Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

H Abarth στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

Η παρουσία της Abarth στην 81η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα είναι εντυπωσιακή, σε έναν εκθαμβωτικό χώρο όπου θα φιγουράρουν παγκόσμιες πρωτιές παρέα με δοκιμασμένα και αγαπημένα μοντέλα της εταιρείας. Το πιο γρήγορο 500αράκι όλων των εποχών, το Abarth 695 “Tributo Ferrari” θα είναι το κεντρικό έκθεμα και για πρώτη φορά θα παρουσιαστεί στο κοινό με τον αγωνιστικό συνδυασμό αποχρώσεων Abu Dhabi Blue και Titanium Grey. Το ιδιαίτερο σπορ μοντέλο επιδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη συνεργασία μεταξύ Abarth και Ferrari, η οποία βασίζεται στις κοινές τους αξίες: το πάθος για τις επιδόσεις, την αγωνιστική ψυχή, την προσοχή στη λεπτομέρεια και βέβαια το ιταλικό στυλ.

Βασιζόμενη στην πρόσφατη επιτυχία των κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500, η Abarth παρουσιάζει την esseesse εκδοχή για το Abarth 500C. Το κιτ αναβάθμισης είναι έτσι σχεδιασμένο για να ανεβάσει την απόδοση του ανοιχτού μοντέλου, το κράτημά του αλλά και τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, χωρίς ωστόσο να πειράξει καθόλου τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων και την εξίσου χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Η διοργάνωση στη Γενεύη παρέχει το επίπεδο κύρους που απαιτείται από την Abarth, για να προαναγγελθεί το λανσάρισμα του νέου μηχανικού πεντατάχυτου κιβωτίου για το Abarth 500C. Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα περάσει στην γκάμα της Abarth το δεύτερο τρίμηνο του 2011 και θα συνδυάζεται με το 1.400άρι μηχανικό σύνολο T-Jet των 135 ίππων, πλαισιώνοντας έτσι το αυτοματοποιημένο πεντατάχυτο. Με αυτή την προσθήκη το Abarth 500C θα προσπαθήσει να κερδίσει αυτούς που αναζητούν μία πιο άμεση σχέση με το αυτοκίνητο, αυτούς που αρέσκονται να έχουν τον απόλυτο έλεγχο και επιδιώκουν αυτό το οδηγικό στυλ.
Στο περίπτερο της Abarth υπάρχει βέβαια, χώρος και για το μονoθέσιο της Formula Aci-Csai-Abarth, που φέτος έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς νέους οδηγούς να αναδείξουν το ταλέντο τους. Τα χαρακτηριστικά του είναι ιδιαίτερα δυναμικά, καθότι το ανθρακονημάτινο πλαίσιο της Tatuus συνδυάζεται με τον Racing 1.4 Fire Turbo κινητήρα, που έχουμε δει στο Abarth 500 Trophy και έχει περαιτέρω εξελίξει η FPT. Η απόδοσή του φτάνει τους 180 ίππους, ενώ η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται με ένα σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο της Sadev.
Η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης αποτελεί επίσης μία ευκαιρία για να ρίξει ο κόσμος μία ματιά στις δύο κολώνες της εμπορικής επιτυχίας της Abarth: τα αυτοκίνητα παραγωγής και τα αγωνιστικά μοντέλα. Μέχρι σήμερα, έχουν πωληθεί περίπου 1.800 Abarth 500C και 1.400 Abarth Punto Evo, ύστερα από το λανσάρισμά τους τον Ιούλιο του 2010, ενώ παράλληλα η αγωνιστική δραστηριότητα της Abarth γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Η δοκιμασμένη συνταγή του ενιαίου, με τα πρωταθλήματα Abarth 500 Selenia Italia, Abarth 500 Selenia GB και Abarth 500 Selenia Europe πλαισιώθηκε από το πρωτάθλημα των μονοθεσίων Formula Aci-Csai-Abarth, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους οδηγούς να δοκιμάσουν το ταλέντο τους σε μία άκρως ανταγωνιστική διοργάνωση.
Το περίπτερο της Γενεύης
Η θέση της Abarth στο εκθεσιακό κέντρο της Γενεύης έχει το κατάλληλο ύφος τόσο για τις μεγάλες παγκόσμιες πρωτιές, αλλά και για να φανούν ιδανικά τα αυτοκίνητα παραγωγής. Η σχεδιαστική ιδέα είναι πολύ λιτή. Η αρχιτεκτονική δεν χρησιμοποιεί μία πολύπλοκη γλώσσα για να εντυπωσιάσει τους καλεσμένους, αλλά λειτουργεί σαν συμπλήρωμα της εικόνας των προϊόντων και των αξιών τους.
Το αποτέλεσμα είναι ένας μεγάλος χώρος χωρισμένος σε τέσσερα τμήματα με ανάλογο φωτισμό για κάθε τεταρτημόριο, ώστε να φανεί με τον καλύτερο τρόπο η διαφορετικότητα του κάθε προϊόντος. Στο κέντρο υπάρχει μία εντυπωσιακή γυάλινη κατασκευή που με τον κατάλληλο LED φωτισμό λειτουργεί σαν το σημείο αναφοράς, δημιουργώντας το ιδανικό φόντο για τα αυτοκίνητα της Abarth. Κάτω από το γυάλινο πάτωμα υπάρχουν τεχνικά σχέδια και blueprints, για να δείξουν την τεχνολογική υπεροχή των μοντέλων, ενώ το φως, ο ήχος και τα ψηφιακά στοιχεία δεν είναι πρόσθετα στον χώρο, αλλά υπάρχουν για να υποστηρίξουν τα αυτοκίνητα και να συμβάλουν στη δημιουργία συνεχούς κίνησης.

Abarth 695 Tributo Ferrari
Το Abarth 695 Tributo Ferrari είναι μία αποκλειστική εκδοχή του Abarth 500, η οποία σφραγίζει την συνεργασία μεταξύ της Abarth και της Ferrari. Πρόσφατα οι δύο αυτές εταιρείες ανέπτυξαν μία πιο στενή συνεργασία και το πρώτο αποτέλεσμα ήταν μία περιορισμένης παραγωγής (και αριθμημένης) έκδοση του Abarth 500. Αλλά το εντυπωσιακότερο τέκνο της εν λόγω συνεργασίας είναι το Abarth 695 Tributo Ferrari, το οποίο μάλιστα δόθηκε τιμής ένεκεν και στους οδηγούς της ομάδας Formula 1 της Ferrari, Fernando Alonso και Fellipe Massa. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί ένα βήμα της Abarth προς τα ακόμη πιο πολυτελή και ιδιαίτερα μοντέλα, ενώ παράλληλα μπορεί κάλλιστα να προσφέρει στους πελάτες της Ferrari μία μεταφορική λύση για ένα πιο αστικό περιβάλλον.
Το Abarth 695 Tributo Ferrari ξεχωρίζει από ένα μεγάλο αριθμό στιλιστικών διαφοροποιήσεων, αλλά οι πιο σημαντικές είναι αυτές που έγιναν σε άμεση συνεργασία μεταξύ των μηχανικών της Ferrari και της Abarth. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός 1.4 Turbo T-Jet 16V, αναβαθμισμένος για να αποδίδει 180 ίππους, και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο (MTA -Manual Transmission Automated), με paddles πίσω από το τιμόνι για ακόμη πιο γρήγορες και άμεσες αλλαγές σχέσεων. Για ακόμη καλύτερο κράτημα και συμπεριφορά το Abarth 695 Tributo Ferrari φοράει ένα σετ ζαντών 17 ιντσών εμπνευσμένο από τα σχέδια της Ferrari, ενώ το σύστημα πέδησης έρχεται από την Brembo και έχει δισκόφρενα διαστάσεων 305mm εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες, την ώρα που τα ειδικά για την περίσταση αμορτισέρ εγγυούνται για τα επίπεδα πρόσφυσης. Όπως είναι φυσικό, το πακέτο ολοκληρώνεται με το σύστημα μεταβλητής πίεσης στο σύστημα εξαγωγής, με μία εξάτμιση Record Monza, που μεταβάλλει τον ήχο και την απόδοση του κινητήριου συνόλου πάνω από τις 3.000 σ.α.λ.

Κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500C
Οι μηχανικοί της Abarth σχεδίασαν και εξέλιξαν ένα νέο esseesse κιτ για το Abarth 500C, με σκοπό να κάνουν ακόμη πιο δυναμική και έντονη την οδηγική παρουσία του ανοιχτού μοντέλου. Όπως πάντα οι αλλαγές δεν έχουν να κάνουν μόνο με τη δυναμική του αυτοκινήτου, αλλά και με την ασφάλεια και την αισθητική. Για παράδειγμα, τα αμορτισέρ της Koni που περιλαμβάνονται στο κιτ αναβάθμισης εγγυούνται για την αυξημένη ενεργητική ασφάλεια του συνόλου και προσαρμόζονται στο εκάστοτε στυλ οδήγησης του οδηγού.
Στόχος του συγκεκριμένου σετ είναι η παροχή ενός σωστού επιπέδου άνεσης, που να συνδυάζεται με το κορυφαίο κράτημα, κάτω από όλες τις συνθήκες. Την ίδια στιγμή, το κιτ αναβάθμισης προσφέρει μία σημαντική αύξηση ισχύος, χωρίς να επηρεάζει καθόλου τα επίπεδα εκπομπών ρύπων. Επιπλέον, με τη Sport λειτουργία (στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Abarth), τα αυτοκίνητα που έχουν εξοπλιστεί με το κιτ αναβάθμισης, έχουν σημαντικά πιο έντονη σπορ συμπεριφορά και άμεσες αντιδράσεις. Παραδοσιακά και το esseesse κιτ αναβάθμισης για το Abarth 500C παραδίδεται στους πελάτες σε μία πολυτελή ξύλινη θήκη και τοποθετείται απευθείας από το εξειδικευμένο Abarth Tuning Center, για την απαραίτητη διασφάλιση των υψηλών στάνταρ της εταιρείας.

Κιτ esseesee για το Abarth 500C
To κορυφαίο κιτ για το Abarth 500C ανεβάζει την απόδοση του 1.4 16V turbo T-Jet συνόλου στους 160 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και με τη λειτουργία Sport δίνει 230 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. με τις επιδόσεις να συναγωνίζονται καθαρόαιμα σπορ μοντέλα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 209 χλμ/ώρα ενώ το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόνο 7,6 δευτερόλεπτα. Όπως και το Abarth Punto Evo έτσι και το 500C διατηρεί τη Euro 5 σφραγίδα εκπομπών ρύπων, με μόλις 151 γρ/χλμ.
Επειδή η ασφάλεια είναι πρωταρχικό μέλημα των ανθρώπων της Abarth, το Abarth 500C esseesse εφοδιάζεται με αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 284mm εμπρός και 240mm πίσω, υψηλής απόδοσης τακάκια, Koni αμορτισέρ με Βαλβίδα Ελέγχου Συχνότητας Απόσβεσης (FSD-Frequency Selective Damping), ελατήρια χαμηλώματος και Abarth esseesse ζάντες 7' x 17'' με ελαστικά 205/40 ZR 17. Το κιτ αναβάθμισης esseesse περιλαμβάνει επίσης τέσσερις αισθητήρες πίεσης ελαστικών, φίλτρο αέρος ειδικά κατασκευασμένο από την BMC και βέβαια τα διακριτικά esseesse για τον χώρο του κινητήρα και το αμάξωμα.
Tα νέα κιτ esseesee είναι άμεσα διαθέσιμα για τα μοντέλα Abarth 500 & 500C και στην Ελλάδα.
Πιο αναλυτικά, πρόκειται για το κιτ ABARTH KONI με προτεινόμενη τιμή €1.000 (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) χωρίς το κόστος τοποθέτησης και περιλαμβάνει:

•2 εμπρός αμορτισέρ Abarth Koni με βαλβίδα ελέγχου συχνότητας απόσβεσης (FSD)

•2 πίσω αμορτισέρ Abarth Koni με βαλβίδα ελέγχου συχνότητας απόσβεσης (FSD)

•4 σπειροειδή ελατήρια ειδικά σχεδιασμένα από τη Brembo σε κόκκινο χρώμα

Καθώς και για το κιτ esseesee Abarth KONI με προτεινόμενη τιμή €3.300 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) χωρίς το κόστος τοποθέτησης και προσφέρει τα εξής:

•Μέγιστη Ισχύς 160 ίπποι

•Διάτρητα, αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα (διάμετρος 284mm x 22mm)

•Διάτρητα πίσω δισκόφρενα (διάμετρος 240mm x 11mm)

•Τακάκια με υλικό υψηλών επιδόσεων

•Εμπρός – Πίσω αμορτισέρ KONI με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Dumping)

•Ειδικά σχεδιασμένα ελατήρια σε κόκκινο χρώμα

•Ζάντες αλουμινίου Abarth “esseesse” - 7” x 17” ET35 – σε χρώμα λευκό ή τιτανίου και ελαστικά Michelin 205/40 ZR17

•Φίλτρο αέρα “Powered by BMC”

•Κιτ πίεσης

•Λογότυπα “esseesse” για το καπό και την πόρτα του πορτμπαγκάζ

Aci Csai Abarth Formula

Το μονοθέσιο Aci-Csai-Abarth Formula ακολουθεί πιστά την ιστορία της φίρμας προσφέροντας τον δρόμο για την ανάδειξη νέων ταλέντων, όπως έκαναν τις δεκαετίες του '70 και '80 τα πρωταθλήματα Fiat Abarth Formula, βγάζοντας ονόματα όπως ο Michele Alboreto, Riccardo Patrese και Alessandro Nannini. Το νέο αυτό μονοθέσιο έχει δημιουργηθεί κάτω από τη στενή συνεργασία των τμημάτων FPT (Fiat Powertrain Technologies), Tatuus και Aci Csai και ο σχεδιασμός εκπληρώνει τα υψηλά στάνταρ ασφαλείας, αλλά παράλληλα έχει λογική περιορισμού του κόστους, για να βοηθήσει νέους οδηγούς να αναδειχθούν στην ευρωπαϊκή αγωνιστική σκηνή.
Το μονοθέσιο Aci-Csai-Abarth Formula έχει πλήρως ανθρακονημάτινο αμάξωμα κατασκευής Tatuus και κινητήρα FPT Racing 1.4 Fire Turbο, με ισχύ 180 ίππων, όπως επίσης και σειριακό, αγωνιστικής φιλοσοφίας, κιβώτιο έξι σχέσων της Sadev.

Εντυπωσιακή παρουσία της Chevrolet στη Γενεύη

Οι σημαντικές πρεμιέρες, τα εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων για το 2010 και πάνω από όλα η συμπλήρωση των 100 χρόνων από την ίδρυση της, αποτελούν τους κύριους λόγους για τους οποίους η Chevrolet θα μπορεί να είναι περήφανη στην φετινή έκθεση της Γενεύης.

Οι παρουσιάσεις νέων προϊόντων στο φημισμένο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν με την παγκόσμια πρεμιέρα του 5θυρου Cruze, θα συνεχιστούν με το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο της Sedan έκδοσης του νέου Aveo, και θα ολοκληρωθούν με την πρώτη επίσημη εμφάνιση στην γηραιά ήπειρο για την συναρπαστική Camaro. Το πολυβραβευμένο ηλεκτρικό όχημα της Chevrolet, το Volt, δεν θα είναι στο προσκήνιο αυτή τη φορά, αλλά το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για τη Β. Αμερική θα είναι διαθέσιμο για σύντομα test drives στο ειδικό περίπτερο της έκθεσης (Pavillon Vert), όπου θα φιλοξενούνται τα πιο πρωτοποριακά οικολογικά οχήματα της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το ριζοσπαστικό ηλεκτροκίνητο της Chevrolet θα έρθει στην γηραιά ήπειρο προς το τέλος του χρόνου. Η Ελβετία, σαν πατρίδα του ιδρυτή της εταιρείας, θα έχει την τιμή να είναι η πρώτη αγορά που θα λανσαριστεί το Volt. Με αυτή την κίνηση η Chevrolet θέλει να ολοκληρώσει μια από τις πιο παραγωγικές χρονιές στην ιστορία της, καταφέρνοντας να ανανεώσει πλήρως την γκάμα της έχοντας παρουσιάσει μέσα στο 2011 εφτά νέα μοντέλα: το Orlando, το ανανεωμένο Captiva, το νέο Aveo, το 5θυρο Cruze, την Corvette Grand Sport, την Camaro και φυσικά το Volt.
Η εμφάνιση της νέας εκδοχής αμαξώματος για το Cruze δίνει στους πελάτες Chevrolet μια ακόμη εναλλακτική λύση και αποτελεί μια περαιτέρω απόδειξη της πρόθεσης της εταιρείας να εφαρμόσει την φιλοσοφία της για καλύτερη σχέση «τιμής-ποιότητας» σε όσα περισσότερα κομμάτια της αγοράς γίνεται. Πόσο μάλλον στην κατηγορία C η οποία στην Ευρώπη κατέχει το ένα τέταρτο του συνόλου της αγοράς, με τα 5θυρα να παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο σε αυτή, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 65% του συνόλου των πωλήσεων της. Με την ελκυστική γραμμή οροφής -που θυμίζει αρκετά Coupe- και τους κοντούς προβόλους, τόσο εμπρός όσο και πίσω, το νέο 5θυρο Cruze διαθέτει την δική του σχεδιαστική υπόσταση και ένα ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα σε σχέση με το Sedan. Την ίδια στιγμή μια σειρά κοινών σχεδιαστικών επιλογών –κυρίως στο εμπρός μέρος- τονίζουν τους δεσμούς συγγένειας με την 4θυρη έκδοση και το κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμο ως Chevrolet.
Διευρύνοντας την γκάμα του νέου Aveo, η Chevrolet παρουσιάζει για πρώτη φορά σε Ευρωπαϊκό έδαφος μια εκδοχή του καινούργιου της μικρού μοντέλου με 4θυρο αμάξωμα. Κοιτάζοντας τα από εμπρός, το 4θυρο με το 5θυρο μοιράζονται την ίδια δυναμική εμφάνιση με τους προβολείς που προεξέχουν χαρακτηριστικά, τη διπλή γρίλια στην εμπρός μάσκα και το μυώδες συμπαγές αμάξωμα. Το χαρακτηριστικό προφίλ του μικρού Sedan τονίζεται από τους κυρτούς προς τα έξω θόλους των τροχών, στους οποίους μπορούν να τοποθετηθούν ελαστικά μέχρι και με 17άρες ζάντες. Η Chevrolet, με την πιο ώριμη σχεδίαση του 4θυρου μοντέλου προσδοκεί στο να προσελκύσει ένα διαφορετικό -κυρίως οικογενειακό- κοινό σε σχέση με το 5θυρο. Τα πρακτικά διαπιστευτήρια του Aveo Sedan συνίστανται στα επίπεδα χώρου που παρέχει στην μεγάλη για το μέγεθός του καμπίνα, ενώ ο χώρος φόρτωσης είναι επίσης μεταξύ των καλύτερων στην κατηγορία του, καθώς φτάνει στα 502 λίτρα.
Η Camaro είναι σίγουρο ότι θα τραβήξει όλα τα βλέμματα πάνω της στη Γενεύη. Το χαμηλωμένο αμάξωμα, καθώς και οι αναλογίες των βασικών όγκων -τόσο εμπρός όσο και πίσω- παραμένουν πιστές στην αρχική ιδέα. Γεγονός που βοηθά την τελική σχεδίαση να θυμίζει το θρυλικό παρελθόν του αυτοκινήτου χωρίς όμως να περνάει στο ρετρό. Κάτω από το καπό της Camaro βρίσκεται ένας V8 κινητήρας των 6,2-λίτρων που με τους 432 ίππους του της δίνει τη δύναμη που ταιριάζει στην εμφάνισή της. Το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, είναι σε θέση να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο τα 556 Nm της μέγιστης ροπής, ενώ ο κινητήρας μεταξύ άλλων διαθέτει σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου (GM Active Fuel Management system), χάρη στο οποίο μπορεί να κινείται με μόνο τέσσερις κυλίνδρους όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. Η Camaro διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας (StabiliTrak της GM), καθώς και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ με την επιλογή του διακόπτη "Sport", τιμόνι και κινητήρας ρυθμίζονται για να αποδίδουν καλύτερα σε πιο υψηλούς ρυθμούς. Το κάμπριο αδερφάκι του Coupe διαθέτει μια αναδιπλούμενη οροφή –τελευταίας τεχνολογίας-η οποία χρειάζεται μόνο 20 δευτερόλεπτα για να συμπτυχθεί. Είναι κατασκευασμένη από παχύ, ανθεκτικό καμβά και διαθέτει ηχομονωτικό υλικό που περιορίζει σημαντικά θόρυβο μέσα στην καμπίνα.
Στον τομέα των πωλήσεων, η Chevrolet έχει ήδη ανακοινώσει πως μέσα στο 2010 κατάφερε να πουλήσει 447.000 μονάδες στην Ευρωπαϊκή αγορά παρουσιάζοντας μια άνοδο σε σχέση με το 2009 που έφτασε στο 12%. Κάπως έτσι ήταν φυσιολογικό να αυξηθεί και το συνολικό ποσοστό του μεριδίου αγοράς της Chevrolet στην Ευρωπαϊκή αγορά που για την χρονιά που μας πέρασε έφτασε στο 2,5%. Όλα αυτά έγιναν πραγματικότητα χάρη στο εντυπωσιακό τελείωμα της χρονιάς. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το 2010 έκλεισε με μερίδιο αγοράς ρεκόρ της τάξεως του 2,7% για το τέταρτο τρίμηνο και 3,0% για το μήνα Δεκέμβριο. Συνολικά για το έτος, το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε σε 21 χώρες στην Ευρώπη
Τα εξαιρετικά αποτελέσματα πωλήσεων θέτουν τις καλύτερες δυνατές βάσεις για το 2011. Έτος που η Chevrolet θα γιορτάσει περήφανα τα 100 χρόνια από τότε που ο διάσημος Ελβετός οδηγός αγώνων και μηχανικός Louis Chevrolet, συμφώνησε να συνεργαστεί με τον Αμερικανό επιχειρηματία William Crapo Durant. Μαζί ίδρυσαν τη “Chevrolet Motor Company” στο Flint του Μίσιγκαν, με το πρώτο μοντέλο Chevrolet να είναι το πολυτελές "Classic Six” το οποίο μπήκε σύντομα στην παραγωγή. Για να σηματοδοτήσει την ιστορική στιγμή, η Chevrolet έχει ήδη ξεκινήσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, που θα τρέξει σε όλη την διάρκεια της χρονιάς. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες.