Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Νεό LADA 4x4 Urban




Το LADA 4x4 Urban είναι μια νέα έκδοση του LADA 4x4 (πρώην LADA Niva), του διασημότερου μοντέλου της LADA αλλά και της Ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα.

To LADA 4x4 παράγεται τα τελευταία 38 χρόνια και έχει πολλούς πιστούς φίλους ανά τον κόσμο. Θεωρείται ο πρωτοπόρος των SUV αφού είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας με αυτοφερόμενο αμάξωμα, εξελιγμένη ανάρτηση με ελικοειδή ελατήρια, αλλά και μόνιμη τετρακίνηση με τρία διαφορικά, με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού. Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν αμέσως καθιερώθηκε στους αγώνες αντοχής τύπου Dakar πριν ακόμα καθιερωθεί η τετρακίνηση στον κόσμο των rally.

Το LADA 4x4 Urban αποτελεί σύγχρονη, αστική άποψη του μοντέλου, η οποία προσφέρεται για καθημερινή χρήση στην πόλη. Η βελτιωμένη ηχομόνωση, το αναβαθμισμένο εσωτερικό με τις ηλεκτρικές ευκολίες αλλά και η μοντέρνα εμφάνιση συνηγορούν σε αυτό.

Από την άλλη, η μόνιμη τετρακίνηση, η δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, αλλά και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος παραμένουν ο απόλυτος σύμμαχος όταν η άσφαλτος τελειώνει.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί (με διαθέσιμους υπότιτλους στα Ελληνικά), την πρώτη παρουσίαση του LADA 4x4 Urban λίγες μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας (27 Αυγούστου – 7 Σεπτεμβρίου).

http://www.youtube.com/watch?v=bIfStwt6uQ8

Σημαντικό βήμα για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα



          Ένα πολύ σημαντικό βήμα προόδου προς την κατεύθυνση απελευθέρωσης  της διάδοσης των εφαρμογών της ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων στη χώρα μας σημειώθηκε με την τροπολογία-προσθήκη που έφερε το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής στο νομοσχέδιο με τον τίτλο «Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας-Αττικής Θεσσαλονίκης και άλλες διατάξεις». Με την τροπολογία αυτή τροποποιείται ο ν. 4001/2011, το άρθρο 134 του οποίου επέβαλλε την απόκτηση άδειας Προμήθειας ή εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας από οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο επιθυμούσε να εγκαταστήσει στο χώρο άσκησης των επαγγελματικών του δραστηριοτήτων έναν  ή περισσότερους φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων για την εξυπηρέτηση των πελατών του.
        Η ανάγκη νομοθετικής παρέμβασης στο άρθρο αυτό, το οποίο αποτελούσε ανυπέρβλητο εμπόδιο για τη δημιουργία κοινόχρηστων δικτύων υποστήριξης των ηλεκτρικών οχημάτων είχε επισημανθεί από το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. προς όλα τα αρμόδια όργανα από τον Οκτώβριο του 2012. Κατέστη  όμως εφικτή μόνο μετά την πρόσφατη πρωτοβουλία της ΡΑΕ, η οποία εισηγήθηκε θετικά, αλλά κυρίως με την άμεση ανταπόκριση του ΥΠΕΚΑ που μερίμνησε για τη σύνταξη και κατάθεση της τροπολογίας-προσθήκης. Ο νέος ν. 4277 (ΦΕΚ 156Α /1-8-2014) θα πρέπει να αποτελέσει το εφαλτήριο για μια σειρά αναγκαίων ρυθμίσεων και αποφάσεων που θα δρομολογήσουν οριστικά τη μετάβαση της Ελλάδας στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων.