Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Ford Focus 1.0 EcoBoost: Το Πιο Αποδοτικό Βενζινοκίνητο Ford όλων των εποχών





• Το Focus 1.0 EcoBoost είναι το αποδοτικότερο βενζινοκίνητο μοντέλο της Ford όλων των εποχών, με την καλύτερη οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 έναντι του ανταγωνισμού







• Η έκδοση 1.0 EcoBoost 100PS καταναλώνει 4,8 λίτρ./100χλμ* με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. και η έκδοση 125PS αντίστοιχα 5,0 λίτρ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 114 γραμμ./χλμ






• Το σήμα ECOnetic Technology της Ford υπογραμμίζει την πρωτοκαθεδρία του Focus 1.0 EcoBoost στην οικονομία καυσίμου



Το νέο Focus 1.0 EcoBoost είναι το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο όχημα το οποίο έχει δημιουργήσει ποτέ η Ford.
Οι εκδόσεις Focus 100PS και 125PS προσφέρουν κορυφαία κατανάλωση 4,8 λίτρ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. και 5.0 λίτρ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 of 114 γραμμ./χλμ. αντίστοιχα.
Ο 1.0 EcoBoost χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση και άμεσο ψεκασμό για εντυπωσιακά επίπεδα ισχύος και απόδοσης καυσίμου από το τρικύλινδρο μπλοκ του κινητήρα, που είναι μικρό όσο μία κόλα χαρτιού Α4. Αυτός ο συνδυασμός ισχύος και απαράμιλλων εκπομπών CO2 είναι ασυναγώνιστος στην κατηγορία.
Το Focus έτσι γίνεται ακόμη πιο προσιτό καθώς στην έκδοση των 100 ίππων η τιμή του ξεκινά από τα 14.200 ευρώ (έχει συνυπολογιστεί όφελος απόσυρσης και επιπλέον έκπτωση που προσφέρεται τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο), περιλαμβάνοντας -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακους, ESP, σύστημα start&stop, ηχοσύστημα, air condition και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Στην έκδοση των 125 ίππων το κόστος απόκτησης του μικρομεσαίου Ford ανέρχεται στα 15.750 ευρώ.
Η υψηλή ροπή των 170Nm μεταξύ 1.400 σαλ. και 4.500 σαλ. (ή μεταξύ 1.400 σαλ. και 4.000 σαλ. στην έκδοση 100PS) υποστηρίζει ένα αποδοτικό στυλ οδήγησης και πετυχαίνει μία καλή αίσθηση επιδόσεων και καμπύλη ροπής τύπου diesel. Ο 1.0 EcoBoost θα προσφέρεται επίσης με τα C-MAX και το νέο B-MAX φέτος, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα.
«Η δημιουργία ενός κινητήρα τόσο μικρού και αποδοτικού που να προσφέρει άφθονη ισχύ και οδηγική απόλαυση σε ένα αυτοκίνητο με τις διαστάσεις του Focus φαινόταν ανέφικτη πριν από μερικά χρόνια» δήλωσε ο Stephen Odell, CEO & chairman, Ford Ευρώπης.
Το Focus 1.0 EcoBoost θα πλαισιώσει το βενζινοκινητήρα 1.6 EcoBoost και τον 1.6 TDCi diesel στη σειρά ECOnetic Technology που περιλαμβάνει τα κορυφαία μοντέλα Ford σε κάθε κατηγορία στον τομέα κατανάλωσης.
Πάνω από τα μισά νέα Ford που θα πουληθούν φέτος θα φέρουν το σήμα ECOnetic Technology. Το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί στα δύο τρίτα το 2013 καθώς περισσότεροι πελάτες Ford ωφελούνται από τις τεχνολογίες χαμηλών εκπομπών CO2 ECOnetic.

