Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Skoda Rapid στην Αυτοκίνηση 2012



Η SKODA συνεχίζει αποφασιστικά την επιθετική προϊοντική πολιτική της παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό στα πλαίσια της έκθεσης Αυτοκίνηση -που θα πραγματοποιηθεί στο πρώην ανατολικό αεροδρόμιο από τις 20-28 Οκτωβρίου- το νέο της εκπρόσωπο στη μεσαία κατηγορία, το νέο SKODA Rapid, λίγους μόλις μήνες μετά από την παρουσίαση του Citigo, του νέου της αυτοκινήτου πόλης. Το Rapid επωμίζεται τον κεντρικό ρόλο στο διπλασιασμό των πωλήσεων της SKODA και θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά παράλληλα με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές το Δεκέμβριο του 2012.
Εντυπωσιάζει με τους πολύ μεγάλους για τη κατηγορία του χώρους, την άριστη σχέση αξίας/τιμής, την ενεργητική και παθητική ασφάλειά του καθώς και για την γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων του. “Το κατάλληλο αυτοκίνητο στον κατάλληλο χρόνο” σχολιάζει χαρακτηριστικά ο CEO της SKODA AUTO, Dr. Winfried Vahland. Και συνεχίζει δηλώνοντας ότι το νέο SKODA Rapid “θέτει το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων. Προσφέρει απλόχερα τους μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, έχει όμορφο και κομψό σχεδιασμό. Εντυπωσιάζει με τις έξυπνες λύσεις που ενσωματώνει, την τεχνολογία αιχμής, την ποιότητα κατασκευής και τους χαμηλής κατανάλωσης κινητήρες του”.
SKODA Rapid – Το πρώτο αυτοκίνητο της Skoda με το νέο εταιρικό σχεδιασμό.
Ενσωματώνει πλήρως όλα τα στοιχεία της νέας εταιρικής σχεδίασης που θα χαρακτηρίζει και τα επόμενα νέα μοντέλα της SKODA. “Είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Μάρκας μας που από την πρώτη ματιά εκπέμπει έναν ξεκάθαρο σχεδιασμό, με εμφανή την υψηλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης καθώς και στοιχεία που τονώνουν το συναίσθημα”, σχολιάζει ο Eckhard Scholz, μέλος του Δ.Σ της Skoda Auto, υπεύθυνος για την Τεχνική Εξέλιξη.
Τέλειες αναλογίες, καθαρές σχεδιαστικά επιφάνειες και έντονα χαραγμένες γραμμές “τρέχουν” το αμάξωμα, δημιουργώντας συνολικά μια ελκυστική εμφάνιση. Το μπροστινό μέρος αναδεικνύει τη νέα φιλοσοφία σχεδιασμού της Skoda. Το νέο σήμα της Μάρκας τοποθετείται σε ειδικά διαμορφωμένη θέση του μπροστινού καπώ και όχι πλέον στη μάσκα, το σχήμα της οποίας είναι πλέον πλατύτερο. Ένα πλαίσιο χρωμίου περιβάλλει περιμετρικά τις πυκνές κάθετες λωρίδες της που εξασφαλίζουν τον αποτελεσματικό εξαερισμό του κινητήρα. Νέας σχεδίασης είναι και τα φωτιστικά σώματα που συμπληρώνουν τον επιθετικό σχεδιασμό του μπροστινού τμήματος.
Η πλαϊνή όψη του αυτοκινήτου αναδύει έντονο συναίσθημα λόγω του πολύ μεγάλου μεταξονίου  και του κουπέ σχεδιασμού του. Η επικλινής γραμμή που τρέχει το αμάξωμα από το μπροστινό στο πίσω μέρος οριοθετεί έναν ξεκάθαρο διαχωρισμό φωτός και σκίασης. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σχεδιάσθηκε με κύριο γνώμονα όχι μόνο τη λειτουργικότητά του αλλά και ως μέρος της νέας σχεδιαστικής προσωπικότητας του αυτοκίνητου. Τα πίσω φωτιστικά σώματα συνεχίζουν να διαγράφουν το γράμμα “C” όταν είναι αναμμένα και να αγκαλιάζουν, κατ’ αυτόν τον τρόπο, το σήμα της Μάρκας ενώ ταυτόχρονα προσδίδουν μοναδική αναγνωρισιμότητα.
Οι εσωτερικοί χώροι του Rapid εκπλήσσουν σε σχέση με τις εσωτερικές του διαστάσεις ( μήκος 4.48m και πλάτος 1.7m). Οι πέντε επιβάτες του θα έχουν μοναδική άνεση και ευκολίες ενώ για τις αποσκευές τους φροντίζει ο “αχανής” χώρος αποσκευών που ξεπερνά τα 550 lt. Δύο (2) κινητήρες πετρελαίου και πέντε (5) βενζίνης αποτελούν την κινητήρια δύναμη και θα συνοδεύονται είτε με μηχανικά είτε με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων. Για την αγορά μας ξεχωρίζουν οι κινητήρες βενζίνης 1.2 TSi/86hp, 1.2TSi/ 105hp  και 1.4 TSi/122hp ενώ στους κινητήρες πετρελαίου ο 1.6 TDi θα προσφέρεται σε δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις των 90 και 105 ίππων.
Το νέο SKODA Rapid πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι στα τέλη Σεπτέμβριου, ενώ το εμπορικό του λανσάρισμα στην Ελληνική αγορά αναμένεται στα τέλη της χρονιάς. Με το νέο Rapid η Skoda στοχεύει στην ακόμη μεγαλύτερη ενδυνάμωση της ηγετικής της θέσης στα οικογενειακά αυτοκίνητα όπου οι χώροι, η τεχνολογία, η ποιότητα κατασκευής και η υψηλή σχέση αξίας/τιμής αποτελούν τα βασικά κριτήρια επιλογής.

Το πιο οικονομικό diesel της Opel με εκπομπές CO2 88 g/km

Το πιο οικονομικό diesel της Opel με εκπομπές CO2 88 g/km

Ένα εκατ. μονάδες οι πωλήσεις υβριδικών Honda




Οι πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων Honda ξεπέρασαν παγκοσμίως το ένα εκατομμύρια μονάδες στα τέλη Σεπτεμβρίου 2012. Αυτό ο αριθμός-ορόσημο επιτεύχθηκε 12 χρόνια και 11 μήνες μετά την έναρξη πωλήσεων της πρώτης γενιάς Insight στην Ιαπωνία το Νοέμβριο του 1999, το οποίο την εποχή εκείνη είχε την καλύτερη κατανάλωση παγκοσμίως από όλα τα βενζινοκίνητα οχήματα μαζικής παραγωγής, 35χλμ./λίτρο.

Αξιοποιώντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του πρώτου ελαφρού και συμπαγούς υβριδικού συστήματος IMA (Integrated Motor Assist), η Honda έχει αναβαθμίσει τη γκάμα των υβριδικών της και σήμερα εμπορεύεται οκτώ υβριδικά μοντέλα σε 50 χώρες ανά τον κόσμο.

Φέτος το Μάιο, η Honda ξεκίνησε την παραγωγή υβριδικών μοντέλων σε περιοχές εκτός Ιαπωνίας με το Acura ILX Hybrid στις ΗΠΑ, ενώ ακολούθησε το Jazz Hybrid από φέτος το Ιούλιο στην Ταϋλάνδη. Επιπλέον, η Honda σχεδιάζει να ξεκινήσει φέτος την παραγωγή του Jazz Hybrid στη Μαλαισία ώστε να προσφέρει υβριδικά οχήματα με ταχύτητα, προσιτότητα και χαμηλές εκπομπές CO2 στην Ασιατική ήπειρο, όπου η ζήτηση για αποδοτικά οχήματα αναμένεται να αυξηθεί μελλοντικά.

Πέρα από την εξέλιξη της τρέχουσας γκάμας υβριδικών μοντέλων της που εφοδιάζονται με το υβριδικό σύστημα ΙΜΑ και έναν ηλεκτροκινητήρα, η Honda θα λανσάρει νέα υβριδικά οχήματα μεσαίας κατηγορίας με υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων. Εξάλλου, στοχεύοντας στις απόλυτες οδηγικές επιδόσεις, ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα υψηλής απόδοσης με τρεις ηλεκτροκινητήρες, το Sport Hybrid SH-AWD® (Super Handling All Wheel Drive), το οποίο θα συνδυάζει σπορ συμπεριφορά και οικονομική κατανάλωση, θα χρησιμοποιηθεί στα NSX και Acura RLX, όπως και στο διάδοχο του Legend που προγραμματίζεται να παρουσιαστεί στην Ιαπωνία.

Στο πλαίσιο του παγκόσμιου περιβαλλοντικού σλόγκαν “Μπλε Ουρανοί για τα Παιδιά μας” (Blue Skies for our Children), η Honda θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για περαιτέρω διείσδυση στην αγορά των υβριδικών οχημάτων με απώτερο σκοπό μία κοινωνία με χαμηλό αποτύπωμα
άνθρακα.



