Πρώτη συμμετοχή του ελληνικού πληρώματος
Δημήτρης Δριβάκος - Κατερίνα Μπαντέ στον Ευρωπαϊκό αγώνα Rally Internationale du Vallais
με Honda Civic Type-R
Την πρώτη τους εμφάνιση σε αγώνα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ θα πραγματοποιήσει το Ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ, στο 51st Rally Internationale du Vallais της Ελβετίας οδηγώντας ένα Honda Civic Type–R..
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη εκμεταλλευόμενος τη μακρόχρονη παρουσία του στους αγώνες αυτοκινήτου, υποστηρίζει την προσπάθεια του πληρώματος να συμμετάσχει σε επιλεγμένους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ραλί (ERC), με την παροχή ενός συμβατικού αυτοκινήτου Honda Civic Type-R, το οποίο εξελίχθηκε στις προδιαγραφές της κατηγορίας R3, με την τεχνογνωσία των μηχανολόγων της Τεχνικής Διεύθυνσης της εταιρείας Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε., των μηχανικών της Honda JAS και με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG.
Το 51st Rally Internationale du Vallais είναι ο 11ος και τελευταίος αγώνας του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλλυ. Πραγματοποιείται στην περιοχή
Martigny της Νοτιοανατολικής Ελβετίας από τις 28-30 Οκτωβρίου 2010.
Τα 117 πληρώματα που έχουν δηλώσει συμμετοχή κατά τη διάρκεια του 3-ημερου αγώνα θα καλύψουν 19 ειδικές διαδρομές με μήκος 275 χιλιόμετρα. Ο αγώνας θεωρείται από τους δυσκολότερους του πρωταθλήματος κυρίως εξαιτίας της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς (από 400-1800 μέτρα) των ειδικών διαδρομών, που έχουν ως αποτέλεσμα τα πληρώματα να αντιμετωπίζουν μεγάλες κλιματολογικές αλλαγές με βροχή, ηλιο ακόμη και χιόνι.
Ο οδηγός του Honda Civic Type–R Δημήτρης Δριβάκος δήλωσε:« Ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος αφού δεν γνωρίζεις τι καιρό θα συναντήσεις σε κάθε ειδική διαδρομή. Έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου που μας παραχώρησε ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.»
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Honda Civic Type–R FN2 R3
Κινητήρας: Κ20Ζ4-4κύλινδος εν σειρά με κυβισμό 1998 cm3
Μεγ. Ισχύς : > 260PS @ 8500 rpm
ECU : Efi Euro 4
Κιβώτιο Ταχυτήτων : Sadev σειριακό (6+1)
Διαφορικό : Μπλοκέ περιορισμένης ολίσθησης
Ανάρτηση : X-Treme Tech
Φρένα : Brembo 328/278, αεριζόμενα
Ελαστικά : Michelin
Αγωνιστική κατηγορία : A7/R3
Πρωτάθλημα : Intercontinental Rally Championship
Tο επιτελειο της Honda Team Εrg πλαισιωνεται και υποστηριζεται απο μια ομαδα εμπειρων μηχανικων,τοσο απο την Ελλαδα οσο και απο την Ιταλια (Jas Motorsports).
Η ελληνική ομαδα αποτελειται από τους:
Πάνος Κριτής , Θέμης Ζαρκάδας, Αυγερινόςς Φωτόπουλος , Σωτήρης Φωτόπουλος , Τάκης Αθανασιάδης , Πέτρος Βασιλείου, Σπύρος Λούτος, Ηρώ Μπιστολά, Θοδωρής Κρατημένος (γιατρός ομάδος)
Δημήτρης Δριβάκος - Κατερίνα Μπαντέ στον Ευρωπαϊκό αγώνα Rally Internationale du Vallais
με Honda Civic Type-R
Την πρώτη τους εμφάνιση σε αγώνα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ θα πραγματοποιήσει το Ελληνικό πλήρωμα με οδηγό το Δημήτρη Δριβάκο και συνοδηγό την Κατερίνα Μπαντέ, στο 51st Rally Internationale du Vallais της Ελβετίας οδηγώντας ένα Honda Civic Type–R..
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη εκμεταλλευόμενος τη μακρόχρονη παρουσία του στους αγώνες αυτοκινήτου, υποστηρίζει την προσπάθεια του πληρώματος να συμμετάσχει σε επιλεγμένους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ραλί (ERC), με την παροχή ενός συμβατικού αυτοκινήτου Honda Civic Type-R, το οποίο εξελίχθηκε στις προδιαγραφές της κατηγορίας R3, με την τεχνογνωσία των μηχανολόγων της Τεχνικής Διεύθυνσης της εταιρείας Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε., των μηχανικών της Honda JAS και με την οικονομική υποστήριξη της ιταλικής εταιρείας λιπαντικών ERG.
Το 51st Rally Internationale du Vallais είναι ο 11ος και τελευταίος αγώνας του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλλυ. Πραγματοποιείται στην περιοχή
Martigny της Νοτιοανατολικής Ελβετίας από τις 28-30 Οκτωβρίου 2010.
Τα 117 πληρώματα που έχουν δηλώσει συμμετοχή κατά τη διάρκεια του 3-ημερου αγώνα θα καλύψουν 19 ειδικές διαδρομές με μήκος 275 χιλιόμετρα. Ο αγώνας θεωρείται από τους δυσκολότερους του πρωταθλήματος κυρίως εξαιτίας της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς (από 400-1800 μέτρα) των ειδικών διαδρομών, που έχουν ως αποτέλεσμα τα πληρώματα να αντιμετωπίζουν μεγάλες κλιματολογικές αλλαγές με βροχή, ηλιο ακόμη και χιόνι.
Ο οδηγός του Honda Civic Type–R Δημήτρης Δριβάκος δήλωσε:« Ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος αφού δεν γνωρίζεις τι καιρό θα συναντήσεις σε κάθε ειδική διαδρομή. Έχουμε κάνει αρκετές δοκιμές και νιώθω πολύ ικανοποιήμένος από την απόδοση αλλά και το στήσιμο του αυτοκινήτου που μας παραχώρησε ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη.»
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Honda Civic Type–R FN2 R3
Κινητήρας: Κ20Ζ4-4κύλινδος εν σειρά με κυβισμό 1998 cm3
Μεγ. Ισχύς : > 260PS @ 8500 rpm
ECU : Efi Euro 4
Κιβώτιο Ταχυτήτων : Sadev σειριακό (6+1)
Διαφορικό : Μπλοκέ περιορισμένης ολίσθησης
Ανάρτηση : X-Treme Tech
Φρένα : Brembo 328/278, αεριζόμενα
Ελαστικά : Michelin
Αγωνιστική κατηγορία : A7/R3
Πρωτάθλημα : Intercontinental Rally Championship
Tο επιτελειο της Honda Team Εrg πλαισιωνεται και υποστηριζεται απο μια ομαδα εμπειρων μηχανικων,τοσο απο την Ελλαδα οσο και απο την Ιταλια (Jas Motorsports).
Η ελληνική ομαδα αποτελειται από τους:
Πάνος Κριτής , Θέμης Ζαρκάδας, Αυγερινόςς Φωτόπουλος , Σωτήρης Φωτόπουλος , Τάκης Αθανασιάδης , Πέτρος Βασιλείου, Σπύρος Λούτος, Ηρώ Μπιστολά, Θοδωρής Κρατημένος (γιατρός ομάδος)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου