Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Επόμενη Γενιά Mitsubishi Outlander με Σεβασμό στο Περιβάλλον


Έντεκα χρόνια από τότε που η Mitsubishi Motors Corporation (MMC), πρώτη επινόησε τον όρο “crossover”, παρουσιάζει την τρίτη γενιά αυτής της δημοφιλούς φιλοσοφίας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης με την Επόμενη Γενιά Outlander.

Μετά από 950.000+ πωλήσεις (από το τέλος Δεκεμβρίου 2011 – συμπεριλαμβανομένου του Airtrek/της πρώτης γενιάς Outlander) για τις πρώτες δύο γενιές από τον Ιούνιο του 2001, τα νέο μεσαίο crossover είναι περισσότερο εναρμονισμένο με τις απαιτήσεις των καιρών – ένα στρατηγικό και καινοτόμο premium όχημα ουσίας που βασίζεται σε μία ευέλικτη παγκόσμια πλατφόρμα και συνδυάζει αρμονικά:

- Χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις
- Προηγμένη ασφάλεια
- Άνετη οδήγηση
- Έξυπνη πρακτικότητα
- Πρόσθετες ανέσεις

Η παρουσίαση της τρίτης γενιάς Outlander σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας γενιάς παγκόσμιων προϊόντων της Mitsubishi Motors, σύμφωνα με τα όσα έχει καταθέσει η MMC στο φιλόδοξο επιχειρηματικό σχέδιο “Jump 2013”, για μία πιο οικολογική Mitsubishi.

Νέα σχεδιαστική γλώσσα
Κατ’ επέκταση, όλη η οικογένεια αυτοκινήτων / crossover / SUV της MMC σταδιακά θα μυηθεί στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, όπως αποκαλύπτεται στο νέο Outlander. Η νέα γενιά υποδηλώνει τη νέα τεχνολογική προσέγγιση μιας παράδοσης σχεδόν 100 χρόνων της Mitsubishi όπως υπαγορεύουν οι ανάγκες του σήμερα.

Νέο σχήμα
Έχοντας παρόμοιες διαστάσεις με το τρέχον μοντέλο, η τρίτη γενιά Outlander μήκους 4655mm εφαρμόζει πιστά τις σχεδιαστικές αρχές της Mitsubishi για ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με ‘Στιβαρό – Ασφαλές’ σχήμα που συνδυάζει εμφάνιση με καθαρές επιφάνειες όπως ήδη γνωρίζουμε από τα πρωτότυπα Concept PX-MiEV και Concept PX-MiEV II.

Το νέο Outlander παρέχει αίσθηση προστασίας και ασφάλειας στους επιβάτες – ένα ποιοτικό αυτοκίνητο ουσίας, απαλλαγμένο από φθηνά στυλιστικά στολίδια, σχεδιασμένο για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων χάρη στο καινοτόμο σύστημα κίνησης.

Λιτή αλλά δυναμική, η εξωτερική σχεδίαση του Outlander αναδεικνύεται από μία λεπτή εμπρός αεροδυναμική μάσκα με λαμπερές μεταλλικές μπάρες να προστατεύουν το πολύτιμο έμβλημα των Τριών Διαμαντιών εν μέσω των ανάγλυφων προβολέων.

Η ίδια εικόνα ποιότητας συνεχίζεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με premium στοιχεία ανώτερων προδιαγραφών (επενδυμένες επιφάνειες, μαλακό φινίρισμα, ασημί ή ξύλινα ένθετα, στοιχεία από γυαλιστερό μαύρο…) να κοσμούν το ταμπλό το οποίο έχει σχεδιαστεί για καλύτερη συγκέντρωση του οδηγού. Περιλαμβάνονται χειριστήρια στο τιμόνι και υψηλής ανάλυσης και ευανάγνωστες ενδείξεις.

