Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Το Renault ZOE στη Γενεύη

Την 82η Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης επέλεξε η Renault για την πρώτη δημόσια εμφάνιση του ZOE, του πρώτου προσιτού αυτοκινήτου για καθημερινή χρήση. Το μοντέλο που έχει σχεδιαστεί από το μηδέν σαν ηλεκτρικό όχημα, ενσωματώνει τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες της αυτοκινητοβιομηχανίας, μεταξύ αυτών και πάνω από έξι παγκόσμιες πρωτιές που έχουν εξελιχθεί με στόχο τη φιλικότητα προς το χρήστη, την αυτονομία, και τις δυνατότητες σύνδεσης.


Το ZOE ακολουθεί τα ίχνη του πραγματικά άνετου Fluence sedan, του επαγγελματικού Kangoo Z.E.(και τα δύο παρουσιάστηκαν το 2011), και του πρωτοποριακού αυτοκινήτου πόλης Twizy, συμβάλλοντας και αυτό με τη σειρά του στην υλοποίηση του στόχου της εταιρείας να καταστήσει την αυτοκίνηση ‘μηδενικών εκπομπών’ πραγματικότητα για όλους τους οδηγούς – μια από τις δεσμεύσεις του 'Drive the Change' που είναι και το σλόγκαν της Renault.

Με το πλάνο 'Renault 2016 – Drive the Change', χάρη και στην διαρκώς αυξανόμενη γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων, με την ταυτόχρονη προσπάθεια στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, η Renault έχει δεσμευτεί να συμβάλλει στον περιορισμό των συνολικών εκπομπών άνθρακα, κατά 10% μέχρι το 2013, και κατά ακόμα ένα 10% μεταξύ των ετών 2013 και 2016. Τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής αρχίζουν ήδη να είναι ορατά.

Σε ότι αφορά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Renault επέλεξε τη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης για να παρουσιάσει τα τελευταία επιτεύγματα της στρατηγικής των κινητήρων της.

Στη γκάμα των γνωστών πλέον κινητήρων Energy έρχονται να προστεθούν και δύο νέοι κινητήρες εσωτερικής καύσης: ο κινητήρας βενζίνης Energy TCe 90 και ο diesel Energy dCi 90. Όλοι οι κινητήρες της σειράς Renault Energy ενσωματώνουν πληθώρα καινοτομιών που έχουν σαν στόχο τις επιδόσεις, την ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης, και τον περιορισμό των εκπομπών του CO2.

Εντωμεταξύ, στις εκδόσεις Mégane Collection του 2012, που αποτελούν και την επιτομή της φιλοσοφίας του ‘quality drive’ της Renault, περιλαμβάνονται 3 νέοι κινητήρες οι οποίοι συνδυάζουν την οδηγική ευχαρίστηση, την οικονομία καυσίμου, και την υποδειγματική αξιοπιστία. Το συγκεκριμένο μοντέλο ενσωματώνει όλη την εμπειρία και τεχνογνωσία του ομίλου Renault στην αναζήτηση της ποιότητας, από το design, μέχρι και την πώληση του κάθε αυτοκινήτου.

Και τέλος, μετά από το αρχικό στάδιο της εξέλιξης τεσσάρων πρωτοτύπων, η Renault είναι πια σε θέση να παρουσιάσει στις εκθέσεις της, τη νέα στρατηγική στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της. Είναι γεγονός ότι τα νέα Twingo και ZOE είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της νέας αισθητικής ταυτότητας του εμπρός τμήματος των μοντέλων της μάρκας, ενώ δεν θα πρέπει να λησμονήσουμε και το Twizy, το οποίο ‘είναι μία κατηγορία από μόνο του’…

SEAT Toledo Concept: Κομψή σχεδίαση με σπορ δυναμική

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η SEAT παρουσιάζει την επόμενη φάση του πρωτότυπου Toledo που συνδυάζει τις αναλογίες ενός κλασικού σεντάν αυτοκινήτου με μια πολύ κομψή και σπορ, σχεδόν τύπου coupé, σχεδίαση.


Η σχεδιαστική του γραμμή αποτελεί την περαιτέρω ανάπτυξη του χαρακτηριστικού σχεδιασμού της SEAT – με δυναμισμό και στιβαρότητα, με ακριβείς επιφάνειες και καθαρές γραμμές και με νέα μορφή προβολέων που “υπογράφει” το νέο σχεδιαστικό DNA της μάρκας.

Η εντυπωσιακή του σχεδίαση συνδυάζεται μοναδικά με την λειτουργικότητα. Το Toledo Concept προσφέρει ευρυχωρία και χρηστικότητα μέσα από συμπαγείς διαστάσεις. Το πρωτότυπο που παρουσιάζεται στην Γενεύη προσφέρει μια πολύ καθαρή άποψη για το αυτοκίνητο παραγωγής που θα βρίσκεται στους αντιπροσώπους μέχρι το τέλος του 2012, ενώ στην χώρα μας αναμένεται στις αρχές του 2013.



Το νέο μοντέλο σαφώς ακολουθεί την παράδοση του Toledo – ενός άκρως επιτυχημένου μοντέλου ορόσημου στην ιστορία της SEAT. Από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1991, περισσότερα από 860.000 αυτοκίνητα της πρώτης και δεύτερης γενιάς κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα με την ελκυστική του σχεδίαση, η επιτυχία του ήταν επίσης αποτέλεσμα πολλών πρακτικών δυνατοτήτων.



Σε προηγούμενα Σαλόνια Αυτοκινήτου, η SEAT παρουσίασε την νέα σχεδιαστική της γραμμή με τα πρωτότυπα IBE, IBX και IBL. Το Toledo Concept στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012 έρχεται να δείξει την συνεχή ανάπτυξη ενός σεντάν μοντέλου μαζικής παραγωγής. Όχι μόνο θα είναι εξαιρετικά ελκυστικό αλλά και με εξαιρετική σχέση ποιότητας - χρημάτων.



Τα 4.48 μέτρα μήκους του νέου Toledo θα προσφέρουν γενναιόδωρο χώρο εσωτερικού για πέντε άτομα, χώρο αποσκευών που υπερβαίνει τα 500 λίτρα καθώς και την ευκολία της πίσω μεγάλης πόρτας και των αναδιπλούμενων πίσω καθισμάτων. Έτσι το μελλοντικό Toledo παραγωγής κατορθώνει να συμβιβάσει τέλεια το φαινομενικά ασυμβίβαστο, συνδυάζοντας το προφίλ ενός coupé αυτοκινήτου με την αντίστοιχη λειτουργικότητα ενός estate αυτοκινήτου.



«Το SEAT Toledo Concept απεικονίζει την ιδέα μας για ένα κορυφαίο μεσαίας κατηγορίας σεντάν μοντέλο. Αποτελεί τον τέλειο συνδυασμό σχεδίασης, υψηλού επιπέδου λειτουργικότητας και δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης» λέει ο James Muir, Πρόεδρος της SEAT S.A. «Το επερχόμενο μοντέλο παραγωγής, το νέο Toledo, θα γράψει μία νέα ιστορία επιτυχίας με την ξεκάθαρη ταυτότητα της SEAT, την άριστη ποιότητα και την εξαιρετική σχέση ποιότητας - χρημάτων. Μετά το Mii και το νέο Ibiza, το νέο Toledo σηματοδοτεί το επόμενο κύμα παραγωγής ανταγωνιστικών μοντέλων και στρατηγικής ανάπτυξης της Μάρκας».





Οδηγική απόλαυση και χρηστικότητα σε συμπαγή μορφή



Με μήκος 4.48 μέτρα, το επερχόμενο SEAT Toledo είναι αρκετά συμπαγές για οδήγηση στην πόλη. Με ευρύχωρο εσωτερικό και πλούσιο χώρο αποσκευών είναι καλά εξοπλισμένο για μακρινά ταξίδια και για τις ανάγκες μεταφοράς της οικογένειας. Το μεταξόνιο των 2.60 μέτρων προσφέρει άνετο χώρο για πέντε επιβάτες.



