Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012
Porsche Cayenne S Diesel με 382 ιππους!
Η Porsche παρουσιάζει το Cayenne S Diesel, το πιο δυνατό πετρελαιοκίνητο μοντέλο της που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας biturbo των 4,2 λίτρων αποδίδει 382 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 850 Νm. Έτσι, προσφέρει στο νέο Cayenne S Diesel κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και μέγιστη αποδοτικότητα: το νέο πετρελαιοκίνητο μοντέλο ολοκληρώνει την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 252 χλμ./ώρα. Παράλληλα, ο τρόπος που αξιοποιεί την ενέργεια είναι υποδειγματικός: η κατανάλωση καυσίμου (NEDC) δεν ξεπερνά τα 8,3 λίτρα ανά 100 χλμ. (CO2: 218 γρ./χλμ.). Ένας παράγοντας που συμβάλλει στην εξαιρετική αυτή τιμή είναι η λειτουργία auto start/stop, ενώ το νέο αυτό μοντέλο είναι το μοναδικό SUV στον κόσμο με πετρελαιοκινητήρα V8 που προσφέρει αυτήν τη λειτουργία.
Το Cayenne S Diesel προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης, η οποία είναι χαρακτηριστική μιας Porsche, αλλά ταυτόχρονα και εντελώς νέα. Ξυπνάει συναισθήματα όπως ένα σπορ αυτοκίνητο, με τις δυναμικές επιδόσεις και τον ήχο του. Η ομαλή λειτουργία και ο ήχος αντήχησης του οκτακύλινδρου κινητήρα βρίσκονται σε επίπεδο αντίστοιχο αυτού προηγούμενων κινητήρων V8 της Porsche. Ο πολύ ιδιαίτερος χαρακτήρας του Cayenne S Diesel βασίζεται στο σύστημα ενεργούς τετρακίνησης PTM. Το σύστημα αυτό προσφέρει τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός πισωκίνητου οχήματος – μαζί με όλα τα οφέλη του στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της ακρίβειας. Ωστόσο, με την επιλογή σπορ, δυναμικού τρόπου οδήγησης, το σύστημα επεμβαίνει στους μπροστινούς τροχούς, με τρόπο επακριβώς προσαρμοσμένο στις συνθήκες οδήγησης, ώστε να βελτιώνει την ευστάθεια και την πρόσφυση. Το προαιρετικό σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) κάνει αυτήν την εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά ακόμα πιο σπορ.
Με την αναβαθμισμένη ισχύ του κινητήρα του, το Cayenne S Diesel είναι επίσης το ιδανικό όχημα για τη ρυμούλκηση σκαφών ή άλλων ρυμουλκούμενων και την πραγματοποίηση ελιγμών με αυτά. Διαθέτει επαρκή αποθέματα ισχύος, ακόμα και όταν λειτουργεί στη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης των 3,5 τόνων. Το Cayenne S Diesel – με το προαιρετικό ρεζερβουάρ των 100 λίτρων – με βάση τις προδιαγραφές κατανάλωσης NEDC μπορεί να καλύψει απόσταση 1.200 χιλιομέτρων χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.
Στο εξωτερικό του, το νέο κορυφαίο πετρελαιοκίνητο μοντέλο παραμένει ένα ασυμβίβαστο Cayenne S, έχοντας να επιδείξει την κλασική εμφάνιση των οκτακύλινδρων εκδόσεων. Το σύστημα φρένων, για παράδειγμα, έχει προσαρμοστεί ως προς τις διαστάσεις του για να μπορεί να αντιμετωπίζει την ισχύ του αυτοκινήτου και ξεχωρίζει από τις ασημί δαγκάνες των φρένων. Τα μαύρα πτερύγια στο μπροστινό μέρος τονίζουν τους ανοικτούς αεραγωγούς. Όπως και στο Cayenne Diesel, οι επιγραφές "diesel" στα μπροστινά άκρα των φτερών αναδεικνύουν τον τύπο του κινητήρα V8. Τέλος, το λογότυπο Cayenne S στο πίσω μέρος προσδιορίζει το μοντέλο.
Το Cayenne S Diesel θα παρουσιαστεί στην αγορά τον Ιανουάριο του 2013.
Το Cayenne S Diesel προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης, η οποία είναι χαρακτηριστική μιας Porsche, αλλά ταυτόχρονα και εντελώς νέα. Ξυπνάει συναισθήματα όπως ένα σπορ αυτοκίνητο, με τις δυναμικές επιδόσεις και τον ήχο του. Η ομαλή λειτουργία και ο ήχος αντήχησης του οκτακύλινδρου κινητήρα βρίσκονται σε επίπεδο αντίστοιχο αυτού προηγούμενων κινητήρων V8 της Porsche. Ο πολύ ιδιαίτερος χαρακτήρας του Cayenne S Diesel βασίζεται στο σύστημα ενεργούς τετρακίνησης PTM. Το σύστημα αυτό προσφέρει τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός πισωκίνητου οχήματος – μαζί με όλα τα οφέλη του στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της ακρίβειας. Ωστόσο, με την επιλογή σπορ, δυναμικού τρόπου οδήγησης, το σύστημα επεμβαίνει στους μπροστινούς τροχούς, με τρόπο επακριβώς προσαρμοσμένο στις συνθήκες οδήγησης, ώστε να βελτιώνει την ευστάθεια και την πρόσφυση. Το προαιρετικό σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) κάνει αυτήν την εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά ακόμα πιο σπορ.
Με την αναβαθμισμένη ισχύ του κινητήρα του, το Cayenne S Diesel είναι επίσης το ιδανικό όχημα για τη ρυμούλκηση σκαφών ή άλλων ρυμουλκούμενων και την πραγματοποίηση ελιγμών με αυτά. Διαθέτει επαρκή αποθέματα ισχύος, ακόμα και όταν λειτουργεί στη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης των 3,5 τόνων. Το Cayenne S Diesel – με το προαιρετικό ρεζερβουάρ των 100 λίτρων – με βάση τις προδιαγραφές κατανάλωσης NEDC μπορεί να καλύψει απόσταση 1.200 χιλιομέτρων χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.
Στο εξωτερικό του, το νέο κορυφαίο πετρελαιοκίνητο μοντέλο παραμένει ένα ασυμβίβαστο Cayenne S, έχοντας να επιδείξει την κλασική εμφάνιση των οκτακύλινδρων εκδόσεων. Το σύστημα φρένων, για παράδειγμα, έχει προσαρμοστεί ως προς τις διαστάσεις του για να μπορεί να αντιμετωπίζει την ισχύ του αυτοκινήτου και ξεχωρίζει από τις ασημί δαγκάνες των φρένων. Τα μαύρα πτερύγια στο μπροστινό μέρος τονίζουν τους ανοικτούς αεραγωγούς. Όπως και στο Cayenne Diesel, οι επιγραφές "diesel" στα μπροστινά άκρα των φτερών αναδεικνύουν τον τύπο του κινητήρα V8. Τέλος, το λογότυπο Cayenne S στο πίσω μέρος προσδιορίζει το μοντέλο.
Το Cayenne S Diesel θα παρουσιαστεί στην αγορά τον Ιανουάριο του 2013.
Νέο Volvo V40 R-Design: Το απόλυτα σπορ V40
• Το νέο Volvo V40 R-Design θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι
• Επιθετικό design που τραβάει τα βλέμματα, με υψηλό βαθμό "κεφαλοστροφής"
• Εκτενής και ταυτόχρονα διακριτική χρήση χρωμίου εξωτερικά, με πλήθος από σπορ πινελιές
• Ιδιαίτερος σχεδιασμός στο εσωτερικό, με το μπλε χρώμα να δίνει τον τόνο
• Έκδοση διαθέσιμη για όλους τους κινητήρες του V40, με απόδοση από 115 έως 254 ίππους
• Λανσάρισμα με ένα ολοκαίνουριο μπλε χρώμα ειδικά για το R-Design, το Rebel Blue
• Έναρξη παραγωγής το Νοέμβριο 2012
Η έκδοση R-Design του νέου Volvo V40 είναι προ των πυλών! Θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι που υποδέχεται το κοινό στα τέλη του μήνα. Βαμμένο σε ένα ιδιαίτερο, ολοκαίνουριο μπλε χρώμα με τη χαρακτηριστική ονομασία Rebel Blue, το νέο Volvo V40 R-Design αναμένεται να τραβήξει τα βλέμματα τόσο στο Παρίσι, όσο και αργότερα στους ελληνικούς δρόμους.
"Το V40 R-Design έχει σχεδιαστεί για τον οδηγό που δίνει προτεραιότητα στις επιδόσεις και διακρίνεται για το πάθος του με ότι εξασφαλίζει το κάτι παραπάνω στην καθημερινότητα. Η εμμονή στις λεπτομέρειες γίνεται αντιληπτή τόσο από το εκφραστικό design, όσο και από τα οδηγικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις," δηλώνει ο Λεξ Κερσεμάκερς (Lex Kerssemakers), Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Προϊόντων & Γραμμής Παραγωγής της Volvo Car Corporation.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Η ελκυστική εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου έχει εξελιχθεί ειδικά για αυτούς που θέλουν τη δική τους προσωπική σφραγίδα στο αυτοκίνητό τους. Το επιθετικό εμπρός μέρος αποπνέει το δυναμισμό της σχεδιαστικής φιλοσοφίας R-Design και χαρακτηρίζεται από το χρωμιωμένο περίγραμμα της μάσκας. Η σπορτίβ εμφάνιση συμπληρώνεται επίσης από το σπόιλερ στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τις λεπτομέρειες βουρτσισμένου αλουμινίου και τον πίσω διαχύτη με τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων στα άκρα. Στον έντονο δυναμισμό της εξωτερικής εμφάνισης συμβάλλουν και οι πέντε ακτίνων ζάντες των 17" ή 18". Εκτός από το έντονο Rebel Blue χρώμα, ο αγοραστής του V40 R-Design έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε 6 ακόμα εξωτερικές αποχρώσεις.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Ο νέος ψηφιακός TFT πίνακας οργάνων του νέου V40 έχει ήδη αποσπάσει τα θετικά σχόλια, τόσο των εκπροσώπων του τύπου, όσο και των πελατών. Και στο V40 R-Design υπάρχει η δυνατότητα επιλογής 3 διαφορετικών διαμορφώσεων & λειτουργίας του πίνακα οργάνων: Elegance, Eco ή Performance. Εδώ όμως ο φωτισμός παραμένει πάντα στην ίδια μπλε έντονη απόχρωση, αντανακλώντας τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης έκδοσης.
"Ειδικά η R-Design έκδοση απευθύνεται σε οδηγούς που διακρίνονται για το έντονο οδηγικό τους ταμπεραμέντο και λατρεύουν την εκφραστικότητα του στυλ. Ακούσαμε με προσοχή τις απόψεις αυτών των συγκεκριμένων πελατών και φροντίσαμε ώστε η κάθε λεπτομέρεια να ανταποκρίνεται και στην παραμικρή έκφραση εξατομίκευσης που εκείνοι επιθυμούν," δηλώνει ο Λεξ Κερσεμάκερς.
Στο εσωτερικό, δεσπόζουν τα νέας γενιάς καθίσματα R-Design, καθώς και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες που τονίζουν την ξεχωριστή αύρα του Σκανδιναβικού design του νέου V40. Τα καθίσματα συνδυάζουν το μαύρο ύφασμα Nubuck με το διάτρητο δέρμα, ενώ και εδώ τον ξεχωριστό χαρακτήρα του αυτοκινήτου δηλώνει το λογότυπο R-Design με το μπλε "R" κεντημένο στις πλάτες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθενται φυσικά και δερμάτινα καθίσματα.
Το περιβάλλον του οδηγού πλαισιώνεται επίσης και από τιμόνι με ειδική για το μοντέλο σχεδίαση, καθώς και λεβιέ ταχυτήτων και σπορ πεντάλ. Το μοναδικό R-Design "look & feel" κάνει έντονη την παρουσία του χάρη και στο συνδυασμό των νέων αλουμινένιων διακοσμητικών με διάτρητη αισθητική, του μαύρου δέρματος με τις εμφανείς ραφές και τη μαύρη επένδυση της οροφής.
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ
Ως γνωστό, το νέο Volvo V40 διατίθεται είτε με το στάνταρντ Dynamic Chassis είτε με το κατά 10mm χαμηλωμένο και πιο άκαμπτο, προαιρετικό Sport Chassis. Ειδικά στην έκδοση R-Design ταιριάζει γάντι το Sport Chassis, η εξέλιξη του οποίου έχει γίνει σε συνεργασία με τον Σουηδό οδηγό αγώνων της ομάδας Volvo Polestar Black R, τον Ρόμπερτ Ντάλγκρεν (Robert Dahlgren).
Το άκαμπτο αμάξωμα και το χαμηλό κέντρο βάρους δημιουργούν τις προϋποθέσεις για αμεσότητα στις αντιδράσεις χωρίς συμβιβασμούς στον τομέα της άνεσης. Ελατήρια και αμορτισέρ διαθέτουν πιο σκληρές ρυθμίσεις, γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο περισσότερη ακρίβεια στο χειρισμό και στον οδηγό μεγαλύτερη απόλαυση και απόλυτο έλεγχο.
Τα εμπρός "γόνατα" McPherson έχουν αμορτισέρ με άξονες εμβόλων 25 mm, ίδιους με αυτούς του Volvo S60. Η ακαμψία και η αυξημένη σκληρότητα της ανάρτησης επιτρέπουν στην κατασκευή να απορροφά καλύτερα τα πλευρικά φορτία.
Στο πίσω μέρος, το V40 διαθέτει αμορτισέρ μονού σωλήνα, στα οποία η απόσβεση κατά την συμπίεση και την επαναφορά πραγματοποιούνται μέσω της ίδιας βαλβίδας. Αυτό δημιουργεί μικρότερη σε μήκος και ταχύτερη ροή του λαδιού, κάτι που με τη σειρά του σημαίνει ότι το αμορτισέρ αντιδρά πιο γρήγορα.
Οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν μεγαλύτερη διάμετρο (είναι ‘παχύτερες’), γεγονός που συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του στη διαμόρφωση των χαρακτηριστικών μιας περισσότερο σπορτίβ οδικής συμπεριφοράς. Αποτέλεσμα, η αμεσότητα της απόκρισης και η διατήρηση πλήρους ελέγχου κατά την οδήγηση, συνδυασμός που με τη σειρά του προσφέρει ευχαρίστηση στον οδηγό.
Αλλά και στο Dynamic Chassis τόσο η ακαμψία, όσο και το χαμηλό κέντρο βάρους εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητο τα χαρακτηριστικά εκείνα που προβάλλουν την άμεση ανταπόκριση και την οδική συμπεριφορά με στόχο την ευχαρίστηση, χωρίς κανένα συμβιβασμό στην άνεση.
"Το νέο V40 R-Design διαθέτει αμεσότητα στους χειρισμούς, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και την οδηγική απόλαυση. Και οι δύο τύποι πλαισίων χαρίζουν στον ενθουσιώδη οδηγό το αίσθημα του απόλυτου ελέγχου. Η αίσθηση της απόλαυσης και του απόλυτου ελέγχου, παραμένει στο ίδιο επίπεδο είτε διασκεδάζεις οδηγώντας σβέλτα σε επαρχιακούς δρόμους γεμάτους στροφές είτε κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς αποφεύγοντας την κυκλοφορία μιας μεγαλούπολης", δηλώνει ο Πήτερ Μέρτενς (Peter Mertens), Αντιπρόεδρος Έρευνας και Εξέλιξης της Volvo Car Corporation.
Το νέο Volvo V40 R-Design θα διατίθεται σε όλες τις αγορές που ήδη πωλείται το Volvo V40. Η Volvo Car Corporation προσδοκά ότι περίπου το 10% των αγοραστών του Volvo V40, θα επιλέξουν την έκδοση R-Design.
"Όλες οι προηγούμενες εκδόσεις R-Design έπαιξαν ένα σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων, και συνέβαλλαν στη διεύρυνση του ηλικιακού προφίλ των αγοραστών μας στις νεώτερες ηλικίες. Πιστεύουμε ότι το νέο V40 R-Design θα προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στη συγκεκριμένη τάση," δηλώνει ο Λεξ Κερσεμάκερς.
Νissan TeRRA: Το πρωτότυπο, ηλεκτροκίνητο SUV, τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου, στο Σαλόνι του Παρισιού.