Νέα αρμονία
Σαν γνήσιος απόγονος του Outlander, η τρίτη γενιά του μοντέλου μπορεί να μεταφέρει 5 ή 7 άτομα* με άνεση και ασφάλεια. Ωστόσο, έχοντας την υποστήριξη μιας ισχυρής, ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής, το νέο Outlander προσφέρει τώρα ένα μίγμα στοιχείων όπως:
 Χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις:
o εξέλιξη των βενζινοκινητήρων και Clean Diesel της Mitsubishi:
Για παράδειγμα, στην Ευρώπη, το νέο Outlander θα διατίθεται με δύο κινητήρες:
• Τον “4J11” της MMC – ένα βενζινοκινητήρα 2.0l 110 kW (150ps) που τώρα εφοδιάζεται με νέο σύστημα βαλβίδων.
• Τον “4N14” της MMC – έναν 2.2l Clean Diesel 110 kW (150ps) με πολλές καινοτομίες (συμπερ. πολύ χαμηλού λόγου συμπίεσης 14.9:1, κλπ,…) και βελτιώσεις για υψηλές επιδόσεις και χαμηλούς ρύπους,
o νέο σύστημα Automatic Stop & Go*
o νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο*
o μείωση βάρους (βελτιστοποίηση της δομής του αμαξώματος, αυξημένη χρήση πρεσαριστών πάνελ από ατσάλι υψηλής αντοχής,…),
o … όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους - στόχος κάτω από 130 g/km*


 Πρόσθετη ασφάλεια:
o Adaptive Cruise Control *:
• Το σύστημα διατηρεί μία ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα ακόμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.
o Forward Collision Mitigation *:
• Το σύστημα ανιχνεύει εμπόδια στο δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο και ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα για την αποφυγή μιας σύγκρουσης.
o Lane Departure Warning *,
• Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό ότι το αυτοκίνητο τείνει να βγει από τη λωρίδα του μέσω οπτικής ένδειξης και ηχητικού σήματος.
*Ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα,

o προβολείς xenon Super-HiD “Wide Vision” *.
• Περίπου 1,4 φορές ισχυρότεροι από τους συμβατικούς προβολείς HID, παράγουν δέσμη 1.350-lumen που φωτίζει μία μεγάλη περιοχή 80°x 2 συνολικά, αντί 42° x 2 των συμβατικών HiD.

 Άνετη οδήγηση:
o τώρα διζωνικό σύστημα A/C*,
o πιο αθόρυβη καμπίνα χάρη στα βελτιωμένα χαρακτηριστικά NVH,
o φαρδιά και άνετη 3η σειρά διαιρούμενων 50/50 καθισμάτων, που αντικαθιστούν τα σημερινά αφαιρούμενα καθίσματα*,
o επίσης υψηλής ποιότητας υλικά για μία πιο premium εμφάνιση & αίσθηση κατηγορίας D.

 Έξυπνη πρακτικότητα:
o πάτωμα μήκους 1.69m όταν τα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς είναι αναδιπλωμένα (+ 335 mm σε σχέση με το προηγούμενο Outlander)
o επίπεδο πάτωμα όταν όλα τα καθίσματα είναι αναδιπλωμένα
o υιοθέτηση μονοκόμματης ηλεκτρικής πίσω πόρτας*.

 Τέλος, ανέσεις:
o οθόνη ηχοσυστήματος που συνεργάζεται με κάμερα οπισθοπορείας *,
o τηλεσκοπική κολόνα τιμονιού με ρύθμιση κλίσης*.
o κλπ,…

Μετά την παρουσίαση στη Γενεύη, η τρίτη γενιά Outlander θα λανσαριστεί αρχικά στη Ρωσία φέτος το καλοκαίρι, πριν κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη (τέλη καλοκαιριού), Ιαπωνία, Ωκεανία, Κίνα και Β. Αμερική.

* Ανάλογα με τις αγορές και τα μοντέλα,

Νέοι Ορίζοντες
Κατά τη διάρκεια του 2012, η MMC σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τις έμφυτες δυνατότητες της ευέλικτης πλατφόρμας και την ισχυρής ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής του Outlander για να προσθέσει έναν plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης βασισμένο σε EV στην οικογένιεα ICE του Outlander.
Πρόκειται για μία πλήρως ενσωματωμένη λύση, βασισμένη στην τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων της MMC και στην εκτενή τεχνογνωσία της στον τομέα της τετρακίνησης (4-Wheel-Drive), προσφέροντας διάφορα οδηγικά προγράμματα:


- Pure (Twin Motor 4WD EV)
- Series (Twin Motor 4WD EV με την υποστήριξη γεννήτριας ICE*))
- Parallel (Twin Motor 4WD EV με τη συμβολή κινητήρα εσωτερικής καύσης ICE* FWD στις υψηλότερες ταχύτητες – Οι ηλεκτροκινητήρες βοηθούν στην ισχυρή επιτάχυνση χωρίς αλλαγή ταχύτητας)

Τοποθετημένο στο νέο Outlander, το Mitsubishi Plug-in Hybrid EV θα προσφέρει αυτονομία και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων παρόμοιες με του Concept PX-MiEV II της MMC, (πάνω από 800 km και στόχο CO2 κάτω από 50 g/km).

*Πρώτη αγορά όπου θα πωλείται: Ιαπωνία, και θα ακολουθήσει η Ευρώπη το 2013 και στη συνέχεια, άλλες αγορές.

Το σχεδιαστικό DNA της BMW

Η BMW θεωρείται πρότυπο αυθεντικής, φουτουριστικής αυτοκινητιστικής σχεδίασης. Αυθεντικής με την έννοια ότι δίνει την υπόσχεση μιας οδηγικής εμπειρίας την οποία τηρεί και εκπληρώνει από την πρώτη στιγμή, με την πρώτη ματιά. Όλες οι BMW είναι άμεσα αναγνωρίσιμες και μεταφέρουν το μήνυμα - σήμα κατατεθέν του brand: Γνήσια Οδηγική Απόλαυση.

Η σχεδίαση BMW είναι φουτουριστική με την έννοια ότι προβάλλει πρωτοποριακές καινοτομίες, οι οποίες συνεχώς ανεβάζουν τον πήχη στην κατηγορία premium. Με το πέρασμα των δεκαετιών, διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία έχουν διαμορφώσει το μοναδικό DNA της BMW, όπως αυτό εκφράζεται μέσα ξεχωριστές αναλογίες, επιφάνειες και λεπτομέρειες. Κάθε BMW ερμηνεύει αυτά τα χαρακτηριστικά υπό το δικό της πρίσμα εκφράζοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της. Η BMW αναγνωρίζει την αξία αυτών των σχεδιαστικών στοιχείων στη διαμόρφωση οπτικής της ταυτότητας και συστηματικά τα βελτιώνει και τα καλλιεργεί, ενώ τώρα δίνουν το παρών σε όλα τα μοντέλα BMW, σύγχρονα και παλιά.

Στοιχεία ταυτότητας: αναλογίες, επιφάνειες λεπτομέρειες.
Η σχεδίαση BMW ενσαρκώνει την τέλεια αρμονία τεχνολογίας και αισθητικής. Εδώ η λειτουργία αποκτά τη δική της μορφή και γοητεία. Στοιχεία που ξεχωρίζουν σε μία BMW είναι οι αναλογίες, οι επιφάνειες και οι λεπτομέρειες. Η αλληλεπίδρασή τους πλάθει το χαρακτήρα της και διαμορφώνει την αναγνωρίσιμη εμφάνισή της. Οι χαρακτηριστικές αναλογίες – μακρύ μεταξόνιο, κοντοί πρόβολοι, μακρύ καπό και καμπίνα επιβατών τοποθετημένη προς τα πίσω – παραπέμπουν στη σπορ κομψότητα και τη δυναμική όλων των BMW πριν καν το αυτοκίνητο αρχίσει να κινείται. Η ατομικότητα κάθε μοντέλου εκφράζεται μέσα από περίτεχνες, ανάγλυφες επιφάνειες, που παίρνουν οριστική μορφή με ακριβείς γραμμές οριστικοποιώντας το σχήμα του αυτοκινήτου. Κάθε μοντέλο λανσάρει τη δική του εκδοχή στην εξωτερική σχεδίαση, με εξατομικευμένες, προσεγμένες λεπτομέρειες.

Εντυπωσιακή αισθητική: το πρόσωπο μιας BMW .
Το εμπρός τμήμα μιας BMW, από μόνο του, περιλαμβάνει στοιχεία που προσδιορίζουν καθαρά την ταυτότητα του αυτοκινήτου. Η μάσκα δύο τμημάτων, η κεντρική θέση του εμβλήματος από πάνω, και οι διπλοί στρογγυλοί προβολείς αποτελούν μία εντυπωσιακή σχεδιαστική σύνθεση όπου οι προβολείς, ‘κομμένοι’ οπτικά στο πάνω τμήμα διαμορφώνουν το ύφος του αυτοκινήτου επικεντρωμένο στο δρόμο. Η χαρακτηριστική μάσκα λανσαρίστηκε το 1933 και με τα χρόνια εξελίχθηκε στο πιο ευδιάκριτο στοιχείο BMW. Αυτό το σχεδιαστικό στοιχείο εμφανίζεται σε πολλές διαφορετικές εκδοχές και εξακολουθεί να αποτελεί σήμα κατατεθέν στη φυσιογνωμία μιας BMW μέχρι σήμερα: πλαισιωμένη από τους στρογγυλούς προβολείς με δακτυλίους φώτων, αποτελεί βασικό στοιχείο της εμφάνισης κάθε BMW.



Χαρακτηριστική ροή γραμμών αμαξώματος.
Στο προφίλ συναντάμε ομοίως πολυάριθμα παραδοσιακά σχεδιαστικά στοιχεία BMW που ερμηνεύονται διαφορετικά σε κάθε μοντέλο. Το μακρύ καπό ‘χάνεται’ ομαλά στην καμπίνα επιβατών που είναι τραβηγμένη προς τα πίσω, διαμορφώνοντας έτσι μια επιμηκυμένη σιλουέτα που είναι κομψή και λειτουργική, δίνοντας την αίσθηση της επιτάχυνσης ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Το μακρύ μεταξόνιο αποτελεί μία δυναμική και κομψή βάση για το αυτοκίνητο, ενώ οι κοντοί εμπρός και πίσω πρόβολοι υποστηρίζουν τη συνολική φιλοσοφία αναλογιών που διαχωρίζονται από κομψές γραμμές. Χαρακτηριστική είναι και η πλαϊνή επιφάνεια των παραθύρων με το χρωμιωμένο πλαίσιο, εμπνευσμένη από τη σχεδίαση ενός coupé. Ένα άλλο στυστιλιστικό στοιχείο είναι η απότομη αλλαγή κλίσης στο πίσω άκρο της κολόνας C, στο σημείο που συναντά την οροφή και χωρίζει τα πλαϊνά παράθυρα από το πίσω παμπρίζ. Αυτό το στοιχείο, γνωστό σαν Hofmeister kink, πήρε το όνομά του από τον Wilhelm Hofmeister και χαρίζει στο αυτοκίνητο μία αίσθηση ταχύτητας, ενώ παράλληλα αφήνει αιχμές για την πίσω κίνηση. Κάτω από το πλαίσιο του παραθύρου, μία ακριβής μεσαία γραμμή με ενσωματωμένες τις λαβές θυρών διαιρεί οπτικά το αμάξωμα. Ξεκινώντας από το εμπρός τμήμα η γραμμή αυτή εκτείνεται μέχρι πίσω ακολουθώντας ανοδική πορεία υπό διαφορετική γωνία ανάλογα με το μοντέλο, οριοθετώντας ένα έντονα σφηνοειδές σχήμα.


Εργονομικό cockpit προσανατολισμένο στον οδηγό.



Η σχεδίαση BMW είναι γνωστή για την οδηγοκεντρική φιλοσοφία της. Η εργονομική διάταξη της καμπίνας σέβεται τον οδηγό: τα κυριότερα λειτουργικά στοιχεία και χειριστήρια στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα είναι προσανατολισμένα προς τον οδηγό, προσφέροντας βέλτιστη ορατότητα και ευκολία πρόσβασης.
Ομοίως, όλα τα στοιχεία του ταμπλό είναι διατεταγμένα στο άμεσο πεδίο ορατότητας του οδηγού για εύκολη πρόσβαση σε όλες σημαντικές πληροφορίες. Ποιοτικά υλικά και ένας αρμονικός χρωματικός συνδυασμός υπογραμμίζουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία της καμπίνας και την προσωπικότητα του αυτοκινήτου.
Αυτή η συστηματική επικέντρωση στον οδηγό όχι μόνο τονίζει την εργονομία αλλά και το ισχυρό συναισθηματικό στοιχείο της σχεδίασης εσωτερικού.
Εσωτερικά, ο ατομικός χαρακτήρας μιας BMW εκφράζεται με την αλληλεπίδραση επιφανειών και γραμμών που ακολουθεί την αρχή της ‘διαστρωμάτωσης’. Ο όρος αυτός αναφέρεται στα επίπεδα που δημιουργούνται από διαφορετικά υλικά όπως είναι διατεταγμένα το ένα πάνω στο άλλο και εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς, αναδεικνύοντας τη δυναμική εικόνα της καμπίνας. Για τα μοντέλα BMW αυτή η φιλοσοφία διαστρωμάτωσης στο εσωτερικό προαναγγέλλει μία νέα σύγχρονη αισθητική και δημιουργεί την αίσθηση μιας ανάλαφρης δομής.
«Σχεδιάζουμε προϊόντα αυτοκίνησης που συγκινούν. Η σχεδίασή μας είναι αυθεντική: υποδηλώνει αυτό που μπορεί κάποιος να βιώσει με τα προϊόντα μας και απηχεί στην κληρονομιά του brand. Παράλληλα είναι προσανατολισμένη στο μέλλον και αποτελεί πλατφόρμα για την εφαρμογή των τεχνολογιών αιχμής που υιοθετούνται στα προϊόντα μας. Επιπλέον, δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια, ενώ οι πελάτες θα ανακαλύπτουν όλο και πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά στοιχεία τα επόμενα χρόνια». Adrian van Hooydonk, Senior Vice President BMW Group Design.



ΕΛΑΣΤΙΚΑ PIRELLI PREMIUM ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ

Η premium τεχνολογία της Pirelli βρίσκεται στο επίκεντρο των προβολέων στην 82η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης όπου εκτίθενται μερικά από τα πλέον πολυαναμενόμενα μοντέλα – όπως η ισχυρότερη Ferrari όλων των εποχών, η νέα Berlinetta F12, η Aston Martin Zagato και η Bentley V8 – όλα εφοδιασμένα με ελαστικά P Zero.

Πέρα από τα ελαστικά P Zero, τα οποία έχουν προτιμηθεί και πάλι για τα πιο λαμπερά μοντέλα του Σαλονιού, άλλες σειρές Pirelli που δίνουν το παρών στη σημαντικότερη έκθεση της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα Cinturato, Scorpion και Winter, όλα στα περίπτερα της Pirelli και κατασκευαστών αυτοκινήτων υψηλού κύρους όπως Audi, BMW, Jaguar, Lamborghini, Maserati, Mercedes, Porsche και Volkswagen.

Ο μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το P Zero Silver, το τελευταίο μέλος της οικογένειας P Zero που βασίζεται σε τεχνολογίες και τεχνικές σχεδιασμού της Formula 1, και προορίζεται για κορυφαία επιβατικά και coupé, από το Audi A5 μέχρι τη Mercedes CLS.

Pirelli Premium. Η επιχειρηματική στρατηγική της Pirelli παραμένει επικεντρωμένη στην κατηγορία premium, ένα τμήμα της αγοράς με τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης παγκοσμίως, από ώριμες αγορές όπως η Ευρώπη, που συνεχίζει να είναι η μεγαλύτερη στα ελαστικά πολυτελών οχημάτων, μέχρι ραγδαία αναπτυσσόμενες οικονομίες. Η Pirelli διερευνά την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων με στόχο τη βιώσιμη μετακίνηση που βρίσκεται στην καρδιά της premium στρατηγικής της μάρκας. Όλες οι σειρές ελαστικών Pirelli και τα high-tech συστήματα της εταιρίας - όπως το Cyber Tyre, το οποίο σε συνεργασία με το ηλεκτρονικό σύστημα του αυτοκινήτου, διασφαλίζει αξιοπιστία και σωστή συντήρηση των ελαστικών- διέπονται από τη φιλοσοφία βιώσιμης μετακίνησης που σημαίνει ασφάλεια, άνεση και σεβασμό για το περιβάλλον.

Η κατηγορία premium περιλαμβάνει τις οικογένειες P Zero, Cinturato και Scorpion, και τα χειμερινά ελαστικά.

P ZERO. Το P Zero Corsa System είναι το πιο σπορ ελαστικό δρόμου της σειράς P Zero και σχεδιάστηκε από την Pirelli σε συνεργασία με κατασκευαστές αυτοκινήτων για χρήση σε extreme μοντέλα. Το Corsa System προορίζεται για χρήση στο δρόμο, αλλά είναι εξαιρετικό και στην πίστα. Το 2010, η Pirelli παρουσίασε το νέο P Zero Corsa System, που συνδυάζει την εξέλιξη του προηγούμενου κατευθυντικού συστήματος με το νέο P Zero Corsa Asymmetric 2 για βελτιωμένες επιδόσεις και ασφάλεια. Το P Zero Corsa προσφέρεται σαν εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ) με υπεραυτοκίνητα όπως Aston Martin, BMW, Ferrari, Lamborghini, Maserati, McClaren, Mercedes-AMG και Porsche GT και διατίθεται με ζάντες 18 - 20 ιντσών.

Το P Zero Trofeo είναι το πολύ χαμηλό αγωνιστικό ελαστικό που σχεδιάστηκε για πίστα αλλά έχει έγκριση τύπου και για δρόμο. Το P Zero Trofeo είναι η πιο εξελιγμένη έκδοση για τους λάτρεις των αγώνων, ενώ αξιοποιεί τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Απευθύνεται κυρίως στους ερασιτέχνες “gentlemen οδηγούς” οι οποίοι τρέχουν σε αγώνες ανά τον κόσμο. Το P Zero Trofeo είναι εξαιρετικό για στεγνές πίστες και για τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται σε αγωνιστικές συνθήκες. Τα ελαστικά διατίθενται με ζάντες 17 - 20 ιντσών.

Το P Zero είναι το κορυφαίο ελαστικό της premium κατηγορίας στην οποία η Pirelli έχει την πρωτοκαθεδρία σε όλο τον κόσμο. Από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά προϊόντα που δημιούργησε το τμήμα έρευνας της Pirelli, το P Zero έχει εδραιώσει τη θέση του στην 1η θέση της premium κατηγορίας διεκδικώντας πάνω από 250 εγκρίσεις τύπου. Οι κατασκευαστές επιλέγουν τα P Zero για να υποστηρίξουν και να αναδείξουν τις επιδόσεις των καλύτερων υπεραυτοκινήτων και να διασφαλίσουν τη μέγιστη ικανοποίηση και οδηγική ασφάλεια των πελατών. Το P Zero κυκλοφορεί σε 130 διαστάσεις περίπου, με αναλογία διαστάσεων από 50 - 25 και ζάντες 17 - 21 ιντσών.

Το P Zero Silver είναι το πρώτο ελαστικό δρόμου που προέρχεται από τη Formula One και είναι το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας P Zero. Σχεδιασμένο ειδικά για σπορ και coupé αυτοκίνητα, το P Zero Silver είναι το πρώτο μιας σειράς πολύ εξειδικευμένων ελαστικών Pirelli που προσφέρουν τα υψηλότερα επίπεδα επιδόσεων σε μεγάλες αποστάσεις. Στο Silver έχει εφαρμοστεί η ίδια διαδικασία υπολογισμού και μοντελοποίησης που χρησιμοποιείται στη Formula 1, διασφαλίζοντας τις επιδόσεις P Zero και αυξάνοντας τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Το P Zero Silver θα διατίθεται σε 11 διαστάσεις για ζάντες 19" και 20", με μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής να αναμένεται στην Ευρώπη από τις αρχές Απριλίου του 2012.

Τα P Zero και P Zero Corsa System έχουν έγκριση τύπου για τα πιο σπορ αυτοκίνητα της Γενεύης: εκτός από τις Ferrari, Maserati, McLaren, Lamborghini και τα υψηλών επιδόσεων μοντέλα Audi, BMW and Mercedes, εκτίθενται η νέα Porsche 911 Carrera και Boxster, η Bentley GTC & V8, η Aston Martin V12 Zagato, και η νέα Lotus Exige-S & Evora-GT.

