Η Honda Λανσάρει Πρόγραμμα Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων
Ένα Πρόγραμμα Δοκιμής Ηλεκτρικών Οχημάτων παρουσίασε η Honda με το Δήμαρχο του Torrance, Mayor Frank Scotto και τον Πρόεδρο & CEO του Αμερικανικού τομέα της Honda Motor Co., Inc., Tetsuo Iwamura. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει το πρώτο δημόσιο test drive ενός πρωτοτύπου Fit EV και ενός δοκιμαστικού Accord Sedan με νέο plug-in υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων.
Η πόλη του Torrance μαζί με το Stanford University και τη Google Inc., θα παραλάβουν από ένα Fit EV για δοκιμή στις αρχές του 2011. Επιπλέον, το Torrance θα δοκιμάσει ένα plug-in υβριδικό στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος το 2012. Ο καθένας από τους τρεις συμμετέχοντες θα πραγματοποιήσει γενικές δοκιμές παράλληλα με αξιολόγηση ειδικών και γενικών θεμάτων σχετικών με την κυκλοφορία των ηλεκτρικών οχημάτων στις αγορές.
Όταν το Torrance παραλάβει το Fit EV και το plug-in υβριδικό, θα αξιολογήσει τις τεχνολογίες τους με έμφαση στην ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης, την προώθηση βιώσιμων κινήτρων στην κοινότητα και την περαιτέρω ενημέρωση του κοινού για τα ηλεκτρικά οχήματα. Το Fit EV και το plug-in υβριδικό θα χρησιμοποιηθούν από αρκετές υπηρεσίες της πόλης του Torrance, όπως Κοινοτικής Ανάπτυξης, Δημοσίων Έργων και Οικονομικής Ανάπτυξης.
Το Fit EV Concept έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στις 17 Νοεμβρίου, 2010 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles. Το Fit EV παραγωγής θα λανσαριστεί στις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας το 2012. Το Fit EV είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης ενός μέσου κατοίκου μητροπολιτικής περιοχής και βασίζεται στην 5θέσια διάταξη του δημοφιλούς Fit (Jazz) δύο όγκων. Το Fit EV θα χρησιμοποιεί την ενέργεια μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου και έναν ομοαξονικό ηλεκτροκινητήρα. Ο υψηλής πυκνότητας ισχύος ηλεκτροκινητήρας που προέρχεται από το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου FCX Clarity, προσφέρει άριστη απόδοση και ισχύ παραμένοντας αθόρυβος στις υψηλές ταχύτητες. Το Fit EV θα έχει τελική ταχύτητα 144 km/h. Η επαναφόρτιση του Fit EV θα επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 12 ώρες όταν χρησιμοποιείται μία συμβατική πρίζα 120-volt, και σε λιγότερο από έξι ώρες με πρίζα 240-volt.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου