρική λωρίδα πέλματος προσφέρει σταθερή πρόσφυση για βελτιωμένη επιτάχυνση και φρενάρισμα, βέλτιστη επαφή με το δρόμο και άριστη κατευθυντικότητα. Επιπλέον, η τελευταία τεχνολογία γόμας βελτιώνει την απόδοση καυσίμου και μειώνειτις εκπομπές CO2. Η αναβαθμισμένη γόμα από Silica – SO(Διοξείδιο του Πυριτίου)πετυχαίνει εξαιρετική συμπεριφορά στο βρεγμένο δρόμο και άριστο έλεγχο τηςυδρολίσθησης.

 

Η άριστη πίεση και κατανομή των φορτίων ελαχιστοποιεί τη μη φυσιολογική φθορά, ενώ η βελτιστοποιημένη κατανομή συχνοτήτων μέσω υπολογιστή μειώνει το θόρυβο από το πέλμα και προάγει την οδηγική εμπειρία.

 

H σειρά ελαστικών ECOSIS της Infinity εισάγεται στην Ελλάδα από την εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. και είναι διαθέσιμη μέσα από ένα Πανελλαδικό Δίκτυο Συνεργατών διάθεσης και τοποθέτησης ελαστικών (βουλκανιζατέρ) σε πλήρεςδιαστασεολόγιο με δείκτες ταχύτητος Η(210kmsκαι V(240kms)