Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2: Καινοτομική τεχνολογία

Σε μία άριστα οργανωμένη από την PROMAUTO εκδήλωση στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, η Goodyear παρουσίασε το ελαστικό Eagle F1 Asymmetric 2. Ένα ελαστικό με επαναστατική τεχνολογία ActiveBraking, η οποία ανταποκρίνεται στις πιο πιεστικές ανάγκες των καταναλωτών που χρησιμοποιούν ελαστικά Υπερυψηλών Επιδόσεων. Το οποίο πρσφέρει σημαντικά βελτιωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης .

Το Eagle F1 Asymmetric 2 είναι το πιο πρόσφατο μέλος της σειράς ελαστικών Υπερυψηλών Επιδόσεων της Goodyear. Είναι ένα ελαστικό σχεδιασμένο να ξεπεράσει τις υψηλές προσδοκίες που δημιούργησε η εξαιρετική επιτυχία του προκατόχου του, του Goodyear Eagle F1 Asymmetric. Αυτό το ελαστικό χαρακτηρίστηκε ως το πλέον συνιστώμενο μετά διάφορες δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν από ανεξάρτητους ειδικευμένους φορείς και περιοδικά αμέσως μετά την παρουσίασή του στην αγορά.
Η Τεχνολογία ActiveBraking στο νέο Eagle F1 Asymmetric 2 αυξάνει την επιφάνεια επαφής με το δρόμο κατά το φρενάρισμα, εξασφαλίζοντας έτσι σημαντικά μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο δρόμο - πράγμα που αποδεικνύει τη διαρκή δέσμευση της Goodyear για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και των προσπαθειών που καταβάλλει η εταιρεία στον τομέα αυτό. Το Eagle F1 Asymmetric 2 υποβλήθηκε σε εκτεταμένες δοκιμές από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών TÜV SÜD Automotive σε πίστες δοκιμών στη Γαλλία και τη Γερμανία τον Δεκέμβριο του 2010. Οι επιδόσεις του ελαστικού ήταν εξαιρετικές, καθώς πέτυχε κατά τρία μέτρα μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης κατά το φρενάρισμα σε βρεγμένους δρόμους, έναντι του μέσου όρου επιδόσεων τριών κορυφαίων ανταγωνιστικών μοντέλων ελαστικών με τα οποία αναμετρήθηκε στις δοκιμές. Όταν το αυτοκίνητο με τα Eagle F1 Asymmetric 2 είχε ακινητοποιηθεί πλήρως, τα αυτοκίνητα με τα ανταγωνιστικά μοντέλα ελαστικών κινούνταν ακόμα με μέση ταχύτητα 22 χλμ. /ώρα.
Το ελαστικό επέδειξε επίσης καλή απόδοση κατά τις δοκιμές φρεναρίσματος και κρατήματος στο στεγνό, σταματώντας σε απόσταση κατά 2 μέτρα μικρότερη από τη μέση απόσταση των τριών κορυφαίων ανταγωνιστικών μοντέλων.
Αξιοποιώντας την επιτυχία του προκατόχου του, το νέο Eagle F1 Asymmetric 2 με Τεχνολογία ActiveBraking, σκελετό με εγκάρσια διαστρωμάτωση και υλικό πέλματος "μεγάλης επιφάνειας" από πυριτία, θέτει νέα πρότυπα για τις επιδόσεις στο στεγνό και στο βρεγμένο και για το κράτημα και την πρόσφυση στον τομέα των ελαστικών υπερυψηλών επιδόσεων.
Η Τεχνολογία ActiveBraking στο νέο Eagle F1 Asymmetric 2 αυξάνει την επιφάνεια επαφής με το δρόμο κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Ενώ τα τμήματα των συμβατικών ελαστικών παρουσιάζουν ελάχιστη ή μηδενική παραμόρφωση κατά το φρενάρισμα, τα τμήματα του πέλματος του Eagle F1 Asymmetric 2, χάρη στο ειδικά σχεδιασμένο σχήμα τους, αναπτύσσουν μεγαλύτερη επιφάνεια όταν ασκείται το φορτίο του φρεναρίσματος, αυξάνοντας έτσι την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα. Η μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής εξασφαλίζει μεγαλύτερη πρόσφυση κι αυτό με τη σειρά του έχει ως αποτέλεσμα μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.
Το νέο υλικό κατασκευής του πέλματος, το οποίο περιέχει μεγάλες ποσότητες ποιοτικής πυριτίας, εξασφαλίζει τέλεια πρόσφυση για ακόμα καλύτερη απόδοση όσον αφορά το κράτημα και το φρενάρισμα στο στεγνό.
Το μικρότερο βάρος του ελαστικού συνεισφέρει επίσης ώστε να επιτυγχάνεται καλύτερο κράτημα, καθώς η ενεργή μάζα του οχήματος είναι μειωμένη, επιτρέποντας στο ελαστικό να ακολουθεί καλύτερα τις καμπύλες του οδοστρώματος.
Το νέο Eagle F1 Asymmetric 2 διαθέτει επίσης τη Τεχνολογία FuelSaving της Goodyear, η οποία εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερες εκπομπές CO2.
Το Eagle F1 Asymmetric 2 εξασφαλίζει επίσης ομαλές και αθόρυβες διαδρομές. Η βελτιστοποιημένη σχεδίαση των τμημάτων του πέλματος και η βελτιστοποιημένη σειρά 4 διαστάσεων των αυλακώσεων με 64 τμήματα εξωτερικά και 72 τμήματα εσωτερικά βοηθούν ώστε να μειώνονται οι στάθμες του παραγόμενου θορύβου.
Το βελτιστοποιημένο μέσω υπολογιστή σχήμα της κοιλότητας του ελαστικού και η ακαμψία του πέλματός του εξασφαλίζουν ομοιόμορφη κατανομή της πίεσης και της ακαμψίας στην επιφάνεια επαφής με το δρόμο κι αυτό με τη σειρά του εξασφαλίζει περισσότερα χιλιόμετρα καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.
Όλες οι αρετές και τα προτερήματα του νέου ελαστικού διαπιστώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο στη πίστα των Σερρών. Για τις ανάγκες των δοκιμών χρησιμοποιήθηκαν μοντέλα της Opel, ενώ ο πολυπρωταθλητής Λεωνίδας Κύρκος με ένα Ford Focus RS 500 έδειξε με τον καλύτερο τρόπο τη σπορ εικόνα του ελαστικού.
Οι δοκιμασίες με τα Opel που οδήγησαν 30 δημοσιογράφοι από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, περιελάμβαναν σλάλομ, αλλαγή πορείας και φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Ακολούθησαν αρκετοί γύροι στη πίστα.
Ως ελαστικό κορυφαίων επιδόσεων το Eagle F1 Asymmetric 2 ξεκινά από ζάντες 17 ιντσών (π.χ. 215/45 17) και φτάνει μέχρι τις 19 ίντσες και διαστάσεις 275/30. Ενδιάμεσα υπάρχουν συνολικά 29 μεγέθη στα οποία από το 2012 θα προστεθούν άλλες 21 επιλογές για ζάντες 20 ιντσών και πάνω.