Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

DUNLOP: Υψηλές προσδοκίες με το Sport Maxx Racing

Το ελαστικό Sport Maxx RT αποτελεί το όραμα της Dunlop για ένα αγωνιστικό ελαστικό, εξίσου ιδανικό και για το δρόμο.
Η Dunlop, ένας από τους βασικότερους κατασκευαστές ελαστικών υψηλής και εξαιρετικά υψηλής απόδοσης παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι προωθεί μια νέα ευρωπαϊκή σειρά σπορ ελαστικών. Το νέο ελαστικό δρόμου Sport Maxx RT (Αγωνιστικής Τεχνολογίας), που σχεδιάστηκε ειδικά για τον λάτρη της δυναμικής οδήγησης, θα εκπληρώσει τις ανάγκες όλων των θιασωτών της αγωνιστικής οδήγησης σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα θα τους ενισχύσει το συναίσθημα του απόλυτου ελέγχου όλης της μεγάλης ιπποδύναμης των αυτοκινήτων τους, και την αίσθηση ότι βρίσκονται στη θέση εκκίνησης κάποιων κορυφαίων αγώνων αυτοκινήτου του κόσμου.

«Η κληρονομιά της Dunlop βασίζεται στα επίτευγμά της στους αγώνες και της δυναμικής οδήγησης στους συμβατικούς αυτοκινητόδρομους», δηλώνει ο Sanjay Khanna, Διευθυντής της Dunlop Brand. «Σήμερα προωθούμε μια νέα σειρά ελαστικών υψηλής απόδοσης στον τομέα των συμβατικών αυτοκινητόδρομων με το Sport Maxx RT. Συνδυάζει τα καλύτερα τεχνολογικά στοιχεία από την 120 ετών εμπειρία μας στις πίστες και τους αυτοκινητόδρομους. Είναι ένα ελαστικό που αναδεικνύει την κληρονομιά της εταιρείας και τη δύναμη των αγώνων».

Το νέο ελαστικό έχει αναπτυχθεί για να παρέχει υψηλές επιδόσεις στο δρόμο, έχοντας ενσωματώσει στο σχεδιασμό και την ανάπτυξή του την τεχνογνωσία της τεχνολογίας των αγώνων αυτοκινήτου. Στους συμβατικούς δρόμους, το Sport Maxx RT παρέχει ενισχυμένη πρόσφυση, κυρίως λόγω της ειδικής γόμας του που προέρχεται από την τεχνολογία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η οποία παρέχει αυξημένη προσαρμοστικότητα στις οδικές επιφάνειες, βελτιώνοντας τη γενική πρόσφυση του ελαστικού τόσο στις στεγνές όσο και τις υγρές επιφάνειες. Το ελαστικό παρέχει επίσης μια υψηλή λειτουργική ευστάθεια, η οποία βασίζεται στο ογκώδες εξωτερικό πλαίσιο των ώμων του, αυξάνοντας την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα στις στροφές, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες.

Στο υγρό οδόστρωμα, το Sport Maxx RT παρέχει την απαραίτητη απόδοση στηριζόμενο στην τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η εταιρεία στους αγώνες. Το ελαστικό υιοθετεί υψηλές επιδόσεις αποτροπής της υδρολίσθησης που στηρίζονται σε ένα σύνολο μεγάλων κεντρικών αυλακώσεων που αυξάνουν τους όγκους εκτροπής του νερού. Ένα στρογγυλό ίχνος επιτρέπει στη ροή του νερού να εκτρέπεται μέσω των πλευρικών αυλακιών, εξασφαλίζοντας ότι το ελαστικό παρέχει όλη του την απόδοση στο οδόστρωμα και όχι στην επιφάνεια του νερού.

Μια πιο σύντομη απόσταση φρεναρίσματος, ειδικά στις υψηλές ταχύτητες, επιτυγχάνεται μέσω των ειδικών πλαισίων του πέλματος του ελαστικού. Αυτά τα πλαίσια, ενισχυμένα και με άλλα πλευρικά πλαίσια, εξασφαλίζουν την απαιτούμενη αντίσταση ανύψωσης του πίσω τιμήματος του αυτοκινήτου χάρη στην αυξημένη ακαμψία τους.

Ενισχύοντας την ανάγκη για μειωμένη κατανάλωση καυσίμων τα ελαστικά υιοθετούν μια βέλτιστη κατανομή του υλικού τους που συμβάλλει στη μείωση της παραγωγής θερμότητας και αυξάνει την αεροδυναμική των πλευρικών τοιχωμάτων, και λείους ώμους, που μειώνουν την αεροδυναμική οπισθέλκουσα.

Οι πρόσφατες δοκιμές του οργανισμού TÜV στο νέο Sport Maxx RT επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες του ελαστικoύ στο δρόμο. Σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, το Sport Maxx RT έδειξε ότι μπορεί να φέρει καλύτερα αποτελέσματα κατά την πέδηση τόσο στα υγρό όσο και στο στεγνό οδόστρωμα, παρουσιάζοντας καλύτερα αποτελέσματα κατά περίπου 7%. Επιπλέον, οι ανεξάρτητες δοκιμές παρουσίασαν μια καλύτερη αντίσταση κύλισης κατά 11%, έναντι των βασικών ανταγωνιστών του στην αγορά1.

«Το 2011 παρουσιάσαμε το Sport Maxx RT, εξασφαλίζοντας ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να κατέχουμε μια κυρίαρχη θέση στην αγορά των ελαστικών Εξαιρετικά Υψηλής Απόδοσης (UHP)», εξηγεί ο Sanjay Khanna, Διευθυντής της Dunlop Brand. «Βλέπουμε μια σταθερή αύξηση της αγοράς των ελαστικών UHP και το Sport Maxx RT θα μας βοηθήσει να σταθούμε με ιδιαίτερες αξιώσεις σε αυτή την αγορά».

Το Sport Maxx RT έρχεται σε μία εποχή που οι οδηγοί και οι κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού (OEM) έχουν αρχίσει να εγκαταλείπουν τις ζάντες των 16 ιντσών και επεκτείνονται έντονα στις ζάντες των 17 και 18 ιντσών, δύο μεγέθη τα οποία το Sport Maxx RT αναμένεται να τροφοδοτήσει. Το νέο ελαστικό αναπτύχθηκε για να ανταποκριθεί στις ανάγκες μερικών από των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων υψηλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων των Audi, Maserati, Mini, BMW, Jaguar, και Mercedes AMG, μεταξύ άλλων.

BMW i8 Concept Spyder.

BMW i8 Concept Spyder.