Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

H ταινία “The Epic Split” – η δημοφιλέστερη αυτοκινητιστική διαφήμιση όλων των εποχών στοYouTube

Η ταινία The Epic Split” σηματοδότησε μία επική στιγμή για τη Volvo Trucks αφού αναδείχτηκε η δημοφιλέστερη αυτοκινητιστική διαφήμιση όλων των εποχών στο  YouTube. Η επιτυχία οφείλεται στην εξαιρετική ποιότητα του περιεχομένου σε συνδυασμό με μία ισχυρή και συνεπή στρατηγική επικοινωνίας.

Από τότε που παρουσιάστηκε η διαφήμιση “The Epic Split” στο YouTube, έχει δημιουργήσει πραγματικό παραλήρημα σε όλο τον κόσμο με πάνω από 59 εκατομμύρια views σε μόλις τέσσερις εβδομάδες.

 

«Είναι πραγματικά συγκλονιστικό. Σίγουρα ελπίζαμε σε μία επιτυχία , αλλά δεν είχαμε προβλέψει ούτε το μέγεθος ούτε την ταχύτητα με την οποία θα εξελισσόταν σε υπερπαραγωγή. Πρόκειται για τη δημοφιλέστερη αυτοκινητιστική διαφήμιση στο YouTube,» δήλωσε ο Per Nilsson, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της Volvo Trucks.

 

«Πιστεύουμε ότι όλο αυτό είναι αποτέλεσμα του καταπληκτικού περιεχομένου και της στρατηγικής επικοινωνίας μας, μιας στρατηγικής που ακολουθούμε με συνέπεια επί πολλά χρόνια» δήλωσε ο Per Nilsson.

 

7 εκατομμύρια views σε μία ημέρα

Το The Epic Split” κυκλοφόρησε στο YouTube μόλις στις 14 Νοεμβρίου. Ήδη την πρώτη μέρα, το βίντεο  είδαν πάνω από 6,5 εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου, ενώ “μοιράστηκε” πάνω από 32 χιλιάδες φορές - ρεκόρ sharingστο YouTube, σύμφωνα με την πασίγνωστη εταιρία προώθησης βίντεο Be Onπου διένειμε την καμπάνια. Στη καλύτερη μέρα μέχρι στιγμής το The EpicSplit” είχε πάνω από 7 εκατομμύρια views. Το λανσάρισμά του έγινε αφορμή να αναπτυχθεί έντονη δραστηριότητα σε πλατφόρμες των social media όπως είναι το Facebookτο Twitter και το Reddit.

 

«Ο κόσμος μοιράστηκε και σχολίασε το βίντεο ξανά και ξανά. Αυτό το επίπεδο συμμετοχής είναι πιο σημαντικό από τον αριθμό των views στο YouTube,» σχολίασε ο Per Nilsson.

 

Επιτυχία σε αριθμούς

Το “The Epic Split” δεν είναι απλά η δημοφιλέστερη αυτοκινητιστική διαφήμιση όλων των εποχών στο YouTube. Η ανταπόκριση τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες μπορεί να εκφραστεί σε αριθμούς.*

 

Το The Epic Split” και το story του:

• έχει ‘μοιραστεί’ πάνω από 6 εκατομμύρια φορές στα social media.

• απαριθμεί πάνω από 10 εκατομμύρια εντυπώσεις στο Google.com.

• έχει λάβει εκτενή κάλυψη στα media σε όλο τον κόσμο: η διαφήμιση έχει αποτελέσει το αντικείμενο σχεδόν 20.000 άρθρων online μέχρι στιγμής.

• έχει κερδίσει μία επικοινωνιακή αξία (media value) κατά προσέγγιση 70 εκατομμυρίων Ευρώ.

 

Αφήγηση ιστορίας σε πολλαπλά επίπεδα

Το The Epic Split είναι μία αφήγηση ιστορίας σε πολλαπλά επίπεδα. Υπάρχει η ιστορία της Volvo Trucks, η ιστορία του ηθοποιού Jean Claude van Dammeκαι η ιστορία της διαφήμισης και της δημιουργίας της. Και όλα αυτά αποκτούν μεγαλύτερη ένταση μέσα από τη συναισθηματική μουσική ερμηνεία της Enya.

 

Έτσι επιβεβαιώνεται η ακρίβεια και σταθερότητα του συστήματος VolvoDynamic Steering που επιτρέπει στον Van Damme να κάνει ένα πλήρες άνοιγμα των ποδιών (‘σπαγγάτο’ / ‘ψαλίδι’) ενώ τα νέα φορτηγά Volvo FMαπομακρύνονται με όπισθεν.

 

«Ο κόσμος  παρατηρεί, συλλέγει υλικό και αρχίζει να μιλά για όλες αυτές τις ιστορίες: πώς το έκανε; Τα φορτηγά κινούνται με όπισθεν ή γυρίζει πίσω η ταινία; Πώς γίνεται αυτό;»

 

«Η δημιουργία απόκρισης είναι ο κατ’ εξοχήν στόχος του μάρκετινγκ και οι συζητήσεις αποτελούν ένα είδος απόκρισης. Υπάρχει τεράστια αξία στους ανθρώπους που μοιράζονται την ταινία και τις απόψεις τους με τους φίλους τους» δήλωσε ο Per Nilsson.

 

Ένα σημαντικό κομμάτι της επιτυχίας του “The Epic Split είναι ότι χτίζει μία βάση οπαδών για το μέλλον.

 

«Για παράδειγμα, το κανάλι YouTube της Volvo Trucks έχει υπερτριπλασιάσειτον αριθμό των συνδρομητών του από τότε που λανσαρίστηκε. Και όλοι αυτοί θα παρακολουθήσουν τα νέα μας βίντεο στο μέλλον,’ σχολιάζει ο Per Nilsson.

 

http://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10&feature=c4-overview&list=UUkKEthtUQHmBqIYZTHyfXoA