Ο χώρος αποσκευών είναι εξίσου μεγάλος με εντυπωσιακό όγκο και εξαιρετική χρησιμότητα. Αν και δεν είναι εμφανές με την πρώτη ματιά, το νέο Toledo διαθέτει πίσω μεγάλη πόρτα για βέλτιστη ευκολία φόρτωσης. Τέλος, τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα προσφέρουν περισσότερο μέγιστο ωφέλιμο χώρο φόρτωσης, σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με ενός estate αυτοκινήτου.



O Dr. Matthias Rabe, Αντιπρόεδρος της SEAT Research and Development λέει:

«Με το Toledo Concept προσφέρουμε μια σαφή εικόνα της επόμενης γενιάς σεντάν μεσαίας κατηγορίας. Το νέο Toledo θα είναι ένα πραγματικό SEAT – ιδανικό για τις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής, με τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας και αξιοπιστίας. Σύγχρονες τεχνολογίες από την άποψη των κινητήρων και του σασί, θα παραδώσουν οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με την εξαιρετική απόδοση, στοιχεία που αντικατοπτρίζουν τις βασικές αξίες της μάρκας μας. Το Toledo θα είναι εξοπλισμένο με τις πιο τελευταίες τεχνολογίες του Volkswagen Group.”

Η Peugeot στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης

Η Peugeot, στο περίπτερό της στην 82η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, κάνει πέντε παγκόσμιες πρεμιέρες των οχημάτων που θα αποτελέσουν την προϊοντική αιχμή του 2012.


Την παράσταση κλέβει το νέο 208 που επιβεβαιώνει την στρατηγική τοποθέτησή του. Η τεχνολογική και περιβαλλοντική κυριαρχία είναι εμφανής με τρία υβριδικά μοντέλα HYbrid4 diesel-ηλεκτρικά, ενώ με το 4008, η Peugeot αποκαλύπτει ένα ακόμη βήμα στην δυναμική της παγκοσμιοποίησης.



Ένα μεγάλο γεγονός στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2012: ανάμεσα στα 30 αυτοκίνητα παραγωγής και πρωτότυπα που θα παρουσιάζονται στο έκτασης 2,700 m2 περίπτερο της Peugeot, οι 700.000 αναμενόμενοι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορέσουν να ανακαλύψουν, στην περιοχή του 208, 10 αντιπροσωπευτικές εκδόσεις της γκάμας του νέου αστεριού της Μάρκας.



Peugeot 208: ΑΝΑ-ΓΕΝΝΗΣΗ



Μετά την ιστορική επιτυχία των προγόνων του – περισσότερα από 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα της ‘σειράς 200’ κατασκευάστηκαν τα προηγούμενα 30 χρόνια – το 208 επαναπροσδιορίζει τη δυναμική της κατηγορίας του με έναν σκοπό : να ξανακερδίσει την ηγετική θέση στην κατηγορία του στην Ευρώπη.

Για να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο ικανό να προσελκύσει μια ευρεία γκάμα καταναλωτών, το πλάνο ‘Α9’ που θα γινόταν το μελλοντικό 208, υιοθέτησε τις πιο φιλόδοξες προδιαγραφές , για να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο που πραγματικά ξεπερνά τη γενιά του.



