Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2005

MERCEDES M- CLASS




Εκτός δρόμου πολυτέλεια

Tο 1997, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε η M- Class, καινοτομούσε, όντας ουσιαστικά το πρώτο SUV αυτής της κατηγορίας. Oκτώ χρόνια και 620.000 πωλήσεις μετά, δεν ήταν πλέον σε θέση να τα βγάλει πέρα με τον ιδιαίτερα ισχυρό ανταγωνισμό. O αντικαταστάτης, λοιπόν, θα έπρεπε όχι μόνο να καλύψει το χαμένο έδαφος, αλλά και να προσαρμοστεί στο πιο νεανικό προφίλ που προβάλλει η εταιρεία με τα πρόσφατα μοντέλα της. Mακρύτερη κατά 150 χιλστ., φαρδύτερη κατά 71 χιλ. και χαμηλότερη κατά 5 χιλ., η νέα M -Class αναμφίβολα δείχνει πιο σπορτίφ από τον προκάτοχό της. Πέρα από κάθε αμφιβολία είναι ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο στην εμφάνιση, χωρίς αισθητικές υπερβολές (με εξαίρεση, ίσως, τις γρίλιες της μάσκας). Aντίστοιχες είναι και οι εντυπώσεις από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, που, επιπλέον, είναι πιο ευρύχωρο, χάρη στην κατά 95 χιλ. αύξηση του μεταξονίου. Η νέα M -Class, τόσο στις προδιαγραφές όσο και στην πράξη, είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο δύσκολα θα εντοπίσεις κάποια αρνητικά σημεία. Oυσιαστικά, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να διαμορφώσει τη δική του M Class μέσα από ένα σύνολο επιλογών στους τομείς του κινητήρα, του συστήματος τετρακίνησης, της ανάρτησης και, βέβαια, του εξοπλισμού. Aυτό που παραμένει ίδιο σε κάθε περίπτωση είναι το εκπληκτικό στην -αυτόματη ή χειροκίνητη- λειτουργία του αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC των 7 σχέσεων. Tέσσερις είναι, προς το παρόν, οι επιλογές κινητήρων. Oι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 280 και 320 CDI (190 και 224 ίππους, αντίστοιχα) και οι 350 και 500 (με 272 και 306 ίππους, αντίστοιχα) συμπληρώνουν το καρέ των κινητήριων συνόλων. Στην παρουσίαση του αυτοκινήτου, στην εξαιρετική πίστα Αττάρτ, η M -Class κλήθηκε να αντιμετωπίσει μια σειρά από εμπόδια στα οποία τα πολυτελή SUV δε θα μπορούσαν να αντεπεξέλθουν. Mόνιμη τετρακίνηση με ένα συνδυασμό ηλεκτρονικών συστημάτων (σύστημα πρόσφυσης 4ETS, ρύθμιση της ταχύτητας κατάβασης, εκκίνηση σε ανηφόρα χωρίς ολίσθηση του αυτοκινήτου και off road ABS) αποτελούν τα συστατικά του βασικού πακέτου για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις. Με επιβάρυνση προσφέρεται το Off- Road Pro, που περιλαμβάνει κοντές σχέσεις (επιλέγονται εν κινήσει, με το πάτημα ενός διακόπτη), χειροκίνητο ή αυτόματο κλείδωμα του κεντρικού και του πίσω διαφορικού και τη δυνατότητα επιπλέον ανύψωσης της αερανάρτησης από τα 80 στα 110 χιλ., με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει συνολικά τα 291 χιλ. Οι τιμές αρχίζουν από τα 62.400 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: