Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Η Fiat στο 81ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Η Fiat επιστρέφει στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης με σημαντικές πρεμιέρες κι ελκυστικά μοντέλα που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την αίγλη της μάρκας. Το αστέρι του εκθεσιακού χώρου θα είναι το ολοκαίνουργιο Freemont (φωτό), το πρώτο τέκνο της συνεργασίας της Fiat με το Chrysler Group. Βασισμένο στο Dodge Journey, το νέο μοντέλο θα κάνει την πρώτη του εμπορική εμφάνιση στο δεύτερο μισό του 2011.Το όνομά του δημιουργεί μια αίσθηση ελευθερίας, τη χαρά της ζωής στη Φύση, της περιπέτειας και της δυνατότητας αντιμετώπισης οποιουδήποτε προβλήματος μπορεί να εμφανιστεί στην καθημερινότητα.

Στην Έκθεση θα πρωταγωνιστεί ένα προσθιοκίνητο Fiat Freemont εξοπλισμένο με τον δυνατό turbodiesel 2.0 MultiJet των 170 HP με το αμάξωμά του να είναι βαμμένο στο χρώμα "Bright Silver Metallic" και το εσωτερικό του να ξεχωρίζει από το μαύρο δέρμα. Τα 7 του καθίσματα αποτελούν ένα μόνο από τα στοιχεία που συμβάλλουν στην πρακτικότητα και την άνεση που προσφέρει και οι θεατές της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν και τον πλούσιο εξοπλισμό του, με κάμερα πίσω, δορυφορική πλοήγηση με οθόνη αφής 8,4", ζάντες αλουμινίου 19", αυτόματο κλιματισμό 3 ζωνών, πίσω αισθητήρες πάρκινγκ, ηλιοροφή και Video Pack (συμπεριλαμβανομένου DVD τοποθετημένου στην οροφή).

Νέα Οικολογική σειρά Fiat “MyLife”
Αλλά φέτος η Γενεύη θα είναι και μια έξοχη ευκαιρία να θαυμάσει κανείς από κοντά την γκάμα "MyLife" -φτιαγμένη για τα μοντέλα Punto, Qubo, Bravo και Doblo. Η νέα γκάμα της Fiat είναι ιδανική για όσους καταναλωτές προσελκύονται από την τεχνολογική καινοτομία, την οδηγική απόλαυση και την οικολογία. Κι όλα αυτά χωρίς φυσικά να εξαιρείται το αυθεντικό και ελκυστικό ντιζάιν.
Οι επισκέπτες της έκθεσης μπορούν να θαυμάσουν από κοντά τέσσερα μοναδικά μοντέλα - 69 HP Fiat Punto "MyLife" 1.2, 75 HP Fiat Qubo "MyLife" 1.3 MultiJet, 120 HP Fiat Bravo 1.6 MultiJet και 90 HP Fiat Doblo "MyLife" 1.6 MultiJet -όλα εξοπλισμένα με κινητήρες που ικανοποιούν τις προδιαγραφές Euro 5 και με το σύστημα Start&Stop στον βασικό τους εξοπλισμό. Τα αυτοκίνητα επίσης δίνουν την ευκαιρία στον επισκέπτη να δει και το σύνολο των πιο σύγχρονων συστημάτων τηλεματικής και παροχής πληροφοριών που μπορεί να συναντήσει σε ένα αυτοκίνητο: από το Blue&Me - TomTom ως το σύστημα πλοήγησης Instant Nav.
Το περίπτερο όμως στην Έκθεση της Γενεύης δεν θα ήταν ολοκληρωμένο χωρίς το Fiat 500 TwinAir. Από τώρα και στο εξής η γκάμα TwinAir θα αρχίσει να εμπλουτίζεται, δίνοντας στον καταναλωτή τις καλύτερες εγγυήσεις για απόδοση, αξιοπιστία και σεβασμό στο περιβάλλον. Ο νέος κινητήρας 85 HP TwinAir που είναι διαθέσιμος τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο Dualogic είναι ένα έξοχο παράδειγμα της φιλοσοφίας downsizing, εκπέμποντας μόνο 92 g/km CO2 (95 g/km για το χειροκίνητο): είναι τα χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO2 στην αγορά από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης.

Διεθνές ντεμπούτο για το Fiat Freemont
Το όνομα του νέου μοντέλου δημιουργεί μια αίσθηση ελευθερίας, τη χαρά της ζωής στη Φύση, της περιπέτειας και της δυνατότητας αντιμετώπισης οποιουδήποτε προβλήματος μπορεί να εμφανιστεί στην καθημερινότητα. Το Fiat Freemont είναι στην πραγματικότητα ένα «αυτοκίνητο-πολυτεχνίτης», σχεδιασμένο για να απαντάει σε αντικρουόμενες αλλά και σύνθετες ανάγκες, όπως έχουν οι οικογένειες και όσοι θέλουν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο, είτε γιατί ζουν έντονα την κάθε μέρα είτε γιατί χρησιμοποιούν έντονα τον ελεύθερο χρόνο του Σαββατοκύριακου.
Το αυτοκίνητο συνδυάζει πλαστικότητα και πρακτικότητα με το δικό του ξεχωριστό, κομψό και αυθεντικό στιλ. Οι διαστάσεις του (μήκος 489 cm, πλάτος 188 cm και ύψος 172 cm) εγγυώνται μεγάλη εσωτερική ευρυχωρία, ενώ το μεταξόνιο είναι το καλύτερο της κατηγορίας (289 cm). Το Fiat Freemont εγγυάται μεγάλους χώρους, άνεση και πλαστικότητα στα 7 στάνταρ καθίσματά του, με την τρίτη σειρά καθισμάτων να είναι εξαιρετικά προσβάσιμη λόγω του γεγονότος ότι οι πόρτες πίσω ανοίγουν σε γωνία 90°. Τα καθίσματα της τρίτης σειράς πέφτουν με μια απλή κίνηση και κρύβονται κάτω από το πάτωμα, δημιουργώντας έτσι έναν άνετο χώρο φόρτωσης. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι τοποθετημένα ψηλότερα από τα εμπρός ενώ το ίδιο ισχύει και για την τρίτη σειρά καθισμάτων, προσφέροντας έτσι τη μέγιστη δυνατή ορατότητα στους επιβάτες.
Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν επίσης να εξοπλιστούν με ένα καινοτόμο σύστημα με «μαξιλαράκι» (booster) για τα παιδιά, που εξασφαλίζει ότι κάθονται σωστά, με τη σωστή γεωμετρία στις ζώνες ασφαλείας και εγγυάται την ασφάλεια, την πρακτικότητα και την άνεση. Η άνεση στο εσωτερικό είναι επίσης εξασφαλισμένη με μια κορυφαία θέση οδήγησης, ευρύχωρα και εργονομικά καθίσματα, πληθώρα αποθηκευτικών χώρων, ένα γενναιόδωρο χώρο αποσκευών με δυο διαμερίσματα και επίπεδη πλατφόρμα φόρτωσης, η χωρητικότητα του οποίου μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1461 λίτρα.
Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα ξεχωριστό, πολύ ανεξάρτητο και δυναμικό σχεδιασμό με «μυώδεις» γραμμές με νέα γρίλια και τη νέα ομάδα προφυλακτήρων της εταιρίας. Το πίσω μέρος έχει επανασχεδιαστεί με την υιοθέτηση νέου προφυλακτήρα και φώτων με LED.
Ο χώρος για τους επιβάτες, σχεδιασμένος από την αρχή έχει σύγχρονο ντιζάιν και μαλακά υλικά. Στα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται και το οδηγοκεντρικό ταμπλό με λεπτομέρειες χρωμίου, ένας εντελώς νέος πίνακας οργάνων, μια δυναμική κι ελκυστική κεντρική κονσόλα κι ένα καινοτόμο σύστημα πληροφοριών με μια έγχρωμη μεγάλη οθόνη αφής.
Για να απλοποιηθούν οι επιλογές και η διαδικασία αγοράς, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο μόνο σε δύο εκδόσεις με υπερπλήρες επίπεδο εξοπλισμού, οι οποίες απευθύνονται σε διαφορετικούς τύπους υποψηφίων πελατών. Και οι δυο εκδόσεις θα προσφέρουν 7 θέσεις, αυτόματο κλιματιστικό σύστημα τριών ζωνών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, cruise control, αναβαθμισμένο υπολογιστή ταξιδιού, σύστημα που μετράει και μεταφέρει στην οθόνη την πίεση των ελαστικών (TPMS), φώτα ομίχλης και touchscreen ραδιόφωνο με έγχρωμη οθόνη και χειριστήρια πάνω στο τιμόνι. Η πιο «αστική» έκδοση θα περιλαμβάνει στον εξοπλισμό τις ζάντες αλουμινίου 17” , touchscreen ραδιόφωνο με οθόνη 8,4” ιντσών, κάρτα SD και DVD reader, σύστημα Bluetooth, αισθητήρες παρκαρίσματος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αναδιπλούμενους καθρέφτες, αυτόματη λειτουργία των φώτων, σκούρα πίσω παράθυρα και ράγες οροφής.
Το Freemont θα είναι προσθιοκίνητο και θα είναι εξοπλισμένο με ένα 2λιτρο κινητήρα diesel MultiJet σε δυο εκδόσεις (με 140 ή 170 ίππους) κι ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αργότερα, το αυτοκίνητο θα είναι επίσης διαθέσιμο και σε εκδόσεις 4x4 με ισχύ 170 ίππων από τον 2.0 MultiJet και με ισχύ 276 ίππων από τον βενζινοκινητήρα 3.6 V6, ενώ και οι δύο αυτές εκδόσεις θα συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο σύστημα μετάδοσης. Με την εξαίρεση του δυνατού κινητήρα 3.6 της οικογένειας Pentastar του Chrysler Group και το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο αυτός θα συνεργάζεται, όλες οι κινητήριες μονάδες είναι σχεδιασμένες και παράγονται από την FPT- Fiat PowerTrain.
Οι δυναμικές επιδόσεις του αυτοκινήτου έχουν επίσης δεχτεί φυσικά τη φροντίδα και την ανάλογη βελτίωση από το τμήμα Fiat engineering, το οποίο έχει εξελίξει μια ειδική ρύθμιση των αναρτήσεων και του τιμονιού για ακριβέστερη συμπεριφορά και καλύτερη αίσθηση. Η άνεση είναι επίσης εγγυημένη από τις σημαντικές βελτιώσεις στην ηχομόνωση της καμπίνας των επιβατών. Η ασφάλεια είναι κορυφαίου επιπέδου, με 7 αερόσακους, σύστημα ABS με Brake Assist, σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) με Hill-Holder και ηλεκτρονικό περιορισμό των κλίσεων (ERM) στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα.