Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

«Ένας κόσμος επιδόσεων από το 1949»: Η Abarth στο 82ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Σε ένα εντυπωσιακό περίπτερο στο εκθεσιακό κέντρο Palexpo, η Abarth θα παρουσιάσει στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, 8-18 Μαρτίου, την υφιστάμενη γκάμα των μοντέλων της μαζί με τέσσερις νέες παγκόσμιες πρεμιέρες, τονίζοντας για ακόμη μια φορά τη μοναδική θέση της εταιρείας στην παγκόσμια αυτοκινητική σκηνή.

Θέμα του περιπτέρου είναι «ο δρόμος προς τις επιδόσεις» και θα αναδεικνύει δύο διακριτά στοιχεία που συνυπάρχουν στον κόσμο της Abarth: Το πρώτο είναι το αγνό σπορ που έχει τις ρίζες του στο πεδίο των αγώνων, απ’ όπου αντλήθηκαν ύστερα από την πολυετή ενασχόληση οι αξίες της Abarth. Και το δεύτερο, το πιο κομψό, εξευγενισμένο πνεύμα που συνδυάζει την ποιότητα με το σπορ χαρακτήρα και συναντά κάποιος σε αυτοκίνητα “gran turismo”.

Η διαδρομή του επισκέπτη στο περίπτερο της Abarth θα ξεκινά από τον αυθεντικό, σπορ χαρακτήρα του νέου Punto Scorpione. Μία περιορισμένη έκδοση αφιερωμένη σε όλους όσους αρέσει να θέτουν συνεχώς νέες προκλήσεις στον εαυτό τους και βρίσκονται σε μια διαρκή αναζήτηση ταχύτητας και επιδόσεων.

Ένας ακόμα σταθμός στο «δρόμο των επιδόσεων» θα είναι το νέο Abarth 595. Ένα νέο μοντέλο που αντλεί έμπνευση από το ιστορικό 595 που παρουσίασε ο Karl Abarth το 1963. Το Abarth 595 συμβολίζει την επιστροφή στη λογική της βελτίωσης, όπου η απόδοση ενός «στάνταρ» αυτοκινήτου σκαρφαλώνει στους 160 ίππους. Το νέο Abarth 595 διευρύνει την γκάμα του Abarth 500 προσφέροντας δύο εκδόσεις που αναδεικνύουν το σπορ και κομψό χαρακτήρα της μάρκας: Τις εκδόσεις competizione και turismo. Η πρώτη απευθύνεται στους εραστές των αγώνων, σε οδηγούς με ασυμβίβαστο σπορ πνεύμα. Η turismo είναι αφιερωμένη σε όσους επιζητούν να συνδυάσουν την άνεση και την κομψότητα με τη σπορ αίσθηση.

Τα τέσσερα νέα μοντέλα της Abarth συμβάλλουν και αυτά στην ήδη καθιερωμένη επιτυχία της φίρμας, που για ακόμα μία φορά πέτυχε τους ετήσιους στόχους της. Το 2011, πουλήθηκαν σχεδόν 10.000 αυτοκίνητα. Η συνεισφορά του Abarth 695 Tributo Ferrari ήταν μεγάλη προς αυτή την κατεύθυνση. Από την παρουσίασή του τον Ιούλιο του 2008 μέχρι σήμερα, περίπου 1.500 αυτοκίνητα έχουν ήδη παραδοθεί. Αξίζει εδώ να σημειώσουμε πως από το 2008, η Abarth δεν σταματά να αναπτύσσεται. Σχεδόν 39.000 Abarth Punto και Abarth 500 βρίσκονται στα χέρια των ευτυχών κατόχων τους, ενώ ήδη έχουν παραδοθεί περισσότερα από 10.000 κιτ επιδόσεων και για τα δύο μοντέλα. Αυτή η επιτυχία στην πορεία των πωλήσεων οφείλεται και στην εξαιρετική δουλειά του δικτύου πωλήσεων και των επίσημων βελτιωτικών οίκων. Ύστερα δε από την επέκτασή της Abarth στη Φινλανδία και στη Ν. Αφρική το 2011, τη νέα χρονιά η εταιρεία θα συνεχίσει την εξάπλωσή της στις αγορές του Μαρόκου και της Ουκρανίας. Με οδηγό την επιτυχημένη παρουσία του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, το Abarth 500 θα λανσαριστεί τον Μάρτιο και στην αγορά των ΗΠΑ.

Τέλος, το Σαλόνι της Γενεύης είναι η τέλεια σκηνή για την παρουσίαση του αγωνιστικού προγράμματος της Abarth για το 2012. Η κεντρική ιδέα ήταν να γίνουν οι αγώνες κυπέλλου ενιαίου τύπου διεξάγονται σε αρκετές ευρωπαϊκές -και όχι μόνο- χώρες οικονομικά πιο προσιτοί, ένα αδιάσειστο παράδειγμα «εκδημοκρατισμού» των αγώνων, στα ίχνη του αληθινού πνεύματος του Σκορπιού. Και σε πλήρη συμφωνία με το τελευταίο, η Abarth δεν χάνει την ευκαιρία να παρουσιάσει το φετινό διαγωνισμό «Make it your race». Ένας διαγωνισμός που προσφέρει σε οδηγούς ηλικίας από 18-40 ετών να ζήσουν το όνειρό τους και να βρεθούν στην πίστα με ένα αγωνιστικό Trofeo Abarth 500.

