Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

H Citroën στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι



Τόλμη, δημιουργικότητα και υψηλή ποιότητα, αποτελούν τρεις βασικές αξίες για τη Citroën. Πάνω σε αυτή τη βάση το κάθε ένα από τα μοντέλα που εκτίθενται στο φετινό σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι, παρουσιάζει με τον καλύτερο τρόπο την αποφασιστικότητα της μάρκας να αναπτυχθεί σε εμπορικό επίπεδο, δημιουργώντας παράλληλα ιδέες και τεχνολογίες με στόχο μια νέα και καλύτερη σε όλα τα επίπεδα αυτοκίνηση.

Σειρά DS & DS3 Cabrio

Με τη σειρά DS να έχει ξεπεράσει ήδη σε παγκόσμιο επίπεδο τις 250.000 πωλήσεις, η Citroën παρουσιάζει στο Παρίσι το νέο μέλος αυτής της ξεχωριστής οικογένειας. Το DS3 Cabrio διατηρεί στο ακέραιο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του κλειστού DS3, χαρίζοντας παράλληλα τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει η οδήγηση χωρίς οροφή. Εφαρμόζοντας μια σειρά εξελιγμένων τεχνολογικών λύσεων το DS3 Cabrio διαθέτει υφασμάτινη οροφή που μπορεί να αναδιπλώνεται σε ταχύτητες μέχρι 120χλμ./ώρα, διατηρεί όπως και στην 3θυρη έκδοση χώρο για 5 ενήλικες επιβάτες και παράλληλα διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία. Το λανσάρισμα του DS3 Cabrio αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2013. 

Παράλληλα με το DS3 Cabrio το παρόν στο Παρίσι θα δώσει και το πρωτότυπο DS3 Electrum. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με πρωτοποριακή αρχιτεκτόνικη. Πιστό στο χαρακτήρα των υπολοίπων DS3 προσφέρει υψηλά επίπεδα στυλ, ποιότητας, αλλά και οδηγικής απόλαυσης. Δίπλα στα μέλη της οικογένειας του DS3 θα βρίσκονται και τα DS4, DS5 με τις νέες -περιορισμένης παραγωγής- εκδόσεις Pure Pearl.

C-Elysée & C4 L

Επιταχύνοντας την επέκταση της σε διεθνές επίπεδο η Citroën παρουσιάζει στο κοινό τα C-Elysée και C4 L. Το C-Elysée, ένα προσιτό ευρύχωρο σεντάν, εστιάζει στην χρηστικότητα, την ασφάλεια, αλλά και την οικονομία απόκτησης και χρήσης. Από την πλευρά του το C4 L το οποίο προορίζεται αρχικά για τις αγορές της Κίνας και της Ρωσίας αποτελεί την πρόταση της Citroën για τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου υψηλών προδιαγραφών που θα προσφέρει στους συγκεκριμένους καταναλωτές πρωτόγνωρα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας, επιδόσεων, αλλά και αισθητικής.

Citroën και περιβάλλον

Η Citroën είναι απόλυτα εστιασμένη στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, όντας αυτή τη στιγμή στην κορυφή των εταιριών όσον αφορά τις χαμηλότερες εκπομπές CO2. Η συνεχής εξέλιξη τόσο των κινητήρων πετρελαίου, με τα μικρο-υβριδικά και υβριδικά συστήματα e-HDi και Hybrid4 αντίστοιχα, αλλά και η νέα γενιά 3κυλιδρων βενζινοκινητήρων PureTech, προσφέρουν υψηλή απόδοση, με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές ρύπων.


Η Fiat στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου 2012 στο Παρίσι

- Panda 4x4, το μόνο τετρακίνητο μοντέλο στην κατηγορία του
- Panda Trekking, εμφάνιση off-road καιτεχνολογία Traction+
- Panda Natural Power, το πρώτο δικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο με μεθάνιο
- Νέο 500L
- 500 Street και 500 by Gucci: σπορτίφ και κομψότητα by Fiat
- Freemont: νέα έκδοση Park Avenue και βενζινοκινητήρας 2.4 με 170 ίππους
- Punto 2012: ένα αξιόπιστο και συνεχώς ανανεούμενο αυτοκίνητο
- Nitro: νέο πακέτο διαθέσιμο και για τα Panda και Sedici
Η Fiat φιλοξενείται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του 2012 στο Παρίσι σε ένα ελκυστικό περίπτερο που υποδηλώνει την υπόσχεση της εταιρείας ως προς τη μοναδικότητα των υπηρεσιών της: μια παγκόσμια φίρμα που προσφέρει απλές λύσεις σε σύνθετες ανάγκες, όπως η ελευθερία να ταξιδεύεις σε ένα ευρύχωρο, ευέλικτο, διασκεδαστικό και προσιτό αυτοκίνητο, που μειώνει τα κόστη χρήσης σε καθημερινό επίπεδο και σέβεται απεριόριστα το περιβάλλον.
Παγκόσμια πρεμιέρα: Panda 4x4
Το νέο Fiat Panda 4x4 - το μοναδικό τετρακίνητο μοντέλο της κατηγορίας Α- θα είναι το αστέρι στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Ο διάδοχος του μπεστ σέλερ που έκανε την πρώτη του εμφάνιση πριν 30 χρόνια, το σημερινό τετρακίνητο Panda τρίτης γενιάς, ανταποκρίνεται απόλυτα στο πνεύμα των καιρών και αποδεικνύεται ικανό να συνδυάσει αξιόλογες εκτός δρόμου δυνατότητες με κομψή σχεδίαση και συμπαγή όσο και αποτελεσματική «αρχιτεκτονική». Το Panda 4x4 αποτελεί μια εντυπωσιακή απόδειξη του πολύπλευρου χαρακτήρα του αυτοκινήτου, έτοιμο να αντιμετωπίσει τους ορεινούς χωματόδρομους και τη ζούγκλα της πόλης με την ίδια ευκολία. Και είναι για μια ακόμα φορά ικανό να ανταγωνιστεί στα ίσια αυτοκίνητα εκτός δρόμου με μεγαλύτερες διαστάσεις (και φυσικά μεγαλύτερη τιμή).
Το 5θυρο αυτοκίνητο έχει μήκος 3,68 μ, πλάτος 1,67 και ύψος 1,60, ενώ το μεταξόνιό του είναι 2.300 χιλιοστά. Οι σχεδιαστές του Fiat Centro Stile ξεκίνησαν από την ιδέα διατήρησης και αξιοποίησης της λειτουργικής σχεδίασης του Panda με την προσθήκη μικρών λεπτομερειών που προβάλλουν την εικόνα ενός εξαιρετικά μελετημένου και πολυτάλαντου μίνι SUV. Το εσωτερικό υιοθετεί τις λύσεις που χρησιμοποιούνται στις προσθιοκίνητες εκδόσεις, με κάποιες σημαντικές καινοτομίες: μία νέα παραλλαγή σε πράσινο χρώμα του πλαισίου του ταμπλό που περιβάλλει τα όργανα και τη μεγάλη θήκη για μικροαντικείμενα, υφασμάτινα καθίσματα ειδικής σχεδίασης σε τρεις χρωματικές παραλλαγές (πράσινο, μπεζ, πορτοκαλί) και μία ψηλή κονσόλα πάνω από το κεντρικό «τούνελ», που προσθέτει έναν ακόμα χώρο αποθήκευσης στους 14 που ήδη υπάρχουν στις προσθιοκίνητες εκδόσεις.
Το Panda 4x4 είναι εφοδιασμένο με ένα σύστημα μετάδοσης που παρέχει «ροπή ανάλογα με τη ζήτηση» (Torque on demand) και διαθέτει δύο διαφορικά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σύμπλεξη. Πρόκειται για ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, το οποίο ελέγχεται από μία ηλεκτρονική μονάδα, που μετά από ανάλυση των στοιχείων που στέλνουν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου κατανέμει τη ροπή με ομοιογένεια και στους δύο άξονες, με κατανομή που εξαρτάται τις συνθήκες πρόσφυσης. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) το οποίο προσφέρει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, που μπορεί να ενεργοποιηθεί από τον οδηγό και είναι διαθέσιμη σε ταχύτητες μέχρι τα 50 χλμ./ώρα.
Το Panda 4x4 θα προσφέρεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες, εφοδιασμένους με σύστημα Start&Stop: το νέο TwinAir Turbo 0.9 με τους 85 ίππους και τον ντίζελ 1.3 MultiJet II με τους 75 ίππους. Σε σύγκριση με τον 1.2 Fire της προηγούμενης γενιάς, o TwinAir Turbo έχει 40% μεγαλύτερη ροπή, κάτι που σε συνδυασμό και με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζει πιο άνετα ξεκινήματα σε ανηφόρες και μεγαλύτερη ευελιξία. Αντίστοιχη βελτίωση υπάρχει και στον MultiJet, όπου η ροπή αυξήθηκε κατά 30%.
Οι αναρτήσεις της τετρακίνητης έκδοσης έχουν να εκπληρώσουν δύο σημαντικούς στόχους. Αφενός να εξασφαλίσουν όλες τις λειτουργίες της προσθιοκίνητης έκδοσης, όπως η άνεση των επιβατών, ο αποτελεσματικός έλεγχος του αυτοκινήτου, το κράτημα και η ασφάλεια και ταυτόχρονα να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά για κίνηση σε κάθε είδους έδαφος. Οι μηχανικοί της Fiat εξασφάλισαν και τα δύο, προσφέροντας τελικά εξαιρετικά χαρακτηριστικά στο αυτοκίνητο, με ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε μια έκδοση του πίσω ημιάκαμπτου άξονα ειδικά σχεδιασμένη για την τετρακίνητη έκδοση. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη λύση της προηγούμενης γενιάς, η πίσω ανάρτηση είναι ελαφρύτερη και πιο αθόρυβη και παρέχει καλύτερη άνεση, διατηρώντας τις ίδιες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Trekking και Natural Power: η οικογένεια Panda μεγαλώνει
Το Panda έχει τη μεγαλύτερη και πιο πολύπλευρη γκάμα στην κατηγορία του κι αυτό επιβεβαιώνεται τώρα με την παρουσίαση δύο νέων σημαντικών εκδόσεων της οικογένειας Panda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι: του Trekking και του Natural Power. Το πρώτο είναι ο σύνδεσμος ανάμεσα στις εκδόσεις 4x2 και 4x4, συνδυάζοντας εμφανισιακά χαρακτηριστικά «εκτός δρόμου» με ένα σύστημα έξυπνης μπροστινής κίνησης, που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Traction+. Πρόκειται για ένα καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, που βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες. Η έκδοση Natural Power είναι εφοδιασμένη με κινητήρα TwinAir Turbo 0.9 διπλού καυσίμου (βενζίνη μεθάνιο) με 80 ίππους, για να συνδυάσει τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά και το χαμηλό κόστος του μεθανίου με την τεχνολογία TwinAir, για μεγιστοποίηση της οικονομίας και των επιδόσεων και ελαχιστοποίηση της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος.
Το νέο 500L παρουσιάζει τρεις προϊοντικές καινοτομίες στο κοινό
Τα φώτα πέφτουν στο 500L, ένα καινοτόμο αυτοκίνητο που ανεβάζει τον πήχυ της κατηγορίας: ένα σύμβολο του στιλ, με συμπαγείς διαστάσεις εξωτερικά και μεγάλους χώρους μέσα, που προσφέρει αξιοθαύμαστη ευελιξία και απόλαυση στην οδήγηση.
Τρία αυτοκίνητα εξοπλισμένα με τρεις κύριες καινοτομίες, θα κάνουν μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Παρίσι. Το κοινό θα θαυμάσει το νέο premium σύστημα Hi-Fi εξελιγμένο από την Beats Audio -για πρώτη φορά στη Fiat Group. Άλλη μια παγκόσμια πρεμιέρα θα είναι η εντελώς νέα μηχανή του καφέ espresso που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Lavazza. Και τέλος, δυο δερμάτινες επενδύσεις "Living" σε τόνους γκρι/μαύρο.
500 Street και 500 by Gucci: σπορτίφ χαρακτήρας και κομψότητα
Η νέα έκδοση Street του Fiat 500 θα παρουσιαστεί στο Παρίσι και θα είναι άμεσα διαθέσιμη στους Eυρωπαίους εμπόρους της Fiat. Με μια επιθετική εμφάνιση και πλήρη βασικό εξοπλισμό, το μοντέλο που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση θα φοράει κινητήρα 1.4 100 ίππων.
Από τη σπορτίφ αίσθηση περνάμε στο "glamour". Οι εκδόσεις σεντάν και κάμπριο Fiat 500 by Gucci, εκφράζοντας την ιταλική κομψότητα, θα βρίσκονται επίσης στο περίπτερο της Fiat.
Η γκάμα του 500 για το 2013, θα εφοδιάζεται με έξι νέα χρώματα και άλλες στιλιστικές λεπτομέρειες που κάνουν ακόμα πιο ευχάριστο το πετυχημένο μοντέλο, το οποίο έχει πουλήσει περισσότερα από 800.000 αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη από το 2007.
Freemont: Park Avenue και βενζινοκινητήρας 2.4 170 HP
Η Fiat θα παρουσιάσει δυο σημαντικές καινοτομίες στην γκάμα του Freemont στο Παρίσι. Τη νέα έκδοση Park Avenue, κορυφαία σε επίπεδο περιεχομένου και στιλ και το νέο κινητήρα 2.4 των 170 ίππων. Είναι δυο σημαντικές προσθήκες που κάνουν ελκυστικότερο το αυτοκίνητο που παρήγγειλαν 39.000 Ευρωπαίοι οδηγοί.
Punto 2012: η επιτομή της αξιοπιστίας
Στην έκθεση του Παρισιού θα βρίσκεται επίσης και το Punto 2012, η εξέλιξη του bestseller της Fiat με πάνω από 8,5 εκατομμύρια μονάδες στην Ευρώπη από το 1993. Δυο εκδόσεις -TwinAir 85 HP και Lounge 1.3 MultiJet 85 HP- θα βρίσκονται στο περίπτερο αντιπροσωπεύοντας την πλατιά γκάμα του μοντέλου.
Pack Nitro για τα Panda και Sedici
Ένα Fiat Panda Trekking εξοπλισμένο με το νέο Nitro kit θα είναι διαθέσιμο στο περίπτερο της Έκθεσης. Μετά την επιτυχία του στο Fiat Qubo Trekking το 2011, η Fiat αυξάνει τώρα τη διαθεσιμότητα του Nitro kit -που παράγεται σε συνεργασία με τον κορυφαίο αμερικάνικο κατασκευαστή snowboard- στο Panda και στο Sedici.

Νέο Volvo V40 Cross Country: Για κάθε δρόμο

Το νέο Volvo V40 Cross Country είναι η "παντός δρόμου" έκδοση του νέου Volvo V40
• Ψηλότερη θέση οδήγησης, μεγαλύτεροι τροχοί, έντονη εξωτερική διαφοροποίηση
• Θα κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι
• Έναρξη παραγωγής στα τέλη του 2012

Πριν δεκαπέντε χρόνια, το 1997, η Volvo με το V70 Cross Country έφερε μία μικρή επανάσταση, δημιουργώντας μία εντελώς νέα κατηγορία οχημάτων. Σε λίγες ημέρες, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η Volvo παρουσιάζει στο premium τμήμα της μικρομεσαίας κατηγορίας (premium C segment) το νέο Volvo V40 Cross Country, ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει μοναδικά την all-road αντοχή και το δυναμισμό, με την κομψότητα και τον premium χαρακτήρα!

"Το νέο V40 Cross Country είναι φτιαγμένο για όσους επιζητούν λίγη περιπέτεια στην καθημερινότητά τους. Και όταν θελήσουν να αποδράσουν από την πόλη, φορτώνοντάς το με όλον τον εξοπλισμό του extreme sport που αγαπούν ή τις βαλίτσες τους και με τέσσερις φίλους για παρέα, είναι το ιδανικό όχημα", δηλώνει χαρακτηριστικά ο Λεξ Κερσεμάκερς (Lex Kerssemakers), Αντιπρόεδρος Στρατηγικής Προϊόντων & Γραμμής Παραγωγής της Volvo Car Corporation, συμπυκνώνοντας σε τρεις γραμμές τον χαρακτήρα του νέου V40 Cross Country.

Cross Country vs. XC
Υπάρχει ένας σαφής διαχωρισμός ανάμεσα στην XC και την Cross Country σειρά της Volvo. Η σειρά XC έχει πιο έντονο τον SUV εκτός δρόμου χαρακτήρα, είτε αυτός συνδυάζεται με τετρακίνηση είτε όχι, με οχήματα "παντός εδάφους". Από την άλλη, η Cross Country σειρά έχει καθαρά crossover χαρακτήρα, εν προκειμένω το V40 Cross Country αντιπροσωπεύει την "παντός δρόμου" έκδοση του V40, του νέου 5-θυρου χάτσμπακ της Volvo.

Εξωτερικό
Το εμπρός τμήμα του V40 Cross Country ξεχωρίζει από τον σκούρου χρώματος προφυλακτήρα με την ενσωματωμένη, χρώματος αλουμινίου ποδιά, τη γρίλια με το κυψελωτού σχήματος πλέγμα και τα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας.

Στο πίσω μέρος τη διαφορά κάνει ο σκουρόχρωμος προφυλακτήρας με την ενσωματωμένη χρώματος αλουμινίου ποδιά που διατίθεται και με τα διακριτικά στοιχεία Cross Country.

Στο πλάι, το κάτω τμήμα διατρέχει ένα ίδιου χρώματος σκούρο πλαστικό που νοητά ενώνει τον εμπρός με τον πίσω προφυλακτήρα ενώ τον τόνο δίνουν και εδώ οι χρώματος αλουμινίου μαρσπιέδες.

Το Volvo V40 Cross Country δείχνει – και είναι – υπερυψωμένο σε σχέση με το V40, με τον οδηγό να κάθεται 40mm πιο ψηλά.

Άλλες λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν το V40 Cross Country είναι το ανοδιωμένο, σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα πλαίσιο γύρω από τις γυάλινες επιφάνειες, οι μαύρες βάσεις των εξωτερικών καθρεφτών και οι πολύ κομψές ράγες που διατρέχουν την οροφή.

Εσωτερικό
Άλλο στοιχείο του V40 Cross Country που τραβάει την προσοχή είναι και το χρώμα του λανσαρίσματος, μία εντυπωσιακή απόχρωση του χαλκού με την ονομασία Raw Copper. Το ίδιο χρώμα συναντάμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, είτε στις ραφές των καθισμάτων είτε στην κεντρική κονσόλα – η επιλογή του συγκεκριμένου χρώματος γίνεται με την κωδική ονομασία Copper Dawn. Η "γήινη αίσθηση" που χαρίζει το συγκεκριμένο χρώμα και που προδιαθέτει σε μία πιο περιπετειώδη χρήση του V40 Cross Country, ολοκληρώνεται με την επιλογή δερμάτινων καθισμάτων σε χρώμα Espresso Brown, μία από τις πέντε διαθέσιμες χρωματικές αποχρώσεις για τη δερμάτινη επένδυση.

Ευελιξία…
...Αυτή είναι η λέξη κλειδί για τον πελάτη του V40 Cross Country, που θέλει ένα 5-θυρο πενταθέσιο αυτοκίνητο της premium μικρομεσαίας κατηγορίας, με το εκλεπτυσμένο Σκανδιναβικό design, την οδική συμπεριφορά και την βραβευμένη ασφάλεια του V40 αλλά και με δυνατότητες για άφθονες περιπετειώδεις εξορμήσεις!

Φίλοι, αποσκευές και εξοπλισμός για κάθε sport βρίσκουν τη θέση τους στο V40 Cross Country. Η θέση του συνοδηγού διπλώνει ώστε να δημιουργήσει άπλετο χώρο για τη μεταφορά sport εξοπλισμού. Η πλάτη του πίσω καθίσματος – σχεδιασμένο για να φιλοξενεί άνετα τρεις ενήλικες – διπλώνει σε αναλογία 40/60. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να δεχθεί διάφορα αξεσουάρ για μεγαλύτερη χρηστικότητα: κρεμαστό δίκτυ, μαλακό ή μεταλλικό διαχωριστικό από το χώρο επιβατών και άλλα.

Παράλληλα, υπάρχει διαθέσιμο και ένα επιπλέον δάπεδο για το χώρο αποσκευών, που είναι πολλαπλά χρήσιμο:
• Διπλωμένο σε όρθια θέση είναι χρήσιμο για τα ψώνια της ημέρας
• Διπλωμένο σε θέση εκτός χρήσης μεγιστοποιεί τον χώρο αποσκευών
• Σε πλήρη οριζόντια έκταση προσφέρει άφθονο χώρο για φόρτωση αντικειμένων μεγάλου μήκους ή καλύπτει προστατευτικά κάποια πολύτιμα αντικείμενα, διαιρώντας ουσιαστικά τον χώρο αποσκευών σε δύο "ορόφους"

Διαθέσιμα για το χώρο αποσκευών είναι κάποια επιπλέον αξεσουάρ, όπως διαχωριστικά, ράγες πατώματος, ζώνες στερέωσης φορτίου και άλλα.

Κινητήρες - Μετάδοση
Με εξαίρεση την Τ3 έκδοση (των 150 ίππων) του 1.600άρη βενζινοκινητήρα, όλοι οι άλλοι κινητήρες του V40 είναι διαθέσιμοι και στο V40 Cross Country. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει ο 1.6 Τ4 των 180 ίππων με τα 27,5 χλγμ. μέγιστης ροπής, κατανάλωση σε μικτές συνθήκες 5,5 l/100km και εκπομπές C02 129 g/km. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Powershift, επίσης έξι σχέσεων. Με τη χρήση διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζονται πιο γρήγορες αλλαγές που επιτυγχάνουν ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.


Ίδιου – αν όχι μεγαλύτερου – ενδιαφέροντος για την ελληνική αγορά και ο γνωστός και δημοφιλής πετρελαιοκινητήρας 1.6 D2 των 115 ίππων με το εντυπωσιακό νούμερο των 29 χλγμ. ροπής (περιλαμβάνει 1,5 περίπου χλγμ. ροπής που αποδίδεται σε λειτουργία overboost). Η κατανάλωσή του σε μικτές συνθήκες είναι 3,8 l/100km που αντιστοιχεί στο επίσης εντυπωσιακό 99 g/km για τις εκπομπές C02. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Ο γνωστός μας από το V40 πεντακύλινδρος δίλιτρος D4 κινητήρας των 177 ίππων, είναι διαθέσιμος και στο V40 Cross Country. Αποδίδει 40 κιλά ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα με το αυτόματο κιβώτιο και 8,6 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο. Η μικτή κατανάλωση είναι 4,4 και 5,2 l/100km με το χειροκίνητο και το αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα. Η εκπομπή ρύπων C02 για το χειροκίνητο και το αυτόματο κιβώτιο είναι αντίστοιχα 117 και 137 g/km.

Διαθέσιμος είναι επίσης ο ίδιος κινητήρας σε διαφορετική χαρτογράφηση και με την ονομασία D3, που αποδίδει 150 ίππους και 35,6 χλγμ. ροπής. Και αυτός συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, ανεξάρτητα αν συνδυάζονται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τετρακίνηση
Το V40 Cross Country διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση, διαθέσιμη αποκλειστικά με τον πεντακύλινδρο 2.5 Τ5 βενζινοκινητήρα των 254 ίππων, με τα 40,8 χλγμ. ροπής, νούμερο το οποίο συμπεριλαμβάνει 4 περίπου χλγμ. ροπής διαθέσιμων σε κατάσταση overboost κατά την επιτάχυνση. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωσή του σε μικτές συνθήκες είναι 7,8 l/100km στην προσθιοκίνητη και 8,3 l/100km στην τετρακίνητη έκδοση.

Σύστημα Ελέγχου Καθόδου σε κεκλιμένες επιφάνειες και Σύστημα Εκκίνησης σε ανηφόρα
Για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία ιδίως σε απότομες αλλαγές ύψους, το νέο V40 Cross Country διαθέτει Σύστημα Ελέγχου Καθόδου (Hill Descent Control) στην έκδοση Τ5 που είναι εξοπλισμένη με τετρακίνηση. Το σύστημα αυτό ελέγχει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου κατά την κάθοδο σε επιφάνειες με μεγάλη κλίση.

Το νέο V40 Cross Country διαθέτει και λειτουργία Εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Hold), που επιτρέπει την πιο άνετη εκκίνηση σε ανηφορικές επιφάνειες.

Έξυπνη αποθήκευση
Το νέο V40 Cross Country διαθέτει πλήθος από έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους. Ενδεικτικά:
• Το ντουλαπάκι εμπρός από τον συνοδηγό ψύχεται, κρατώντας αναψυκτικά, νερό ή ποτά δροσερά, με ψυχρό αέρα από το ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού
• Το οριζόντια συρόμενο υποβραχιόνιο ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, χωράει ικανό αριθμό CDs ενώ (ανάλογα με τον τύπο του ηχοσυστήματος) διαθέτει και εισόδους USB/iPod και AUX για σύνδεση συσκευών αναπαραγωγής αρχείων
• Η κονσόλα εμπρός από το υποβραχιόνιο διαθέτει δύο ποτηροθήκες καθώς και παροχή 12V. Αντίστοιχος χώρος για δύο ποτηροθήκες υπάρχει και στα πίσω καθίσματα
• Πάνω από την πόρτα του οδηγού υπάρχει θήκη για γυαλιά ηλίου
• Επιπλέον αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν αριστερά κάτω από το τιμόνι, εμπρός από τη βάση των μπροστινών καθισμάτων, στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων και στην εξωτερική πλευρά των πίσω καθισμάτων

Για όσους κατοικούν σε ιδιαίτερα κρύο κλίμα το χειμώνα ή αρέσκονται σε χειμερινές αποδράσεις, θα βρουν χρήσιμη τη λύση δύο αποθηκευτικών χώρων με δυνατότητα αποστράγγισης στις πόρτες οδηγού και συνοδηγού, για την ξύστρα πάγου.

Επτά διαφορετικές «ατμοσφαιρικές» επιλογές φωτισμού
Ο εσωτερικός φωτισμός έχει σχεδιαστεί για να δώσει την αίσθηση του «θεατρικού φωτισμού». Λαμπτήρες LED χρησιμοποιούνται για να φωτίσουν στρατηγικούς τομείς, εμπρός και πίσω. Ο οδηγός μπορεί να απολαύσει μία ρύθμιση ανάμεσα σε επτά χρώματα, ή να επιλέξει ο χρωματισμός να προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα με τη θερμοκρασία του εσωτερικού. Τα φώτα ανάγνωσης τόσο εμπρός όσο και πίσω έχουν δυνατότητα ρύθμισης της έντασης του φωτισμού.

Πρόβλεψη Πωλήσεων
Η Volvo Car Corporation αναμένει ετήσιες πωλήσεις του νέου V40 Cross Country περίπου 17.000 μονάδων. Το 50% αυτών των αυτοκινήτων θα διοχετευθούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη του Βελγίου. Η έναρξη της παραγωγής είναι προγραμματισμένη για τα τέλη του 2012.