Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Η Alfa Romeo 4C κερδίζει το «Auto Trophy 2013»

• Οι αναγνώστες του γερμανικού περιοδικού «Auto Zeitung» απένειμαν τον τίτλο με 17,2 % των ψήφων.
• Το ιταλικό supercar κέρδισε δημοφιλή και αρκετά πιο ακριβά μοντέλα όπως: Aston Martin V8 Vantage (16,6 %) και  Jaguar F (15,8 %)
• Λιγότερο από 4 kg/hp, 4,5 δευτερόλεπτα από 0 έως 100 k /h, 137 ίπποι/λίτρο και 1,2 g επιβράδυνσης : H Alfa Romeo 4C εξασφαλίζει ακόμη και στον πιο έμπειρο οδηγό εξαιρετική απόδοση.


Οι αναγνώστες του εξειδικευμένου γερμανικού περιοδικού «Auto Zeitung», ανέδειξαν την νέα Alfa Romeo 4C νικήτρια της κατηγορίας «Sportscars/Imported» της 26ης έκδοσης του «Auto Trophy» με 17,2 % των ψήφων . Η 4C ξεπέρασε σε ψήφους δημοφιλή και αρκετά πιο ακριβά μοντέλα όπως η Aston Martin V8 Vantage (16,6 %) και η Jaguar F (15,8 %) .

Το βραβείο «Auto Trophy 2013» είναι η τελευταία πολύτιμη προσθήκη σε μια σειρά από βραβεία για ένα μοντέλο που οι φίλοι του αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο έχουν ερωτευτεί. Διεθνούς κύρους βραβεία που περιλαμβάνουν το «Βραβείο Σχεδιασμού 2013» , που απονέμεται από το AutoBild (Αυστρία) , το «Best Sports Car 2013» από την «El Economista» (Ισπανία) και το «Πιο συναρπαστικό Αυτοκίνητο του 2013», από το «What Car?» (Μεγάλη Βρετανία) .

Εκπληκτικές επιδόσεις, εξαιρετική αεροδυναμική και σχεδιασμός  που περιλαμβάνει τα στυλιστικά χαρακτηριστικά της παράδοσης της Alfa Romeo. Εν ολίγοις, αυτό είναι το νέο ελαφρύ supercar που σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στον κόσμο των ελαφρών σπορ coupé αυτοκινήτων.

Σχεδιασμένο από τους μηχανικούς της Alfa Romeo και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της Maserati στη Μόντενα , το συναρπαστικό μεσαίου κυβισμού διθέσιο οπισθοκίνητο coupé με τα καθίσματα bucket  αντιπροσωπεύει τον απαράμιλλο σπορ χαρακτήρα που είναι συνυφασμένος με το DNA της Alfa Romeo: επιδόσεις  και τεχνολογική υπεροχή για μέγιστη οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με ένα εντυπωσιακό στιλ.

Η Alfa Romeo 4C είναι μια πραγματική μηχανή οδηγικής απόλαυσης  χωρίς συμβιβασμούς που προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην πίστα, όπου η ταχύτητα, οι μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος και η επιτάχυνση είναι απαραίτητα για να επιτευχθούν  βέλτιστοι χρόνοι : 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα, 258 km/h τελική ταχύτητα, επιβράδυνση που φτάνει τα 1,2 g και πλευρική επιτάχυνση μεγαλύτερη από 1,1 g. Όλα αυτά επιτυγχάνονται χάρις στην ιδανική κατανομή βάρους- 40% στον εμπρόσθιο άξονα και 60 % στον πίσω άξονα - και σε ένα συνολικό ξηρό βάρος μόλις 895 kg. Επίσης στις επιδόσεις συμβάλει και η εξαιρετική αναλογία βάρους ισχύος, που είναι μικρότερη των 4 kg/hp.

Αυτές οι εξαιρετικές επιδόσεις προέρχονται και από τον νέο βενζινοκινητήρα των 240 ίππων 1750cc Turbo με τον τελευταίας γενιάς διπλό συμπλέκτη ξηρού τύπου «Alfa TCT» και τον προηγμένο επιλογέα Alfa DNA με την ολοκαίνουργια λειτουργία Race. Πιο συγκεκριμένα , ο νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με τον άμεσο ψεκασμό των 200 bar και το αλουμινένιο μπλοκ επιτυγχάνει εκπληκτικές επιδόσεις. Η ροπή είναι πάνω από 200 Nm/l, ενώ η μέγιστη ισχύς 240 ίπποι (176 kW), επιτυγχάνεται στις 6000 στροφές ανά λεπτό.

Ο Βασίλης Ορφανός στα βουνά της Αττικής με τον… Τόμμι Μάκινεν!

Αυτό που είναι άγνωστο στον πολύ κόσμο είναι η αγάπη του Φιλανδού,  τετράκις Παγκόσμιου Πρωταθλητή Ράλλυ, Τόμμι Μάκινεν , για το Enduro.

Ο Τόμμι βρέθηκε στην Ελλάδα για λίγες μέρες, προκειμένου να οδηγήσει και να αξιολογήσει το πρωτότυπο σπορ όχημα παντός εδάφους  “Korres Ρ4” του ομώνυμουproject. Μετά το πέρας της δοκιμής, ο Φιλανδός ζήτησε από το μέλος της ομάδας Κορρέ, Β. Ορφανό, να περιηγηθούν μαζί στα χωμάτινα μονοπάτια και enduro διαδρομές της Αττικής.

 

Σταθμός εκκίνησης ήταν το πρατήριο καυσίμων της  εταιρίας AEGEAN του Π.Παπαευσταθίου, στους πρόποδες της Πεντέλης. Η διαδρομή που ακολουθήθηκε είχε περιπετειώδη, αλλά και ιστορικό χαρακτήρα, αφού περιελάμβανε το αρχαίο λατομείο της Πεντέλης (απ’ όπου εξορύχθηκαν τα μάρμαρα του Παρθενώνα!), τα πρώην βασιλικά κτήματα στο Τατόϊ, καθώς και την περιοχή γύρω από τη λίμνη του Μαραθώνα αφού κατέληξαν στον τύμβο της ομώνυμης ιστορικής μάχης.

 

Οι μοτοσυκλέτες που χρησιμοποίησαν ήταν δύο RXV-550 που προετοιμάστηκαν από τον μηχανικό κ. Λευτέρη Πέρρο.

Ο Τόμμι Μάκινεν εκφράστηκε με τα καλύτερα λόγια τόσο για την ενδιαφέρουσα και απαιτητική διαδρομή, όσο και για την απόδοση της μοτοσυκλέτας του.  Όπως χαρατκηριστικά δήλωσε: «…το αυτοκίνητο είναι το επάγγελμά μου, αλλά το χόμπυ μου είναι oι μοτοσυκλέτες enduro!».