208, η ‘ανα-γέννηση’

 αρχιτεκτονική αναγέννηση, που συνδυάζει το μικρό μέγεθος (μήκος: 3.96 m), μειωμένο βάρος

 (–110kg κατά μέσο όρο σε σύγκριση με το 207) και αυξημένος χώρος επιβατών,

 σχεδιαστική αναγέννηση μέσω των ανανεωμένων αισθητικών κωδικών και του δυναμισμού των δύο διαφορετικών αμαξωμάτων (3θ & 5θ),

 εργονομική αναγέννηση, που χαρακτηρίζεται από τον επαναπροσδιορισμό της θέσης οδήγησης, την έξυπνη συνδεσιμότητα της μεγάλης οθόνης αφής και το εξευγενισμένο εσωτερικό περιβάλλον,

 περιβαλλοντική αναγέννηση, στην οποία συμβάλλει μία γκάμα δέκα ιδιαίτερα αποτελεσματικών, οικονομικών και ισχυρών κινητήρων, που περιλαμβάνουν μία εκτεταμένη γκάμα e-HDi και τις πρώτες εφαρμογές μιας νέας γενιάς τρικύλινδρων κινητήρων βενζίνης,

 αναγέννηση της οδηγικής εμπειρίας, που αντανακλά την τεχνογνωσία της Μάρκας, την ενεργητική και την παθητική ασφάλεια υψηλού επιπέδου, και καινοτομικό εξοπλισμό, όπως τη λειτουργία Park Assist.





Το 208 θα κυκλοφορήσει στις αρχές της Άνοιξης. Σε ένα πλήρες έτος κυκλοφορίας, οι στόχοι πωλήσεων αναμένονται να είναι 550.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως.



Συνοδεύοντας την ‘πρεμιέρα’ του 208, η Peugeot παρουσιάζει δύο πρωτότυπα αυτοκίνητα στη Γενεύη, απόλυτες εκφράσεις της τάσης των super-compact: το XY Concept και το GTi Concept



Προερχόμενα από το 208 3θ, τα δύο πρωτότυπα αυτοκίνητα μεταφράζουν την μεγάλη αλλαγή που επιτυγχάνει το 208 μέσω δύο ισχυρών αλλά ξεχωριστών προσωπικοτήτων : το XY Concept προορίζεται για μετακινήσεις στην πόλη και για ανθρώπους που επιθυμούν να ξεχωρίζουν κομψά, ενώ το GTi Concept θα αναγεννήσει ένα μύθο.

Τα δύο πρωτότυπα αυτοκίνητα θα έχουν : χρώματα που χρησιμοποιούν αποκλειστική διαδικασία παραγωγής, τέλεια ενσωματωμένα σχεδιαστικά και αεροδυναμικά στοιχεία, με ξεχωριστές εσωτερικές επενδύσεις.



Τεχνολογία HYbrid4: η καινοτομία της Peugeot



Η Μάρκα συνεχίζει να μειώνει τις εκπομπές CO2 στα αυτοκίνητα της γκάμας της: ο μέσος όρος εκπομπών ρύπων στα μοντέλα Peugeot ήταν 129g/km το 2011, και επομένως κάτω από το κατώφλι των 130g/km που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το 2015.



Η περιβαλλοντική πολιτική της Μάρκας περιλαμβάνει την συνεχή βελτίωση των θερμικών κινητήρων (που επιτυγχάνεται μέσω του downsizing, και των συστημάτων e-HDi Stop & Start), και επιβεβαιώνεται με την εισαγωγή μιας νέας γενιάς κινητήρων όπως η οικογένεια των κινητήρων βενζίνης EB (τρικύλινδροι 1.0l και 1.2l), που παρουσιάζονται στο νέο 208.



Η τεχνολογική καινοτομία της Peugeot, ισχυρός παράγοντα της περιβαλλοντικής δέσμευσης της εταιρίας στο πλαίσιο μιας ευρωπαϊκής αγοράς με υψηλά ποσοστά diesel, είναι η παγκοσμίως πρώτη τεχνολογία diesel-ηλεκτρικό HYbrid4.



Με το HYbrid4, η Peugeot προσφέρει μία γκάμα που φτάνει σε νέα επίπεδα περιβαλλοντικών επιδόσεων και οδηγικών απολαύσεων, συνδυάζοντας πολλά προτερήματα.

Ο υβριδισμός ενός κινητήρα diesel 2.0 HDi FAP 163hp που οδηγεί τους εμπρός τροχούς, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 37hp ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, επιτρέπει τον συνδυασμό μιας νέας οδηγικής εμπειρίας – μέσω της τετρακίνησης, της μέγιστης συνδυασμένης ισχύος 200hp, τον ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας μηδενικών ρύπων ‘ZEV’ (Zero Emissions Vehicle) – και κατανάλωση καυσίμου μειωμένη κατά 35% από ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα ίδιας ισχύος και κυβισμού.





Τρία μοντέλα παρουσιάζονται στη Γενεύη επιδεικνύοντας το δυναμικό της εφαρμογής του HYbrid4 σε όλη τη γκάμα.

• Το 3008 HYbrid4, που ξεκινά εμπορική κυκλοφορία το Φεβρουάριο, παρουσιάζεται σε παγκόσμια πρώτη.

• Με το 508 RXH, που θα κυκλοφορήσει σύντομα, είναι επίσης ένα υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αλλά με ξεχωριστά χαρακτηριστικά που δίνουν μια πρωτότυπη άποψη στον κόσμο των αυτοκινήτων all-road με ενισχυμένα οδηγικά χαρακτηριστικά.

• Το 508 HYbrid4 saloon, που παρουσιάζεται σε παγκόσμια πρεμιέρα στη Γενεύη, θα είναι διαθέσιμο το Καλοκαίρι 2012.





4008, το νέο 4X4 SUV της Peugeot



Το 4008, άλλη μία παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Με ξεχωριστή εμφάνιση και δυνατότητες 4x4 SUV, το 4008, με περισσότερες από 70% των πωλήσεων να εκτιμώνται εκτός Ευρώπης, είναι μία απάντηση στις απαιτήσεις των πελατών στην κατηγορία compact SUV.

Προερχόμενο από τη συνεργασία PSA Peugeot Citroёn – Mitsubishi, το 4008 έχει μία ισχυρή, ξεχωριστή προσωπικότητα Peugeot.

Μία επιτυχημένη ισορροπία: οι νέοι σχεδιαστικοί κώδικες εφαρμόζονται, ο «περιπετειώδης» χαρακτήρας τονίζεται από μία γρίλια με κάθετο σχεδιασμό, με προστατευτικά αμαξώματος και διακοσμήσεις στους θόλους των τροχών.

Το εσωτερικό του 4008, ενισχύεται από την επιλογή των υλικών και τον πλούσιο εξοπλισμό, έχει μεγάλη κρυστάλλινη πανοραμική οροφή, δίνοντας στους επιβάτες ένα ξεχωριστό εσωτερικό περιβάλλον.

Το μικρό του μέγεθος (μήκος : 4.34 m), δίνει μεγάλη ικανότητα ελιγμών, και ο χώρος επιβατών το καθιστά ένα απόλυτα λειτουργικό όχημα, που ταιριάζει τόσο σε καθημερινή χρήση όσο και σε δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου.

Η γκάμα του 4008 έχει τέσσερις κινητήρες (δύο diesel, δύο βενζίνης) και συνδυάζονται με μετάδοση 4x4, με ηλεκτρονική διαχείριση.

Με εκπομπές CΟ2 με τιμές ρεκόρ στην κατηγορία του, το 4008 είναι ένα μοντέρνο SUV, που είναι ικανό να λειτουργεί οικονομικά και αποτελεσματικά υπό όλες τις συνθήκες.



Τα προϊόντα Product



Τα άλλα μοντέλα Peugeot που παρουσιάζονται στη Γενεύη, τονίζουν περισσότερο τον εκμοντερνισμό της γκάμας και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στους καταναλωτές, ακολουθώντας το παράδειγμα των επιτυχημένων λανσαρισμάτων του 508 στην Ευρώπη και στην Κίνα, του 3008 και 5008, του νέου 107, του RCZ Sports Coupé, και από σήμερα με τις παγκόσμιες πρεμιέρες των νέων Partner και Expert.



