Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Η Opel Αποφασίζει για τα Εργοστάσια του Astra Επόμενης Γενιάς

Η Opel Αποφασίζει για τα Εργοστάσια του Astra Επόμενης Γενιάς

Honda UNI-CUB, νέα συσκευή προσωπικής μετακίνησης


Τη νέα συσκευή προσωπικής μετακίνησης UNI-CUB παρουσίασε η Honda Motor Co., Ltd., που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αρμονική συνύπαρξη του χρήστη με τον περιβάλλοντα χώρο του. Με συμπαγείς διαστάσεις και άνετη σέλα, το UNI-CUB παρέχει ελευθερία κινήσεων προς όλες τις κατευθύνσεις αντίστοιχη με το ανθρώπινο βάδισμα.
Ενσαρκώνοντας την εξέλιξη της συσκευής προσωπικής μετακίνησης U3-X που παρουσίασε η Honda το 2009, το UNI-CUB υιοθετεί την αποκλειστική τεχνολογία ελέγχου ισορροπίας της Honda και το πρώτο στον κόσμο ομοιοκατευθυντικό σύστημα περιστροφής τροχού (Honda Omni Traction Drive System). Οι τεχνολογίες αυτές επιτρέπουν στο χρήστη να ελέγχει την ταχύτητα, να κινείται προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, να στρίβει και να σταματά, όλα με απλή μετατόπιση του βάρους του. Επειδή ο χρήστης κινείται ελεύθερα εμπρός, πίσω, πλάγια και διαγώνια, μπορεί να ελίσσεται γρήγορα και εύκολα μέσα στο πλήθος.

Επιπλέον, οι συμπαγείς διαστάσεις του UNI-CUB επιτρέπουν στο χρήστη να ακουμπά τα πόδια του στο έδαφος και να παραμένει στο ίδιο ύψος με τους πεζούς. Αυτό σημαίνει ότι συνυπάρχει αρμονικά με τον περίγυρο, ενώ κινείται ελεύθερα και άνετα σε εσωτερικούς χώρους και ανάμεσα σε άλλα άτομα που βρίσκονται εν κινήσει.
Από τον Ιούνιο του 2012, η Honda θα δοκιμάσει το UNI-CUB σε ειδικό πρόγραμμα DEMO σε συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο της Ιαπωνίας για τις Αναδυόμενες Επιστήμες και την Καινοτομία. Εκτός από τη βιωσιμότητα της συσκευής UNI-CUB για χρήση σε εσωτερικούς χώρους, το project θα διερευνήσει τις πρακτικές εφαρμογές της σε διαφορετικά περιβάλλοντα στην Ιαπωνία και άλλες χώρες.
Η τεχνολογία ελέγχου ισορροπίας του UNI-CUB αποτελεί τμήμα της οικογένειας τεχνολογιών Honda Robotics, που βασίζεται στην έρευνα για τα ανθρωποειδή ρομπότ της Honda, μεταξύ των οποίων και ο γνωστός σε όλους ASIMO.
Στο μέλλον, η Honda θα συνεχίσει την ενεργή έρευνα & ανάπτυξη τεχνολογιών μετακίνησης επόμενης γενιάς, με σκοπό πάντα να προσφέρει σε όλο και περισσότερους ανθρώπους τη χαρά και την απόλαυση της ελευθερίας κίνησης.
Βασικές προδιαγραφές του UNI-CUB

Διαστάσεις (Μ x Π x Υ)
520 x 345 x 745 mm
Ύψος σέλας
745 – 825 mm
Τύπος μπαταρίας
Μπαταρία ιόντων λιθίμου
Μέγιστη ταχύτητα
6 km/h
Αυτονομία
6 km
Περιβάλλον εφαρμογής
Εσωτερικοί χώροι χωρίς μπαριέρες

Βασικά χαρακτηριστικά του UNI-CUB

Ομοιοκατευθυντική ελευθερία κίνησης παρόμοια με το ανθρώπινο βάδισμα
Το UNI-CUB έχει διάταξη δύο τροχών με πολύ μικρό μεταξόνιο. Ο εμπρός τροχός υιοθετεί το σύστημα κίνησης Honda Omni Traction Drive System που η Honda εξήγγειλε για πρώτη φορά το 2009. Ο πίσω τροχός κινείται κάθετα για να διευκολύνει το στρίψιμο. Εκμεταλλευόμενο τις διαφορετικές ταχύτητες περιστροφής των εμπρός και πίσω τροχών κατά τη διάρκεια των πλάγιων κινήσεων, το UNI-CUB μπορεί να μετακινείται εμπρός και πίσω, πλάγια και διαγώνια και να στρίβει επιτόπου, προσφέροντας ταχύτητα και ευελιξία στην κίνηση.

Κίνηση σε αρμονία με τον περίγυρο
Η αποκλειστική τεχνολογία ελέγχου ισορροπίας της Honda επιτρέπει στο χρήστη να ελέγχει ελεύθερα τους τροχούς του UNI-CUB, όπως ακριβώς ένας άνθρωπος διατηρεί την ισορροπία του. Με μία σχεδίαση προσαρμοσμένη στο περιβάλλον του χρήστη, το σύστημα του επιτρέπει να ελίσσεται κινούμενος δίπλα σε κάποιον ή ακόμα κρατώντας και το χέρι του.

Συμπαγείς διαστάσεις για εύκολη κίνηση σε επίπεδες και κεκλιμένες επιφάνειες σε χώρους χωρίς μπαριέρες
Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις της συσκευής ο αναβάτης μαζί με το UNI-CUB καταλαμβάνουν τον ίδιο χώρο σε πλάτος με ένα άτομο που περπατά. Η βελτιστοποιημένη σχεδίαση των τροχών και ο ακριβής έλεγχος κίνησης/ισορροπίας αυξάνουν την ικανότητα του UNI-CUB για να ανεβαίνει σε κεκλιμένες επιφάνειες εσωτερικών χώρων χωρίς μπαριέρες.

Έλεγχος με μετατόπιση βάρους σε συνδυασμό με χειριστήριο αφής
Όταν ο χρήστης ελέγχει την κίνηση με μετατόπιση βάρους, ο αισθητήρας κλίσης της συσκευής ανιχνεύει την κατεύθυνση προς την οποία γέρνει, αφήνοντας το UNI-CUB να υπολογίσει την επιθυμητή κατεύθυνση και ταχύτητα. Ένα ακόμα πρακτικό στοιχείο είναι το σύστημα χειριστηρίου αφής ελέγχου μέσω smartphone και άλλων συσκευών.