Abarth 695 “Assetto Corse”

Σχεδιασμένο για αγώνες πίστας, το Abarth 695 "Assetto Corse" είναι μια ακόμα προσθήκη στη γκάμα της ιστορικής σειράς 695 που επανεμφανίστηκε το 2009 με το 695 Tributo Ferrari. Το αυτοκίνητο αποτελεί εξέλιξη του Abarth 500 "Assetto Corse", του "μικρού και άγριου" αγωνιστικού που πρωταγωνίστησε τα τελευταία τρία χρόνια στα ενιαία πρωταθλήματα που διοργανώνει η φίρμα.
Το Abarth 695 "Assetto Corse" χαρακτηρίζεται από ένα επιθετικό μπροστινό μέρος, διακοσμημένο με το σήμα της Abarth και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Κάτω από το καπό με τις αγωνιστικές ασφάλειες , βρίσκεται ένας τούρμπο κινητήρας 1.368 κ.εκ. που αποδίδει 205 HP. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει μια μεγάλη αεροτομή, το λογότυπο της Abarth και εξάτμιση με διπλή απόληξη. Την επαφή του με τον δρόμο εξασφαλίζουν οι τροχοί των 17’’, με ελαφριές σφυρήλατες ζάντες, που φιλοξενούν διάτρητα αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και απλούς διάτρητους δίσκους πίσω. Ένας νέος κατανεμητής αυξάνει την επίδοση των φρένων στην πίστα.
Ωστόσο, η πραγματική καινοτομία της νέας έκδοσης είναι το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της Sadev που συνδυάζεται με ένα μεταλλικό-κεραμικό διπλό συμπλέκτη προσφέροντας αντοχή και αστραπιαίες αλλαγές.
Το εσωτερικό του Abarth 695 "Assetto Corse" περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας που απαιτείται από τους κανονισμούς της FIA, συμπεριλαμβανομένου ενός συγκολλημένου στο αμάξωμα roll-bar, που αυξάνει περαιτέρω την στρεπτική ακαμψία του. Για μείωση του βάρους - το αυτοκίνητο ζυγίζει περίπου 30 κιλά λιγότερα από το 500 "Assetto Corse"- οι πόρτες έχουν ελαφρύνει με τη χρήση πολυκαρμπονικού υλικού στη θέση των πλευρικών παραθύρων. Το αγωνιστικό κάθισμα, το τιμόνι και τα ψηφιακά όργανα συμπληρώνουν την εικόνα της καμπίνας του Abarth 695 "Assetto Corse", ενός πραγματικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, με επιδόσεις αντίστροφες των μαζεμένων εξωτερικών διαστάσεών του.

Abarth Punto Scorpione

Εξελιγμένο για όσους αγαπούν να τοποθετούν τον εαυτό τους απέναντι σε κάθε είδους πρόκληση, σε μια ατέλειωτη αναζήτηση για ταχύτητα και επιδόσεις τόσο στην πίστα όσο και σε έναν καλοσχεδιασμένο δρόμο, η έκδοση περιορισμένης παραγωγής Abarth Punto Scorpione θα κατασκευαστεί σε μόλις 199 μονάδες. Τα στοιχεία που υπογραμμίζουν τη μοναδικότητα και το σπορ χαρακτήρα του Abarth Punto Scorpione είναι η μαύρη ματ ρίγα που διατρέχει το αμάξωμα, οι γυαλιστερές μαύρες ζάντες των 18” και η απόληξη της εξάτμισης που προέρχεται από το αναγνωρισμένο πλέον πακέτο βελτίωσης “Esseesse”.

Εφοδιασμένο με τον κινητήρα 1.4 MultiAir και την ισχύ του ανεβασμένη στους 180 HP (132 kW) στις 5.750 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή στα 270 Nm στις 2.500 σ.α.λ., το Abarth Punto Scorpione επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα και επιταχύνει από τα στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Οι εξαιρετικές επιδόσεις υποστηρίζονται από αναβαθμισμένη ανάρτηση και φρένα. Η πρώτη περιλαμβάνει αμορτισέρ και ελατήρια της Koni, με τα φρένα να διαθέτουν διάτρητους αεριζόμενους δίσκους με κίτρινες τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και διάτρητους δίσκους πίσω, με τακάκια υψηλών επιδόσεων.

Στο εσωτερικό της, η ειδική έκδοση διαθέτει μαύρα μπάκετ καθίσματα της Sabelt με κόκκινες και κίτρινες ραφές, πεντάλ αλουμινίου και πίνακα οργάνων με την υπογραφή της Jaeger.

Abarth 595 turismo και Abarth 595 competizione

Το νέο Abarth 595 που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη σφραγίζει την επιστροφή της φίρμας στην ιδέα της «βελτίωσης» των στάνταρ μοντέλων, πάνω στην οποία έχτισε το μύθο του Σκορπιού ο Karl Abarth πριν από 60 χρόνια. Με αυτά τα νέα μοντέλα, η εταιρεία επεκτείνει τη γκάμα του 500 και παρουσιάζει δύο νέες επιλογές ξεχωριστών αυτοκινήτων: Τις competizione και turismo οι που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Η πρώτη στους πραγματικούς φαν της σπορ οδήγησης και η δεύτερη σε όσους αναζητούν το τρίπτυχο άνεσης, κομψότητα και σπορ επιδόσεις.

Και στις δυο περιπτώσεις το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet, η απόδοση του οποίου έχει ανέβει στους 160 HP. Ο 4κύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας των 1.368 κ.εκ. προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις: Ροπή 230 Nm στις 3.000 σ.α.λ. στο Sport πρόγραμμα, τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις αυτές συνδυάζονται με εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση για το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου: 6,5 λίτρα/100 χλμ. Σε επίπεδο ασφάλειας, το Abarth 595 ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ της υπόλοιπης γκάμας του Abarth 500. Όπως όλα τα Abarth, διαθέτει στάνταρ το ηλεκτρονικό διαφορικό TTC (Torque Transfer Control), το οποίο κατανέμει τη ροπή στους κινητήριους τροχούς και βελτιώνει την πρόσφυση του αυτοκινήτου χωρίς να θυσιάζει τη χαρά της οδήγησης.

Η έκδοση turismo του Abarth 595 που θα βρίσκεται στο περίπτερο της Abarth στη Γενεύη θα είναι σε γκρι (Pista Grey) και κόκκινη (Officina Red) απόχρωση, με μία ασημί ρίγα να διαχωρίζει τους δύο χρωματισμούς και τις γρίλιες σε απόχρωση τιτανίου στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα να ενισχύουν τη δυναμική εικόνα του. Τη μοναδική εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνουν οι ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου των 17”. Το Abarth 595 turismo εξοπλίζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο Abarth Competizione με χειριστήρια στο δερμάτινο τιμόνι, το εσωτερικό του οποίου είναι ντυμένο με κόκκινο δέρμα, δημιουργώντας τη διχρωμία που συναντάται και στα δερμάτινα καθίσματα.

Η δεύτερη εκδοχή του «βελτιωμένου» του Abarth 595, η competizione εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, δημιουργώντας τη στενή σχέση μεταξύ οδηγού-αυτοκινήτου που αναζητά κάποιος σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Το μεταλλικό γκρι χρώμα του αυτοκινήτου (Record Grey) συνδυάζεται με ζάντες αλουμινίου 17” σε απόχρωση τιτανίου που δένουν πολύ ταιριαστά με τις κίτρινες δαγκάνες των φρένων της Brembo. Όπως και στην έκδοση turismo, στο πλάι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου υπάρχουν τα διακριτικά 595 με το όνομα της αντίστοιχης έκδοσης. Η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης ξεχωρίζει στο πίσω μέρος, ενισχύοντας τις σπορ καταβολές του Abarth 595 competizione, που με την τεχνολογία «dual mode» βελτιώνει την καμπύλη ροπής και ισχύος του μοτέρ, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόκριση του κινητήρα στις μεσαίες στροφές.

Το εσωτερικό έχει επίσης σπορτίφ προσωπικότητα, χάρη στα καθίσματα μπάκετ της Sabelt με την επένδυση από αλκαντάρα και το λογότυπο 595 ανάγλυφο στο προσκέφαλο. Ειδικά υλικά, όπως το μεταλλικό φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα και στο λεβιέ των ταχυτήτων ενισχύουν το σπορ προσωπείο του.

Για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις των νέων εκδόσεων του 500, η Abarth προσφέρει και για τις δύο εκδόσεις ένα πακέτο που αναβαθμίζει τον κινητήρα, την ανάρτηση και τα φρένα. Το κιτ περιλαμβάνει διάτρητους αεριζόμενους δίσκους για τα εμπρός φρένα και διάτρητους για τα πίσω, με τακάκια υψηλών επιδόσεων. Η ανάρτηση αναβαθμίζεται με την τοποθέτηση αμορτισέρ της Koni, με ειδικά ελατήρια κόκκινου χρώματος που χαμηλώνουν ελάχιστα το αμάξωμα σε σύγκριση με τη στάνταρ ανάρτηση.

Το πρόγραμμα των αγώνων για το 2012
Οι αγώνες ήταν πάντοτε μέρος του DNA της Abarth: Το Trofei Abarth συνεχίζει κάθε χρονιά να προσελκύει όλο και μεγαλύτερο αριθμό οδηγών, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι νεαρής ηλικίας και φιλοδοξούν να αποδείξουν το ταλέντο τους, αγωνιζόμενοι σε διάφορα σιρκουί και αγώνες ράλι.

Trofei Abarth: Το ημερολόγιο του 2012

Formula Abarth European Series
1 Απριλίου Valencia, Ισπανία
6 Μαΐου Hungaroring, Ουγγαρία
10 Ιουνίου Mugello, Ιταλία
8 Ιουλίου Misano, Ιταλία
5 Αυγούστου A1 Ring Zeltweg, Αυστρία
2 Σεπτεμβρίου Imola, Ιταλία
16 Σεπτεμβρίου Vallelunga, Ιταλία
21 Οκτωβρίου Monza, Ιταλία

Italian Formula ACI/CSAI Abarth Championship
10 Ιουνίου Mugello, Ιταλία
8 Ιουλίου Misano, Ιταλία
5 Αυγούστου A1 Ring Zeltweg, Αυστρία
2 Σεπτεμβρίου Imola, Ιταλία
16 Σεπτεμβρίου Vallelunga, Ιταλία
21 Οκτωβρίου Monza (Ιταλία)

Trofeo Abarth Europe
9-10 Ιουνίου Mugello, Ιταλία
4 –5 Αυγούστου A1 Ring Zeltweg, Αυστρία
1-2 Σεπτεμβρίου Imola, Ιταλία
15-16 Σεπτεμβρίου Spa-Francorchamps, Βέλγιο
20-21 Οκτωβρίου Monza, Ιταλία

Trofeo Abarth Italia
19-20 Μαΐου Varano de’ Melegari
9-10 Ιουνίου Mugello
23-24 Ιουνίου Franciacorta
4-5 Αυγούστου A1 Ring Zeltweg, Αυστρία
1-2 Σεπτεμβρίου Imola
20-21 Οκτωβρίου Monza

Trofeo Abarth Scandinavia
12 Μαΐου Karlskoga
2 Ιουνίου Anderstorp
7 Ιουλίου Falkenberg
18 Αυγούστου Karlskoga
15 Σεπτεμβρίου Mantorp Park
29 Σεπτεμβρίου G?teborg

Trofeo Abarth 500 Rally
19-21 Απριλίου Mille Miglia Rally, Ιταλία
11-13 Μαΐου Tour de Corse, Κορσική
8-10 Ιουνίου Rally du Chablais, Ελβετία
22-24 Ιουνίου Ypres Rally, Βέλγιο
14-15 Σεπτεμβρίου S. Martino di Castrozza, Ιταλία
12-13 Οκτωβρίου Sanremo Rally, Ιταλία
25-27 Οκτωβρίου Rally du Valais, Ελβετία

Trofeo Abarth Punto Competizione Argentina
1 Απριλίου Buenos Aires, Buenos Aires
22 Απριλίου Rosario, Santa F?
20 Μαΐου San Mart?n, Mendoza
10 Ιουνίου Potrero de Los Funes, San Luis
1 Ιουλίου Neuqu?n, Neuqu?n
12 Αυγούστου Ober?, Misiones
9 Σεπτεμβρίου Resistencia, Chaco
30 Σεπτεμβρίου Termas de Rio Hondo, S. del Estero
14 Οκτωβρίου La Plata, Buenos Aires
4 Νοεμβρίου Buenos Aires, Buenos Aires
25 Νοεμβρίου General Roca, Rio Negro

Make It Your Race 2012: Κάνε το όνειρο πραγματικότητα!
“Not speed, not the thrill. Your goal is the dream”. Αυτή είναι η βασική ιδέα του προγράμματος “Make it your race” για το 2012, του διαγωνισμού στον οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 5.000 οδηγοί το 2011 και επέτρεψε σε 20 από αυτούς να πραγματοποιήσουν ένα όνειρο ζωής: να συμμετάσχουν σε έναν πραγματικό αγώνα, με ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Για το 2012 το “Make it your race” θα γίνει το πρώτο σόου ταλέντων αποκλειστικά για φιλόδοξους οδηγούς. 105 ερασιτέχνες οδηγοί, απ’ όλη την Ευρώπη, θα διαγωνιστούν για το τελικό έπαθλο: να βρεθεί ο ένας που στις 24 Ιουνίου στο σιρκουί Franciacorta θα οδηγήσει ένα Abarth 500 “Assetto Corse” απέναντι σε επαγγελματίες οδηγούς.

Η Alfa Romeo στην 82η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

Η επιτυχημένη Alfa Romeo Giulietta, το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της
Η Alfa Romeo Giulietta έχει να επιδείξει τεχνολογία αιχμής που ενισχύει τόσο το σπορτίφ χαρακτήρα της όσο και την οικονομία που μπορεί να επιτύχει. Η αξία της αντικατοπτρίζεται στην αύξηση πωλήσεων του μοντέλου κατά 20% στην Ευρώπη (κατά 55% στην Ελλάδα). Οι δυνατοί κινητήρες τής χαρίζουν κορυφαίες επιδόσεις, ενώ έχουν ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης, με τo διάστημα service στην περίπτωση των ντίζελ να φτάνει τις 35.000 km. Η καμπίνα της Giulietta δεν προσφέρει μόνο ευρυχωρία και άνεση, αλλά και απόλυτη ασφάλεια. Με βαθμολογία 87/100 και αξιολόγηση 5 αστέρων στο Euro NCAP, η Giulietta παραμένει, έναν χρόνο ύστερα από το λανσάρισμά της, το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Επιπλέον, κανένας ανταγωνιστής της δεν είναι πιο οικονομικός στα πρώτα τρία χρόνια ή στα 90.000 km χρήσης. Επίδοση που σε συνδυασμό με την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου την καθιστά ιδανική επιλογή για εταιρικούς στόλους αυτοκινήτων.

Alfa TCT: Το πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων τώρα και στην Giulietta
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT συνδυάζει την οικονομία και τις επιδόσεις με μοναδικό τρόπο. Διαθέτει πλήρως αυτόματη, αλλά και σειριακή χειροκίνητη λειτουργία, όπου ο οδηγός ανεβάζει ή κατεβάζει ταχύτητα με τα paddles πίσω από το τιμόνι. Ταυτόχρονα ο διακόπτης του D.N.A. διαφοροποιεί τελείως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, δίνοντας έμφαση ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού, στην άνεση, στις επιδόσεις, στην ασφάλεια σε δύσκολες συνθήκες και στην οικονομία. Το οικολογικό προφίλ της Giulietta MultiAir με κιβώτιο ταχυτήτων TCT επιβεβαιώνεται από τα 5,2 lt/100 km που καταναλώνει στο μικτό κύκλο και τα μόλις 121 g CO2/km που εκπέμπει. Κι όλα αυτά με τις επιδόσεις που αρμόζουν σε μια πραγματική Alfa Romeo: 7,7” αρκούν για να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 218 km/h. Η κορυφαία έκδοση ντίζελ 2.0 JTDM-2 των 170 ίππων με το TCT είναι πιο γρήγορη απ’ ό,τι με το χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά και πιο οικονομική ταυτόχρονα. Η επιτάχυνση ως τα 100 km/h πέφτει από τα 8,0” στα 7,9”, η κατανάλωση από τα 4,7 στα 4,5 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 από τα 124 στα 119 g/km.

Quadrifoglio Verde, TCT και TwinAir: ο πολύπλευρος χαρακτήρας της MiTo
Στη Γενεύη τα φώτα θα στραφούν για άλλη μια φορά στην Alfa Romeo MiTo. Ένα κορυφαίο τεχνολογικά compact μοντέλο που απευθύνεται σε όσους επιζητούν την οδηγική ευχαρίστηση και δίνουν ιδιαίτερη προσοχή και στην τελευταία λεπτομέρεια του αυτοκινήτου τους. Αφορμή είναι η νέα έκδοση Turbo TwinAir που εφοδιάζεται με τον πρωτοποριακό δικύλινδρο κινητήρα τούρμπο των 875 cc που πρόσφατα τιμήθηκε με το βραβείο «International Engine of the Year 2011». Το νέο μοτέρ ικανοποιεί τις σπορ διαθέσεις του οδηγού, αποδίδοντας 85 ίππους στις 5.500 rpm και μια επίπεδη καμπύλη ροπής στα 145 Nm, διαθέσιμα από τις 2.000 ως τις 3.500 rpm. Όμως παράλληλα περιορίζεται σε εκπομπή μόλις 98 gr CO2/km, κάτι που απαλλάσσει τελείως τη MiTo από τα τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία.

