Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Ελαφρύτερη, ταχύτερη, πιο ευέλικτη: η νέα 911 Carrera 4

Η νέα Porsche 911 Carrera 4 συνδυάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις και τη
μεγάλη αποδοτικότητα της νέας γενιάς της 911 Carrera με τα δυναμικά οφέλη της πιο
πρόσφατης έκδοσης του συστήματος ενεργούς τετρακίνησης PTM (Porsche Traction
Management). Η τυπική τετρακίνηση Porsche, η οποία σε αυτήν την πιο πρόσφατη
έκδοση 911 εστιάζει στον πίσω άξονα, εγγυάται τη μεγιστοποίηση των δυναμικών
χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, σε διάφορα οδοστρώματα, καθώς και σε όλες τις
καιρικές συνθήκες. Τα νέα μοντέλα 911 Carrera 4 υψώνουν τα χαρακτηριστικά
πρόσφυσης και δυναμικών επιδόσεων στην τέταρτη δύναμη.
Η νέα τετρακίνητη 911 παρουσιάζεται στην αγορά σε τέσσερις εκδόσεις – ως 911
Carrera 4 και 911 Carrera 4S, καθεμία από τις οποίες διατίθεται με αμάξωμα Coupé
ή Cabriolet. Τα μοντέλα αυτά έχουν να επιδείξουν τα ίδια χαρακτηριστικά με τις
πισωκίνητες εκδόσεις: το αμάξωμα μειωμένου βάρους, η ανάρτηση, οι κινητήρες και
τα κιβώτια ταχυτήτων είναι ακριβώς ίδια, με μόνη εξαίρεση τις τροποποιήσεις που
αφορούν στο σύστημα τετρακίνησης. Αυτό σημαίνει ότι, παρά το υψηλότερο επίπεδο
επιδόσεων του κινητήρα και της οδήγησης, και τα τέσσερα μοντέλα καταναλώνουν
σημαντικά λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Η συνολική
εξοικονόμηση καυσίμου σε επιμέρους εκδόσεις φτάνει μέχρι και σε ποσοστό 16%.
Επιπλέον, η νέα Carrera 4 είναι έως και κατά 65 κιλά ελαφρύτερη.
Το πλέον διακριτό χαρακτηριστικό της τετρακίνητης 911 παραμένει το φαρδύ της
πίσω μέρος: σε σύγκριση με τα δικίνητα μοντέλα 911 Carrera, οι θόλοι των πίσω
τροχών προεξέχουν περισσότερο κατά 22 χλστ., ενώ οι πίσω τροχοί είναι
φαρδύτεροι κατά 10 χλστ. Το κόκκινο αντανακλαστικό που συνδέει τα δύο πίσω
φανάρια , έχει επίσης νέα μορφή.
Porsche Intelligent Performance: υψηλά επίπεδα επιδόσεων οδήγησης,
χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
Όλα τα νέα μοντέλα διαθέτουν μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων στο βασικό
τους εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά διατίθεται το κιβώτιο ταχυτήτων Porsche
Doppelkupplung (PDK). Η 911 Carrera 4 Coupé με 350 ίππους μπορεί να επιταχύνει
από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 4,5 δευτερόλεπτα (Cabriolet: 4,7 δευτερόλεπτα),