Στις 27 του Σεπτέμβρη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Nissan θα αποκαλύψει το πρωτότυπο
Nissan TeRRA SUV : ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο οχήμα που συνδυάζει την οδήγηση σε συνθήκες off-road,
με την φιλικότητα προς το περιβάλλον. Το Nissan TeRRA ανοίγει το μονοπάτι
της βιώσιμης αυτοκίνησης στο πεδίο των SUV, με ένα καινοτόμο σύστημα ηλεκτρικής
τετρακίνησης μέσω κυψελών καυσίμου (υδρογόνου), καθώς και με μια ασυνήθιστα σπορτίφ
και επιβλητική εξωτερική εμφάνιση.
Η Nissan, με γνώμονα την επιτυχία της στην κατηγορία των SUV και των
Crossovers με τα μοντέλα QASHQAI, JUKE και
MURANO, καθώς και με την πρωτοπορία της στην ηλεκτροκίνηση και τις μηδενικές εκπομπές
ρύπων, οραματίζεται το TeRRA ως “το ένα και μοναδικό SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων".
Σχεδιασμένο για να προσφέρει λειτουργικότητα και ευελιξία στους επιβάτες και τον
οδηγό του αύριο, το TeRRA απαντά στις φιλοδοξίες εκείνων που επιθυμούν να συνδυάσουν την φιλικότητα προς το περιβάλλον με μια
ασφαλή αίσθηση οδήγησης, κάτω από οποιεσδήποτε
οδικές συνθήκες.
Στο εσωτερικό του οχήματος και συγκεκριμένα στη θέση του οδηγού, φιλοξενείται
ένα πρωτότυπο ταμπλό οργάνων που παραπέμπει στα γνωστά tablet PCs. Όμως αυτό που
εντυπωσιάζει περισσότερο, είναι το γεγονός ότι το σύστημα αυτό είναι φορητό και
λειτουργεί ως “έξυπνο κλειδί” : ο οδηγός το «ενσωματώνει» κατά την είσοδό του στο
όχημα και το αφαιρεί όταν εξέρχεται από αυτό.
Όταν το εν λόγω σύστημα βρίσκεται
στο εσωτερικό του TeRRA, το “tablet” εμφανίζει
το ταχύμετρο και όλες τις απαραίτητες, για
το όχημα, ενδείξεις. Επιπλέον, μπορεί εύκολα
να χρησιμοποιηθεί για την ψυχαγωγία των επιβατών,
την επικοινωνία με τηλέφωνο / internet, καθώς και για την πλοήγηση. Έξω από το αυτοκίνητο
το “tablet” εκτός του ότι παρέχει όλες τις λειτουργίες που θα περιμέναμε από μια
τέτοια συσκευή, παραμένει συνεχώς σε επαφή και με το αυτοκίνητο.
Σε ότι αφορά το μηχανολογικό κομμάτι, το TeRRA τροφοδοτεί με κίνηση τους εμπρός
τροχούς με το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα που συναντάται στο Nissan LEAF. Σε κάθε πίσω
τροχό, έχει ενσωματωθεί ένας ηλεκτροκινητήρας
που προσφέρει την απαραίτητη ισχύ όταν απαιτείται, ανάλογα με τις ανάγκες. Καθώς δεν υπάρχουν άξονες κίνησης για τους πίσω τροχούς, το πάτωμα του αυτοκινήτου είναι
επίπεδο, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο τη βέλτιστη εργονομία στην καμπίνα και
στον χώρο φόρτωσης αποσκευών.
Κάτω από το καπό, φιλοξενείται μια συστοιχία κυψελών καυσίμου υδρογόνου της
Nissan : μια επίπεδη, ιδιαίτερα συμπαγή μονάδα που διαθέτει την κορυφαία, σε παγκόσμια
κλίμακα, ισχύ των 2.5kW / L.
Το Nissan TeRRA αν και είναι καθαρά ένα πρωτότυπο μοντέλο, δεν παύει να σηματοδοτεί το γεγονός ότι η Nissan είναι έτοιμη για την μαζική
παραγωγή και ηλεκτροκίνητων οχημάτων κυψελών καυσίμου (υδρογόνου), όταν το υδρογόνο
γίνει ευρέως διαθέσιμο.
Δείτε σχετικό
video του Νissan ΤeRRΑ εδώ : http://youtu.be/ISwAj247USM
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)