Το λανσάρισμα του νέου Yaris Hybrid σηματοδοτεί μία σημαντική στιγμή για τους πελάτες της κατηγορίας Β, καθώς θα έχουν για πρώτη φορά την ευκαιρία να απολαύσουν τη διάσημη τεχνολογία Hybrid Synergy Drive® (HSD) μετά τις βελτιώσεις των εκπομπών θορύβων και ρύπων που εφάρμοσε η Toyota. Η έξυπνη διάταξη χώρων του Yaris Hybrid υπόσχεται μία ασυμβίβαστη, πλήρως υβριδική οδηγική εμπειρία.
Το Yaris Hybrid εφοδιάζεται με ένα νέο, ελαφρύτερο, πιο συμπαγές πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης – συνδυασμός βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα – με συνολική απόδοση ισχύος 100 DIN hp.
Χάρη στις εκτενείς προσπάθειες του τμήματος R&D, το πλήρως υβριδικό μοντέλο δεν ξέφυγε από τη θεμελιώδη φιλοσοφία του πρώτου Yaris: Μικρό Εξωτερικά, Μεγάλο Εσωτερικά.
Το Yaris Hybrid εφαρμόζει τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας HSD με μείωση των διαστάσεων αρκετών υβριδικών εξαρτημάτων. Για παράδειγμα, ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 L Κύκλου Atkinson είναι 16,5 kg ελαφρύτερος και 10% πιο συμπαγής από τη μονάδα 1.8 L του Auris Hybrid. Ο μικρότερος, ελαφρύτερος υβριδικός κινητήρας βοήθησε τους μηχανικούς της Toyota να διατηρήσουν τους χώρους του συμβατικού (στάνταρ) μοντέλου για επιβάτες και αποσκευές.
Το νέο σύστημα κίνησης παράγει ελάχιστες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), οξειδίων του αζώτου (NOx) και σωματιδίων, ενώ προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και χαμηλό κόστος χρήσης για τους πελάτες της κατηγορίας Β.
Άλλα βασικά εξαρτήματα HSD όπως ο ηλεκτροκινητήρας, η Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control Unit) και το σύστημα μετάδοσης έχουν υποστεί σημαντική μείωση βάρους και διαστάσεων. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τώρα 20% πιο συμπαγής ενώ η PCU είναι 12% μικρότερη από την αντίστοιχη του Auris Hybrid. Οι μηχανικοί της Toyota μείωσαν επίσης το μήκος του συστήματος μετάδοσης κατά 6% και απαλλάχθηκαν από 11 kg βάρους.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην τοποθέτηση και το μέγεθος της μπαταρίας Νικελίου – Υδριδίου του Μετάλλου (NiMH) και του ρεζερβουάρ καυσίμου με στόχο να διατηρηθεί η ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες και να μην επηρεαστεί ο χώρος αποσκευών. Η νέα διάταξη τοποθετεί τη μπαταρία και το ρεζερβουάρ καυσίμου κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς την παραμικρή διείσδυση στο χώρο αποσκευών.
Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012
Έναρξη Παραγωγής για το Ford Focus 1.0 EcoBoost
Το πρώτο Ford Focus με κινητήρα 1.0l EcoBoost πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του Saarlouis αυτή την εβδομάδα. Πρόκειται για το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο όχημα παραγωγής Ford και σηματοδοτεί ένα νέο σημείο αναφοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Το Focus 1.0l EcoBoost 100PS προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου 4,8λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού διατίθεται επίσης με το Focus 125PS που καταναλώνει 5λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 114γραμμ./χλμ.
Το Focus 1.0l EcoBoost πετυχαίνει πρότυπα επιδόσεων επιπέδου diesel, χάρη στη σταθερή καμπύλη ροπής των 170Nm μεταξύ 1.400 και 4.500σαλ.
«Η παραγωγή του πρώτου Focus 1.0l EcoBoost είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη Ford» δήλωσε ο Stephen Odell, Chairman & CEO της Ford Ευρώπης. «Η δημιουργία ενός κινητήρα τόσο μικρού και αποδοτικού με πλούσια ισχύ και οδηγική απόλαυση για ένα μοντέλο της κατηγορίας του Focus φαινόταν απίθανη πριν από μερικά χρόνια».
Ο νέος κινητήρας 1.0l EcoBoost παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία. Η Ford έχει επενδύσει 134 εκατομμύρια Ευρώ στην εγκατάσταση μιας εξειδικευμένης high-tech γραμμής παραγωγής στο Εργοστάσιο Κινητήρων της Κολωνίας όπου κατασκευάζεται η νέα μονάδα. Αργότερα μέσα στη χρονιά, θα ξεκινήσει η παραγωγή του κινητήρα στην Craiova (Ρουμανία). Η Ευρωπαϊκή δυναμικότητα παραγωγής μπορεί να φτάσει τελικά στους 700.000 κινητήρες το χρόνο.
Ο 1.0l EcoBoost αποδεικνύει πόσο έχουν προοδεύσει η Ford καθώς και ολόκληρη η βιομηχανία αυτοκινήτου στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, μία τεχνολογία που χρησιμοποιείται πάνω από έναν αιώνα.
Για παράδειγμα, ο κινητήρας 2.9l του θρυλικού Model T είχε κατανάλωση 11,3λίτρα/100χλμ, αποδίδοντας 20PS – τιμές εντυπωσιακές για την εποχή εκείνη.
Ο κινητήρας 957cc της πρώτης γενιάς Ford Fiesta το 1976 είχε σχεδόν ίδιο κυβισμό με τον 1.0l EcoBoost. Ο EcoBoost όμως παράγει 64% περισσότερη ισχύ με 38% λιγότερη κατανάλωση.
Ο κινητήρας 1.0l EcoBoost εξελίχθηκε από ειδικούς της Ford σε όλη την Ευρώπη, ανάμεσα στους οποίους οι μηχανικοί του Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας & Προηγμένης Μηχανολογίας της Ford στο Aachen (Γερμανία) και του Τεχνικού Κέντρου του Dunton (Αγγλία).
Το Focus 1.0l EcoBoost 100PS προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου 4,8λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού διατίθεται επίσης με το Focus 125PS που καταναλώνει 5λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 114γραμμ./χλμ.
Το Focus 1.0l EcoBoost πετυχαίνει πρότυπα επιδόσεων επιπέδου diesel, χάρη στη σταθερή καμπύλη ροπής των 170Nm μεταξύ 1.400 και 4.500σαλ.
«Η παραγωγή του πρώτου Focus 1.0l EcoBoost είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη Ford» δήλωσε ο Stephen Odell, Chairman & CEO της Ford Ευρώπης. «Η δημιουργία ενός κινητήρα τόσο μικρού και αποδοτικού με πλούσια ισχύ και οδηγική απόλαυση για ένα μοντέλο της κατηγορίας του Focus φαινόταν απίθανη πριν από μερικά χρόνια».
Ο νέος κινητήρας 1.0l EcoBoost παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία. Η Ford έχει επενδύσει 134 εκατομμύρια Ευρώ στην εγκατάσταση μιας εξειδικευμένης high-tech γραμμής παραγωγής στο Εργοστάσιο Κινητήρων της Κολωνίας όπου κατασκευάζεται η νέα μονάδα. Αργότερα μέσα στη χρονιά, θα ξεκινήσει η παραγωγή του κινητήρα στην Craiova (Ρουμανία). Η Ευρωπαϊκή δυναμικότητα παραγωγής μπορεί να φτάσει τελικά στους 700.000 κινητήρες το χρόνο.
Ο 1.0l EcoBoost αποδεικνύει πόσο έχουν προοδεύσει η Ford καθώς και ολόκληρη η βιομηχανία αυτοκινήτου στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, μία τεχνολογία που χρησιμοποιείται πάνω από έναν αιώνα.
Για παράδειγμα, ο κινητήρας 2.9l του θρυλικού Model T είχε κατανάλωση 11,3λίτρα/100χλμ, αποδίδοντας 20PS – τιμές εντυπωσιακές για την εποχή εκείνη.
Ο κινητήρας 957cc της πρώτης γενιάς Ford Fiesta το 1976 είχε σχεδόν ίδιο κυβισμό με τον 1.0l EcoBoost. Ο EcoBoost όμως παράγει 64% περισσότερη ισχύ με 38% λιγότερη κατανάλωση.
Ο κινητήρας 1.0l EcoBoost εξελίχθηκε από ειδικούς της Ford σε όλη την Ευρώπη, ανάμεσα στους οποίους οι μηχανικοί του Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας & Προηγμένης Μηχανολογίας της Ford στο Aachen (Γερμανία) και του Τεχνικού Κέντρου του Dunton (Αγγλία).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)