Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Fiat Freemont: Πληθωρικό!


Αποστολή στην Ιταλία

Το Fiat Freemont είναι στην πραγματικότητα ένα «αυτοκίνητο-πολυτεχνίτης», σχεδιασμένο για να απαντάει σε αντικρουόμενες αλλά και σύνθετες ανάγκες, όπως έχουν οι σύγχρονες οικογένειες και όσοι θέλουν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο


Παγκοσμιοποίηση λοιπόν...Το Freemont είναι το πρώτο μοντέλο της Fiat που κατασκευάζεται σε συνεργασία με το Chrysler Group. Και μάλιστα στο εργοστάσιο της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στη πόλη Toluca, στο Μεξικό. Το ίδιο το όνομά του αναφέρεται στην αίσθηση ελευθερίας, τη χαρά της ζωής στη Φύση, την περιπέτεια και τη δυνατότητα αντιμετώπισης οποιασδήποτε μεγάλης μεταφορικής ανάγκης.

Το Freemont συνδυάζει πλαστικότητα και πρακτικότητα με το δικό του ξεχωριστό μα όχι κομψό στιλ. Οι διαστάσεις του (μήκος 489 εκ, πλάτος 188 εκ. και ύψος 172 εκ) εγγυώνται μεγάλη εσωτερική ευρυχωρία, ενώ το μεταξόνιο είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας (289 εκ).

Έχει μεγάλους χώρους, και 7 στάνταρ καθίσματά, με την τρίτη σειρά να είναι εξαιρετικά προσβάσιμη, λόγω του γεγονότος ότι οι πόρτες πίσω ανοίγουν σε γωνία 90°. Τα καθίσματα της τρίτης σειράς πέφτουν με ένα απλό άγγιγμα κι εξαφανίζονται κάτω από το πάτωμα, δημιουργώντας έτσι έναν άνετο χώρο φόρτωσης. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι τοποθετημένα ψηλότερα από τα εμπρός ενώ το ίδιο ισχύει και για την τρίτη σειρά καθισμάτων, προσφέροντας έτσι τη μέγιστη δυνατή ορατότητα στους επιβάτες.

Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα ξεχωριστό, πολύ ανεξάρτητο και δυναμικό σχεδιασμό με «μυώδεις» γραμμές με νέα γρίλια και τη νέα ομάδα προφυλακτήρων της εταιρείας. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα με λυχνίες LED.

Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και το οδηγοκεντρικό ταμπλό με λεπτομέρειες χρωμίου, ένας εντελώς νέος πίνακας οργάνων, μια δυναμική κι ελκυστική κεντρική κονσόλα κι ένα καινοτόμο σύστημα πληροφοριών με μια έγχρωμη μεγάλη οθόνη αφής 4,3".

Το Freemont είναι προσθιοκίνητο και εξοπλισμένο με ένα δίλιτρο κινητήρα diesel MultiJet 2, σε δυο εκδόσεις (με 140 ή 170 ίππους) κι ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αργότερα, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις 4x4. Η οδηγική προσωπικότητα του αυτοκινήτου είναι δεδομένη με την μεγάλη ροπή που διαθέτει (350 Nm) στις μόλις 1.750 στροφές αλλά αποδίδεται σταθερά μέχρι τις 2500 για την έκδοση των 170 ίππων (και τις 2000 στροφές στην έκδοση με τους 140 ίππους). Σε κανονική χρήση (από το ξεκίνημα του κινητήρα έως τις 4000 στροφές), η ροπή δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 300 Nm, εξασφαλίζοντας δύναμη παντού και αχρείαστες τις πολλές αλλαγές ταχυτήτων. Αυτό κάνει τον κινητήρα πολύ ευέλικτο, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11'' και μέγιστη ταχύτητα 195 χλμ./ώρα για το μοντέλο των 170 ίππων και 12,3'' και 180 χλμ./ώρα αντίστοιχα για το μοντέλο των 140 ίππων. Στην Ελλάδα το Freemont αναμένεται τον ερχόμενο Ιανουάριο, χωρίς όμως να έχει ανακοινωθεί ακόμη η τιμή του. Στην Ιταλία θα κοστίζει από 27.200 ευρώ.