Η Ιστορία Υβριδικών Μοντέλων Honda
Έτος
Μήνας / Μοντέλο που                            παρουσιάστηκε  στην αγορά
Αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις υβριδικών οχημάτων Honda
1999
Νοέμβριος: Η πρώτη γενιά Insight

2001
Δεκέμβριος: Civic Hybrid

2004
Δεκέμβριος: Accord Hybrid (μόνο Β. Αμερική)

2005

Απρίλιος: 100.000 μονάδες
2007

Μάιος: 200.000 μονάδες
2009
Φεβρουάριος: Δεύτερη γενιά Insight
Αύγουστος: 400.000 μονάδες
2010
Φεβρουάριος: CR-Z
Οκτώβριος: Fit Hybrid
Δεκέμβριος: 600.000 μονάδες
2011
Ιούνιος: Fit Shuttle Hybrid (μόνον Ιαπωνία)
Οκτώβριος: Freed Hybrid (μόνον Ιαπωνία)
Freed Spike Hybrid (μόνον Ιαπωνία)
Δεκέμβριος: 800.000 μονάδες
2012
Μάιος: Acura ILX Hybrid (USA, μόνο Καναδάς)
Σεπτέμβριος: 1.000.000 μονάδες


Δέκα εκατ. Fiat Πολωνίας

Στις 11 Οκτωβρίου 2012 το "δέκατο εκατομμυριοστό" όχημα (10 εκ), το οποίο παράχθηκε στη διάρκεια των 41 χρόνων ιστορίας των δύο βιομηχανικών εγκαταστάσεων της Fiat στην Πολωνία, "βγήκε" από τη γραμμή παραγωγής στο πρώην FSM (Fabryka Samochodow Malolitrazowych) εργοστάσιο στην πόλη Bielsko-Biala (1971) και στο εργοστάσιο Fiat Auto Poland στην περιοχή Tychy (1975). Πρόκειται για ένα Fiat 500C Lounge βαμμένο σε κόκκινο χρώμα με βενζινοκινητήρα 1.2 και προορίζεται για τη γερμανική αγορά.
Η ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Σλεσία ξεκίνησε το 1971, όταν τα πρώτα «Syrenas» πέρασαν τις γραμμές συναρμολόγησης του επίσημου FSM εργοστασίου στο Bielsko-Biala. Αφότου η άδεια παραγωγής δόθηκε από την πολωνική κυβέρνηση το 1973, το Fiat 126 ξεκίνησε να κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο, ενώ η κατασκευή ενός νέου εργοστασίου ξεκινούσε στην Tychy. Η παραγωγή ξεκίνησε το φθινόπωρο του 1975. Από το τέλος του 1971 έως τον Σεπτέμβριο του 2000, που η παραγωγή μεταφέρθηκε στο εργοστάσιο Tychy, 1.722.596 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων Fiat 126, 127, Uno, Siena και Palio Weekend, κατασκευάστηκαν και διακινήθηκαν από το εργοστάσιο στο Bielsko-Biala.
Η παραγωγή των οχημάτων ξεκίνησε στο εργοστάσιο της Tychy τον Σεπτέμβριο του 1975, όταν το πρώτο "Maluch" Fiat 126p μοντέλο βγήκε από την παραγωγή. Με το πέρασμα των χρόνων, το εργοστάσιο Fiat Auto Poland στην πόλη Tychy, έχει μεταμορφωθεί σε ένα από τα πιο σύγχρονα και τεχνολογικά ανεπτυγμένα στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία, χάρις στις επενδύσεις που συνδέθηκαν με το λανσάρισμα των νέων μοντέλων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί, σήμερα, ότι η οργάνωση του συγκεκριμένου εργοστασίου είναι συνώνυμη με τα πρότυπα της WCM (Παγκόσμια Κλάσης Βιομηχανία) και τα οχήματα που παράγονται εδώ εισέρχονται στην κορυφή των προτύπων αξιοπιστίας.
Απόδειξη αυτού είναι τα δύο μοντέλα που έχουν παραχθεί εκεί, το Fiat Panda και το Fiat 500, έχουν βραβευτεί με το αναγνωρισμένο βραβείο κύρους «Αυτοκίνητο της Χρονιάς».
Κατά τη διάρκεια των 37 χρόνων επιχείρησης, το εργοστάσιο στο Tychy έχει παράγει 8.277.404 οχήματα. Αρχικά ανήκε στο παλιό FSM μέχρι τον Μάιο του 1992 και σήμερα αποτελεί ένα από τα εργοστάσια του ομίλου Fiat. Tα μοντέλα Fiat που παράχθηκαν, κατά τη διάρκεια του χρόνου, στο συγκεκριμένο εργοστάσιο είναι το 126, το Uno/Innocenti, το Siena, το Palio Weekend, το Cinquecento, το Seicento, το Panda και το 500 (saloon, cabrio και Abarth), αλλά και το Lancia Ypsilon και το Ford KA. Επιπρόσθετα, στο συγκεκριμένο εργοστάσιο κατασκευάζονται το Ducato, το Punto, το Bravo/Brava και το Marea.