Η Toyota Motor Corporation ανακοίνωσε ότι οι αθροιστικές, παγκόσμιες πωλήσεις των υβριδικών οχημάτων της ξεπέρασαν τα 6 εκατομμύρια μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2013, αγγίζοντας τον αριθμό των 6.072 εκατομμυρίων μονάδων1. Αξίζει να σημειωθεί ότι τελευταίο ορόσημο -από 5 σε 6 εκατομμύρια μονάδες- επιτεύχθηκε σε χρόνο ρεκόρ για την Toyota, μέσα σε εννέα μόλις μήνες.
Η συμβολή στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τα αυτοκίνητα αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητα για την Toyota. Πιστεύοντας ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα μπορούν να πετύχουν κάτι θετικό μόνον εάν χρησιμοποιούνται ευρέως, η Toyota έχει προσπαθήσει να ενθαρρύνει τη μαζική υιοθέτηση υβριδικών οχημάτων από τους καταναλωτές.
Από φέτος τον Ιανουάριο, η Toyota θα κυκλοφορεί 24 υβριδικά επιβατικά μοντέλα και έναplug-in υβριδικό σε περίπου 80 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, την επόμενη διετία, η Toyota θα λανσάρει συνολικά 15 νέα υβριδικά οχήματα παγκοσμίως, ανάμεσα στα οποία το νέο “Harrier Hybrid” στην Ιαπωνία στις 15 Ιανουαρίου και το νέο “HighlanderHybrid” στις ΗΠΑ στο άμεσο μέλλον. Η Toyota σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω την προϊοντική γκάμα της και να αυξήσει τον αριθμό των χωρών και περιοχών όπου εμπορεύεται υβριδικά οχήματα.
Η Toyota υπολογίζει ότι μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2013, τα υβριδικά Toyota2 μείωσαν τις εκπομπές CO2 – του αερίου που ευθύνεται για το φαινόμενο το θερμοκηπίου - κατά 41 εκατομμύρια τόνους3 — που θα είχαν παραχθεί εάν τα οχήματα αυτά ήταν βενζινοκίνητα παρόμοιων διαστάσεων και οδηγικών επιδόσεων. Η Toyota εκτιμά επίσης ότι τα υβριδικά οχήματα έχουν εξοικονομήσει περίπου 15 εκατομμύρια kiloliters βενζίνης συγκριτικά με την ποσότητα που θα χρησιμοποιούσαν βενζινοκίνητα μοντέλα παρόμοιων διαστάσεων.
Τον Αύγουστο του 1997 στην Ιαπωνία, η Toyota λανσάρισε το “Coaster Hybrid EV” και το Δεκέμβριο το “Prius” — το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό επιβατικό όχημα μαζικής παραγωγής. Από τότε, τα υβριδικά οχήματα Toyota έχουν γνωρίσει τρομερή υποστήριξη από καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.
Η Toyota έχει υιοθετήσει υβριδικές τεχνολογίες που επιτρέπουν διαφορετικούς συνδυασμούς καυσίμων - όπως τεχνολογίες εξαρτημάτων που είναι απαραίτητες για την εξέλιξη διαφόρων ‘οικολογικών’ αυτοκινήτων και θα λειτουργήσουν σαν τεχνολογική βάση για τον 21ο αιώνα. ΗToyota θα συνεχίσει την προσπάθειά της για αύξηση των επιδόσεων, μείωση του κόστους και επέκταση της προϊοντικής γκάμας της που θα περιλαμβάνει επίσης μη υβριδικά οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον – θέλοντας να δημιουργήσει προϊόντα δημοφιλή στους καταναλωτές.