Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

MINI Rocketman : Με 3 + 1 θέσεις

Οι καινοτόμες φιλοσοφίες αυτοκινήτων πόλης ανέδειξαν το ΜΙΝΙ στο επιτυχημένο brand που γνωρίζουμε σήμερα. Μία σταθερή ροή νέων ιδεών από τότε που γεννήθηκε πριν από 50 χρόνια περίπου χρόνια, διασφαλίζουν την αδιάλειπτη οδηγική απόλαυση παρά τον κυκλοφοριακό συνωστισμό των αστικών περιοχών. Συντελεστής αυτής της επιτυχίας είναι η ‘Δημιουργική Χρήση Χώρου’, μία αρχή που εξερευνά νέα εδάφη με το MINI Rocketman Concept. Το πρωτότυπο αυτοκίνητο, το οποίο θα παρουσιαστεί στο παγκόσμιο κοινό για πρώτη φορά στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (3-13 Μαρτίου 2011), θυμίζει το κλασικό Mini σε εξωτερικές διαστάσεις, ενώ τεχνολογικά παραπέμπει στο μέλλον της αυτοκινητιστικής σχεδίασης. Το MINI Rocketman Concept είναι ένα 3+1-θέσιο με 3 πόρτες και έχει μήκος λίγο παραπάνω από 3 μέτρα και ικανοποιεί τις βασικές απαιτήσεις των μετακινήσεων στις μεγάλες πόλεις, προάγοντας τις βασικές αξίες της μάρκας. Ευφυής λειτουργικότητα, εκπληκτική ευελιξία, εξαιρετική απόδοση και ακαταμάχητη σχεδίαση συνδυάζονται σε ένα ελκυστικό και επαναστατικό πρωτότυπο MINI της κατηγορίας subcompact premium.

Ο καινοτόμος χαρακτήρας του προσδιορίζεται από μία συστηματική σχεδίαση ελαφρού βάρους και ένα άψογο εσωτερικό που προσφέρει μέγιστη οδηγική απόλαυση και ασυναγώνιστη προσαρμοστικότητα. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται από carbon που παραμένει γυμνό σε διάφορα μέρη όπως στο εμπρός τμήμα του, γύρω από τις πόρτες και στην καμπίνα και αποτελεί τη βάση για μία πανάλαφρη δομή. Πραγματικά, το MINI Rocketman Concept αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για την επίτευξη εξαιρετικής απόδοσης. Για το σκοπό αυτό, ενσωματώνει ένα σύστημα κίνησης που συνδυάζει ανώτερες επιδόσεις με μέση κατανάλωση μόλις 3 lit. / 100 km.
Πόρτες με διπλούς μεντεσέδες και ενσωματωμένα μαρσπιέ διευκολύνουν την είσοδο στο MINI Rocketman Concept. Ελαφριά καθίσματα τύπου μπάκετ στο γνώριμο στυλ MINI τοποθετούνται σε διάφορες θέσεις. Αυτό σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μέγιστης απόλαυσης για δύο, άνεσης και ευρυχωρίας για τρεις ή ακόμα και μία διάταξη τεσσάρων καθισμάτων.
Ο χώρος αποσκευών προσαρμόζεται άμεσα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των επιβατών. Η πίσω πόρτα αποτελείται από δύο τμήματα, το ένα είναι προσαρτημένο στην οροφή και ανοίγει πολύ ψηλά, ενώ το κάτω τμήμα λειτουργεί σαν συρτάρι. Η λειτουργική φιλοσοφία του MINI Rocketman Concept είναι επίσης προσαρμοσμένη στις ποικίλες απαιτήσεις ενός σύγχρονου target group οι οποίες εστιάζονται στην οδηγική απόλαυση, τη ευελιξία χρήσης και τη δυνατότητες σύνδεσης & επικοινωνίας με τον έξω κόσμο. Η κεντρική μονάδα ελέγχου βγαίνει και εκτός αυτοκινήτου και διαμορφώνεται σε υπολογιστή πριν ξεκινήσει το ταξίδι για την ενημέρωση προορισμών πλοήγησης, της λίστας τραγουδιών (playlist) ή λεπτομερειών επαφών για επικοινωνίες μέσω κινητού τηλεφώνου.
Το αμάξωμα του MINI Rocketman Concept είναι μία avant-garde ερμηνεία των διαχρονικών στοιχείων της μάρκας. Καινοτόμες τεχνικές επιτρέπουν τη μεταφορά της κλασικής αρχής Mini (που είναι μέγιστη εσωτερική ευρυχωρία μέσα από τις μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις), στην πραγματικότητα των αστικών περιοχών του 21ου αιώνα. Το MINI Rocketman Concept έχει μήκος 3.419 m, προσθέτοντας μερικά εκατοστά στο εμπρός και πίσω τμήμα του ιδρυτή του brand που γεννήθηκε το 1959. Η νέα μελέτη έχει πλάτος 1.907 m, μαζί με τους εξωτερικούς καθρέπτες, και ύψος 1.398 m. Οι αναλογίες της απηχούν τη σχεδιαστική γραμμή τόσο του κλασικού Mini όσο και της τρέχουσας γκάμας.