Τέτοιες τεχνολογίες είναι:
• Active Grille Shutter, που ρυθμίζει αυτόματα τη γρίλια για βελτίωση της αεροδυναμικής

• Smart Regenerative Charging, που φροντίζει η μπαταρία να φορτίζεται πάντα με τον πιο αποδοτικό τρόπο, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου

• Ford Eco Mode, ένας έξυπνος καθοδηγητής οικολογικής οδήγησης που ανταμείβει την αποδοτική οδήγηση μέσω γραφικών στο ταμπλό

• Gearshift Indicator, που επισημαίνει την ιδανική στιγμή για αλλαγή σχέσης στην κλίμακα στροφών

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Ford ECOnetic Technology1 και τον 1.0 EcoBoost κινητήρα2 απλά ακολουθήστε τα links.
1: http://technology.fordmedia.eu/documents/Ford_GreenECOneticExplained.pdf

2: http://1l-ecoboost.fordmedia.eu/

Νέα Porsche Cayenne GTS με 420 ίππους

Το SUV που προσφέρει απόλαυση οδήγησης εφάμιλλη με αυτήν ενός σπορ αυτοκινήτου «περνάει» στη δεύτερη γενιά του. Στο Πεκίνο, στην έκθεση αυτοκινήτου Auto China 2012, η Porsche πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Cayenne GTS. Η φιλοσοφία του: εστίαση στις σπορ επιδόσεις. Η συνταγή: ένας πιο δυνατός κινητήρας, δυναμικότερη ανάπτυξη της ισχύος, μια πιο "σφιχτή" και χαμηλωμένη ανάρτηση, εξοπλισμός με έντονα σπορ χαρακτηριστικά. Καθώς εξελίσσεται, το νέο Cayenne GTS δεν συμπληρώνει απλώς το κενό μεταξύ του Cayenne S και του Cayenne Turbo, αλλά διαφοροποιείται ξεκάθαρα από τα άλλα μοντέλα με το δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα.


Στο καπό του Cayenne GTS φιλοξενείται ένας αναβαθμισμένος κινητήρας V8 420 ίππων, ο οποίος βασίζεται στη μονάδα ισχύος του Cayenne S. Τη μετάδοση της ισχύος αναλαμβάνει το οκτατάχυτο κιβώτιο Tiptronic S με ενσωματωμένη λειτουργία auto start/stop. Το σύνολο κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων, με τις ιδιαίτερα δυναμικές του ρυθμίσεις, αναδεικνύει ακόμα περισσότερα τα έντονα σπορ χαρακτηριστικά του οχήματος, εξασφαλίζοντας γρήγορες και σύντομες επιταχύνσεις ανά πάσα στιγμή. Το Cayenne GTS επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 160 χλμ./ώρα σε 13,3 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 261 χλμ./ώρα, ενώ η κατανάλωση καυσίμου (NEDC) δεν υπερβαίνει τα 10,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Η ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση εξασφαλίζει μια συναρπαστική δυναμική στην οδήγηση. Είναι πιο "σφιχτή", διαθέτει το σύστημα PASM (Porsche Active Suspension Management) και χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 24 χλστ. σε σχέση με το Cayenne S. Έτσι, το νέο Cayenne GTS είναι ακόμα πιο κοντά στο δρόμο και κινείται με τη χαρακτηριστική σιγουριά και ευελιξία ενός σπορ αυτοκινήτου.

Η εμφάνιση του Cayenne GTS αναδεικνύει ξεκάθαρα τον έντονα σπορ χαρακτήρα του οχήματος, με εντυπωσιακά στοιχεία όπως το μπροστινό μέρος που είναι δανεισμένο από το Cayenne Turbo, τα διακοσμητικά πλαίσια και επενδύσεις σε έντονα γυαλιστερό μαύρο χρώμα, οι επιβλητικές ποδιές και οι φαρδύτεροι θόλοι των τροχών καθώς και η χαρακτηριστική διπλή αεροτομή της οροφής. Στο εσωτερικό, υπερισχύει η σπορ κομψότητα, αφού το GTS διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις με στοιχεία Alcantara στο βασικό του εξοπλισμό. Τα μπροστινά σπορ καθίσματα με οκτώ επιλογές ρύθμισης επίσης περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό του νέου Cayenne GTS.

Το Cayenne GTS θα είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις τον Ιούλιο του 2012.