Δυναμικό «παρών» θα δώσει και η κορυφαία έκδοση Quadrifoglio Verde. Ο καλύτερος εκφραστής του σπορ πνεύματος της MiTo θα εμφανιστεί με διαφοροποιημένο στιλ, αλλά και πικάντικο περιεχόμενο. Ο 1.4 MultiAir Turbo των 170 ίππων, βραβευμένος ως «Καλύτερος Νέος Κινητήρας για το 2010», εδώ συνδυάζεται με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Alfa Active Suspension που ελέγχει τη λειτουργία των αμορτισέρ σε πραγματικό χρόνο. Η πείρα που έχει αποκτήσει η Alfa Romeo από δοκιμές σε πίστες και δρόμους χαρίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά και ευελιξία στην «QV» και παντρεύει ιδανικά την αμεσότητα στο χειρισμό με την αίσθηση απόλυτης ασφάλειας. Ο τρόπος λειτουργίας της ανάρτησης καθορίζεται από το επιλεγμένο πρόγραμμα του D.N.A., όπως άλλωστε η ευαισθησία του ESP, η απόκριση του κινητήρα, το βάρος του τιμονιού και η λειτουργία του ηλεκτρονικού διαφορικού eQ2. Τέλος, δίνοντας τη σημασία που της αξίζει, παρουσιάζεται και η έκδοση Distinctive TCT με τον κινητήρα 1.4 Multiair 135hp.

Οι επτά Alfa Romeo της Γενεύης
Το εντυπωσιακό περίπτερο της Alfa Romeo στην έκθεση της Γενεύης θα κοσμούν τα σημαντικότερα μοντέλα της φίρμας. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να περιεργαστούν από κοντά τις Giulietta 2.0 JTDM-2 και 1.4 MultiAir, αμφότερες με ισχύ 170 ίππων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT.

Η ναυαρχίδα της γκάμας, Giulietta Quadrifoglio Verde, θα κλέψει την παράσταση τόσο με την εμφάνισή της όσο και με τα εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά της. Ο κινητήρας 1.75 TBi αποδίδει 235 ίππους και 340 Nm ροπής από τις 1.900 rpm, πετυχαίνοντας την κορυφαία για την κατηγορία ειδική απόδοση 195 Nm/lt. Η πιο προσιτή εκδοχή, μια 1.4 Turbo Distinctive 120 ίππων, θα ολοκληρώνει το κουαρτέτο των Giulietta.

Η MiTo θα εκπροσωπείται από την κορυφαία 1.4 MultiAir Turbo QV 170 ίππων, τη νέα 0.9 Turbo TwinAir 85 ίππων σε έκδοση Distinctive και την 1.4 MultiAir με 135 ίππους και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT.

Η επιτυχημένη πορεία της Alfa Romeo Giulietta

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας
Ο ιδανικός συνδυασμός επιδόσεων και οικονομίας ενισχύεται με το κιβώτιο Alfa TCT
Τα ισχυρότερα ατού της Giulietta
Η Giulietta κέρδισε το κοινό, αλλά και τον διεθνή Τύπο, καθώς από το λανσάρισμά της έχει κερδίσει πολύ σημαντικά δημοσιογραφικά βραβεία σε όλο τον κόσμο (και στην Ελλάδα με το βραβείο Car of the year 2011). Οι λόγοι πίσω από αυτή την μεγάλη επιτυχία είναι εύκολο να βρεθούν: Η Giulietta τηρεί τις υποσχέσεις που έδωσε στο λανσάρισμά της. Υποσχέθηκε και προσφέρει κράτημα και οδηγική απόλαυση ανώτερου επιπέδου, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και χαμηλό κόστος χρήσης, ευρυχωρία και άνεση, κορυφαίο επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Απόλαυση στην οδήγηση
Η Giulietta έλαβε τη θέση που της αξίζει στο πάνθεον των καλύτερων Alfa Romeo, συνεχίζοντας την παράδοση της δυναμικής συμπεριφοράς χωρίς συμβιβασμούς στη χρηστικότητα. Ο στόχος επετεύχθη χάρη στη συνεχή τεχνολογική εξέλιξη που την προίκισε με τις πιο σύγχρονες και πρωτοποριακές λύσεις σε κάθε τομέα. Πολλή έρευνα προηγήθηκε της κατασκευής του πλαισίου της που, χάρη στη χρήση μετάλλων υψηλής αντοχής, αποτελείται από μικρότερα τμήματα και ζυγίζει λιγότερο. Αλλά και η αρχιτεκτονική της ανάρτησης, το ενεργό σύστημα διεύθυνσης Dual Pinion, το σύστημα D.N.A. και φυσικά οι πολυβραβευμένοι κινητήρες MultiAir και JTDM-2, δεν είναι στοιχεία που συναντάς σε άλλα αυτοκίνητα. Μαζί με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT συμπληρώνουν το κορυφαίο τεχνολογικό προφίλ της Giulietta και αποτελούν τους παράγοντες που εγγυήθηκαν, και συνεχίζουν να εγγυώνται, την επιτυχία της στον στίβο των πωλήσεων.

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας
Για όσους πιστεύουν πως οι επιδόσεις δημιουργούν συμβιβασμούς στην ασφάλεια, η Giulietta σπάει όλα τα ταμπού και αποδεικνύεται το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας της. Στην απαράμιλλη ενεργητική ασφάλεια που παρέχει έρχονται να προστεθούν οι έξι αερόσακοι, το ESP, οι ζώνες ασφαλείας με διπλούς προεντατήρες και η προστασία του αυχένα σε περίπτωση σύγκρουσης από πίσω. Αυτά πλαισιώνονται από συστήματα του βασικού εξοπλισμού μοναδικά για την κατηγορία, όπως το ηλεκτρονικό διαφορικό eQ2. Αυτό φροντίζει για τη μεταφορά της ροπής στον εξωτερικό τροχό κατά το στρίψιμο για την εξάλειψη της υποστροφής, ευνοώντας την ελκτική πρόσφυση, την ασφάλεια και τη δυνατότητα χειρισμών. Υπάρχει ακόμα το DST στο σύστημα διεύθυνσης που προτρέπει τον οδηγό να προβεί στις σωστές κινήσεις για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων στο δρόμο. Για την αμεσότερη ενεργοποίηση των φρένων σε περίπτωση ανάγκης φροντίζει το σύστημα Pre-fill. Όλα τα παραπάνω εξαργυρώθηκαν στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, ύστερα από τις οποίες η Giulietta χρίστηκε το ασφαλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Μάλιστα, παραμένει στην κορυφή και σήμερα, παρά το μεταγενέστερο λανσάρισμα ανταγωνιστικών μοντέλων

Ευρυχωρία και άνεση
Η υψηλή ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζει κάθε εξάρτημα της Giulietta αποτελεί το θεμέλιο για την κορυφαία άνεση που προσφέρει. Η εξελιγμένη ανάρτηση φιλτράρει τις ανωμαλίες με μοναδικό τρόπο, κάνοντας την οδήγηση πολύ πιο άνετη. Τα παχύτερα κατά 25% πλευρικά τζάμια και η διπλή μόνωση στις πόρτες φροντίζουν για την ηχομόνωση της καμπίνας. Η υπεροχή της έναντι του ανταγωνισμού έχει πιστοποιηθεί με αντικειμενικές μετρήσεις του επιπέδου θορύβου στο εσωτερικό. Η καμπίνα της Giulietta μπορεί να παραπέμπει σε σπορ αυτοκίνητο, όμως προσφέρει και την απαραίτητη πρακτικότητα για την καθημερινή χρήση. Ο εργονομικός σχεδιασμός των χειριστηρίων και η χρήση υλικών κορυφαίας ποιότητας στο ταμπλό καθιστούν πολύ ευχάριστη τη συμβίωση με την Giulietta. Ο χώρος αποσκευών, με πλάτος 1.023 mm ανάμεσα στους θόλους, προσφέρεται για τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων. Με χωρητικότητα δε 350 lt θα καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Ιδανικός συνδυασμός επιδόσεων και χαμηλής κατανάλωσης
Ο υψηλός βαθμός απόδοσης των κινητήρων της Giulietta εγγυάται τη βέλτιστη αναλογία επιδόσεων και εξοικονόμησης βενζίνης, ενώ το αποτέλεσμα είναι ακόμα καλύτερο με τη χρήση του κιβωτίου Alfa TCT. Οι εκδόσεις 1.4 TB MultiAir 170 HP και 2.0 JTDM-2 170 HP, εφοδιασμένες με το TCT πετυχαίνουν καλύτερη επιτάχυνση 0-100 km/h σε σχέση με το χειροκίνητο και, ταυτόχρονα, χαμηλότερες εκπομπές CO2. Η Giulietta με το κιβώτιο Alfa TCT είναι το πιο οικολογικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο της κατηγορίας, ακόμα και αν συγκριθεί με μοντέλα του ανταγωνισμού με πιο αδύναμους κινητήρες.

Για την ακρίβεια σημειώνει εκπληκτικά χαμηλά νούμερα σε κατανάλωση και ρύπους: 5,2 lt/100 km στον μικτό κύκλο και 121 gr/km εκπομπές CO2. Όμως την ίδια στιγμή προσφέρει τις εξαιρετικές επιδόσεις που χαρακτηρίζουν κάθε Alfa Romeo: Τελική ταχύτητα 218 km/h και 0-100 σε 7,7 δευτερόλεπτα. Αλλά και όταν εξοπλίζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 170 HP 2.0 JTDM-2, οι επιδόσεις της βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας. Συγκρινόμενη με την ίδια έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο, επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 7,9 αντί σε 8,0 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση πέφτει από τα 4,7 στα 4,5 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 119 gr/km -από 124 gr/km. Το χαμηλό κόστος χρήσης σε συνδυασμό με την πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνης την καθιστούν ιδανική επιλογή για εταιρικούς στόλους αυτοκινήτων.

Η Alfa Romeo Giulietta TCT παντρεύει την ανόθευτη οδηγική αίσθηση και τις επιδόσεις με την άνεση και τη σωστή συμπεριφορά σε κάθε περίσταση. Το νέο κιβώτιο, που ενισχύει το τεχνολογικά προηγμένο προφίλ της Giulietta αναμένεται να αυξήσει το μερίδιο της στην ευρωπαϊκή αγορά κατά 10%. Την ίδια στιγμή θα επιτρέψει τη διείσδυση σε αγορές όπως της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας, όπου παραδοσιακά προτιμώνται τα αυτόματα κιβώτια. Οι πρώτες ενδείξεις είναι πολύ θετικές: Το TCT ήδη περιλαμβάνεται στο 15% των νέων παραγγελιών, αφήνοντας υποσχέσεις για μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία.

Ο πολύπλευρος χαρακτήρας της Alfa Romeo MiTo

Λανσάρεται η νέα έκδοση Turbo TwinAir
Ανάρτηση Alfa Active Suspension στην «Quadrifoglio Verde»
Στην Έκθεση της Γενεύης, η Alfa Romeo θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει τη MiTo, το κορυφαίο τεχνολογικά κόμπακτ μοντέλο που απευθύνεται σε όσους επιζητούν την οδηγική ευχαρίστηση, ενώ δίνουν και ιδιαίτερη προσοχή και στην τελευταία λεπτομέρεια του αυτοκινήτου τους. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν μεταξύ άλλων τη νέα έκδοση Turbo TwinAir και την κορυφαία Quadrifoglio Verde 1.4 MultiAir 170 ΗΡ.

Alfa Romeo MiTo 0.9 Turbo TwinAir 85 HP
Η νέα αυτή έκδοση της MiTo, που θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις αγορές εντός των επόμενων μηνών, ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους τομείς της οικολογίας και της βέλτιστης απόδοσης. Ο νέος κινητήρας, που βραβεύτηκε ως «International Engine of the Year 2011», αποτελεί το πρώτο δείγμα από μία σειρά δικύλινδρων μοτέρ που εξελίσσει το τμήμα Fiat Powertrain Technologies. Αποδίδει ισχύ 85 ίππων στις 5.500 rpm και ροπή 145 Nm από τις 2.000 rpm. Χρησιμοποιεί τη νέα τεχνολογία MultiAir και εκμεταλλεύεται τα ευρήματα της δυναμικής των ρευστών για μέγιστη οικονομία καυσίμου. Η ύπαρξη τούρμπο δεν χαρίζει μόνο δύναμη αλλά και γραμμικότητα σε όλο το φάσμα λειτουργίας, με τη ροπή να παραμένει σταθερή από τις 2.000 έως τις 3.500 rpm. Σε σχέση με τους υπάρχοντες ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 105 και 78 ίππων που χρησιμοποιούνται τώρα στην γκάμα, ο νέος TwinAir αποδίδει από 10 έως 25% περισσότερη ροπή.

Τα παραπάνω νούμερα μεταφράζονται σε άμεση απόκριση του κινητήρα, καλές επιδόσεις και, εν τέλει, οδηγική ευχαρίστηση. Όμως τα σημαντικότερα αποτελέσματα φαίνονται στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Με τη βοήθεια του συστήματος Start & Stop και του «έξυπνου» δυναμό που λειτουργεί μόνο στη φάση της επιβράδυνσης, η MiTo TwinAir σημειώνει τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία: 98 g/km. Αυτό μεταφράζεται σε μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων έως και κατά 30% σε σχέση με έναν συμβατικό κινητήρα αντίστοιχων επιδόσεων. Επί της ουσίας πρόκειται για ένα βενζινοκινητήρα με την κατανάλωση και το κόστος χρήσης ενός πετρελαιοκινητήρα! Αποτελεί ιδανική επιλογή για την κίνηση στην πόλη, αφού καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο, αλλά παρέχει ζωηρές επιδόσεις και «νεύρο» εφόσον οι συνθήκες το απαιτήσουν. Παράλληλα ο οδηγός δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία.

Το πρωτοποριακής σχεδίασης βολάν και οι ειδικά εξελιγμένες βάσεις του κινητήρα φροντίζουν για το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την εξάλειψη των κραδασμών. Η αυξημένη διάμετρος της εξάτμισης βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και είναι υπεύθυνη για το χαρακτηριστικό ήχο του TwinAir. Το νέο μοτέρ συνδυάζεται με το D.N.A. που επιτρέπει στον οδηγό να επέμβει δραστικά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του. Για δυναμική οδήγηση και κορυφαίες επιδόσεις επιλέγει το πρόγραμμα Dynamic, ενώ για καθημερινή χρήση και χαμηλή κατανάλωση το Natural. Στη δεύτερη περίπτωση η μέγιστη ροπή μειώνεται από τα 145 στα 110 Nm για μέγιστη οικονομία καυσίμου.
Η MiTo TwinAir που θα κοσμεί το περίπτερο της Alfa Romeo στη Γενεύη θα είναι βαμμένη στο νέο χρώμα Ametista Black, εξοπλισμένη με νέες ζάντες ελαφρού κράματος και με εντελώς νέες επενδύσεις στο εσωτερικό.

Η Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde με «Alfa Active Suspension»
Η κορυφαία MiTo, η οποία θα δώσει το «παρών» στην Έκθεση της Γενεύης, φέρει το θρυλικό τετράφυλλο τριφύλλι -«Quadrifoglio Verde»-, σύμβολο των πιο ξεχωριστών μοντέλων στην ιστορία της Alfa Romeo. Η πρωτοποριακή τεχνολογία που λανσάρεται στην QV είναι η ενεργητική ανάρτηση Alfa Active Suspension. Η ανάρτηση εξελίχθηκε από την Alfa Romeo σε συνεργασία με τη Magneti Marelli. Εγγύηση για την επιτυχία του εγχειρήματος αποτέλεσε η πείρα των δύο εταιριών από τη συμμετοχή σε πολλές μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού ανά τον κόσμο. Η ηλεκτρονική ρύθμιση των αμορτισέρ επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος ανεξαρτήτως συνθηκών, πετυχαίνοντας τη χρυσή τομή οδικής συμπεριφοράς, άνεσης και ασφάλειας.

Μπορεί για παράδειγμα να αναιρέσει τη βύθιση του πίσω μέρους κατά την επιτάχυνση σκληραίνοντας την κατάλληλη στιγμή τα πίσω αμορτισέρ, χαρίζοντας έτσι καλύτερη ελκτική πρόσφυση στους κινητήριους τροχούς. Αντιδρώντας με ανάλογο τρόπο κατά το φρενάρισμα ή το στρίψιμο του τιμονιού, η ανάρτηση ελέγχει πλήρως τη δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου. Το σύστημα αναγνωρίζει μέσω αισθητήρων την κατάσταση του δρόμου και τις συνθήκες οδήγησης και αντιδρά αμέσως, χάρη στην ισχυρή υπολογιστική ικανότητά του και την ακρίβεια των σωληνοειδών βαλβίδων που ελέγχουν τη ροή του λαδιού στα αμορτισέρ. Έτσι φροντίζει για τη βέλτιστη απόδοση των αμορτισέρ και βοηθά τον οδηγό στο χειρισμό του αυτοκινήτου, χωρίς εκείνος να αντιλαμβάνεται το παραμικρό.

Εκτός των παραπάνω, η ανάρτηση Alfa Active Suspension φροντίζει και για την άνεση στην καθημερινή χρήση. Χάρη στο σύστημα Sky-Hook, η καμπίνα των επιβατών απομονώνεται πλήρως από το δρόμο, επιτρέποντάς τους να απολαύσουν πρωτόγνωρη άνεση. Ο τρόπος λειτουργίας του συστήματος και άρα η ποιότητα κύλισης της MiTo καθορίζεται από τα τρία προγράμματα του Alfa D.N.A. που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός: Dynamic για σπορ οδήγηση, Normal για καθημερινή χρήση και All Weather για κίνηση με κακές καιρικές συνθήκες, σε βρεγμένο ή χιονισμένο δρόμο. Η ενεργητική ανάρτηση αλληλεπιδρά με πολλά υποσυστήματα του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, τον πίνακα οργάνων, το ESP και την υποβοήθηση του τιμονιού.

Η ενεργητική ανάρτηση Alfa Active Suspension είναι μόνο ένα από τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την κορυφαία MiTo Quadrifoglio Verde. Η νέα, πλατύτερη επιφάνεια κάτω από το έμβλημα της φίρμας κάνει το εμπρός μέρος να δείχνει πιο φαρδύ και πιο κοντά στο έδαφος. Άλλες αλλαγές στην εμφάνιση είναι τα διακριτικά «Quadrifoglio Verde» από βουρτσισμένο αλουμίνιο πάνω από τα πλαϊνά φλας, οι νέοι εξωτερικοί καθρέφτες, το πλαίσιο των φαναριών και οι χειρολαβές με φινίρισμα σατινέ χρωμίου, τα νέα σπορ καθίσματα με επένδυση alcantara στο κεντρικό τμήμα και ανθεκτικό ύφασμα στα πλαϊνά, μαύρη επένδυση σε ολόκληρη την καμπίνα και δίχρωμες ραφές τιμονιού, καθισμάτων και λεβιέ ταχυτήτων (πράσινες και άσπρες). Στον έξτρα εξοπλισμό ανήκουν οι νέες ζάντες 18”, αλλά και τα σπορ καθίσματα της Sabelt με πλάτη από ανθρακονήματα τεχνολογίας RTM -Resin Transfer Moulding Αυτά είναι μικρότερα σε όγκο, αλλά πιο ανθεκτικά και ελαφρύτερα από τα συμβατικά, ενώ την ταπετσαρία του κοσμεί το ιστορικό σήμα της Alfa Romeo.

Ο κινητήρας της MiTo Quadrifoglio Verde έχει αποσπάσει το βραβείο του «καλύτερου νέου κινητήρα για το 2010». Ο 1.4 MultiAir Turbo 170 HP ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας ώστε να είναι αντάξιος του συνόλου: Να μπορεί να χαρίζει στη MiTo μοναδικές επιδόσεις, ενεργητική ασφάλεια και ανόθευτη οδηγική ευχαρίστηση. Η αναλογία κιλών ανά ίππο φτάνει το μαγικό νούμερο 6,7, ενώ η υψηλή ειδική ισχύς που ανέκαθεν χαρακτήριζε τις πιο επιτυχημένες Alfa Romeo στους δρόμους και τις πίστες, εδώ φτάνει τους 124 ίππους ανά λίτρο, από τις υψηλότερες στον κόσμο. Αξίζει να σταθούμε λίγο παραπάνω σε αυτό τον αριθμό, διότι αποδεικνύει περίτρανα την αξία και τις δυνατότητες του «downsizing». Χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία, οι κινητήρες των καθημερινών αυτοκινήτων μας μπορούν να πετύχουν εξαιρετικά υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Οι εκπομπές ρύπων διατηρούνται στην πολύ εντυπωσιακή τιμή των 139 g/km, ενώ η κατανάλωση φτάνει μόλις τα 4,8 lt/100 km (στον κύκλο εκτός πόλης). Φαίνεται σχεδόν απίστευτο το ότι τέτοια νούμερα δεν επιτυγχάνονται από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης αλλά από μια σπορ κατασκευή που χρειάζεται ελάχιστα περισσότερα από 7 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h.

Το νέο Ford Ranger το Ασφαλέστερο Pickup στην Ευρώπη

• Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP απένειμε και πάλι στο νέο Ford Ranger πέντε αστέρια για την ασφάλειά του, αφού ανταπεξήλθε στο σκληρότερο crash test όλων των εποχών

• Το Ford Ranger είναι το μοναδικό pickup πέντε αστέρων Euro NCAP στην κατηγορία του

• Το Focus, το οικογενειακό best-seller της Ford, κατέκτησε επίσης πέντε αστέρια σύμφωνα με το νέο σύστημα βαθμολογίας


ΚΟΛΩΝΙΑ, Γερμανία, 22 Φεβ., 2012 – Το Ford Ranger εδραιώθηκε ως το ασφαλέστερο pickup της Ευρώπης έχοντας υποβληθεί στη σκληρότερη από ποτέ δοκιμασία του θεσμού Euro NCAP.

Οι ειδικοί των crash tests μέτρησαν εκ νέου την ασφάλεια του Ranger χρησιμοποιώντας το νέο σύστημα βαθμολογίας που λανσαρίστηκε το 2012 και το pickup κέρδισε πέντε αστέρια.

Με το αποτέλεσμα αυτό, το Ranger παραμένει το μοναδικό πεντάστερο pickup της αγοράς. Το δημοφιλές Focus διατήρησε επίσης τα πέντε αστέρια του μετά την επαναξιολόγηση.

«Τα crash tests του 2012 Euro NCAP είναι το βαρόμετρο της ασφάλειας για όλα τα νέα αυτοκίνητα και τα πέντε αστέρια των Focus και Ranger είναι μεγάλο επίτευγμα» δήλωσε ο Stuart Southgate, director του τομέα automotive safety της Ford.

«Η Ασφάλεια είναι βασική αξία της Ford Motor Company και χαιρόμαστε που τα Ranger και Focus όχι μόνο πληρούν τις απαιτήσεις αλλά υπερβαίνουν και τα υψηλότερα πρότυπα του Euro NCAP» πρόσθεσε.

Το Ranger υιοθετεί μοναδικά χαρακτηριστικά που προστατεύουν τους πεζούς, όπως η δομή κάτω από το καπό που περιορίζει τους τραυματισμούς στο κεφάλι. Ο εμπρός προφυλακτήρας ενσωματώνει υλικά που απορροφούν ενέργεια, σχεδιασμένα με γνώμονα την ασφάλεια.

Με τα μέτρα αυτά, το Ranger κατάφερε να συγκεντρώσει ένα υψηλό σκορ Euro NCAP για την προστασία των πεζών.

Ο Michiel van Ratingen, εκπρόσωπος του Euro NCAP είπε, «Το σύστημα αξιολόγησής μας έχει αλλάξει δίνοντας τώρα μεγαλύτερη έμφαση στην προστασία των πεζών. Το νέο Ford Ranger είναι το μοναδικό όχημα στην κατηγορία του που πληροί τις βαθμολογικές προϋποθέσεις για μία κατάταξη πέντε αστέρων».