Προηγμένο σύστημα ενεργούς τετρακίνησης για ακόμα μεγαλύτερη διασκέδαση και ασφάλεια στην
οδήγηση
Ελαφρύτερη, ταχύτερη, πιο ευέλικτη: η νέα 911 Carrera 4
Στουτγάρδη. Η νέα Porsche 911 Carrera 4 συνδυάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις και τη
μεγάλη αποδοτικότητα της νέας γενιάς της 911 Carrera με τα δυναμικά οφέλη της πιο
πρόσφατης έκδοσης του συστήματος ενεργούς τετρακίνησης PTM (Porsche Traction
Management). Η τυπική τετρακίνηση Porsche, η οποία σε αυτήν την πιο πρόσφατη
έκδοση 911 εστιάζει στον πίσω άξονα, εγγυάται τη μεγιστοποίηση των δυναμικών
χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, σε διάφορα οδοστρώματα, καθώς και σε όλες τις
καιρικές συνθήκες. Τα νέα μοντέλα 911 Carrera 4 υψώνουν τα χαρακτηριστικά
πρόσφυσης και δυναμικών επιδόσεων στην τέταρτη δύναμη.
Η νέα τετρακίνητη 911 παρουσιάζεται στην αγορά σε τέσσερις εκδόσεις – ως 911
Carrera 4 και 911 Carrera 4S, καθεμία από τις οποίες διατίθεται με αμάξωμα Coupé
ή Cabriolet. Τα μοντέλα αυτά έχουν να επιδείξουν τα ίδια χαρακτηριστικά με τις
πισωκίνητες εκδόσεις: το αμάξωμα μειωμένου βάρους, η ανάρτηση, οι κινητήρες και
τα κιβώτια ταχυτήτων είναι ακριβώς ίδια, με μόνη εξαίρεση τις τροποποιήσεις που
αφορούν στο σύστημα τετρακίνησης. Αυτό σημαίνει ότι, παρά το υψηλότερο επίπεδο
επιδόσεων του κινητήρα και της οδήγησης, και τα τέσσερα μοντέλα καταναλώνουν
σημαντικά λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Η συνολική
εξοικονόμηση καυσίμου σε επιμέρους εκδόσεις φτάνει μέχρι και σε ποσοστό 16%.
Επιπλέον, η νέα Carrera 4 είναι έως και κατά 65 κιλά ελαφρύτερη.
Το πλέον διακριτό χαρακτηριστικό της τετρακίνητης 911 παραμένει το φαρδύ της
πίσω μέρος: σε σύγκριση με τα δικίνητα μοντέλα 911 Carrera, οι θόλοι των πίσωενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 285 χλμ./ώρα (Cabriolet: 282 χλμ./ώρα),
ανάλογα με τα στοιχεία εξοπλισμού. Η κατανάλωση καυσίμου με το κιβώτιο PDK
είναι 8,6 λ./100 χλμ. (CO2 203 γρ./χλμ.) για την Coupé και 8,7 λ./100 χλμ. (CO2 205
γρ./χλμ.) για την Cabriolet.
Οι εκδόσεις Coupé και Cabriolet της 911 Carrera 4 S διαθέτουν στο πίσω μέρος έναν
κινητήρα μπόξερ 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 400 ίππους και προσφέρει
επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 4,1 δευτερόλεπτα (Cabriolet: 4,3
δευτερόλεπτα), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 299 χλμ./ώρα (Cabriolet: 296
χλμ./ώρα) με κατάλληλη διαμόρφωση εξοπλισμού. Η τιμές της κατανάλωσης
καυσίμου με το κιβώτιο PDK είναι 9,1 λ./100 χλμ. (CO2 215 γρ./χλμ.) για την Coupé
και 9,2 λ./100 χλμ. (CO2 217 γρ./χλμ.) για την Cabriolet.
Νέα χαρακτηριστικά: ένδειξη τετρακίνησης, σύστημα Porsche Active Safe,
συρόμενη γυάλινη ηλιοροφή, εκτεταμένο πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono
Στη νέα 911 Carrera 4, υπάρχει ένα νέο μενού στον πίνακα οργάνων που ενημερώνει
τον οδηγό για τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα τετρακίνησης PTM κατανέμει κάθε
στιγμή την ισχύ του κινητήρα. Επιπλέον, με την παρουσίαση των τετρακίνητων
μοντέλων 911 Carrera, η Porsche διαθέτει σε όλη τη σειρά μοντέλων της το
προαιρετικό σύστημα προσαρμοζόμενης διατήρησης ταχύτητας Adaptive Cruise
Control (ACC), το οποίο ελέγχει την απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα και
την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο PDK, το σύστημα ACC
προσθέτει τη λειτουργία ασφαλείας Porsche Active Safe (PAS), η οποία συμβάλλει
στην αποφυγή εμπρόσθιων συγκρούσεων. Η Porsche προσφέρει επίσης μια νέα
συρόμενη γυάλινη ηλιοροφή, προαιρετικά για την 911 Carrera Coupé. Η οδήγηση
των 911 με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και με το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono
μπορεί πλέον να γίνει ακόμα πιο σπορ: στο πρόγραμμα Sport Plus, το σύστημα
πραγματοποιεί αυτόματα διπλές αποσυμπλέξεις στα κατεβάσματα ταχύτητας.
Τα νέα τετρακίνητα μοντέλα έρχονται να αντικαταστήσουν την πολύ επιτυχημένη
προηγούμενη γενιά, από την οποία έχουν πωληθεί συνολικά 24.000 μονάδες
περίπου από το 2008. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε ποσοστό 34% των συνολικών
πωλήσεων της δεύτερης γενιάς μοντέλων 997. Η προηγούμενη αυτή γενιά
παρουσιάστηκε με ένα από τα σημαντικότερα βήματα εξέλιξης στην τεχνολογία
συστημάτων μετάδοσης ισχύος και κίνησης που πραγματοποιήθηκαν ποτέ στην
τετρακίνητη 911: τους νέους τότε κινητήρες με το σύστημα άμεσου ψεκασμού
βενζίνης, το κιβώτιο ταχυτήτων Porsche Doppelkupplung (PDK) και το ηλεκτρονικά
ελεγχόμενο σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης PTM (Porsche Traction Management).
Τον Ιούλιο του 2011, η Porsche παρουσίασε ως κορωνίδα αυτής της σειράς
μοντέλων την 911 Carrera 4 GTS, της οποίας ο κινητήρας των 3,8 λίτρων είχε
αυξημένη ισχύ 408 ίππων.
Παγκόσμια πρεμιέρα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού
Η νέα Porsche 911 Carrera με κίνηση σε όλους τους τροχούς θα πραγματοποιήσει
την πρώτη δημόσια εμφάνισή της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου 2012 του
Παρισιού. Τα νέα μοντέλα 911 θα παρουσιαστούν στην αγορά στα τέλη του 2012.

