Ferrari Four. Αυτό σημαίνει το FF το οποίο κοσμεί τον αντικαταστάτη της Ferrari 612 και το τέσσερα είναι γενικώς ένας αριθμός που κυριαρχεί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Η κίνηση και στους τέσσερις τροχούς είναι το κύριο χαρακτηριστικό καθώς για πρώτη φορά βγαίνει στην παραγωγή ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο από το Maranello.
Οι μηχανικοί της Ferrari δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν και πολύ για να μας πείσουν πως έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στο σύστημα της τετρακίνησης που φέρει τον κωδικό 4RM. Αυτό είναι 50% ελαφρύτερο από τα παραδοσιακά συστήματα τετρακίνησης και λειτουργεί έξυπνα στην κατανομή της διαθέσιμης ροπής και στους τέσσερις τροχούς. Μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα για στιγμιαία κατανομή και στους τέσσερις τροχούς, ενώ χάρη σε αυτό έχει επιτευχθεί και άριστη κατανομή βάρους με το 53% στον πίσω άξονα.
Παράλληλα η Ferrari FF εφοδιάζεται με μαγνητοροϊκές αναρτήσεις που ελέγχονται με μαγνητικό πεδίο και λειτουργούν από ηλεκτρομαγνήτες. Μια ιδέα για αυτού του είδους τις αναρτήσεις που χρησιμοποιούνται και σε άλλα αυτοκίνητα μπορείτε να πάρετε στο φιλικό www.caroto.gr. Τέλος σε επίπεδο τεχνολογίας και καινοτομίας η Ferrari FF φέρει και δεύτερης γενιάς φρένα απο μείγμα ανθρακονημάτων και κεραμικών. Με όλα αυτά όπως είναι ευκόλως αντιληπτό μπορεί να κινηθεί σε κάθε είδους καιρικές συνθήκες και για αυτό το λόγο στο video που ακολουθεί θα την δείτε πολλάκις να πλαγιολισθαίνει σε χιονισμένες επιφάνειες.
Την Ferrari FF σχεδίασε ο Pininfarina που έβαλε όλη του την τέχνη ώστε να διατηρήσει το DNA Supercar και μαζί να προσδώσει πρακτικότητα που στην προκειμένη περίπτωση μας αποφέρει το δεύτερο 4άρι της ονομασίας δηλαδή τις θέσεις για τους επιβάτες. Και εντάξει όλα τα εντυπωσιακά ηλεκτρονικά και όχι μόνο, όπως το F1 Traction Control, το E-Diff και το ESC αλλά τα 450lt του χώρου αποσκευών συνιστούν την πραγματική επανάσταση για τη Ferrari, αφού η Ferrari FF ξεκινάει απο αυτά και φτάνει μέχρι και τα 800lt.
Η Ferrari FF κινείται από έναν V12 κινητήρα 6.262cc ο οποίος αποδίδει 660hp και 68.6kg.m ροπής. Ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του κιβώτιο διπλού συμπλέκτη από τη Formula 1 και έτσι τα 1.709kg του οχήματος μοιάζουν λίγα. Η αναλογία kg/hp είναι 2.7kg, κατά συνέπεια το αυτοκίνητο εκτοξεύεται στο 0-100klm/h σε 3.7sec με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 335km/h. Αξιοσημείωτες είναι οι επιδόσεις της Ferrari FF και στους τομείς της οικονομίας και των εκπομπών ρύπων. Τα 15.4lt/100km είναι εντυπωσιακή τιμή και η πραγματικότητα που θα είναι γύρω στα 19-20 σε φυσιολογικούς ρυθμούς είναι ικανοποιητικά για τα παραπάνω δεδομένα, ενώ οι ρύποι αγγίζουν τα 360g/km.
H Ferrari FF θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης, με περισσότερες λεπτομέρειες και απο περισσότερες οπτικές πλευρές.
Πηγή : http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=1922&comp=ferrari
Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011
Υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας για το Mitsubishi i-MiEV
Το Mitsubishi i-MiEV απέδειξε ότι διαθέτει υψηλά χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας σε δοκιμές που πραγματοποίησε η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC.
Κατά τη διάρκεια του crash test, το Mitsubishi i-MiEV αναγνώρισε άμεσα τη σύγκρουση και έκλεισε αυτόματα τα συστήματα υψηλής τάσης του ηλεκτρικού του αυτοκινήτου, διατηρώντας ανέπαφο το χώρο επιβατών, ενώ καμία ζημιά δεν αναφέρθηκε στις 88 κυψέλες της μπαταρίας ιόντων λιθίου.
«Σ’ αυτό το συμπέρασμα καταλήξαμε μετά από μία εξονυχιστική και πολύ αυστηρή δοκιμή του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής που κυκλοφορεί στη Γερμανία. Η δοκιμή που περιλάμβανε δύο συγκρούσεις, μία πλαγιομετωπική (με ταχύτητα 64 km/h, έκκεντρη κατά 40%) και μία οπίσθια (σε κινούμενη μπαριέρα 1.400kg με ταχύτητα 80km/h και έκκεντρη κατά 70%), απέδειξε ότι το i-MiEV, αν και ελαφρύ, συμπαγές και με σύστημα EV υψηλής τάσης, είναι το ίδιο ασφαλές με οποιοδήποτε άλλο βενζινοκίνητο όχημα» σχολίασε εκπρόσωπος του ADAC για τα αποτελέσματα της δοκιμής.
Κατά τη διάρκεια του crash test, το Mitsubishi i-MiEV αναγνώρισε άμεσα τη σύγκρουση και έκλεισε αυτόματα τα συστήματα υψηλής τάσης του ηλεκτρικού του αυτοκινήτου, διατηρώντας ανέπαφο το χώρο επιβατών, ενώ καμία ζημιά δεν αναφέρθηκε στις 88 κυψέλες της μπαταρίας ιόντων λιθίου.
«Σ’ αυτό το συμπέρασμα καταλήξαμε μετά από μία εξονυχιστική και πολύ αυστηρή δοκιμή του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής που κυκλοφορεί στη Γερμανία. Η δοκιμή που περιλάμβανε δύο συγκρούσεις, μία πλαγιομετωπική (με ταχύτητα 64 km/h, έκκεντρη κατά 40%) και μία οπίσθια (σε κινούμενη μπαριέρα 1.400kg με ταχύτητα 80km/h και έκκεντρη κατά 70%), απέδειξε ότι το i-MiEV, αν και ελαφρύ, συμπαγές και με σύστημα EV υψηλής τάσης, είναι το ίδιο ασφαλές με οποιοδήποτε άλλο βενζινοκίνητο όχημα» σχολίασε εκπρόσωπος του ADAC για τα αποτελέσματα της δοκιμής.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)