Opel Cabrio το 2013

Η Opel συνεχίζει την επέκταση της προϊοντικής γκάμας της επιβεβαιώνοντας σήμερα την προσθήκη ενός νέου Cabrio, το οποίο αποτελεί τμήμα του επενδυτικού προγράμματος 11 δις Ευρώ που ανακοίνωσε η εταιρία πριν από ένα χρόνο περίπου. Το νέο Cabrio ακολουθεί τα χνάρια επιτυχημένων προϊόντων Opel, όπως το Insignia (Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009), το Astra (Χρυσό Τιμόνι 2009) και το Meriva με το καινοτόμο και καταξιωμένο σύστημα FlexDoors, το προσεχές Zafira νέας γενιάς και το επαναστατικό ηλεκτροκίνητο Ampera.

Το Cabrio θα βασιστεί στην αρχιτεκτονική μικρομεσαίου μοντέλου Opel όπως το τρέχον Astra, το Astra SportsTourer και το προσεχές Astra GTC. Θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2013 – την ίδια χρονιά που η Opel θα λανσάρει το κομψό και στυλάτο μικρό μοντέλο της ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση για αυτοκίνητα εναρμονισμένα με ένα νεανικό και αστικό lifestyle.
Σε συνέχεια της κοινής συμφωνίας μεταξύ διοίκησης και εκπροσώπων των εργαζομένων στη φάση αναδιοργάνωσης του εργοστασίου της Opel στο Γκλίβιτσε της Πολωνίας, αποφασίστηκε η παραγωγή του Cabrio στην εξαιρετικά αποδοτική Μονάδα του Γκλίβιτσε μαζί με άλλα μοντέλα Astra.
«Το νέο Cabrio θα είναι μία σημαντική προσθήκη στην προϊοντική γκάμα μας» δήλωσε ο Nick Reilly, CEO της Opel. «Προέρχεται από μία μακροχρόνια παράδοση συναρπαστικών και θρυλικών Cabrio της Opel που έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στη φήμη και το κύρος της μάρκας μας. Με μία κομψή και φίνα σχεδίαση, το νέο Cabrio προτίθεται να εκπληρώσει άριστα την ίδια υπόσχεση»
Περισσότερες λεπτομέρειες, όπως το όνομα, η τιμή και ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου θα ανακοινωθούν όταν πλησιάζει η ημερομηνία λανσαρίσματος.



Πέντε αστέρια και για το Nissan Juke

To Nissan Juke απέσπασε 5 αστέρια στην αξιολόγηση παθητικής ασφάλειας του Euro NCAP. Έχοντας ξεκινήσει την πορεία του τον Σεπτέμβριο του 2010, το καινοτόμο και προκλητικό σε στυλ Juke, έχει ήδη καταγράψει 32.000 πωλήσεις στην Ευρώπη. Με μια αναλογία στην Ευρώπη όπου 1 στα 4 νέα πωληθέντα αυτοκίνητα να ανήκει στην προαναφερόμενη κατηγορία, γίνεται αντιληπτό ότι αυτό το επίτευγμα του Juke είναι υψίστης σημασίας στο δρόμο για την συνεχή ανάπτυξη της Nissan.
Η επιτυχής αξιολόγηση του Juke με 5 αστέρια στα crash test του Euro NCAP, προμηνύει καλή συνέχεια για τις πωλήσεις του μοντέλου.
Με παραμέτρους που εστιάζουν στην σχεδιαστική και μηχανολογική αρτιότητα, στην συνολική ποιότητα του αμαξώματος και στα υψηλά επίπεδα του standard εξοπλισμού ασφαλείας του αυτοκινήτου, το Juke σκόραρε με 87% στην ασφάλεια των ενηλίκων επιβατών του και με 81% στην αντίστοιχη των παιδιών.
Η στιβαρότητα της καμπίνας των επιβατών σε πρόσθια πρόσκρουση συνεισέφερε τα μέγιστα στην αξιολόγηση του Juke, όπως και η απόδοση στην προστασία των πεζών παιδιών. Αξιοσημείωτο είναι ότι στον standard εξοπλισμό του Juke περιλαμβάνονται τόσο το ESP (σύστημα ηλεκτρονικής ευστάθειας), όσο και οι 6 αερόσακοι.
Το Juke διατίθεται στην Ελληνική αγορά σε 5 εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού (Action, Αcenta, Acenta Sport Pack, Acenta Con, Techna) και σε 3 εκδόσεις κινητήρων (βενζινοκινητήρες 1,6λίτρων με 117 PS, και 1,6 λίτρων TURBO με 190 PS, καθώς και πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων TURBO με 110 PS). Μάλιστα στην κορυφαία του έκδοση με τα 190 άλογα, το Juke έρχεται με το τελευταίας γενιάς ΑLL-MODE 4Χ4i σύστημα τετρακίνησης, με κατανομή της ροπής για κορυφαία ευστάθεια.
Η τιμή του Nissan Juke ξεκινά από τις 15.660 € όπου περιλαμβάνεται τόσο το όφελος της «Χρυσής Επιταγής» όσο και αυτό της απόσυρσης.

Mazda Minagi στη Γενεύη

Το νέο concept car Minagi –ένα μικρότερο 4X4 SUV- της Mazda Motor Corporation θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Geneva Motor Show 2011 το οποίο διεξάγεται από την 3η έως την 13η Μαρτίου 2011. To Mazda Minagi θα περιλαμβάνει τις νέες τεχνολογίες SKYACTIV και θα αντιπροσωπεύει πλήρως την σχεδιαστική φιλοσοφία KODO-soul of Motion. To MINAGI Concept Car είναι στην ουσία ο πρόδρομος των προϊόντων νέας γενιάς που θα παρουσιάσει η Mazda και συμβολίζει την εξέλιξη της ιαπωνικής εταιρίας που εισέρχεται σε μία νέα εποχή. 
Το Mazda MINAGI είναι ένα μικρότερο 4X4 SUV Concept Car, το οποίο συνδυάζει τις τεχνολογίες SKYACTIV. Οι τεχνολογίες αυτές αντιπροσωπεύουν την αρμονία της οδηγικής απόλαυσης και του επιπέδου ασφάλειας και φιλικότητας προς το περιβάλλον, με τον συναισθηματισμό της σχεδιαστικής φιλοσοφίας KODO. Το MINAGI εξοπλίζεται με έναν SKYACTIV κινητήρα καθώς και με ένα SKYACTIV κιβώτιο ταχυτήτων, σε ένα SKYACTIV αμάξωμα και πλαίσιο τα οποία συνδυάζουν την σημαντική μείωση του βάρους με τα ποικίλα χαρακτηριστικά ασφάλειας.
Στο περίπτερο της Mazda εκτός των πολλών άλλων προϊόντων, θα υπάρχουν επίσης τεχνολογικά SKYACTIV εκθέματα και το Concept Car Shinari.