Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

H Honda αποκαλύπτει το νέο Urban SUV και το πρωτότυπο S660 Concept, στο Tokyo Motor Show 2013


 

ΗHonda αποκάλυψε σήμερα ένα νέο μοντέλοUrban SUV παραγωγής την πρώτη ημέρα τουTokyo Motor Show, το οποίο θα ονομάζεταιVezel στην Ιαπωνική αγορά. Ενισχύοντας τον τομέα των σπορ αυτοκινήτων, η Hondaαποκάλυψε επίσης το S660 Concept με κινητήρα στο κέντρο.

 

Το νέο Urban SUV θα παρουσιαστεί μέσα στο 2015, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη το όνομα της Ευρωπαϊκής έκδοσης.

 

Εξωτερικά, το Vezel μοιάζει με SUV με το πάνω τμήμα του αμαξώματος να παραπέμπει σεcoupe στυλ. Οι έντονες χαρακτηριστικές γραμμές δημιουργούν μία εμπνευσμένη εξωτερική σχεδίαση με συναισθηματική απήχηση. Το εσωτερικό προσφέρει ένα χώρο υψηλής ποιότητας για οδηγό και συνοδηγό, σε συνδυασμό με άνεση και λειτουργικότητα για τους πίσω επιβάτες.

 

Στην Ιαπωνία, η Honda θα παρουσιαστεί  ένα υβριδικό και ένα βενζινοκίνητο μοντέλο τουVezel. Το υβριδικό θα εφοδιάζεται με Sport Hybrid i-DCD* που συνδυάζει κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.5 lt. με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ενώ το βενζινοκίνητο θα εφοδιάζεται με κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.5 lt.. Υιοθετώντας τεχνολογίες συστημάτων κίνησης νέας γενιάς, το Vezel συνδυάζει ένα δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα και άριστη κατανάλωση και στα δύο μοντέλα.

 

Η Ιαπωνική έκδοση θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα, στις 20 Δεκεμβρίου 2013.

 

Η Honda αποκάλυψε επίσης το S660 Concept, ένα πρωτότυπο με ζωηρά και δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, εξαιρετική ευστάθεια και δυναμική σχεδίαση χάρη στην τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο.

 

Μιλώντας στη Συνέντευξη Τύπου της Honda, ο κ.Takanobu ItoCEO & Πρόεδρος της Honda Motor Co., δήλωσε, «Αυτό το μοντέλο ενσαρκώνει το ελεύθερο πνεύμα των νεαρών μηχανικών τηςHonda, οι οποίοι θέλουν να δημιουργήσουν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με μοναδικά χαρακτηριστικά. Πίσω από την εξέλιξή κρύβεται το πάθος των μηχανικών μας και η χρήση προηγμένων τεχνολογιών.»

 

Σχεδιασμένο για την Ιαπωνική αγορά μικρών αυτοκινήτων, προορίζεται για μαζική παραγωγή το 2015.

 

* i-DCD - Intelligent Dual Clutch Drive

 

 



«100 χρόνια Αυτοκίνησης στην Ελλάδα, 1913-2013» από το περιοδικό Car and Driver

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε από το περιοδικό CAR AND DRIVER, στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, η 1η Ημερίδα με θέμα «100 χρόνια Αυτοκίνησης στην Ελλάδα, 1913-2013».

 

Ειδικοί επιστήμονες, πανεπιστημιακοί καθηγητέςδιακεκριμένοι μηχανολόγοι, δημοσιογράφοι και συγγραφείς, άνοιξαν για πρώτη φορά μέσα από τις εμπεριστατωμένες έρευνές τους το θέμα «Αυτοκίνηση στην Ελλάδα».

Παρουσιάστηκαν στοιχεία όπως, το πότε πουλήθηκε το πρώτο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, πώς σχεδιάστηκαν τα οδικά δίκτυαγιατί η Ελλάδα υπήρξε βιομηχανική χώρα, πώς ξεκίνησαν οι πρώτες ελληνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, γιατί σταμάτησαν οι όποιες επενδύσεις και γιατί πολύ δύσκολα θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε στην παραγωγή αυτοκινήτων. Επίσης έγινε αναφορά στην απαρχή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και την ίδρυση των αντιπροσωπειών, την εξέλιξη της αυτοκίνησης στα χρόνια του πολέμου, αλλά και στην μεταπολίτευσηΙδιαίτερη θέση στην ημερίδα είχε και η εξέλιξη των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας.

Πιο αναλυτικά στην 1η Ημερίδα για τα «100 χρόνια αυτοκίνησης στην Ελλάδα, 1913-2013»οι ομιλητές τοποθετήθηκαν στα εξής θέματα:

 

- στο ρόλο του αυτοκινήτου στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της χώρας, από τον Μεσοπόλεμο μέχρι τις μέρες μας.

- στο ρόλο των αντιπροσώπων και των δικτύων τους.

- στο οδικό δίκτυο και την ιστορία του, στην κατασκευή και διαχείρισή του.

- στους αγώνες αυτοκινήτου, από τον πρώτο που διοργανώθηκε στη χώρα μέχρι σήμερα, και στο ρόλο της ΕΛΠΑ.

- στην προσφορά των αμαξοποιών και στο ρόλο της μεταποίησης στην ανάπτυξη της ελληνικής αυτοκίνησης.

- στη συμβολή του ειδικού Τύπου για την πρόσληψη και διάδοση του αυτοκινήτου.

 

Συμπερασματικά, η Ημερίδα άνοιξε πολλά θέματα προς συζήτηση, καθώς εξετάστηκαν πολλές απόψεις, ενώ δόθηκαν απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα του κοινού.

Η Ημερίδα έκλεισε με την ικανοποίηση όλων, συμμετεχόντων συντελεστών αλλά και παρευρισκόμενων για το υψηλό της επίπεδο και για το επιστημονικό πλαίσιοστο οποίο διεξήχθη. Παράλληλα, κοινή ήταν η διαπίστωση ότι για πρώτη φορά στηχώρα μας αναπτύχθηκε διεξοδικά και εποικοδομητικά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της Αυτοκίνησης στην Ελλάδα, με τους οργανωτές να δίνουν την υπόσχεση ότι μέσα στην επόμενη χρονιά θα πραγματοποιηθεί κάτι αντίστοιχο.

Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η εταιρεία διαχείρισης εταιρικών στόλων FMS.