Cinturato. Η σειρά Cinturato, που σέβεται το περιβάλλον χωρίς συμβιβασμούς στην ασφάλεια και τη σταθερότητα, περιλαμβάνει το best-seller Cinturato P7, νικητή σε πολλές αυστηρές συγκριτικές δοκιμές του ειδικού Τύπου. Σχεδιασμένο για μεσαία και μοντέλα μεγάλης ιπποδύναμης, το Cinturato P7 συνδυάζει σεβασμό στο περιβάλλον και χαμηλό λειτουργικό κόστος, ασφάλεια και οδηγική απόλαυση. Προσφέρεται σαν ελαστικό πρώτης τοποθέτησης για μοντέλα Audi, BMW, Mercedes, Mini, Volkswagen και άλλων κατασκευαστών και διατίθεται με ζάντες 16 - 18 ιντσών, ενώ περιλαμβάνει και έκδοση run-flat.

Το Cinturato P7 είναι εγκεκριμένο για τα νέα μοντέλα υψηλού κύρους premium μαρκών όπως Audi, BMW, Mercedes και Volvo.

Το Cinturato P1, που δημιούργησε η Pirelli για μικρά και μεσαία αυτοκίνητα, είναι ένα ελαστικό που φέρνει τις υψηλές επιδόσεις στη βιώσιμη μετακίνηση. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας Cinturato και υιοθετεί τα οικολογικά χαρακτηριστικά όλων των ελαστικών Cinturato και τεχνολογία UHP. Το ελαστικό διατίθεται με ζάντες 14 - 16 ιντσών, και μερικές διαστάσεις περιλαμβάνουν έκδοση run-flat.

SCORPION. Το Verde της οικογένειας Scorpion είναι το πρώτο οικολογικό και υψηλών επιδόσεων ελαστικό που σχεδίασε η Pirelli για αυτοκίνητα με επιπτώσεις στο περιβάλλον: SUV και την τελευταία γενιά Crossovers. Το Scorpion Verde συνδυάζει την τεχνολογία υψηλών επιδόσεων της οικογένειας P Zero με την οικολογική φιλοσοφία Cinturato, καταφέρνοντας να μειώσει τη φθορά και το θόρυβο. Διατίθεται στην αγορά σε έκδοση M&S, σε διαστάσεις 16 - 20 ιντσών ενώ έχει επιλεγεί σαν ελαστικό πρώτης τοποθέτησης από τις Audi, Mercedes, Volkswagen, Volvo, Porsche και Land Rover, και για τα τελευταία μοντέλα της Γενεύης.

Χειμερινά Ελαστικά. Το Winter Sottozero Serie II είναι το χειμερινό ελαστικό υψηλών επιδόσεων και υποστηρίζει αυτοκίνητα υψηλής ιπποδύναμης. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, W210/W240 για μεσαία – μεγάλα και W270 για σπορ μοντέλα, με το Sottozero Serie II να προσφέρεται σαν ελαστικό ΟΕ για Ferrari, Aston Martin, Bentley, Jaguar, Lamborghini, Porsche και BMW.

Το Winter Snowcontrol Serie 3 είναι το τελευταίο χειμερινό ελαστικό της Pirelli που προορίζεται για μικρά και μεσαία αυτοκίνητα. Με το Snowcontrol Serie 3, η Pirelli επεκτείνει τη γκάμα εποχιακών ελαστικών της προκειμένου να ικανοποιήσει την αυξανόμενη τάση της αγοράς για προϊόντα που μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και την κατανάλωση, χωρίς θυσίες στην άνεση και την ασφάλεια. Το Snowcontrol Series 3 είναι βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του Snowcontrol Serie II, διασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση στο χιόνι και τον πάγο, αλλά και σε στεγνές συνθήκες.

Το Winter Carving Edge, το ελαστικό με καρφιά της Pirelli, είναι ιδανικό για τον πάγο και τις ψυχρές θερμοκρασίες της Βόρειας Ευρώπης. Το Carving Edge έχει σχεδιαστεί για μία μεγάλη ποικιλία μοντέλων, από αυτοκίνητα πόλης μέχρι 4x4, από επιβατικά μέχρι SUV και διατίθεται σε ζάντες 13 - 20 ιντσών, ενώ σύντομα θα κυκλοφορήσει σε έκδοση run-flat.