Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Alfa Romeo 4C: τελειότητα "made in Italy"

Η Alfa Romeo αποκαλύπτει το τεχνολογικό περιεχόμενο και τα κατασκευαστικά μυστικά του νέου «μικρού υπεραυτοκινήτου» που ενσαρκώνει τα εγγενή χαρακτηριστικά που περιέχονται στο σπορ DNA της Alfa Romeo: επιδόσεις και τεχνολογική τελειότητα προσφέρουν τη μέγιστη οδηγική απόλαυση σε απόλυτη ασφάλεια, συνδυάζοντάς την επιπλέον με απαράμιλλο στιλ. Οι υπεύθυνοι για την εξέλιξη της Alfa Romeo 4C συνδύασαν τις τεχνολογικές και κατασκευαστικές ικανότητες από δύο μάρκες, την Alfa Romeo και τη Maserati, και χάρη στις εσωτερικές συνέργειες του γκρουπ Fiat - Chrysler, έγινε δυνατό να ενσωματωθούν οι ρόλοι της Alfa Romeo στη σχεδίαση και της Maserati στην κατασκευή.
 
Υλικά υψηλής τεχνολογίας για κορυφαίο λόγο ισχύος/βάρους για το υπεραυτοκίνητο
 
- Το πιο προηγμένο μίγμα υλικών υψηλής τεχνολογίας συνδυάζει εξαιρετική ακαμψία και αντοχή με μειωμένο ειδικό βάρος.
- Ο λόγος βάρους-ισχύος είναι μικρότερος από 4 κιλά/ίππο και το συνολικό βάρος του άδειου αυτοκινήτου 895 κιλά.
- Το «μονοκόκ» από ανθρακονήματα ζυγίζει μόλις 65 κιλά.
 
Η Alfa Romeo 4C γεννήθηκε από ένα κομμάτι λευκό χαρτί και μια ιδέα ή μάλλον, το λευκό χαρτί ήταν προαπαιτούμενο για τη σύλληψη, εξέλιξη και παραγωγή μιας νέας αντίληψης στο χώρο των σπορ αυτοκινήτων, του «προσιτού υπεραυτοκινήτου»Η 4C σχεδιάστηκε όχι μόνο για να γίνει ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο σε περιεχόμενο και επιδόσεις, αλλά και για να γίνει ένα εφικτό όνειρο για τους οπαδούς της Alfa Romeo σε όλο τον κόσμο. Κατά συνέπεια, ήταν αναγκαίο να υπάρξει εξέλιξή της με όρους μειωμένης μεν παραγωγής, αλλά σε επίπεδα μερικών χιλιάδων αυτοκινήτων το χρόνο, υψηλότερα δηλαδή από αυτά της πρακτικά χειροποίητης παραγωγής που χαρακτηρίζει αυτήν την κατηγορία.
 
Για να επιτευχθεί ένας εξαιρετικός λόγος βάρους/ισχύος, οι σχεδιαστές της Alfa Romeo μπορούσαν να εστιάσουν στην ιπποδύναμη, αλλά αυτό θα αύξανε το κόστος αγοράς και χρήσης και το αυτοκίνητο θα γινόταν πολύ λιγότερο προσιτό. Έτσι μείωσαν το βάρος του αυτοκινήτου, με υλικά που συνδυάζουν το χαμηλό βάρος με τη μεγάλη αντοχή, δημιουργώντας μερικές φορές ακόμα και παραγωγικές διαδικασίες όπου η υψηλή τεχνολογία συνδυάζεται με τη δεξιοτεχνία του παραγωγικού προσωπικού. Με αυτόν τον τρόπο πέτυχαν ένα βάρος άδειου αυτοκινήτου μόλις 895 κιλά, που κάνει την 4C ένα από τα ελαφρύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο, με έναν εξαιρετικό λόγο βάρους/ισχύος μικρότερο από 4 κιλά/ίππο.

Το μυστικό του μικρού βάρους και της εξαιρετικής δυναμικής συμπεριφοράς της Alfa Romeo 4C οφείλεται κατ' αρχάς στη χρησιμοποίηση ανθρακονημάτων κατά 10%, που αντιπροσωπεύει το 25% του συνολικού όγκου της 4C. Πρόκειται για το υλικό που προσφέρει αυτήν τη στιγμή τον καλύτερο συνδυασμό βάρους-αντοχής. Γι' αυτό επιλέχθηκε για τη δομή του «μονοκόκ» που αποτελεί το κεντρικό στοιχείο του σασί, το οποίο φέρει και τα μεγαλύτερα φορτία. Η κατασκευή του από ανθρακονήματα είχε ως συνέπεια να ζυγίζει μόλις 65 κιλά. Η σχεδίασή του έγινε από μία εξειδικευμένη ομάδα της Alfa Romeo και η κατασκευή του γίνεται με μεθόδους που χρησιμοποιούν τεχνολογίες αιχμής.
 
Η χρησιμοποίηση υλικών με μεγάλη στρεπτική ακαμψία και μειωμένο ειδικό βάρος είναι κοινό στοιχείο σε όλα τα «δομικά» στοιχεία της 4C. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η χρήση αλουμινίου για την κατασκευή του κλωβού ενίσχυσης της οροφής και των εμπρός και πίσω δομικών πλαισίων. Και εδώ υπήρξε επέμβαση των ειδικών στη σχεδίαση και κατασκευή των εξαρτημάτων, έτσι ώστε να μειώσουν το βάρος και ν' αυξήσουν την ακαμψία τους. Επιπλέον, χάρη στην πολύ μεγάλη ακρίβεια της διαδικασίας συνεχούς συγκόλλησης, τα εξαρτήματα δεν παραμορφώνονται. Το αλουμίνιο παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην κατασκευή των μπροστινών φρένων, με μία πατενταρισμένη τεχνολογία που εγγυάται την εξοικονόμηση βάρους μέχρι 2 κιλών ανά δίσκο, εκτός από το βελτιωμένο φρενάρισμα.
 
Η χρησιμοποίηση SMC (Sheet Moulding Compound), ενός σύνθετου υλικού χαμηλής πυκνότητας και υψηλής αντοχής, στην κατασκευή του αμαξώματος επέτρεψε τη μείωση του βάρους κατά 20% σε σχέση με τις παραδοσιακές χαλύβδινες κατασκευές. Η Alfa Romeo 4C είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει τόσο υψηλό ποσοστό SMC, το οποίο έχει πολύ χαμηλότερο ειδικό βάρος (1,5 g/cm3) και από το χάλυβα (7,8 g/cm3) και από το αλουμίνιο (2,7 g/cm3). Επιπλέον, είναι ένα σταθερό υλικό, με υψηλή αντίσταση στη διάβρωση από την ατμόσφαιρα και από χημικές ουσίες, ενώ συνεισφέρει και στη βελτίωση της ηχομόνωσης.
 
Από την προσπάθεια για μείωση του βάρους όμως δεν έμειναν έξω ούτε οι γυάλινες επιφάνειες, με τατζάμια των παραθύρων να είναι λεπτότερα κατά 10% περίπου σε σχέση με αυτά που συνήθως χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα, επιτρέποντας μία μείωση του βάρους κατά 15%. Το παρμπρίζ έχει πάχος μόλις 4 χιλιοστά, που είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα, με δεδομένη τη μεγάλη δυσκολία να επιτευχθεί ένα τόσο αεροδυναμικό σχήμα με τόσο λεπτό γυαλί.
 
Εργοστάσιο Maserati στη Modena: το σπίτι του νέου υπεραυτοκινήτου της Alfa Romeo

Το εργοστάσιο που βρίσκεται στη Viale Ciro Menotti στη Modena και στο οποίο μεταφέρθηκαν το 1930 όλες οι κατασκευαστικές δραστηριότητες της Maserati και κατασκευάστηκαν από τότε πολλοί θρύλοι της αυτοκίνησης και τεχνολογικά αριστουργήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν η φυσική επιλογή για την κατασκευή της Alfa Romeo 4C. Σ' αυτό το εργοστάσιο η καινοτομία συνδυάζεται με το πάθος των ανθρώπων και μεταφράζεται σε αυτοπειθαρχία και αποφασιστικότητα για επιτυχία. Εδώ η 4C παίρνει «σάρκα και οστά» σε δική της γραμμή παραγωγής και τελικά δοκιμάζεται πριν πάρει το δρόμο για τις εκθέσεις του δικτύου διανομής. Μετά από μία πολύ εξειδικευμένη παραγωγική διαδικασία, με κατασκευαστική τεχνολογία υψηλού επιπέδου και σημασία στη λεπτομέρεια, κάθε 4C δοκιμάζεται για 40 χιλιόμετρα από έναν εξειδικευμένο οδηγό-δοκιμαστή. Αυτή είναι μία ακόμα διαδικασία που εφαρμόζεται για τα πιο φημισμένα υπεραυτοκίνητα και μετά απ' αυτή το αυτοκίνητο χρειάζεται μόνο τις τελικές ρυθμίσεις και είναι έτοιμο να σταλεί στην αγορά.
 
