Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Τα Νέα Auris, Auris Touring Sports και Verso στο Σαλόνι Αυτοκινήτου

Τα νέα Auris και Auris Touring Sports από τα κύρια εκθέματα της Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού
• Τα νέα Auris και Auris Touring Sports υιοθετούν πλήρως υβριδική τεχνολογία, ήδη από το λανσάρισμά τους, προσφέροντας κορυφαία απόδοση
• Με το νέο Verso η Toyota κλιμακώνει την προϊοντική της επίθεση στην Κατηγορία C
• Νέο Yaris Trend, μία νέα έκδοση η οποία απευθύνεται σε νεαρούς αγοραστές, λάτρεις του ντιζάιν
• Αξεσουάρ TRD (Toyota Racing Development) Performance Line για το GT86

Υποδηλώνοντας την πλήρη ανανέωση της προϊοντικής γκάμας Toyota στην κατηγορία C στην Ευρώπη, τα Νέα Auris Hybrid, Auris Hybrid Touring Sports και Verso κάνουν παγκόσμιο ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2012.
Το νέο Yaris Trend και μία συλλογή αξεσουάρ TRD Performance Line για το GT86 δημιουργούν επίσης αίσθηση με το ντεμπούτο τους στο Παρίσι.

Νέο Auris
Σημαντικό βήμα στην προϊοντική επέλαση της Toyota στην Ευρωπαϊκή κατηγορία C, το νέο Auris εκφράζει την αποφασιστικότητα της Toyota να κατασκευάζει πιο ελκυστικά και δυναμικά αυτοκίνητα.
Σχεδιαστικά τολμηρότερο και με αυξημένη αυτοπεποίθηση, ανώτερη ποιότητα εσωτερικού, αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά και περαιτέρω βελτιώσεις απόδοσης στη γκάμα κινητήρων του – συμπεριλαμβάνει το πλήρως υβριδικό μοντέλο και τεχνολογικό ηγέτη της αγοράς.
Επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Toyota να κάνει προσιτές τις κορυφαίες τεχνολογίες στο ευρύτερο δυνατό κοινό, το νέο Auris Hybrid θα διατίθεται με το λανσάρισμα του νέου μοντέλου και αναμένεται να έχει μερίδιο περίπου το 1/3ο επί όλων των πωλήσεων του νέου Auris στην Ευρώπη.
Τοποθετημένος στο ελαφρύτερο, πιο αεροδυναμικό νέο Auris, ο ανανεωμένος, πλήρως υβριδικός κινητήρας θα προσφέρει κορυφαία απόδοση πάνω από 1,5 PS για κάθε g/km εκπομπών CO2.

Νέο Auris Touring Sports
Με το νέο Toyota Auris Touring Sports προστίθεται η δημοφιλής έκδοση wagon στην ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων του μοντέλου. Οι εκδόσεις wagon αυτή τη στιγμή αποτελούν το 25% του μίγματος πωλήσεων της mainstream κατηγορίας C, και το νέο Touring Sports πλαισιώνει την οικογένεια Auris σαν ένα νέο μέλος με στυλ και άποψη όντας το πρώτο wagon στην κατηγορία που διατίθεται με πλήρως υβριδικό κινητήρα πέραν των μονάδων βενζίνης και diesel. Συνδυάζοντας προσαρμοστικότητα και δυναμική σχεδίαση χωρίς συμβιβασμούς στις διαστάσεις του χώρου αποσκευών και τη χωρητικότητα χάρη σε μία ευφυή φιλοσοφία διάταξης χώρων, το νέο Auris Hybrid Touring Sports λανσάρει μία ακόμα εκδοχή της διάσημης πλήρως υβριδικής τεχνολογίας Toyota.

Νέο Verso
Αναπόσπαστο κομμάτι της προϊοντικής επίθεσης της Toyota στην κατηγορία C, το νέο Verso αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τις ικανότητες της Ευρωπαϊκής ομάδας σχεδιαστών και μηχανικών της εταιρίας. Το νέο Verso υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα Toyota με μία σαφή οικογενειακή ταυτότητα, ανανεωμένο κινητήρα 2.0 D-4D με αυξημένες επιδόσεις και χαμηλότερες εκπομπές CO2, βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά NVH.

Yaris Trend
Το νέο Yaris Trend λανσάρει ένα μοναδικό εξωτερικό στυλ σε συνδυασμό με αποκλειστικά χρώματα, υλικά και φινίρισμα εσωτερικού που θα προσελκύσουν νεαρούς κατοίκους πόλεων και λάτρεις του ντιζάιν.

TRD Performance Line Accessories for GT86
Μία συλλογή αποκλειστικών για το GT86 αξεσουάρ TRD (Toyota Racing Development) που βελτιώνουν την αεροδυναμική και τις επιδόσεις διατίθεται τώρα στην Ευρώπη για πρώτη φορά. Ένα GT86 εφοδιασμένο με αξεσουάρ TRD Performance Line παρουσιάζει όλη τη γκάμα των διαθέσιμων προϊόντων (στυλιστικά στοιχεία εσωτερικού/εξωτερικού & μηχανικά εξαρτήματα). Τα αξεσουάρ TRD δεν προσφέρονται σε πακέτο και το καθένα διατίθεται μεμονωμένα.

GT86 Racing Simulator
Ο προσομοιωτής GT86 Racing Simulator έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σαν αληθινό αυτοκίνητο σε αγωνιστική πίστα και συνδυάζει ένα πραγματικό Toyota GT86 με προηγμένο σύστημα υπολογιστικής προσομοίωσης. Ο οδηγός ελέγχει το τιμόνι, το κιβώτιο, τα φρένα και το γκάζι του GT86 χρησιμοποιώντας τα αρχικά χειριστήρια. Στη συνέχεια, ο προσομοιωτής χρησιμοποιεί ένα προηγμένο σύστημα κίνησης για να ανταποκριθεί στις εντολές του οδηγού και να προσφέρει μία απαράμιλλη, ρεαλιστική οδηγική εμπειρία. Το παρμπρίζ είναι ένα Full HD μόνιτορ για τους οδηγούς ενώ το σύστημα Lucas Arts THX Surround αναπαράγει ήχο αγωνιστικής πίστας.

Επενδυτικό πρόγραμμα £267 εκατομμυρίων από τη Honda στο εργοστάσιο της Αγγλίας στο Swindon

Η μεγαλύτερη επένδυση της Honda στα 10 τελευταία χρόνια
- Διπλασιασμός της παραγωγής το 2012
- Νέα μοντέλα και κινητήρες


Με αφορμή την έναρξη της παραγωγής του νέου CRV η Honda ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει επενδυτικό πρόγραμμα ύψους £267 εκατομμυρίων στο εργοστάσιο της στο Swindon της Μ. Βρετανίας Αγγλίας με την είσοδο νέων μοντέλων και κινητήρων τα προσεχή χρόνια.

Μέχρι το τέλος του χρόνου η παραγωγή του εργοστασίου θα αγγίξει τις 183,000 μονάδες, νούμερο διπλάσιο συγκριτικά με αυτό του 2011, ενώ ο στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει την ετήσια παραγωγή αυτοκινήτων στις 250,000 μονάδες ετησίως τα επόμενα 3 χρόνια. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την πρόσληψη 500 νέων υπαλλήλων και στελεχών, οι οποίοι εκπαιδεύονται το τελευταίο διάστημα στο εργοστάσιο του Swindon, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των εργαζομένων στις 3,500 άτομα.


Με το νέο επενδυτικό αυτό πρόγραμμα, που είναι το μεγαλύτερο των τελευταίων δέκα ετών από την εταιρεία στο εργοστάσιο της Μ. Βρετανίας, η Honda θα υποστηρίξει την προώθηση του:

• νέου Civic
• νέου CR-V
• νέου κινητήρα 1.6 lt. diesel για το Honda Civic


Ο Διευθύνων Σύμβουλος του εργοστασίου Dave Hodgetts με την ανακοίνωση της επένδυσης δήλωσε: ”το νέο επενδυτικό πρόγραμμα υποστηρίζει τη δέσμευση της Honda για παραγωγή αυτοκινήτων και κινητήρων στη Μεγάλη Βρετανία αλλά και για το εργατικό δυναμικό της χώρας. Επίσης υποστηρίζει τη σπουδαιότητα που έχει το εργοστάσιο αυτό για τις παραγωγικές διαδικασίες της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη για περισσότερα από 20 χρόνια.”

Η Honda of the UK Manufacturing Ltd (HUM) είναι μία ολοκληρωμένη κάθετη παραγωγική μονάδα συνολικής επένδυσης £2 δισεκατομμύρια με τμήματα συγκόλλησης, βαφής, συναρμολόγησης κινητήρων και πλαισίων σε ένα ενιαίο χώρο στο Swindon, Wiltshire, με συνολική έκταση 370 acre ή 1.5 εκατομμύρια m2