Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Νέες διακρίσεις για Opel Ampera

Αμέσως μόλις ξεκίνησαν οι παραδόσεις στους πελάτες, το Opel Ampera έχει κερδίσει δύο βραβεία στο “10ο Internet Auto Award”, ένα διαγωνισμό που χορηγείται από το AutoScout24 website. Το Ampera αναδείχτηκε γενικός νικητής κερδίζοντας στις κατηγορίες ‘το δημοφιλέστερο νέο μοντέλο στην Ευρώπη’ και ‘ηλεκτρικά οχήματα’. Ο Enno Fuchs, Διευθυντής E-Mobility, της Opel παρέλαβε τα δύο περίοπτα βραβεία CAROLINA σε τελετή που έγινε στα πλαίσια του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης. «Με το επαναστατικό Ampera, η Opel έχει αναλάβει τα ηνία στον τομέα e-mobility. Είμαστε περήφανοι που το Ampera κατέκτησε δύο βραβεία σ’ αυτό το διαγωνισμό που βασίζεται σε ψηφοφορία του κοινού». Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Opel κερδίζει βραβείο στο μεγαλύτερο διαδικτυακό διαγωνισμό στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Φέτος, είναι η δέκατη φορά που το AutoScout 24 απονέμει το διαδικτυακό βραβείο αυτοκινήτου.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 351 μοντέλα σε διαφορετικές κατηγορίες και ειδικές κατηγορίες της αγοράς, όπου αναδεικνύεται ένας νικητής. Περισσότεροι από 160.000 χρήστες του διαδικτύου από όλη την Ευρώπη συμμετείχαν στην ψηφοφορία στην οποία κρίθηκε και ο γενικός νικητής. Η νίκη του Ampera έρχεται σε συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας του Insignia το 2009 όταν αναδείχτηκε γενικός νικητής σαν «το πιο δημοφιλές νέο αυτοκίνητο στην Ευρώπη».

Επαναστατική τεχνολογία

Το Opel Ampera είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μπορεί να ‘πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε’. Το πεντάθυρο όχημα προσφέρει χώρους για τέσσερις ενήλικες και τις αποσκευές τους. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα των 111 kW/150 hp. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 km αποκλειστικά στο πρόγραμμα μπαταρίας, με μηδενικούς ρύπους. Οι τροχοί του Ampera κινούνται πάντα ηλεκτρικά. Το πρόγραμμα εκτεταμένης αυτονομίας ενεργοποιείται όταν η μπαταρία φτάσει στο ελάχιστο επίπεδο φόρτισης και ο βενζινοκινητήρας1.4 L (63 kW/86 hp) κινεί μία γεννήτρια που τροφοδοτεί την ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Έτσι επιτυγχάνεται αυτονομία 500 km. Με άμεσα διαθέσιμη ροπή 370 Nm, το Ampera επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε εννέα δευτερόλεπτα περίπου. Η τελική ταχύτητα είναι 161 km/h.
Η Opel είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που έχει συνάψει συνεργασίες με 42 παρόχους ενέργειας ώστε τα ηλεκτρικά οχήματα να μπορούν να φορτίζονται από βιώσιμες πηγές ενέργειας σε καθημερινή χρήση. Αντλώντας ισχύ από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στη μείωση των εκπομπών CO2 και στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Χάρη στη δυνατότητα επέκτασης της αυτονομίας, οι κάτοχοι του Ampera απολαμβάνουν μετακινήσεις φιλικές προς το περιβάλλον με ένα όχημα μπαταρίας, χωρίς να ανησυχούν για θέματα αυτονομίας.

H Nissan στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Η Nissan άνοιξε τις πύλες του περιπτέρου της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, με την ανακοίνωση από τον Paul Willcox, Senior Vice President της Nissan Europe, του ρεκόρ πωλήσεων για το 2011 και με ένα κουαρτέτο καινοτόμων και συναρπαστικών πρωτοτύπων, που αποκαλύπτονται για πρώτη φορά παγκοσμίως στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η αποκάλυψη του δυναμικού πρωτοτύπου Invitation από τον Andy Palmer, Executive Vice President της Nissan Motor Co. Ltd, επιβεβαιώνει την έμπνευση της Nissan για τη δημιουργία μια εντελώς νέας τάσης, που ετοιμάζεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2013. Σταθερά στο προσκήνιο είναι και τα Crossovers της Nissan, με την αποκάλυψη του «επιθετικού», με υβριδική τεχνολογία πρωτοτύπου, Hi-Cross, αποκαλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το πώς η Nissan σχεδιάζει να επεκταθεί στην κατηγορία αυτή, διατηρώντας την ηγετική της θέση.