4C: γεφυρώνοντας το παρελθόν και το μέλλον της Alfa Romeo
 
Η Alfa Romeo 4C είναι εμπνευσμένη από την εκατόχρονη παράδοση της Alfa Romeo και προβάλλει στο μέλλον τις αυθεντικές αξίες της μάρκας: ιταλικό στιλ, επιδόσεις και κορυφαία τεχνολογία, προσφέροντας τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια. Το αυτοκίνητο αναφέρεται στην τεράστια και σπουδαία σπορ παράδοση της Alfa Romeo: τα ακρωνύμια 8C και 6C στις δεκαετίες των 1930s και 1940s ήταν διακριτικά αυτοκινήτων - αγωνιστικών και εκδόσεων δρόμου - που έπαιρναν ισχύ από τον δυνατό 8κύλινδρο και τον καινοτόμο 6κύλινδρο κινητήρα.
 
Οι συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος μόλις 4 μέτρα και μεταξόνιο 2,4 μέτρων) τονίζουν το μικρό μέγεθος και ενισχύουν την ευελιξία του μοντέλου, που «φωνάζει» ότι πρόκειται για μία Alfa. Ο  σπορ χαρακτήρας του δημιουργεί μία μοναδική οδική αίσθηση. Σχεδιασμένη από το Centro Stile της Alfa Romeo, φέρνει αμέσως στο νου κλασικά μοντέλα που άφησαν το στίγμα τους στην ιστορία της μάρκας και αναβιώνουν τώρα στο νέο μικρό υπεραυτοκίνητο: της "Alfa των Alfa". Ιδιαίτερα δε, από την άποψη των διαστάσεων και τις ομοιότητες της διάταξης, ένα απ' αυτά περισσότερο: την 33 Stradale, ένα αυτοκίνητο που συνδύασε εξαιρετική και καινοτόμο τεχνολογία με ένα ανυπέρβλητο στιλ, όπως όλοι οι θρύλοι της Alfa Romeo.
 
Στην Ευρώπη η πρώτη Alfa 4C προγραμματίζεται να παραδοθεί στον αγοραστή της κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, ενώ η έκδοση που προορίζεται για τις ΗΠΑ, σηματοδοτώντας την επιστροφή της Alfa Romeo στην αμερικανική αγορά, θα λανσαριστεί στο Λος Άντζελες το Νοέμβριο, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για το τέλος του 2013. Η συνολική ετήσια παραγωγή της 4C περιορίζεται στα 3.500 αυτοκίνητα, που θα πωλούνται σε όλες τι μεγάλες αγορές του κόσμου. Αυτό το αυτοκίνητο αποτελεί το σημείο εκκίνησης του παγκόσμιου προγράμματος ανάπτυξης της Alfa Romeo, η οποία εμφανίζεται πλέον ως ένα παγκόσμιος κατασκευαστής, που δραστηριοποιείται στην καρδιά της "premium" κατηγορίας.

Νέο Volkswagen Golf GTI: Πιο δυνατό, πιο γρήγορο, πιο οικονομικό

.Ακολουθώντας την φιλοσοφία της 7ης γενιάς του Golf, το νέο Golf GTI είναι πιο αποδοτικό από ποτέΗ Volkswagen, εκμεταλλευόμενη πλήρως τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας MQB, των μεθόδων επεξεργασίας των υλικών αλλά και τις τεχνολογικές καινοτομίες του νέου Golf,δημιούργησε ένα GTI με έως και 20PS περισσότερους από το προηγούμενο μοντέλο, με την ροπή του Golf 6 R (350Nm) αλλά παράλληλα με 18% χαμηλότερη μέση κατανάλωση και εκπομπές ρύπων CO2 μόλις 139 g/km.

Εξωτερικός σχεδιασμός
Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί η κυψελωτή μάσκα με το έμβλημα GTI με την χαρακτηριστικήκόκκινη γρίλια στη βάση της. Σε συνδυασμό με φώτα Top Xenon η γρίλια επιμηκύνεται νοητά στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων. Τέλος, το νέο Golf GTI διαθέτει νέας σχεδίασης προβολείς ομίχλης τεχνολογίας LED.

