Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Lexus CT 200h: Grand Prix αξιολόγησης!


Η Lexus ανακοίνωσε ότι το CT 200h κέρδισε το βραβείο Grand Prix σημειώνοντας τις υψηλότερες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας από όλα τα μοντέλα που δοκιμάστηκαν σύμφωνα με το Ιαπωνικό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων - Japan New Car Assessment Program* (JNCAP). Το CT 200h κέρδισε Πέντε Αστέρια στο 2011 JNCAP και είναι το πρώτο αυτοκίνητο στο οποίο απονέμεται το Grand Prix σύμφωνα με το νέο σύστημα αξιολόγησης της συνολικής αυτοκινητιστικής ασφάλειας που εφαρμόστηκε το 2011.

Το νέο σύστημα αξιολόγησης ενσωματώνει σε μία δομή τους ‘δείκτες’ προστασίας επιβατών και πεζών στις συγκρούσεις, παρέχοντας συνολική αποτίμηση της ασφάλειας ενός αυτοκινήτου την οποία και βαθμολογεί με ένα έως πέντε αστέρια
Το CT 200h αρίστευσε διεκδικώντας πέντε αστέρια για το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας που προσφέρει σε επιβάτες και πεζούς. Η ασφάλεια των επιβατών βασίζεται σε χαρακτηριστικά όπως πολύ άκαμπτη καμπίνα, αμάξωμα που απορροφά τις δυνάμεις σύγκρουσης, καθίσματα Whiplash Injury Lessening (WIL) και οι οκτώ αερόσακοι, ενώ στην ασφάλεια των πεζών σημαντικό ρόλο παίζει η προηγμένη δομή του αμαξώματος που βοηθά επίσης στην προστασία τους από τραυματισμούς.

Στην Ευρώπη, το
CT 200h βαθμολογήθηκε επίσης με πέντε αστέρια στο θεσμό Euro NCAP το 2011, συγκεντρώνοντας συνολικό σκορ 83/100. Αυτό το σκορ είναι πολύ μεγαλύτερο από το ελάχιστο που απαιτεί μία αξιολόγηση πέντε αστέρων, και κατατάσσει το CT 200h ανάμεσα στα ασφαλέστερα premium compact μοντέλα.

Η
Lexus τηρεί την υπόσχεσή της να κατασκευάζει αυτοκίνητα τα οποία προσφέρουν τη μέγιστη ασφάλεια και ξεγνοιασιά σε επιβάτες και πεζούς.

Fiat Viaggio: Παγκόσμια παρουσίαση στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου

Η παγκόσμια παρουσίαση του Viaggio, του νέου μοντέλου της Fiat, έγινε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Το Viaggio (voyage στα αγγλικά, flying στα κινέζικα) είναι το πρώτο αποτέλεσμα της συνεργασίας των Ομίλων Fiat-Chrysler, ένα ολοκαίνουργιο όχημα παγκόσμιας κλάσης με υψηλά επίπεδα ποιότητας και τεχνικής το οποίο αποτελεί καινοτομία για την κατηγορία μικρομεσαίων sedan στην Κίνα.
Το Fiat Viaggio είναι ένα όχημα που συνδυάζει δύναμη και απόδοση, εξοικονόμηση καυσίμων, προηγμένη τεχνολογία και δυναμική, με την υπογραφή του ξεχωριστού ιταλικού design που διακρίνει την εταιρία Fiat.
Το νέο τετράθυρο, πενταθέσιο Fiat Viaggio βασίζεται στην αρχιτεκτονική CUSW (Compact US Wide) -την πιο προηγμένη του Ομίλου Fiat- η οποία αποτελεί επίσης τη βάση του νέου Dodge Dart. H αρχιτεκτονική CUSW έχει εφαρμοστεί με ιδιαίτερη επιτυχία στο σχεδιασμό της Alfa Romeo Giulietta.
Με το Viaggio, η Fiat προσφέρει στην αγορά της Κίνας ένα όχημα προηγμένης τεχνογνωσίας και σχεδιασμού, με σημασία στη λεπτομέρεια, που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την κατηγορία μικρομεσαίων sedan. 

Έχει συνολικό μήκος 4,679 μ., πλάτος 1,85 μ. και μεταξόνιο οριακά μεγαλύτερο από 2,7 μ. Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, οι Ιταλοί διάλεξαν το γνωστό 1.400άρης υπερτροφοδοτούμενος T-Jet βενζινοκινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει, ανάλογα με την έκδοση, 120 ή 150 ίππους.

Το νέο sedan της Fiat θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα παραχθεί στο νέο εργοστάσιο Gac Fiat World Class Manufacturing στην Τσανγκσά της επαρχίας Χουνάν, από τα πιο σύγχρονα στον κόσμο από πλευράς εγκαταστάσεων, logistics, management και συστημάτων παραγωγής. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραχθούν τον Ιούλιο και θα είναι διαθέσιμα στην αγορά το τρίτο τρίμηνο του 2012. Η ετήσια παραγωγή θα φτάσει σταδιακά τα 250.000 αυτοκίνητα!

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου οι εταιρίες GAC Fiat, Jeep, Chrysler, Maserati και Ferrari έχουν από κοινού μια ισχυρή παρουσία στο χώρο Πολυτελών Αυτοκινήτων (Luxury Hall), με στόχο να παρουσιάσουν στους εκπροσώπους της κινεζικής αγοράς την ευρεία σύνθεση και το όραμα του Fiat-Chrysler Group, καθώς και τη δέσμευση και επιθυμία του Ομίλου να καταστεί βασικός παράγοντας στη σημαντική αγορά της Κίνας. Χάρη στην κορυφαία τεχνολογία των ομίλων Fiat-Chrysler και τη μακρά εμπειρία του Guangzhou Automobile Group στην κινεζική αγορά, η GAC Fiat έχει αναπτυχθεί ραγδαία αποτελώντας μια αναδυόμενη δύναμη στην κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία, χάρη στα ανταγωνιστικά οχήματα, το διευρυμένο δίκτυο αντιπροσώπων της και την ιδιαίτερη προσοχή που δίνει στις ανάγκες της αγοράς και των οδηγών της. 

Το 500.000ό Opel Insignia Περνά από τη Γραμμή Παραγωγής του Rüsselsheim

Το 500.000ό Insignia είναι ένα Sports Tourer με το νέο κινητήρα 2.0 BiTurboCDTI
Η ιστορία επιτυχίας του Insignia συνεχίζεται με εθνικά και διεθνή βραβεία
Το εργοστάσιο του Rüsselsheim κατασκευάζει συμπαγή και μεσαία αυτοκίνητα σε μία γραμμή παραγωγής
Rüsselsheim.Το 500.000ό Opel Insignia πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Rüsselsheim της Γερμανίας, κατά τη διάρκεια τελετής που παρακολούθησε ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Axel Scheiben. Πρόκειται για ένα λευκό Insignia Sports Tourer station wagon εφοδιασμένο με τον προηγμένο κινητήρα 2.0 BiTurboCDTI (ισχύς 143 kW/195 hp, ροπή 400 Nm) που έκανε ντεμπούτο το Φεβρουάριο.

«Εγώ και όλοι οι εργαζόμενοι του εργοστασίου είμαστε πολύ περήφανοι με το σημερινό επίτευγμα. Από τον Οκτώβριο του 2008 που λανσαρίστηκε το Insignia, το προσωπικό μας ξεπέρασε τον εαυτό του» δήλωσε ο Scheiben. «Από την πρώτη στιγμή ξέραμε ότι το Insignia ήταν αληθινός νικητής. Χαίρομαι που το 500,000ό Insignia εφοδιάζεται με τον τελευταίο δίλιτρο BiTurbodiesel. Ο νέος κινητήρας λανσαρίστηκε πρόσφατα και απολαμβάνει θετική αποδοχή από τα μέσα ενημέρωσης και τους πελάτες».

Insignia 2.0 BiTurbo CDTI: σειριακό διπλό τούρμπο και σύστημα διπλού εναλλάκτη

Εκτός από το σειριακό σύστημα turbo με δύο υπερσυμπιεστές διαφορικού μεγέθους, το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI είναι το πρώτο επιβατικό όχημα που εφοδιάζεται με σύστημα διπλού εναλλάκτη με δύο τελείως ανεξάρτητα κυκλώματα ψύξης. Χάρη στο σειριακό διπλό τούρμπο με δύο στάδια υπερπλήρωσης, το Insignia προσφέρει άμεση και προοδευτική επιτάχυνση. Άριστο παράδειγμα το Insignia Sports Tourer, το οποίο σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, Start/Stop και μετάδοση στους εμπρός τροχούς μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα και να αγγίζει την τελική ταχύτητα των 228 km/h. Αν και οι επιδόσεις είναι υψηλές, η κατανάλωση παραμένει χαμηλή, 5,4 l/100 km και οι εκπομπές CO2 μόλις g/km.

Εκτός από τη μονάδα 2.0 BiTurbo CDTI, η γκάμα του Insignia περιλαμβάνει τρεις ακόμα diesel κινητήρες, αλλά και τέσσερις συνδυασμούς πετρελαιοκινητήρων με συστήματα μετάδοσης. Από πλευράς βενζινοκινητήρων, ο νέος 1.4 Turbo ecoFLEX(103 kW/140hp) είναι από τις αποδοτικότερες μονάδες της μεσαίας κατηγορίας με χαμηλή κατανάλωση 5,7 lit. / 100 km και εκπομπές 134 g/km CO2.

Η Ιστορία Επιτυχίας του Insignia

Από το 2008 που έκανε το ντεμπούτο του, το Insignia έχει κερδίσει περισσότερα από 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία και ο κορυφαίος τίτλος “Car of The Year Award 2009”. Αναφορικά με την αξιοπιστία του, το Insignia αναδείχτηκε το καλύτερο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας (Σεπτέμβριος 2011) από το Γερμανικό οργανισμό τεχνικού ελέγχου μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, “GTÜ”. Επιπλέον, το Insignia σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην αναφορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 2012 DEKRA, για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Το όχημα ήταν πρώτο στην κατηγορία λόγω του μικρότερου αριθμού βλαβών. Η θετική εικόνα που έχει ο ειδικός Τύπος για το αυτοκίνητο φαίνεται και στη ζήτηση μεταξύ των πελατών με τη Ρωσία αυτή τη στιγμή να πρωτοστατεί στην αύξηση πωλήσεων. Το 2011, περίπου 150.000 Insignia πουλήθηκαν στην Ευρώπη με τη Βρετανία και τη Γερμανία να παραμένουν οι μεγαλύτερες αγορές με 46.000 και 26.000 μονάδες αντίστοιχα.

Από όλα τα Insignia που κατασκευάζονται στο Rüsselsheim περίπου το 40% είναι Sports Tourer, το 40% hatchback και το υπόλοιπο 20% μοντέλα notchback.

Το Υπερσύγχρονο Εργοστάσιο του Rüsselsheim

Το προηγμένο εργοστάσιο του Rüsselsheim ξεκίνησε να λειτουργεί τον Ιανουάριο του 2002 και φιλοξενεί τη μοναδική παραγωγική μονάδα της General Motors στην Ευρώπη που μπορεί να συναρμολογεί οχήματα δύο διαφορετικών κατηγοριών σε μία γραμμή παραγωγής: στη συγκεκριμένη περίπτωση συμπαγή και μεσαία μοντέλα.

Στο Rüsselsheim κατασκευάζονται 60 οχήματα την ώρα ή 860 την ημέρα, ανάμεσα στα οποία μοντέλα hatchback, notchback και Sports Tourer του Insignia και του 5θ Astra. Αυτό σημαίνει ότι η γραμμή συναρμολόγησης απαιτεί υψηλό επίπεδο ευελιξίας. Τα 770 πλήρως αυτοματοποιημένα ρομπότ έχουν προγραμματιστεί για να αναγνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ των μοντέλων και να μπορούν να διαχειρίζονται περίπου 9.000 διαφορετικά εξαρτήματα για την παραγωγή του Insignia. Σχεδόν 3.000 άτομα εργάζονται σε δύο βάρδιες σε ένα εργοστάσιο που θεωρείται από τις πιο σύγχρονες μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Οδηγική Απόλαυση BMW σε Διάσταση Εικονικής Πραγματικότητας.

Οδηγική Απόλαυση BMW σε Διάσταση Εικονικής Πραγματικότητας.