Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Η Honda ανακοίνωσε εκπομπές CO2 μόνο 95 g/km για το νέο Civic με κινητήρα 1.6 i-DTEC diesel


Ο Πρόεδρος της Honda Motor Europe, Manabu Nishimae, ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του Geneva Motor Show 2012, ότι ο κινητήρας 1.6 i-DTEC του νέου Civic θα έχει εκπομπές CO2 95g/km*.

Ο νέος 1.6 i-DTEC είναι το πρώτο κινητήριο σύνολο της νέας σειράς Earth Dreams Technology της Honda που θα παρουσιαστεί στην Ευρώπη. Η παραγωγή του θα αρχίσει στο Βρετανικό εργοστάσιο της εταιρίας από τα τέλη του 2012.

Η χρήση νέου ανθεκτικού υλικού στην κυλινδροκεφαλή έδωσε τη δυνατότητα στη Honda να δημιουργήσει τον παγκοσμίως ελαφρύτερο αλουμινένιο πετρελαιοκινητήρα 1.6 L σχεδίασης “open deck” (με διάκενο μεταξύ χιτωνίων και μπλοκ κυλίνδρων).

Ο συνδυασμός υλικών ελαφρού βάρους και ενός υπερσυμπιεστή μικρών διαστάσεων / υψηλής απόδοσης βελτιώνει την απόκριση και πετυχαίνει κορυφαία ισορροπία κατανάλωσης και επιδόσεων.

* Δεδομένα Honda

1.6 diesel:

Κυβισμός
1596 cc
Μέγιστη Ισχύς
88kw (120PS)/4000rpm
Μέγιστη Ροπή
300 Nm/2000rpm
CO2
95g/km CO2 (Δεδομένα Honda)



Ένα Meriva, το 11.000.000ό Opel που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Ισπανίας

Ηγέτης στην Ευρωπαϊκή κατηγορία το Meriva, προσφέρει απαράμιλλα επίπεδα άνεσης και ευκολία πρόσβασης χάρη στο σύστημα πίσω θυρών FlexDoors. Επίσης είναι το πρώτο και μοναδικό μοντέλο που έχει πιστοποιηθεί με σφραγίδα AGR για τη συνολική εργονομική φιλοσοφία του (AGR = Aktion Gesunder Rücken – Action for Healthy Back) η οποία περιλαμβάνει FlexDoors, σύστημα καθισμάτων FlexSpace, προαιρετικά εργονομικά εμπρός σπορ καθίσματα και πλήρως ενσωματωμένο σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix (προαιρετικό) – όλα αποκλειστικότητες της Opel.

Η είδηση για το 11.000.000ό αυτοκίνητο του Ισπανικού εργοστασίου συμπίπτει με την αναβάθμιση της γκάμας του Meriva, η οποία πρόσφατα εφοδιάστηκε με βελτιστοποιημένους κινητήρες που αποδίδουν περισσότερη ισχύ με λιγότερη κατανάλωση. Η αποδοτική τεχνολογία Start/Stop θα διατίθεται τώρα σε όλες τις εκδόσεις ισχύος του βενζινοκινητήρα 1.4 L. Στην έκδοση 88 kW/120 hp η κατανάλωση μειώθηκε από 5,9 σε 5,7 lit. / 100 km. Οι μηχανικοί δημιούργησαν επίσης μία 6-τάχυτη έκδοση με ροπή 200 Nm, 14 % (25 Nm) περισσότερη από την 5-τάχυτη. Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένα επίπεδα άνεσης με λιγότερες αλλαγές σχέσεων.

Η κινητήρια μονάδα που διατίθεται τώρα με το Meriva είναι κατά δέκα ίππους ισχυρότερη από την προηγούμενη αυτόματη έκδοση 1.7 CDTI, εν τούτοις εκπέμπει μόνο 160g/km CO2 – οκτώ γραμμάρια λιγότερο ανά χιλιόμετρο σε σχέση με την προηγούμενη.

Για όσους ενδιαφέρονται για το κόστος αλλά και το περιβάλλον, προσφέρεται ο 1.4 L LPG Turbo ecoFLEX με 88 kW/120 hp που αλλάζει πρόγραμμα λειτουργίας μεταξύ βενζίνης & LPG με το πάτημα ενός μπουτόν. Έχει χαμηλότερο κόστος καυσίμου και εκπομπές C02 μόλις 124 g/km.