Το φημισμένο γερμανικό περιοδικό Autobild περιγράφει το Kia Venga ως «το όνειρο κάθε αγοραστή»
μετά από την ολοκλήρωση της δοκιμής μεγάλης διάρκειας των 100.000χλμ.
Το Autobild είχες στην κατοχή του ένα Kia Venga 1.4lt βενζίνης CVVT Eco Dynamics για παραπάνω από δύο χρόνια. Οι δοκιμαστές εκθείασαν την ευρύχωρη, καμπίνα του, την άριστη θέση οδήγησης, την εύκολη είσοδο και έξοδο από και προς το αυτοκίνητο, το ευέλικτο συρόμενο πίσω κάθισμα και τον ήσυχο κινητήρα κατά τη διάρκεια της οδήγησης στην πόλη.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ο κινητήρας του Venga δεν χρειάστηκε αλλαγή λαδιών ανάμεσα στα σέρβις, η μετάδοση ήταν απόλυτα αξιόπιστη και το αυτοκίνητο φρέναρε πολύ καλά με τα αρχικά τακάκια και τους δίσκους του ακόμα και στη συμπλήρωση των δύο ετών.
Το Kia Venga αποσυναρμολογήθηκε με τη βοήθεια ειδικών από την DEKRA (γερμανικός σύνδεσμος ελέγχου μηχανοκίνητων οχημάτων) και η ομάδα του περιοδικού εξέτασε τα μέρη του αυτοκινήτου λεπτομερώς βρίσκοντας μόνο ένα μικρό σφάλμα, μία ραγισμένη υποδοχή λαμπτήρα ομίχλης που θα κόστιζε λιγότερο από €60 για να αντικατασταθεί. Από τα 97 αυτοκίνητα που υπόκεινται σε δοκιμή μακράς διάρκειας από το Auto Bild από το 2000, το Kia Venga κατέλαβε τη δεύτερη θέση ως ένα από τα πιο αξιόπιστα και ικανοποιητικά αυτοκίνητα για να έχει κάποιος.
Στην εξασέλιδη έκθεση για το Venga, το Autobild δήλωσε: «Το απροβλημάτιστο Kia Venga τρέχει και τρέχει, χωρίς παράπονο και με απόλυτη αξιοπιστία. Το πρακτικό κορεάτικο αυτοκίνητο πετυχαίνει ένα ονειρεμένο αποτέλεσμα και με την απλή προσέγγιση στην τεχνολογία γίνεται ένα νέο σημείο αναφοράς».
Το Autobild είχες στην κατοχή του ένα Kia Venga 1.4lt βενζίνης CVVT Eco Dynamics για παραπάνω από δύο χρόνια. Οι δοκιμαστές εκθείασαν την ευρύχωρη, καμπίνα του, την άριστη θέση οδήγησης, την εύκολη είσοδο και έξοδο από και προς το αυτοκίνητο, το ευέλικτο συρόμενο πίσω κάθισμα και τον ήσυχο κινητήρα κατά τη διάρκεια της οδήγησης στην πόλη.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ο κινητήρας του Venga δεν χρειάστηκε αλλαγή λαδιών ανάμεσα στα σέρβις, η μετάδοση ήταν απόλυτα αξιόπιστη και το αυτοκίνητο φρέναρε πολύ καλά με τα αρχικά τακάκια και τους δίσκους του ακόμα και στη συμπλήρωση των δύο ετών.
Το Kia Venga αποσυναρμολογήθηκε με τη βοήθεια ειδικών από την DEKRA (γερμανικός σύνδεσμος ελέγχου μηχανοκίνητων οχημάτων) και η ομάδα του περιοδικού εξέτασε τα μέρη του αυτοκινήτου λεπτομερώς βρίσκοντας μόνο ένα μικρό σφάλμα, μία ραγισμένη υποδοχή λαμπτήρα ομίχλης που θα κόστιζε λιγότερο από €60 για να αντικατασταθεί. Από τα 97 αυτοκίνητα που υπόκεινται σε δοκιμή μακράς διάρκειας από το Auto Bild από το 2000, το Kia Venga κατέλαβε τη δεύτερη θέση ως ένα από τα πιο αξιόπιστα και ικανοποιητικά αυτοκίνητα για να έχει κάποιος.
Στην εξασέλιδη έκθεση για το Venga, το Autobild δήλωσε: «Το απροβλημάτιστο Kia Venga τρέχει και τρέχει, χωρίς παράπονο και με απόλυτη αξιοπιστία. Το πρακτικό κορεάτικο αυτοκίνητο πετυχαίνει ένα ονειρεμένο αποτέλεσμα και με την απλή προσέγγιση στην τεχνολογία γίνεται ένα νέο σημείο αναφοράς».