Για πρώτη φορά το λογότυπο GTI τοποθετείται και στα πλευρικά του αμαξώματος, στα 2 μπροστινά φτερά Τα 2 λογότυπα εφάπτονται του πλευρικού νεύρου το οποίο καταλήγει στα πίσω φωτιστικά σώματα.

Το νέο Golf GTI εξοπλίζεται με νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου οι οποίες αποτελούν την σχεδιαστική εξέλιξη των χαρακτηριστικών ζαντών GTI. Στον βασικό του εξοπλισμού φέρει τις ζάντες 17 ιντσών Brooklyn, ενώ προαιρετικά διατίθενται και ζάντες 18 και 19 ιντσών. Γνώριμες και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων οι οποίες στην έκδοση Performance φέρουν και το λογότυποGTI.

Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τα νέας σχεδίασης σκούρα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LEDκαι την διπλή απόληξη της εξάτμισης (αριστερά και δεξιά του μαύρου διαχύτη). Τέλος, η αεροτομή του νέου Golf GTI συνοδεύεται από πλευρικά σπόιλερ μαύρου γυαλιστερού χρώματος, βελτιώνοντας την αεροδυναμική και ολοκληρώνοντας τον sport – elegant σχεδιασμό του μοντέλου.

Εσωτερικός σχεδιασμός
Σε απόλυτη αρμονία με το εξωτερικό, ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Golf GTI εκπέμπει τον διαχρονικό χαρακτήρα του. Τα top sport καθίσματα εμπρός επενδύονται με την χαρακτηριστική GTIταπετσαρία. Ο λεβιές ταχυτήτων έχει το σχήμα μπάλας του γκολφ ως αναφορά στο Golf GTI 1ηςγενιάς. Τα μαύρα carbon-look φιλέτα στις πόρτες και στο ταμπλό πλαισιώνουν τον πίνακα οργάνων αλλά και την 5,8 ιντσών έγχρωμη οθόνη αφής του Composition Media. Το σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι φέρει τις χαρακτηριστικές κόκκινες ραφές ενώ οι λεπτομέρειες αλουμινίου προδίδουν το σπορ DNA του. Στις εκδόσεις με κιβώτιο DSG, τα paddles αλλαγής ταχυτήτων είναι στον βασικό εξοπλισμό. Τέλος ο κόκκινος φωτισμός στον πίνακα οργάνων αλλά και το πακέτο εσωτερικού φωτισμού Ambient ολοκληρώνουν τον εσωτερικό διάκοσμο του νέου Golf GTI.

Εκδόσεις – Βασικός εξοπλισμός
Το Golf GTI διατίθεται για πρώτη φορά σε 2 εκδόσεις.

Η έκδοση GTI 220PS διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου “μύθου”.  Από 27.700 ευρώ.
 Η έκδοση GTI Performance με 230PS εστιάζει ακόμη περισσότερο στον σπορ χαρακτήρα του GTI.
 Η 7η γενιά του Golf διαθέτει καινοτόμα συστήματα που το καθιστούν πρότυπο ασφάλειας και άνεσης.
 Έτσι και το νέο Golf GTI διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό:


BlueMotion Technology

Ζάντες Αλουμινίου 17’’ Brooklyn με σπορ ανάρτηση

LED Προβολείς ομίχλης εμπρός

Πίσω φώτα τεχνολογίας LED

Top sport καθίσματα / υφασμάτινη ταπετσαρία Clark

Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός / πίσω

Δερμάτινο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι GTI

Εσωτερικός κρυφός φωτισμός Ambient

Πακέτο Light & Sight

αερόσακοι

Multicollision brake / Pre Crash / XDS / Fatigue Detection

Ηλεκτρικό χειρόφρενο Auto-Hold

Cruise Control / Driving Profile Selection  

Climatronic

Υπολογιστής ταξιδίου Color  με έγχρωμη οθόνη  TFT

Composition Media / Bluetooth / USB / SD / Έγχρωμη οθόνης αφής 5,8’’

Δίσκοι φρένων διάστασης 314x30 mm (εμπρός) και 300x22 mm (πίσω)

Στο Golf GTI, η Volkswagen παρουσιάζει για πρώτη φορά το σύστημα διεύθυνσης Progressivesteering. Με το νέο σύστημα οι στροφές της κρεμαριέρας (από άκρη σε άκρη) μειώνονται στις 2,1 σε σχέση με τις 2,7 των υπολοίπων εκδόσεων της γκάμας του Golf. Αυτό κάνει πιο άνετο, άμεσο και δυναμικό το χειρισμό στις στροφές αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας καθώς ο οδηγός αλλάζει λιγότερες φορές τις θέσεις των χεριών του στο τιμόνι. Παράλληλα, γίνεται ακόμη πιο άνετη και εύκολη η οδήγηση σε αστικές συνθήκες πχ. ελιγμό στην πόλη και στάθμευση.

Επιπλέον, το Golf GTI Performance διαθέτει στον βασικό του εξοπλισμό νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό εμπρός το οποίο εξελίχθηκε αποκλειστικά για αυτήν την έκδοση.

Με το νέο διαφορικό ο οδηγός απολαμβάνει τα πλεονεκτήματα ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού (βέλτιστη κατανομή ροπής για αποφυγή της υποστροφής) χωρίς να μειώνονται τα επίπεδα άνεσης που προσφέρει το Golf GTI.

Επίσης, η έκδοση Performance διαθέτει αεριζόμενους δίσκους φρένων εμπρός και πίσω, ενώ οι διαστάσεις των δίσκων φρένων είναι μεγαλύτερες (340x30 mm εμπρός και 310x22 mm πίσω).

Κινητήρας – Κιβώτια
Το νέο Golf GTI εφοδιάζεται με τον κινητήρα 2.0 TSI ο οποίος αποδίδει 220PS ή 230PS στην έκδοση GTI Performance. Και στις 2 ιπποδυνάμεις ο κινητήρας συνδυάζεται με το πακέτοBlueMotion Technology και με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με κιβώτιο DSG 6 σχέσεων.


Νέο Volvo S60: Ριζική ανανέωση για τον ηγέτη της κατηγορίας

Το Volvo S60σύμφωνα και με την αδιάψευστη γλώσσα των αριθμών, είναι ο ηγέτης της κατηγορίας του. Ξεκάθαρα πρώτο σε πωλήσεις το 2012 (αθροιστικά με αυτές του V60, της sportwagon έκδοσής του), στην πρώτη θέση και για το πρώτο τρίμηνο του 2013! Σήμερα, το Νέο VolvoS60η ριζικά ανανεωμένη νέα γενιά του μοντέλουπου ψηφίστηκε «Αυτοκίνητο του 2011 για την Ελλάδα» και σηματοδότησε τη νέα εποχή για τηVolvoείναι εδώ! Tα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στο δίκτυο της Volvo Car Hellas τηνερχόμενη εβδομάδαΤαυτόχρονα, ανακοινώνονταιοι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τις διάφορες εκδόσεις του αυτοκινήτου. Ξεκινάνε από 24.960 €για την βενζινοκίνητη έκδοση Τ3 1.6 και 25.960 €για την πετρελαιοκίνητη D2 1.6. Και οι δύο τιμέςπεριλαμβάνουν όφελος απόσυρσης και αφορούνστο πολύ πλούσιο  μολονότι εισαγωγικό – επίπεδοεξοπλισμού Optimum.

DESIGN

Στο εξωτερικότο επανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα τονίζει εμφατικά την παρουσία του αυτοκινήτου στο δρόμο. Ιδιαίτερο ρόλο σε αυτό παίζει ο σχεδιασμός των νέων φωτιστικών σωμάτων. Οι οριζόντιες γραμμές που διασχίζουν τόσο το εμπρός όσο και το πίσω τμήμα είναι πλέον πιο έντονες. Σε συνδυασμό με λεπτομέρειες όπως η φαρδύτερη γρίλια, τα φώτα ημέρας και τα φλας τεχνολογίας LEDπροσδίδουν ένα χαρακτηριστικό δυναμισμό. Σε αυτό συντελούν και οι νέες ζάντες αλουμινίου καθώς και η πληθώρα επιλογών. Χαρακτηριστικά, μπορεί κάποιος να επιλέξει ζάντες 19” αντί για 18”, χωρίς να αλλάξει το προφίλ του ελαστικού, που σημαίνει ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση χωρίς συμβιβασμό στην άνεση και την ποιότητα κύλισης!

