Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Βραβείο σε Έλληνα από τη Fiat



- Ο Sebastian, ο Θάνος και ο Antonio είναι οι νικητές του «διαγωνισμού κοινωνικών δικτύων» της ACEA σε συνεργασία με τη Fiat
- Το βραβείο είναι μία διαμονή στο Τορίνο, για να δουν από κοντά το Σχεδιαστικό Κέντρο της Fiat, ένα από τα πιο διάσημα σχεδιαστικά κέντρα στον κόσμο
- Τους 3 νεαρούς νικητές καλωσόρισε ο Roberto Giolito, αντιπρόεδρος της Fiat Chrysler EMEA



Ο Roberto Giolito, αντιπρόεδρος της Fiat Chrysler EMEA, καλωσόρισε στο Σχεδιαστικό Κέντρο της Fiat στο Τορίνο τους τρεις νικητές του διαγωνισμού «Σχεδίαση, Μέλλον, Προσβασιμότητα» (Design, Future, Accessibility), που ξεκίνησε το Νοέμβριο από την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) σε συνεργασία με τη Fiat.

Ο Έλληνας Θάνος Παππάς, ο Γερμανός Sebastian Grenzhäuser και ο Ιταλός Antonio Paglia είχαν έτσι μια μοναδική ευκαιρία σε μία από τις παγκόσμιες πρωτεύουσες της σχεδίασης αυτοκινήτων, ανταλλάσσοντας ιδέες με την ομάδα του Σχεδιαστικού Κέντρου της Fiat, που έκρινε τα έργα τους ως τα πιο ενδιαφέροντα και περιεκτικά από αυτά που υποβλήθηκαν στο διαγωνισμό.

Οι ιδέες του Sebastian του Θάνου και του Antonio, μαζί με αυτές άλλων διαγωνιζόμενων, υποβλήθηκαν στο σελίδα "Our Future Mobility Now" (OFMN) του Facebook. Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε από την ACEA με σκοπό τη διερεύνηση των θεμάτων που σχετίζονται με την κινητικότητα στο μέλλον και την αειφορία, έχοντας ως στόχο τη συμμετοχή νέων ανθρώπων απ' όλη την Ευρώπη.

Ο διαγωνισμός που υποστηρίχτηκε από την ACEA και τη Fiat αποτέλεσε μέρος του προγράμματος OFMN, για να ευαισθητοποιήσει τους νέους ανθρώπους γύρω από μία βασική πλευρά της κινητικότητας στο μέλλον: την προσβασιμότητα σε όλες τις μορφές της. Αυτό έγινε με στόχο την ανάδειξη και την χρησιμοποίηση των ταλέντων όλων αυτών των νέων ανθρώπων που έχουν πάθος με την κινητικότητα.

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε «live στο διαδίκτυο» από τα κανάλια της Fiat στο Google Plus και το YouTube, με τον Roberto Giolito και τους σχεδιαστές του Σχεδιαστικού Κέντρου της Fiat να προσφέρουν ιδέες, σκέψεις και τη δική τους αντίληψη σχετικά με το θέμα «Σχεδίαση, Μέλλον, Προσβασιμότητα». Προκάλεσε δε μία ενθουσιώδη συμμετοχή κυρίως νέων ανθρώπων 18 ως 34 ετών από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, ως επί το πλείστον ανδρών, αλλά και με μία σημαντική γυναικεία συμμετοχή στους διαγωνιζόμενους με ηλικία κάτω από τα 34.

Όλες οι προτάσεις που έφτασαν στην ειδικά επιλεγμένη σελίδα της Fiat, αξιολογήθηκαν μετά από τους ίδιους σχεδιαστές της Fiat, με κριτήρια την πρωτοτυπία, την έμπνευση και την ικανότητα πρόβλεψης μελλοντικών σεναρίων. Ο Sebastian, ένας δημιουργικός καλλιτέχνης από το Αμβούργο, ο νεαρός γραφίστας Θάνος και ο Antonio, ένας αρχιτέκτονας και σχεδιαστής από το Μιλάνο, ήταν οι νικητές και οι πύλες του Σχεδιαστικού Κέντρου της Fiat άνοιξαν γι' αυτούς, ενώ επισκέφθηκαν  και το α νακαινισμένο Μουσείο Αυτοκινήτου στο Τορίνο.

Με αυτό ολοκληρώθηκε μία ακόμα σημαντική πρωτοβουλία που είχε ως αποτέλεσμα τη συμμετοχή των διεθνών διαδικτυακών κοινοτήτων της ACEA και της Fiat, στην κοινή προσπάθεια να προβλέψουν την κινητικότητα και την αειφορία στο μέλλον, με την επιθυμία να αναδείξουν το ταλέντο κυρίως των νέων, που αποτελούν το θεμέλιο για τον κόσμο του αύριο.

Η TOYOTA στη φετινή Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης



 

Το νέο Toyota AYGO κατέχει περίοπτη θέση στο περίπτερο της Toyota στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η οποία θα πραγματοποιηθεί από 4 έως 16 Μαρτίου.

 

Με σχεδιαστικό θέμα ‘J-Playful’, προτίθεται να λανσάρει νέα επίπεδα απόλυτης απόλαυσης και διασκέδασης στην κατηγορία του. 

Ο Επικεφαλής Μηχανικός David Terai εξάπτει ακόμα περισσότερο την περιέργειά μας τονίζοντας:  «Ήθελα να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο που να ξεχωρίζει με Ιαπωνικό τρόπο για να διεγείρουμε  τη φαντασία  των πελατών σε όλη την Ευρώπη.  Γι αυτό, άντλησα έμπνευση από την Ιαπωνική νεανική κουλτούρα της εποχής.»  

Το Toyota AYGO θα αποκαλυφθεί στη συνέντευξη τύπου της Διεθνούς Εκθεσης Αυτοκινήτου στην Γενεύη, την 4η Μαρτίου και ώρα 09.30πμ., στο περίπτερο της Toyota (Hall 4).

 

Η  Έκθεση Αυτοκινήτου σηματοδοτεί επίσης φέτος την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του υδρογονοκίνητου FCV Concept της Toyota καθώς και του FV2, ενός μελλοντικού πρωτοτύπου, που διερευνά νέους τρόπους συνεργασίας και άμεσης επικοινωνίας μεταξύ οδηγού, αυτοκινήτου και περιβάλλοντος.