Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Η Αναγέννηση ενός θρύλου: Αποκάλυψη της Επόμενης Γενιάς Acura NSX



Η Acura αποκαλύπτει την επόμενη γενιά του πολυαναμενόμενου υπεραυτοκινήτουNSX, που σχεδιάστηκε για να προσφέρει μία επαναστατική εμπειρία σπορ οδήγησης

Είκοσι πέντε χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου υπεραυτοκινήτου NSX που έθεσε νέα πρότυπα, η Acuraαποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του πολυαναμενόμενου διαδόχου του — την επόμενη γενιάAcura NSX, που εξελίχθηκε και παράγεται στις ΗΠΑ -στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου Β. Αμερικήςστο Ντιτρόιτ -2015.

Η επόμενη γενιά του NSX αποτυπώνει το στυλ, τη σχεδίαση και τις προδιαγραφές του σπορ υβριδικού υπεραυτοκινήτου της Acura με κινητήρα στο κέντρο, ενώ η εταιρία ανακοίνωσε βασικές λεπτομέρειες για τη σχεδίαση και τις επιδόσεις του νέου οχήματος. Οι παραγγελίες για το νέο NSX θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι και οι παραδόσεις θα ακολουθήσουν μέσα στη χρονιά.

Υιοθετώντας μία νέα σπορ εμπειρία στην κατηγορία του, το NSX ανατρέπει τις συμβατικές απόψεις για τα supercars – όπως συνέβη και με την πρώτη γενιά πριν από 25 χρόνια. Για το σκοπό αυτό έχει επιστρατευτεί μία εντελώς νέα κινητήρια μονάδα - ένας DOHC Vtwin turboμε περιεχόμενη γωνία 750 σε συνδυασμό με 9-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) καιSport Hybrid System με τρεις ηλεκτροκινητήρες – ενσωματωμένη σε ένα εξαιρετικά άκαμπτο ελαφρύ αμάξωμα πολλαπλών υλικών καθώς και υλικά και διαδικασίες παραγωγής που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Βασισμένη στη φιλοσοφία ενός ανθρωποκεντρικού supercar ενός αυτοκινήτου που δίνει προτεραιότητα στον οδηγό σε όλες τις σχεδιαστικές παραμέτρους, η επόμενη γενιά NSX αξιοποιεί την προηγμένη υβριδική κινητήρια μονάδα, το αμάξωμα και το πλαίσιο προσφέροντας άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού.

«Δέσμευσή μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα νέο NSX πιστό στην κληρονομιά του NSX, ένα υπεραυτοκίνητο που θα προσφέρει μία νέα οδηγική εμπειρία, όπου το κάθε στοιχείο του θα δηλώνει απόλυτο σεβασμό στον οδηγό,» δήλωσε ο Mike AccavittiΑντιπρόεδρος και ΓενικόςΔιευθυντής του τομέα Acura. «Η ψυχή ενός αυτοκινήτου είναι η συναισθητική σχέση που δημιουργεί με τον οδηγό. Με το NSX, η σχέση αυτή θα είναι έντονη και άμεση.»

Αντιπροσωπεύοντας την αιχμή των επιδόσεων και του κύρους της Acura, το NSXπαρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου με θέμα Επιδόσεις Μελετημένες με Ακρίβεια -Precision Crafted Performance.” Το θέμα ήταν το πρώτο σλόγκαν της μάρκας Acura και αποτέλεσε την κατευθυντήρια δύναμη στην εξέλιξη του πρώτου NSX και κρίσιμο συστατικόστην παρουσίαση του.

Η εξέλιξη της επόμενης γενιάς NSX, με πιλότο τις επιδόσεις μελετημένες με ακρίβεια,ξεκίνησε σχεδιαστικά από λευκή κόλλα χαρτιού. Ήταν μία εντατική προσπάθεια εξέλιξης σχεδόν τριών χρόνων από μία παγκόσμια ομάδα σχεδιαστών και μηχανικών συντονισμένη από τους μηχανικούς του κέντρου εξέλιξης της εταιρίας στο RaymondOhio.

«Το NSX αντανακλά τις Αμερικανικές ρίζες της Acura και δηλώνει τον ισχυρό ρόλο που έπαιξαν οι δραστηριότητές μας στη Β. Αμερική στο όραμα και το χτίσιμο του μέλλοντος τηςAcura,» δήλωσε ο Erik BerkmanEκτελεστικός Aντιπρόεδρος του Γραφείου Επιχειρηματικού Σχεδιασμού της Acura.

«Η παγκόσμια ομάδα μας αποδέχτηκε την πρόκληση να δημιουργήσει μία νέα εμπειρία σπορ οδήγησης, αξιοποιώντας νέες τεχνολογίες που προσφέρουν ζωηρές επιδόσεις σε ένα αυτοκίνητο το οποίο απαντά διαισθητικά και άμεσα στις επιθυμίες του οδηγού» δήλωσε ο TedKlaus, αρχιμηχανικός και επικεφαλής της παγκόσμιας ομάδας εξέλιξης του νέου NSX. «ΤοNSX προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις υπεραυτοκινήτου και συναρπαστική δυναμική συμπεριφορά που εμπνέει αυτοπεποίθηση.»

Σχεδίαση Εξωτερικού

«Το νέο NSX είναι προϊόν μιας σχεδίασης που ονομάζουμε Interwoven Dynamicδηλαδή μίαςσχεδίασης που συνδυάζει αρμονικά τα χαρακτηριστικά ενός σπορ αυτοκινήτου εξωτερικά με τη λειτουργικότητα ενός υπεραυτοκινήτου,» δήλωσε η Michelle Christensen, NSX project leader εξωτερικής σχεδίασης.

Το αμάξωμα του NSX υιοθετεί κλασικές χαμηλές και φαρδιές αναλογίες σε συνδυασμό με σύγχρονες, ελκυστικές επιφάνειες, μία δυναμική εμπρός σχεδίαση και πίσω φώτα που παραπέμπουν στο πρώτο NSX. Οι χαρακτηριστικές πλευρικές εισαγωγές αέρα και οιαιωρούμενες κολόνες C συγκεντρώνουν τον αέρα που απαιτεί ο κεντρικά τοποθετημένοςκινητήρας, ενώ οδηγούν τη ροή πάνω από το πίσω τμήμα για αύξηση της αεροδυναμικής πίεσης. Για να χωρέσει σε διαμήκη διάταξη ο νέος Vtwin-turbo και το 9-τάχυτο κιβώτιο DCT, το όχημα παραγωγής αυξήθηκε σε μήκος (+76,2mm) και πλάτος (+25,4mm) ενώ η καμπίνα είναι ελαφρώς τραβηγμένη προς τα εμπρός, συγκριτικά με τις αναλογίες του NSX Conceptπου παρουσιάστηκε το 2012. 

Κάθε λεπτομέρεια της εξωτερικής σχεδίασης έχει μελετηθεί με κριτήριο την απόλυτη διαχείριση της ροής του αέρα με σκοπό αφενός την αεροδυναμική πίεση για μεγαλύτερη ευστάθεια, αφετέρου την ψύξη των συστημάτων του οχήματος. Το NSX έχει περάσει από εκτενείς δοκιμές στην προηγμένη αεροδυναμική σήραγγα της εταιρίας στο RaymondOhio. Οι δοκιμές αυτές οδήγησαν σε αρκετές σημαντικές αλλαγές από την πρωτότυπη στην τελική σχεδίαση του αμαξώματος, μεταξύ των οποίων τροποποιημένοι αεραγωγοί καπό, νέοι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά, τροποποιημένες πλαϊνές εισαγωγές και βελτιστοποιημένη πίσω αεροτομή.

Διαστάσεις:

 

Νέο NSX

2013 NSXConcept

Διαφορά(in.)

2005 NSX

Διαφορά (in.)

Μήκος

176 in.
(4470 mm)

172.8 in. (4390mm)

+3.1

174.2 in.
(4425 mm)

+1.8

Πλάτος

76.4 in.
(1940 mm)

75.4 in
(1915 mm)

+1.0

71.3 in.
(1810 mm)

+5.1

Ύψος

47.8 in.
(1215 mm)

47.2 in.
(1200 mm)

+0.6

46.1 in

(1170 mm)

+1.8

Μεταξόνιο

103.5 in.(2630 mm)

102.8 in.
(2610 mm)

+0.8

99.6 in.
(2350 mm)

+11.0

Εμπρός Μετατρόχιο

65.2 in.
(1655 mm)

- -

- -

59.5 in.
(1510 mm)

+5.7

Πίσω Μετατρόχιο

63.6 in.
(1615 mm)

- -

- -

60.7 in.

(1540 mm)

+3.0

 

Cockpit Επικεντρωμένο στον Οδηγό

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία εξέλιξης ενόςανθρωποκεντρικού αυτοκινήτου, το NSXσχεδιάστηκε από μέσα προς τα έξω δίνονταςέμφαση στον οδηγό», δήλωσε ο JohnathanNormanproject leader εσωτερικής σχεδίασης του NSX. «Όπως και στο το πρώτο NSX, δημιουργήσαμε ένα “Human Support Cockpitπου παρέχει εξαιρετικό έλεγχο στον οδηγό, ορατότητα και εργονομία, αλλά ακόμα πιο προηγμένο για να ικανοποιεί τις προσδοκίες που δημιουργούν οι εκπληκτικές επιδόσεις ενός σύγχρονου υπεραυτοκινήτου.» 

Το εσωτερικό του NSX προσφέρει εξαιρετική ορατότητα, απλά και φιλικά προς το χρήστηχειριστήρια, αλλά και κορυφαία εργονομία - ειδικότερα τα καθίσματα προσφέρουν κορυφαία στήριξη, εξαιρετική άνεση και εύκολη πρόσβαση (είσοδο/έξοδο).

πίνακας οργάνων του NSX διαθέτει μία οθόνη TFT που εναρμονίζεται με το επιλεγμένο πρόγραμμα του Integrated Dynamics System προβάλλοντας συναφή γραφικά και πληροφορίες. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το διακόπτη Power που ενεργοποιεί το σπορ, υβριδικό σύστημα κίνησης, στο κέντρο του νέου χειριστηρίου του Integrated DynamicsSystem.

Ενσωματωμένο κάτω από το χειροποίητο δερμάτινο ταμπλό βρίσκεται το γυμνό μεσαίο πλαίσιο (midframe)  ένα λειτουργικό δομικό στοιχείο του πλαισίου που παραπέμπει στην αισθητική μιας  “γυμνής σπορ μοτοσικλέτας. Οι πολύ λεπτές αλλά και εξαιρετικά ισχυρές κολόνες A και το χαμηλωμένο ταμπλό διευρύνουν το οπτικό πεδίο του οδηγού.

Sport Hybrid Power Unit

Σύμφωνα με τη θεμελιώδη φιλοσοφία του πρώτου NSX, η νέα γενιά NSX στοχεύει να προσφέρει μία νέα εμπειρία σπορ αυτοκινήτου που μεγιστοποιεί τις οδηγικές δυνατότητες, μεάμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού.”

Οι μηχανικοί της Acura αξιοποίησαν την τεχνογνωσία της εταιρίας στους κινητήρες υψηλών επιδόσεων και τις τεχνολογίες της υβριδικής ηλεκτρικής κίνησης, καθώς και μία εμπειρία δύο δεκαετιών σε κορυφαίες τεχνολογίες δυναμικής κατανομής ροπής (torque-vectoring), όπως τοSuper-Handling All-Wheel Drive (SH-AWD), και δημιούργησαν το πιο προηγμένο τεχνολογικά, ευφυές σύστημα κίνησης (powertrain) στον κόσμο των υπεραυτοκινήτων.

Στην καρδιά των επιδόσεων του NSX βρίσκεται ένας νέος, κεντρικά τοποθετημένος κινητήραςDOHC Vtwin turbo με περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο κιβώτιο DCT της AcuraΟ V6 χρησιμοποιεί συμπαγές σύστημα βαλβίδων εμπνευσμένο από τους αγώνες και σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, κάτι που συμβάλλει στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους. Το νέο, 9-τάχυτο κιβώτιο DCT υπόσχεται γρήγορες αλλαγές σχέσεων και κατεβάσματα εναρμονισμένα με τις στροφές του κινητήρα. Το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ άμεσης μετάδοσης που τοποθετείται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου, υποστηρίζει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τις αλλαγές σχέσεων. Οι εμπρός τροχοί του NSX κινούνται από δύο ανεξάρτητα υψηλής ισχύος ηλεκτρικά μοτέρ που προσφέρουν άμεση απόκριση και δυναμική κατανομή ροπής αριστερά-δεξιά.

Το NSX χρησιμοποιεί τα εμπρός μοτέρ για δυναμική κατανομή της ροπής επιπλέον της βελτίωσης της επιτάχυνσης και του φρεναρίσματος. Αποτέλεσμα είναι μία άμεση εκκίνησημηδενικής καθυστέρησης και απόκριση που μοιάζει να προβλέπει τις επιθυμίες του οδηγού. Το NSX έχει δοκιμαστεί εκτενώς σε μερικά από τα πιο απαιτητικά αγωνιστικά σιρκουί, μεταξύ των οποίων το διάσημο Nurburgring.

Προηγμένο Αμάξωμα Πολλαπλών Υλικών

Όπως υπαγορεύει η παράδοση του NSX - του παγκοσμίως πρώτου πλήρως αλουμινένιουsupercar - το νέο NSX υιοθετεί καινοτόμο σχεδίαση αμαξώματος πολλαπλών υλικών με παγκόσμιες πρωτιές στις εφαρμογές υλικών και τις διαδικασίες παραγωγής.

Το NSX χρησιμοποιεί πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος από αλουμίνιο, χάλυβα υψηλής αντοχής και άλλα προηγμένα υλικά. Το πάτωμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα, ενώ οι δυνάμεις στρέψεις και κάμψης απορροφώνται πλήρως από αυτή την εξαιρετικά άκαμπτη δομή που χρησιμοποιεί επίσης προηγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης. Τα πάνελ του αμαξώματος αποτελούνται από ένα συνδυασμό αλουμινίου και συνθετικού υλικού (SMC).

Advanced Sport Package

Το NSX διαθέτει ένα “Προηγμένο Σπορ Πακέτο με βελτιστοποιημένη τοποθέτηση των βασικών εξαρτημάτων του συστήματος κίνησης – κινητήρας, δύο εμπρός μοτέρ, μπαταρίαSport Hybrid και μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) – ώστε να συγκεντρώνεται η μάζα του οχήματος χαμηλά και προς το κέντρο, για βελτιστοποίηση της δυναμικής απόκρισης. Αυτή η φιλοσοφία διάταξης σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα χαρίζει στο NSX το χαμηλότερο κέντρο βάρους στην κατηγορία.


Το NSX χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη, αλουμινένια εμπρός και πίσω ανάρτηση και μεταφέρει την πλούσια ισχύ του στο δρόμο με ελαστικά υψηλών επιδόσεωνContiSportContact™  - 245/35Z R19 μπροστά και 295/30Z R20 πίσω τοποθετημένα σε αλουμινένια ζάντες 19x8.5 ιντσών μπροστά και 20x11 ιντσών πίσω. Δυναμικό και άμεσοφρενάρισμα διασφαλίζουν πολύ ισχυρά carbon-κεραμικά δισκόφρενα με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4-πίστονες πίσω.

Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται αισθητά με το Sport Hybrid Super-Handling All WheelDrive (Sport Hybrid SH-AWD), που επιτρέπει άμεση απόκριση σε όλες τις εντολές του οδηγού  - σε τιμόνι, φρένο και γκάζι – σε συνδυασμό με την ευστάθεια, τον έλεγχο και την αξιόπιστη εκκίνηση που εγγυάται ένα σύστημα τετρακίνησης. Το Agile Handling Assist (AHA) χρησιμοποιεί ελαφρά ροπή πέδησης για βελτιωμένη συμπεριφορά όταν υπάρχουν τάσεις ολίσθησης και δυναμική ευστάθεια.

Το Integrated Dynamic System του NSX περιλαμβάνει προγράμματα Quiet, Sport, Sport+ καιTrack. Αυτά αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, των ηλεκτροκινητήρων, του κιβωτίου, του πλαισίου, καθώς και τον ήχο του κινητήρα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού και το οδηγικό περιβάλλον. Το Quiet mode επιτρέπει την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση με χαμηλές ταχύτητες για σύντομο χρονικό διάστημα. Η δυναμική απόκριση γίνεται όλο πιο έντονη με κάθε επόμενη αλλαγή προγράμματος, από Sport σε Sport+ mode και με αποκορύφωμα το Track mode, όπου το NSX ξεδιπλώνει όλες τις δυνατότητες επιδόσεών του.

Το NSX περιλαμβάνει επίσης σύστημα ελέγχου εκκίνησης - launch control για άμεση απόκριση, στην οποία συμβάλλουν το κινητήρας και οι τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Νέο Εργοστάσιο Παραγωγής

Το NSX θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο Performance Manufacturing Center(PMC) στο MarysvilleOhio, όπου περίπου 100 άριστα εκπαιδευμένα στελέχη θα ασχολούνται με την κατασκευή του αμαξώματος, τις εργασίες βαφής και την τελική συναρμολόγηση χρησιμοποιώντας εξαρτήματα εγχώριας προέλευσης ή από άλλες χώρες του κόσμου.

Το PMC και οι διαδικασίες του πετυχαίνουν το τέλειο πάντρεμα ποιότητας κατασκευής και τεχνολογίας, ακολουθώντας μία νέα φιλοσοφία παραγωγής. Κατασκευάζοντας το αμάξωμα στους κόλπους της, η Acura διατηρεί πλήρη έλεγχο της ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της αντοχής, της ακρίβειας ανάρτησης, της εφαρμογής και του φινιρίσματος - από τα πρώτα στάδια μέχρι την τελική συναρμολόγηση.

Buick Cascada: Εξέλιξη στη Γερμανία παραγωγή στην Πολωνία

.Η Buick αποκάλυψε το Cascada cabrio, ένα κομψό τετραθέσιο που θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2016. Πρόκειται για ένα ακόμα δείγμα της επιτυχημένης συνεργασίας των δύο μαρκών, καθώς έχουν ήδη προηγηθεί τα κοινά μοντέλα Buick Encore & Opel Mokka, Buick Verano & Opel Astra notchback και Buick Regal & Opel Insignia.
«Το Opel Cascada εξελίχθηκε στο Διεθνές Κέντρο Τεχνικής Εξέλιξης στο Rüsselsheim, όπου πάνω από 6.000 μηχανικοί εργάζονται πάνω σε μοντέλα Opel, αλλά και σε προϊόντα άλλων μαρκών της GM. Γι’ αυτό αναζητούμε συνεχώς συνέργειες και είμαστε χαρούμενοι που θα κυκλοφορήσει ένα ακόμα Cascada για μια νέα αγορά με το brand name της Buick. Το γεγονός αποδεικνύει την εξαιρετική τεχνογνωσία μας και παράλληλα αυξάνει την αξιοποίηση δυναμικότητας του Πολωνικού εργοστασίου μας στο Gliwice,» δήλωσε ο CEO του Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann. Στην Ευρώπη, το Cascada έχει κατακτήσει τις καρδιές των πελατών και του ειδικού Τύπου, ενώ έχει αποσπάσει πολυάριθμα βραβεία όπως το Plus X Award στη Γερμανία και το Χρυσό Τιμόνι στην Ελβετία. Στην Πορτογαλία, το Turbo Magazine το ανέδειξε σε Cabrio της Χρονιάς το 2014.
Το Buick Cascada αντλεί ισχύ από έναν υπέρ αποδοτικό 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo με 147 kW/200 hp. Η τετρακύλινδρη μονάδα αποδίδει μέγιστη ροπή 300 Nm. Η εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) μεταφέρει με ακρίβεια και άνεση την ισχύ στο δρόμο, προσφέροντας μία ποιοτική οδηγική εμπειρία. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας νέας γενιάς συνδυάζεται με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του Cascada είναι η μαλακή οροφή υψηλής ποιότητας που ανοίγει μέσα σε 17 δευτερόλεπτα πιέζοντας ένα μπουτόν, ακόμα και με ταχύτητες ταξιδιού μέχρι 50 km/h. Το Αμερικανικό τετραθέσιο διαθέτει πολυτελή εξοπλισμό όπως ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και δερμάτινα καθίσματα που μετατοπίζονται αυτόματα προς τα εμπρός για να διευκολύνουν την πρόσβαση των πίσω επιβατών. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το σύστημα IntelliLink infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής επτά ιντσών.
Με το Cascada, η Buick προσφέρει στους Αμερικανούς πελάτες ένα συναρπαστικό προϊόν – είναι το πρώτο cabrio μοντέλο της μάρκας μέσα σε 25 χρόνια. Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις cabrio αυξήθηκαν κατά 3%, σε πάνω από 131.000 μονάδες από το 2009 μέχρι το 2013. Αυτή η κατηγορία ξεχωρίζει λόγω της υψηλής πιστότητας των πελατών: το 37 % των πελατών επιλέγει ξανά cabrio όταν πρόκειται να αγοράσει νέο αυτοκίνητο. Ωστόσο, τα δύο τρίτα περίπου αλλάζουν μάρκα, πράγμα που προσφέρει πολλές προοπτικές κατάκτησης νέων πελατών για το Buick Cascada.
«Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τη Buick τα προσεχή χρόνια, όπου αυτό βέβαια έχει κάποιο νόημα και λειτουργεί προς όφελος αμφότερων των μαρκών» δήλωσε ο Dr. Karl-Thomas Neumann. Αυτή είναι η πλέον κατάλληλη προσέγγιση καθώς και οι δύο μάρκες συμβολίζουν παρόμοιες αξίες αλλά δεν εμπλέκονται μεταξύ τους σε διεθνείς αγορές: Η Buick πωλείται σε Β. Αμερική και Κίνα, η Opel κυρίως στην Ευρώπη. Η GM ήδη ανακοίνωσε την παραγωγή ενός νέου μοντέλου Buick στο Rüsselsheim μέσα στην επόμενη δεκαετία. «Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η αξιοποίηση δυναμικότητας στο εργοστάσιό μας στο Rüsselsheim, κάτι που έχει θετικές προεκτάσεις στην απόδοσή του» πρόσθεσε ο Dr. Neumann.
Εξάλλου, η Αυστραλιανή μάρκα Holden θα ωφεληθεί ομοίως από την παγκόσμια στρατηγική της GM. Η Opel θα εξάγει οχήματα σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία φέτος. Επιπλέον του Holden Astra GTC, της σπορ έκδοσης VXR και της ναυαρχίδας Insignia, θα υπάρξει ένα Holden Cascada. Ο Dr. Neumann λέει σχετικά: «Το Cascada θα είναι ένα cabrio διαθέσιμο σε τρεις ηπείρους – κάτι που αποδεικνύει απερίφραστα την απήχηση του μεγάλου μας cabrio.”