Fiat Panda 4x4 debuts in world preview at the Paris Motor Show - Comunicati Stampa - Fiat Group Automobiles Press

Fiat Panda 4x4 debuts in world preview at the Paris Motor Show - Comunicati Stampa - Fiat Group Automobiles Press

Το Νέο Ford B-MAX βαθμολογήθηκε με 5 Αστέρια Euro NCAP


Το νέο Ford B-MAX βαθμολογήθηκε με άριστα – πέντε αστέρια – από τον ανεξάρτητο φορέα crash test Euro NCAP.

Το μικρό πολυχρηστικό B-MAX συγκέντρωσε για τη συνολική προστασία του σκορ 83%, με 93% για την προστασία ενηλίκων επιβατών και 84% για την προστασία των παιδιών.

«Η ασφάλεια είναι από τις θεμελιώδεις αρχές της Ford και χαιρόμαστε που διαπρέψαμε στο θεσμό Euro NCAP με πέντε αστέρια» δήλωσε ο Tom Overington, safety project manager, Ford Ευρώπης. «Η ομάδα εργάστηκε πολύ σκληρά προκειμένου να διασφαλίσει ότι το B-MAX πληροί τα πρότυπα ασφαλείας που οι πελάτες μας προσδοκούν από όλα τα οχήματα Ford».

Η Ford υπέβαλε το B-MAX σε περισσότερες από 5.000 προσομοιώσεις crash test σε υπολογιστή στη φάση εξέλιξής του, 40 πλήρη crash tests αλλά και 100 εξειδικευμένα με έδραση του αυτοκινήτου σε καταπέλτη και εκτόξευσή του σε μπαριέρα.

Ατσάλια υψηλής και υπερυψηλής αντοχής αποτελούν πάνω από το 58% του αμαξώματος του B-MAX και χρησιμοποιούνται σε βάσεις γνωστές και ως ‘crash-catchers’: αυτές ασφαλίζουν το έξυπνο Ford Easy Access Door System σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Το
B-MAX εφοδιάζεται με επτά αερόσακους, ενώ το εμπρός τμήμα είναι προσεκτικά σχεδιασμένο με κριτήριο της καλύτερη προστασία των πεζών. Επίσης φέρει το σύστημα Active City Stop της Ford – πρωτιά στην κατηγορία που σχεδιάστηκε για να βοηθά τους οδηγούς να αποφεύγουν συγκρούσεις με χαμηλές ταχύτητες με σταματημένα ή αργά κινούμενα προπορευόμενα οχήματα.

Καλύτερα συνδεδεμένο από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας του, το B-MAX διαθέτει το σύστημα SYNC with Emergency Assistance της Ford με φωνητική ενεργοποίηση, για τηλεφωνική κλήση σε βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος.

«Μόνο οχήματα που προσφέρουν σφαιρική προστασία μπορούν να βαθμολογούνται με πέντε αστέρια στο πλαίσιο του νέου πρωτοκόλλου δοκιμών του Euro NCAP» δήλωσε ο Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP. «Το Ford B-MAX είναι ένα θαυμάσιο παράδειγμα του πώς αυτό μπορεί να επιτευχθεί με καινοτόμο σχεδίαση, εξαιρετική μηχανολογία συστημάτων και ευφυείς τεχνολογίες όπως το Active City Stop».

Το Euro NCAP  που ιδρύθηκε το 1997 και υποστηρίζεται από αρκετές κυβερνήσεις, λέσχες αυτοκινήτων, οργανισμούς καταναλωτών και ασφαλιστικές εταιρίες, είναι ο μεγαλύτερος και πλέον έγκυρος ανεξάρτητος φορέας για δοκιμές σύγκρουσης στην Ευρώπη.