Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ενα νέο σύμβολο ιταλικού design γεννήθηκε!

H Fiat και η Gucci ανακοινώνουν την παραγωγή του 500 by Gucci.

Σε μία χρονιά όπου η Ιταλία γιορτάζει την 150ή επέτειο ενοποίησής της, ο οίκος μόδας Gucci που φέτος κλείνει τα 90 του χρόνια σε συνεργασία με τη Fiat, παρουσιάζουν μία νέα έκδοση του συναρπαστικού 500, το 500 by Gucci, δημιουργώντας ένα πραγματικό fashion icon.
Το παρουσιαστικό του αυτοκινήτου έχει επιμεληθεί προσωπικά η creative director του ομίλου Gucci, Frida Giannini σε στενή συνεργασία με το Centro Stile της Fiat.
Αυτός ο μοναδικός συνδυασμός του design της Fiat με το στιλ της Gucci, έχει δημιουργήσει ένα πραγματικά καταπληκτικό αισθητικό αποτέλεσμα και έναν απαράμιλλο συνδυασμό γούστου, πολυτέλειας και ποιότητας κατασκευής.
Το αυτοκίνητο λανσάρεται στην πρεμιέρα της εβδομάδας μόδας του Μιλάνο και θα παρουσιαστεί και στην έκθεση της Γενεύης, όπου θα βρίσκεται σε περίοπτη θέση, εντός του εκθεσιακού χώρου της Fiat.
“Στη δεκαετία του ’50, το 500 έφερε την επανάσταση με το ιδιαίτερο και πρωτότυπό του στιλ. Πολύ γρήγορα έγινε ένα must αυτοκίνητο για την εποχή” δηλώνει η Frida Giannini. “Για εμάς στην Gucci, το ταξίδι με αυτοκίνητο ήταν πάντοτε συνώνυμο με το στιλ. Από το 1921 για την ακρίβεια, όταν ο Gucio Gucci ίδρυσε την εταιρεία, κατασκευάζοντας αρχικά δερμάτινες βαλίτσες και τσάντες. Όταν ο Lapo Elkann μου πρότεινε την ιδέα αυτής της συνεργασίας, βρήκα την τέλεια ευκαιρία να δημουργήσω μία τετράτροχη άποψη μετακίνησης που θα συνδυαζόταν ιδανικά με την 90ή επέτειο της εταιρείας μας.”
Κάνοντας την δική του τοποθέτηση σχετικά με τη συνεργασία της Fiat με την Gucci, o Lapo Elkann δήλωσε: “Νιώθω πραγματικά υπερήφανος που μπόρεσα να συνδέσω τη Fiat με την Gucci, πόσο μάλλον όταν αυτό συμπέφτει με μία τόσο σημαντική επέτειο για την Ιταλία. Οντας Ιταλός, με γεμίζει με τιμή που μπόρεσα να συνεισφέρω ώστε να δημιουργηθεί αυτή η έκδοση που ενώνει το πνεύμα δύο μαρκών που αποτελούν τον τέλειο συμβολισμό της λάμψης της χώρας μας στον κόσμο. Με γέμισε με ευγνωμοσύνη το γεγονός ότι μπόρεσα να δουλέψω ξανά για το αυτοκίνητο που αγαπώ πιο πολύ, μαζί με τη Frida Giannini στο Centro Stile της Fiat.”
Το 500 by Gucci, σε χρωματικούς συνδυασμούς λαμπερού περλέ λευκού και γυαλιστερού μαύρου, φέρνει στο μυαλό εικόνες νεοκλασικού φιλμ νουάρ. Αυτά τα δύο χρώματα αλληλοσυμπληρώνονται. Το μαύρο, με λεπτομέρειες σε αστραφτερό χρώμιο στο εσωτερικό δημιουργεί μία εντυπωσιακή αντίθεση με το σατινέ λευκό και τις λεπτομέρειες στο χρώμα του ελεφαντόδοντου.
Το εξωτερικό παρουσιαστικό ξεχωρίζει από τις αποκλειστικές για αυτή την έκδοση, αλουμινένιες ζάντες των 16 ιντσών με τα ελαστικά διάστασης 195/45 και τα κεντρικά καπάκια των τροχών με το διακριτικό σήμα της Gucci. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει από τη σιλουέτα του 500 η χαρακτηριστική δίχρωμη ρίγα -σήμα κατατεθέν του Ιταλού σχεδιαστή μόδας- σε πράσινο και κόκκινο χρώμα, τονίζοντας τους «ώμους» του. Η ίδια ρίγα υπάρχει επίσης και στα καθίσματα του 500, στον επιλογέα των ταχυτήτων, στο κλειδί, τα πατάκια και τις ζώνες ασφαλείας. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα καθίσματα είναι επενδεδυμένα με δέρμα της Poltrona Frau και έχουν ανάγλυφο το Guccissima, το σήμα της Gucci.
To 500 by Gucci θα είναι διαθέσιμο από την 1η Απριλίου μέχρι τις 30 Ιουνίου και η πώλησή του θα γίνεται αποκλειστικά από το www.500bygucci.com.
Διαθέσιμη, μαζί με το αυτοκίνητο, θα είναι και μία σειρά αποκλειστικών αξεσουάρ της Gucci, όπως δερμάτινα προϊόντα, γυαλιά ηλίου, ρολόγια χειρός και άλλα.

Πέντε αστέρια για Mitsubishi ASX

Πέντε αστέρια προστέθηκαν στις πολυάριθμες αρετές του Mitsubishi ASX, ένα μόλις χρόνο μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το μικρομεσαίο crossover Mitsubishi ASX επιβεβαιώνει την μηχανολογική του τελειότητα με τα αποτελέσματα του Euro NCAP crash test.

Αναλυτικά, οι εντυπωσιακές επιδόσεις του ASX συνοψίζονται ως εξής:
 Προστασία ενηλίκων επιβατών: 86 %
 Προστασία παιδιών: 78%
 Πεζοί: 60 %
 Συστήματα υποστήριξης ασφαλείας: 71 %
Το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας οφείλεται σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο μέτρων όπως:
- Βελτιστοποίηση του σχήματος της οκταγωνικής διατομής των εμπρός πλαϊνών δοκών για καλύτερη απορροφητικότητα ενέργειας κρούσης,
- Φέρουσα δομή ‘τριών διαδρομών’ που συνδέει το πίσω τμήμα, την εμπρός πλαϊνή δοκό με την τραβέρσα του ταμπλό και τα κάτω στοιχεία, ώστε να διαχέουν αποτελεσματικά την ενέργεια που απελευθερώνεται σε μία μετωπική σύγκρουση,
- Το εμπρός τμήμα των πλαϊνών δοκών φέρει στοιχείο παραμόρφωσης, που απορροφά την ενέργεια κρούσης εμποδίζοντας τη μετάδοσή της σε όλο το μήκος της δοκού στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό ελαχιστοποιεί τις ζημιές στο αμάξωμα γενικά και μειώνει το κόστος επισκευών,
- Ενισχυμένη δομή αμαξώματος – με συγκολλημένες τις ενισχύσεις των πλαϊνών στοιχείων – άκρως αποτελεσματική στην απορρόφηση ενέργειας σε μετωπικές, οπίσθιες και πλαϊνές συγκρούσεις,
- Η χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία.
Όλα αυτά τα μέτρα (και πολλά ακόμα) συμπληρώνουν τη δομή RISE (“Reinforced Impact Safety Evolution”) της Mitsubishi Motors. Η δομή RISE ενσωματώνει και αλληλοσυνδέει δομικά στοιχεία για ενεργή προστασία των επιβατών σε ένα ατύχημα. Αυτή η σχεδίαση επιτυγχάνει θεαματικές βελτιώσεις στη συμπεριφορά του οχήματος σε συγκρούσεις πολλαπλών κατευθύνσεων, καθώς διαχέει τα φορτία κρούσης των μετωπικών, πλαϊνών και οπίσθιων συγκρούσεων ενώ παράλληλα προσφέρει ελεγχόμενη παραμόρφωση.