H Porsche στην Έκθεση Αυτοκινήτου 2012 της Γενεύης

H Porsche θα παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης μία παγκόσμια και δύο ευρωπαϊκές πρεμιέρες. Η νέα γενιά της Boxster θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο διεθνές κοινό, στη συνέντευξη τύπου που θα διοργανώσει η Porsche στις 9.30 π.μ. της 6ης Μαρτίου, στην Αίθουσα 1. Η συνέντευξη τύπου αυτή θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Internet (www.porsche.com/geneva), αλλά και μέσω δορυφόρου. Πρεμιέρα στην Ευρώπη θα πραγματοποιήσουν επίσης η Panamera GTS και η 911 Carrera Cabriolet.




Το κύριο τεχνολογικό χαρακτηριστικό της νέας γενιάς Boxster είναι το σημαντικά μικρότερο βάρος της, χάρη στο ελαφρύ αμάξωμα που διαθέτει, αλλά και το απολύτως ανασχεδιασμένο πλαίσιό της. Ο εκτενής ανασχεδιασμός αυτού του roadster με τον κινητήρα στο κέντρο αναδεικνύεται με την πρώτη ματιά και στην εμφάνισή του: το μεταξόνιο έχει αυξηθεί, το μετατρόχιο είναι φαρδύτερο και οι τροχοί είναι μεγαλύτερων διαστάσεων. Κατά την εξέλιξη του μοντέλου, η Porsche όχι μόνο ενίσχυσε σημαντικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι «καθαρή» οδηγική ευχαρίστηση, αλλά βελτίωσε και την αποδοτικότητα των νέων Boxster στην κατανάλωση καυσίμου κατά 15%: ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει αρκετά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χλμ. Χάρη στην εκ βαθέων ανανέωση με κοντύτερους προβόλους, παρμπρίζ που έχει μετατοπισθεί σημαντικά προς τα εμπρός, πιο επίπεδη σιλουέτα και εκφραστικές αιχμές, ο τρόπος που το roadster αυτό "πατάει" στο δρόμο είναι πλέον πιο μυώδης και πιο εντυπωσιακός. Στο εσωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη ευρυχωρία, ενώ η φιλοσοφία του αντικατοπτρίζει τη νέα γραμμή της Porsche με την ανασηκωμένη κεντρική κονσόλα.



Mε το ξεκίνημα της άνοιξης, η Porsche παρουσιάζει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκή έκθεση και την 911 Cabriolet. Ο σχεδιασμός μειωμένου βάρους, όπου χρησιμοποιείται ακόμα και μαγνήσιο στην κουκούλα, εξασφαλίζει μικρότερο βάρος και εντονότερο σπορ χαρακτήρα, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μεγαλύτερη άνεση. Επιπλέον, χάρη στον πρωτοποριακό σχεδιασμό της οροφής, η τυπική γραμμή οροφής της 911 διατηρείται αυτούσια για πρώτη φορά. Η δεύτερη ευρωπαϊκή πρεμιέρα αντιπροσωπεύει τον ασυμβίβαστο σπορ χαρακτήρα και τη φιλοσοφία που έχει γίνει γνωστή ως "έξυπνες επιδόσεις Porsche": είναι η Panamera GTS, το τετράπορτο αυτοκίνητο για την αγωνιστική πίστα. Αυτή η πιο σπορ έκδοση σε σύγκριση με όλες τις Panamera έχει να επιδείξει πειστικές επιδόσεις, με κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC της τάξης των 10,9 λίτρων/100 χλμ. – τιμή που μειώνεται μόλις στα 10,7 λίτρα/100 χλμ. με ελαστικά χαμηλής τριβής – και με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 288 χλμ./ώρα, ολοκληρώνοντας την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 4,5 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις της στην πίστα οφείλονται πάνω απ' όλα στο πλαίσιό της: οι βασικές τεχνικές της τροποποιήσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερη ισχύ, αναβαθμισμένα φρένα, αμάξωμα χαμηλωμένο κατά δέκα χιλιοστά και την ειδικά ρυθμισμένη σπορ αερανάρτηση PASM.