Επιπλέον σημαντική είναι η ανακοίνωση ότι το Nismo Juke θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα λανσαριστεί από τη Nismo, τον θρυλικό διεθνή οίκο βελτιώσεων της Nissan, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής του σε παγκόσμια κλίμακα.

Παράλληλα, με τα αποκαλυπτήρια στη Γενεύη του πρωτότυπου 100% ηλεκτροκίνητου βαν e-NV200, η Nissan ισχυροποιεί τη θέση της ως ηγέτιδα και στην ηλεκτροκίνηση, καθιστώντας σαφές ποιο θα είναι το επόμενο βήμα της, σε παγκόσμιο επίπεδο από πλευράς στρατηγικής, για την βιώσιμη μετακίνηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η Fiat διακρίνεται για 5η συνεχή χρονιά για τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην Ευρώπη

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Fiat είναι η μάρκα αυτοκινήτου που κατέγραψε το χαμηλότερο επίπεδο εκπομπών CO2, στα οχήματα που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2011, με μέση μέτρηση 118,2 g/km (4,9 g/km λιγότερο από το μέσο όρο του 2009). Επίσης, το γκρουπ Fiat κατέλαβε την πρώτη θέση ως όμιλος, με 123,3 g/km, μια βελτίωση της τάξης του 2,6 g/km σε σχέση με πέρυσι. Και τα δύο ρεκόρ έχουν πιστοποιηθεί από τη JATO Dynamics, τη μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών και έρευνας αγοράς στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η διάκριση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό επίτευγμα και μια συνεχή βελτίωση: τα τελευταία 5 χρόνια, η Fiat μείωσε τις μέσες εκπομπές ρύπων της κατά 14%, από 137,3 σε 118,2 g/km CO2, το οποίο είναι σημαντικά χαμηλότερο από το στόχο που τέθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση για το 2015, δηλαδή την τιμή των 130 g/km.

Το αποτέλεσμα αυτό δείχνει έμπρακτα τη δέσμευση της Fiat για την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ανάπτυξης απλών και έξυπνων λύσεων όπως ο κινητήρας TwinAir, ο πιο «οικολογικός» βενζινοκινητήρας του κόσμου, η χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως το φυσικό αέριο ή το υγραέριο, ένας τομέας όπου η Fiat πρωτοπορεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Και τέλος η ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών όπως το eco:Drive, μια εφαρμογή που προάγει έναν τρόπο οδήγησης πιο υπεύθυνο και φιλικό προς το περιβάλλον και έχει βοηθήσει πολλούς οδηγούς που την χρησιμοποιούν τακτικά να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων σε επίπεδα ακόμη χαμηλότερα.

Όλες οι καινοτομίες της οικολογικής τεχνολογίας της Fiat συμπυκνώνονται στην ονομασία "Air Technologies" που αντιπροσωπεύει τη συνολική εξέλιξη της ίδιας απλής ιδέας-ζητούμενου. Τα τελευταία 20 χρόνια τα “Air Technologies» της Fiat έφεραν επαναστατικές λύσεις στην αγορά του αυτοκινήτου, απλές και ταυτόχρονα με μικρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, διατηρώντας παράλληλα στο μέγιστο την οδηγική απόλαυση που ήταν πάντα ανταγωνιστικό χαρακτηριστικό των μοντέλων του ιταλικού γκρουπ.

Η CATHY & Ο DAVID GUETTA, ΕΠΙΣΗΜΟΙ ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ ΤΟΥ RENAULT TWIZY

Η Renault γιορτάζει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το επίσημο λανσάρισμα του πρωτοποριακού ηλεκτρικού της οχήματος Renault Twizy με την παρουσία του David Guetta. Πρόκειται για έναν από τους πλέον περιζήτητους καλλιτέχνες στη Γαλλική μουσική σκηνή, με 2 Grammy Awards στο ενεργητικό του, και έναν από τους καλύτερους DJs στον κόσμο. Μαζί με τη σύζυγό του Cathy Guetta, που βρίσκεται πίσω από τα διάσημα πάρτι στην Ibiza, ο David Guetta έχει αναλάβει να υποστηρίξει με τη σπουδαία μουσική του την παγκόσμια προώθηση του Renault Twizy, υπογράφοντας συνεργασία με τη Renault.
Η Cathy και ο David Guetta γίνονται από σήμερα οι πρεσβευτές του Renault Twizy. Το διάσημο ζευγάρι αναλαμβάνει ενεργή συμμετοχή σε μία μοναδική προωθητική εκστρατεία για το Twizy με την ονομασία “Plug into the positive energy”, που θα βγει στον αέρα με το λανσάρισμα του μοντέλου την άνοιξη του 2012.

Η διεθνής αυτή συνεργασία που θα διαρκέσει ένα έτος, θα είναι η βάση της επικοινωνιακής καμπάνιας του Renault Twizy σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μέρος αυτής της συνεργασίας, αποτελεί και μία ειδική έκδοση του τραγουδιού με τον τίτλο ‘Alphabeat’ που περιλαμβάνεται στο τελευταίο άλμπουμ του David Guetta, ‘Nothing But the Beat’.
Η Renault με αυτή τη συνεργασία προσφέρει στους λάτρεις της ηλεκτρονικής μουσικής μια εντελώς νέα ψηφιακή εμπειρία: ένα 3D ηχητικό κομμάτι που εξελίχθηκε αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη καμπάνια, και βρίσκεται από σήμερα στον αέρα μέσα από την ιστοσελίδα www.twizy.renault.com/gr/ , και σε όλα τα sites της Renault παγκοσμίως.
Επόμενο βήμα στην διεθνή αυτή καμπάνια, θα αποτελέσει ένα βίντεο κλιπ του David Guetta, με τίτλο “Alphabeat - Plug into the positive energy” με σκηνοθέτη τον So Me, ο οποίος έχει ήδη δημιουργήσει αντίστοιχα βίντεο κλιπ για τον Justice και τον Kanye West. Το φιλμ θα διατίθεται και σε έκδοση που έχει φτιαχτεί αποκλειστικά σε διαδραστική μορφή μέσω του Facebook Connect. Το βίντεο Alphabeat θα προβληθεί σε πρώτη παγκόσμια στις 27 Μαρτίου κατά τη διάρκεια ενός πριβέ δείπνου στους χώρους του L’Atelier Renault στο Champs-Elysées του Παρισιού.

Τέλος, την περίοδο της άνοιξης, θα τρέξει στον αέρα και η διεθνής διαφημιστική καμπάνια του Renault Twizy.
”Το Twizy αντιπροσωπεύει την καινοτομία και την τεχνολογία και είναι φανταστικό που είμαι μέρος αυτού του ιδιαίτερα προχωρημένου σχεδίου,” δήλωσε ο David Guetta.
”Αισθανόμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε κομμάτι της ηλεκτρικής επανάστασης, ειδικά όταν αυτή εκφράζεται μέσω ενός αυτοκινήτου τόσο ‘cool’, χαριτωμένου, φρέσκου, και τόσο εύκολου στη χρήση όπως είναι το Twizy,” δήλωσε η Cathy Guetta. “Θα ήταν φανταστικό αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν αύριο παντού!”
“Η συνεργασία με τον David και την Cathy Guetta ήρθε σαν κάτι απόλυτα φυσιολογικό,” δήλωσε ο Stephen Norman, Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής του τμήματος Διεθνούς Marketing & Επικοινωνίας της Renault.
“Για το Renault Twizy, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, που διαθέτει μοναδικό σχεδιασμό και απευθύνεται στη νέα γενιά, θέλαμε ένα δυνατό και αδιαφιλονίκητο συμβολισμό με ένα είδωλο που να διαθέτει θετική ενέργεια, Γαλλικές ρίζες και διεθνή αναγνώριση, ώστε να μας περάσει με επιτυχία σε έναν καινούργιο κόσμο.”


Με πάνω από 30 εκατομμύρια Facebook friends, διεθνείς πωλήσεις μερικών εκατομμυρίων άλμπουμ, βίντεο κλιπ με σχεδόν ένα δις ‘χτυπήματα’ στο YouTube, και πάνω από 3,7 εκ. Twitter followers, ο David Guetta είναι ο καλλιτέχνης με τα περισσότερα downloads στις Ευρωπαϊκές μουσικές πλατφόρμες. Ο Γάλλος καλλιτέχνης βρίσκεται στην 1η θέση του Top 100 των DJs όπως δημοσιεύτηκε από το περιοδικό DJ Mag, και έχει τιμηθεί 2 φορές με το βραβείο Grammy. Η Cathy Guetta, είναι καλλιτεχνική διευθύντρια, και οργανώνει τα πασίγνωστα σε ολόκληρο τον κόσμο πάρτι, που συγκεντρώνουν κάθε φορά αρκετά εκατομμύρια ‘clubbers’ από όλο τον κόσμο.