Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Nέα ŠKODA Octavia RS: Επίσημη πρώτη για την ταχύτερη Octavia που κατασκευάστηκε ποτέ


> Τέλειος συνδυασμός του σπορτίφ χαρακτήρα, με την ευρυχωρία και τη λειτουργικότητα.

> Από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δλ., μέγιστη ταχύτητα. 248 χλμ./ώρα

> 2 νέοι κινητήρες: Καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, λιγότερες εκπομπές ρύπων.

> Πρωτοποριακή τεχνολογία: Προηγμένα συστήματα Υποβοήθησης και Ασφάλειας, τιμόνι μεταβαλλόμενης υποβοήθησης

> Bi-Χenon προβολείς με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED

> Ισχυρή απόδοση, σπορ εσωτερικό και “αγωνιστικός” ήχος, 5 νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου.

 

Η παγκόσμια πρώτη παρουσίαση της νέας Octavia RS πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Goodwood Festival of Speed, στο Ηνωμένο ΒασίλειοΗ μακρόχρονη εμπλοκή τηςSKODA στους αγώνες του WRC και IRC καθώς και η αφοσίωσή της σε αυτούς είναι πλέον γνωστή. Με βάση την τεχνογνωσία αυτή, η νέα Octavia RS  3ης γενιάς συνδυάζει με αυτοπεποίθηση τις σπορ καταβολές της και την αγάπη της για τους αγώνες ταχύτητας σε ένα όχημα καθημερινής χρήσης. Ο δυναμικός σχεδιασμός της συμπληρώνεται από κορυφαία χαρακτηριστικά οδήγησης. Το σπορ ενισχυμένο πλαίσιο σε συνδυασμό με τους κορυφαίας απόδοσης κινητήρες TSI & TDi προσφέρουν απεριόριστη οδηγική απόλαυση, κορυφαίες επιδόσεις και έντονες δόσεις αδρεναλίνης!

Η νέα Octavia RS επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα της τάξης των 248 χλμ./ώρα. Το νέο μοντέλο προσφέρει επίσης όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που συναντώνται στην νέα ŠKODA OctaviaΚορυφαία λειτουργικότητα, τεράστιους χώρους, κορυφαία ασφάλεια, state-of-the-art συστήματα υποβοήθησης όσον αφορά την ασφάλεια και την άνεση καθώς και μοναδική σχέση αξίας / τιμής.

Δύο νέοι, πανίσχυροι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες για τη νέα ŠKODA Octavia RS.

Δύο επιλογές για τους κινητήρες: 2-λιτρος βενζίνης απόδοσης 162 kW (220 ίπποι), ή 2-λιτρος diesel απόδοσης 135 kW (184 ίπποι). Ο 2.0 TSI-βενζίνης, σε συνδυασμό με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ωθεί τη νέα Octavia RS σε 0-100 χλμ./ωρα σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα βρίσκεται τώρα στα 248 χλμ./ωρα, καθιστώντας την 6 χλμ/ώρα ταχύτερη από τη δεύτερη γενιOctavia RS. Η νέα Octavia RS 2.0 TDI-diesel επιτυγχάνει το 0 στα 100 χλμ./ωρα σε 8,1 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα .

Σε σύγκριση με τη απερχόμενη Octavia RS, οι νέοι κινητήρες προσφέρουν ακόμα περισσότερη ισχύ, ενώ καταναλώνουν έως και 19% λιγότερο καύσιμο. Τα συστήματα Start-Stop και το σύστημα Ανάκτησης Ενέργειας (Brake Energy Regeneration) ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό καθώς όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το σύστημα Green Tec.. Το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή το αυτόματο κιβώτιο 6- σχέσεων διπλού συμπλέκτη τεχνολογίας DSG είναι διαθέσιμα και για τους δύο κινητήρες.

Για την μείωση της υπερστροφής ισχύος και την βελτιστοποίηση της ευστάθειας, το Ηλεκτρονικά ΕλεγχόμενοΔιαφορικό (XDS), είναι ενσωματωμένο στο σύστημα Ηλεκτρονικού Ελέγχου Ευστάθειας (ESC) και ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.

Για ακόμα καλύτερο χειρισμό και μεγαλύτερη ευελιξία, το νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής υποβοήθησης λειτουργεί με τρόπο τέτοιο, επιτρέποντας στον οδηγό να κάνει μικρότερες κινήσεις στο τιμόνι για να επιτευχθεί η ιδανική γωνία τοποθέτησης του αμαξώματος, σε κάθε τύπο στροφής.

H νέα Octavia RS υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Κυρίαρχο σχεδιαστικό σημείο του μπροστινού μέρους, η χαρακτηριστική μάσκα της ŠKODA που φέρει το σήμα RS, με τις δυναμικές εισαγωγές αέρα. Εντύπωσή ακόμα προκαλούν ο νέος σχεδιασμένος αποκλειστικά για την έκδοση RS εμπρός προφυλακτήρας και τα φώτα ομίχλης, καθώς και οι νέοι προβολείς bi-xenon με ενσωματωμένα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, που ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.

Tο μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 102 χιλιοστά, ενισχύοντας τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Οι κόκκινες δαγκάνες στα φρένα ενισχύουν ακόμα περισσότερο το σπορτίφ προφίλ του, όπως και οι ισχυρές και συμπαγείς αναλογίες του.

Στο πίσω μέρος κυριαρχεί η έντονη παρουσία του διαχύτη αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα αλλά και οι διπλές, τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διαθέτουν τεχνολογία LED και φυσικά είναι σχεδιασμένα βάσει του κλασικού σχήματος C- σήμα κατατεθέν σε όλα τα μοντέλα της ŠKODA .Η εικόνα ολοκληρώνεται με την δυναμική πίσω αεροτομή.

 

Το εσωτερικό της νέας ŠKODA Octavia RS χαρακτηρίζεται από το σπορτίφ, μαύρο χρώμα. Το εσωτερικό των μπροστινών θυρών είναι εξοπλισμένο με ενσωματωμένο ατμοσφαιρικό φωτισμό στις λαβές. Τα νέα μπάκετ καθίσματα για τον οδηγό και το συνοδηγό και το 3-άκτινο τιμόνι με διάτρητο δέρμα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό. Ο επιλογέας ταχυτήτων και το χειρόφρενο είναι επίσης από δέρμα. Τα διακοσμητικά στα μαρσπιέ και τα πεντάλ είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι. Ο πίνακας οργάνων με την έγχρωμη οθόνη Maxi DOT έχει το δικό του μοναδικό σχεδιασμό RS. Το τιμόνι, ο επιλογέας ταχυτήτων, τα μαρσπιέ, τα καθίσματα και τα πατάκια, όλα φέρουν το λογότυπο RS.

Ευρύχωρη όσο καμία άλλη:

Κανένα άλλο συμπαγές σπορ αυτοκίνητο δεν προσφέρει περισσότερο εσωτερικό μήκος (1,782 χιλιοστά), περισσότερο χώρο για τα πόδια (73 χλστ) ή περισσότερο ελεύθερο χώρο στο πίσω μέρος (980 χλστ). Ακόμη και ο χώρος αποσκευών θέτει ένα ακόμα ρεκόρ στην κατηγορία: Το πορτ-μπαγκάζ στην Octavia RS αυξήθηκε στα 590 λίτρα.

Η νέα ŠKODA Octavia RS προσφέρει το μέγιστο δυνατό επίπεδο ασφάλειας. Μεταξύ των συστημάτων περιλαμβάνονται τα νέα συστήματα ασφαλείας όπως  το Μπροστινό σύστημα Προειδοποίησης Κινδύνου(Front Assistant), το σύστημα Ειδοποίησης Εκτροπής Λωρίδας (Lane Assistant), το σύστημα Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων (Multi-Collision brake) με αυτόματη παρέμβαση πέδησης σε περίπτωση ατυχήματος, το σύστημα Προστασίας  Επιβατών (Crew Protect Assistant) για την προστασία των επιβατών σε συνθήκες ατυχήματος και του συστήματος Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Activity Assistant). Σε περίπτωση ατυχήματος, ένα ολοκληρωμένο πακέτο παθητικής ασφάλειας λειτουργούν για να παρέχουν την καλύτερη δυνατή προστασία για τον οδηγό και τους επιβάτες, διαθέτοντας έως εννέα αερόσακους.

Τίποτα δεν λείπει και στον τομέα της άνεσης των επιβατών. Η νέα ŠKODA Octavia RS εφοδιάζεται προαιρετικάμε το σύστημα Αυτόματου Προσαρμοζόμενου Ρυθμιστή Ταχύτητας (Adaptive Cruise Assistant), το οποίο διατηρεί σταθερή και ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το νέο σύστημα Υποβοήθησης Φώτων (Intelligent Light Assistantαυτόματα ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί τη μεγάλη σκάλα των φώτων, τοσύστημα Αυτόματης Στάθμευσης (Automatic Parking Assistant 2.0) αναλαμβάνει το παρκάρισμα του αυτοκινήτου ακόμα και σε δυσχερείς συνθήκες. Το σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Traffic Sign Recognition) «διαβάζει» για εσάς τα σήματα κυκλοφορίας.

Η νέα Octavia RS θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά στο τελευταίο 3μηνο του έτους.

 

 

 

 



Renault Trucks σειρά T Η νέα γενιά φορτηγών Μεγάλων Αποστάσεων

Με τη νέα γκάμα Long Distance, η Renault Trucks παρουσιάζει μία συμπαγή λύση, που αποτελείται από ένα όχημα με αρθρωτή σχεδίαση ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών στον τομέα μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Το Renault Trucks T σχεδιάστηκε για να προσφέρει στις εταιρίες μεταφορών την τέλεια ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και άνεσης. Με μία αεροδυναμική καμπίνα που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε με τη βοήθεια μιας αεροδυναμικής σήραγγας, το Τ συνδυάζει  την απόδοση και χαμηλή κατανάλωση του Premium Long Distance, με την άνεση και το κύρος του Magnum – σε ένα νέο όχημα. Επίσης προσφέρει βελτιωμένο σύστημα κίνησης με νέους κινητήρες Euro 6 και νέα καμπίνα.
Πιστή στις αρχές του Premium Long Distance, η νέα σειρά Τ της Renault Trucks περιορίζει το κόστος καυσίμου για τον ιδιοκτήτη. Σχεδιασμένο με κριτήριο τις επιδόσεις και νέο κινητήρα, το Τ πετυχαίνει από τις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης της αγοράς. Το ποσοστό μείωσης φτάνει το 5% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά παρά τους περιορισμούς που επιβάλλουν οι νέες προδιαγραφές Euro 6.
Η νέα σειρά Long Distance προσφέρει πολυάριθμα, πρωτοφανή οφέλη. Με πλάτος 2,5 m, η καμπίνα του Renault Trucks tons είναι πιο ευρύχωρη, πιο άνετη και έχει επεκτεινόμενη κουκέτα, ενώ η πάνω κουκέτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν έξτρα αποθηκευτικός χώρος εάν χρειαστεί. Το τούνελ του κινητήρα έχει ύψος μόλις 200mm και εξαφανίζεται τελείως στην έκδοση επίπεδου πατώματος. Η βελτιστοποιημένη θέση οδήγησης προσφέρει νέα καθίσματα σχεδιασμένα από τη RECARO® για τη Renault Trucks, εργονομικό ταμπλό με κεντρική οθόνη 7 ιντσών (η μεγαλύτερη της αγοράς) και δυνατότητα επαναδιάταξης των θέσεων των μπουτόν ελέγχου. Το Τ διαθέτει επίσης αποθηκευτικό χώρο με δυνατότητα πρόσβασης από το εσωτερικό και το εξωτερικό και επιπλέον γωνία ανοίγματος πόρτας 85°. Οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους αρκετά βοηθήματα ασφαλείας, όπως φωτισμό στροφών και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με ρύθμιση τριών κατευθύνσεων.
Σε επίπεδο κινητήρων, το Renault Trucks Τ διαθέτει κινητήρες Euro 6 DTI 11 και DTI 13. Ολόκληρη η γκάμα εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο Optidriver, που τώρα έχει νέο σύστημα διαχείρισης αλλαγών ταχυτήτων. Το T υιοθετεί νέο σύστημα AC (Electronic Air Control Unit ή EACU), αντλία συστήματος διεύθυνσης μεταβλητής ροής για βελτίωση της κατανάλωσης και ρεζερβουάρ Diesel χωρητικότητας 1.475 L. Η συντήρηση έγινε ευκολότερη με το διαχωρισμό της πλεξούδας ηλεκτρικών συστημάτων (δεξιά) από τα υδραυλικά (αριστερά).  
Αν χρειστεί, οι οδηγοί μορούν να χρησιμοποιήσουν το μπουτόν ‘24/7’ στο ταμπλό τους για άμεσο εντοπισμό θέσης οχήματος και αναφορά όλων των τεχνικών δεδομένων. Έτσι, ένα από τα 1.600 κέντρα πωλήσεων & service της Renault Trucks σε όλο τον κόσμο μπορεί εύκολα να αναλάβει την τεχνική υποστήριξη του οχήματος. Το T είναι επίσης διαμορφωμένο για να ενσωματώσει το Optifleet, το σύστημα διαχείρισης στόλου της Renault Trucks που αυξάνει τη λειτουργική κερδοφορία. Επιπλέον, η Renault Trucks διατηρεί τις δοκιμασμένες λύσεις οικονομίας καυσίμου,όπως η Optifuel Infomax, που αναλύει τις επιδόσεις, παρακολουθεί την κατανάλωση καυσίμου και, όταν συνδυάζεται με τις συμβουλές (οδηγίες) της Renault Trucks για οικονομική οδήγηση (ήδη έχουν χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση 25.000 και πλέον οδηγών μέχρι σήμερα) μπορεί να μειώσει τη συνολική κατανάλωση μέχρι 15% σε όλο το στόλο οχημάτων.