 

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια του εξωτερικού:

το κάλυμμα του ραντάρ στη γρίλια του S60 (για τα μοντέλα που διαθέτουν το Driver SupportPack) έχει μαύρη γυαλιστερή βαφή που το καθιστά πρακτικά αόρατο
Έχει αφαιρεθεί το πλαίσιο χρωμίου από τη γρίλια και το νέο, μεγαλύτερο σήμα δίνει μία πιο επιβλητική όψη στο αυτοκίνητο
Οι ενσωματωμένες απολήξεις της εξάτμισης, διαθέσιμες με τους περισσότερους κινητήρες, αποτελούν την οπτική και ουσιαστική συνέχεια των προηγμένων κινητήριων συστημάτων. Πέρα όμως από την σχεδιαστική πινελιά, οι εξατμίσεις αυτές αποτελούν και δείγμα σκανδιναβικήςμηχανικής τελειότητας. Πώς όχι άλλωστε, αφού οι Σουηδοί μηχανικοί έπρεπε να δώσουν λύση στο γεγονός ότι το σύστημα εξάτμισης μεγαλώνει ακόμα και κατά 25 mm σε κατάσταση λειτουργίας, λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Και το πέτυχαν, επιτυγχάνοντας άψογο εικαστικόαποτέλεσμα σε όλο το εύρος των θερμοκρασιών
Τα μέχρι τώρα εμφανή πιτσιλιστήρια νερού στο καπό του αυτοκινήτου, βρίσκονται πλέον κρυμμένα κάτω από αυτό, ψεκάζοντας νερό στο παρμπρίζ χωρίς να φαίνονται

 

Στο εσωτερικό, η επιτομή του σκανδιναβικού design είναι έντονη και παντού παρούσα. Εκφράζεται με τις πάμπολλες ανεπιτήδευτες επιφάνειες και την παντελή απουσία «φλύαρων» σχεδιαστικών επιλογών που κουράζουν αντί να προφέρουν κάτι. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, η χρήση ακριβών και αυθεντικών υλικών (ξύλο, δέρμα κλπ.) και ο εύκολος χειρισμός όλων των λειτουργιών δίνουν μία κυρίαρχη αίσθηση στον οδηγό και δημιουργούν ένα μοναδικά άνετο περιβάλλον για τους επιβάτες. Πινελιές που διαφοροποιούν το νέο S60 από την προηγούμενη γενιά είναι οι νέες ξύλινες επενδύσεις, οι νέοι χρωματισμοί στις ταπετσαρίες, η νέα εσωτερική επένδυση της οροφής, οι μεταλλικές λεπτομέρειες στους αεραγωγούς του κλιματισμού και άλλα.

 

 

ΣΑΣΙ - ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ

Σίγουρα εντυπωσιάζει το γεγονός ότι το νέο S60 διατίθεται με επιλογή από τέσσερις διαφορετικούς τύπους σασί! Συγκεκριμένα, η standard επιλογή είναι το DynamicΑν κάποιος δίνει έμφαση στην άνεση μπορεί να επιλέξει χωρίς πρόσθετο κόστος το TouringΔιαθέσιμο επίσης το πολύ δημοφιλές καιιδιαίτερο Four-C (Continuously Controlled Chassis Concept), ενώ η R-Design έκδοση θα «πατάει» στοLower Sport, που όπως δηλώνει το όνομά του είναι πιο χαμηλό σασί, με σπορ χαρακτηριστικά.

 

Υπάρχει μεγάλη γκάμα υπερτροφοδοτούμενων (turbo) κινητήρων που καλύπτουν μία ευρεία γκάμα απαιτήσεων. Όλοι δε συνδυάζονται με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, έξι σχέσεωνΜε σειρά ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, οι πιο σημαντικοί κινητήρες είναι:

Ο πετρελαιοκινητήρας D2 των 1.600 κ.εκ. με 115 ίππους και 27,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής.Με το χειροκίνητο κιβώτιο η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 3,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ με το αυτόματο 4,1 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να είναι αντίστοιχα 103 και 107γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Το σύστημα Start/Stop είναι standard για όλους τους συνδυασμούς.
Ο βενζινοκινητήρας των 1.600 κ.εκ. που είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, είτε την Τ3 που αποδίδει 150 ίππους είτε την Τ4 που αποδίδει 180 ίππουςΜε το χειροκίνητο κιβώτιο η κατανάλωση στην Τ3 έκδοση είναι μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ. (με standard σύστημαStart/Stopκαι στην Τ4 μόλις 6,4 λίτρα/100 χλμ. Με το αυτόματο κιβώτιο η κατανάλωσηείναι 6,8 λίτρα/100 χλμ. τόσο για την Τ3 όσο και την Τ4 έκδοση (σε αυτό το συνδυασμό δεν υπάρχει σύστημα Start/Stop).