Πέντε αστέρια προστέθηκαν στις πολυάριθμες αρετές του Mitsubishi ASX, ένα μόλις χρόνο μετά το επιτυχημένο του λανσάρισμα στην Ευρωπαϊκή αγορά. Το μικρομεσαίο crossover Mitsubishi ASX επιβεβαιώνει την μηχανολογική του τελειότητα με τα αποτελέσματα του Euro NCAP crash test.
Αναλυτικά, οι εντυπωσιακές επιδόσεις του ASX συνοψίζονται ως εξής:
Προστασία ενηλίκων επιβατών: 86 %
Προστασία παιδιών: 78%
Πεζοί: 60 %
Συστήματα υποστήριξης ασφαλείας: 71 %
Το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας οφείλεται σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο μέτρων όπως:
- Βελτιστοποίηση του σχήματος της οκταγωνικής διατομής των εμπρός πλαϊνών δοκών για καλύτερη απορροφητικότητα ενέργειας κρούσης,
- Φέρουσα δομή ‘τριών διαδρομών’ που συνδέει το πίσω τμήμα, την εμπρός πλαϊνή δοκό με την τραβέρσα του ταμπλό και τα κάτω στοιχεία, ώστε να διαχέουν αποτελεσματικά την ενέργεια που απελευθερώνεται σε μία μετωπική σύγκρουση,
- Το εμπρός τμήμα των πλαϊνών δοκών φέρει στοιχείο παραμόρφωσης, που απορροφά την ενέργεια κρούσης εμποδίζοντας τη μετάδοσή της σε όλο το μήκος της δοκού στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό ελαχιστοποιεί τις ζημιές στο αμάξωμα γενικά και μειώνει το κόστος επισκευών,
- Ενισχυμένη δομή αμαξώματος – με συγκολλημένες τις ενισχύσεις των πλαϊνών στοιχείων – άκρως αποτελεσματική στην απορρόφηση ενέργειας σε μετωπικές, οπίσθιες και πλαϊνές συγκρούσεις,
- Η χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία.
Όλα αυτά τα μέτρα (και πολλά ακόμα) συμπληρώνουν τη δομή RISE (“Reinforced Impact Safety Evolution”) της Mitsubishi Motors. Η δομή RISE ενσωματώνει και αλληλοσυνδέει δομικά στοιχεία για ενεργή προστασία των επιβατών σε ένα ατύχημα. Αυτή η σχεδίαση επιτυγχάνει θεαματικές βελτιώσεις στη συμπεριφορά του οχήματος σε συγκρούσεις πολλαπλών κατευθύνσεων, καθώς διαχέει τα φορτία κρούσης των μετωπικών, πλαϊνών και οπίσθιων συγκρούσεων ενώ παράλληλα προσφέρει ελεγχόμενη παραμόρφωση.
Αναλυτικά, οι εντυπωσιακές επιδόσεις του ASX συνοψίζονται ως εξής:
Προστασία ενηλίκων επιβατών: 86 %
Προστασία παιδιών: 78%
Πεζοί: 60 %
Συστήματα υποστήριξης ασφαλείας: 71 %
Το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας οφείλεται σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο μέτρων όπως:
- Βελτιστοποίηση του σχήματος της οκταγωνικής διατομής των εμπρός πλαϊνών δοκών για καλύτερη απορροφητικότητα ενέργειας κρούσης,
- Φέρουσα δομή ‘τριών διαδρομών’ που συνδέει το πίσω τμήμα, την εμπρός πλαϊνή δοκό με την τραβέρσα του ταμπλό και τα κάτω στοιχεία, ώστε να διαχέουν αποτελεσματικά την ενέργεια που απελευθερώνεται σε μία μετωπική σύγκρουση,
- Το εμπρός τμήμα των πλαϊνών δοκών φέρει στοιχείο παραμόρφωσης, που απορροφά την ενέργεια κρούσης εμποδίζοντας τη μετάδοσή της σε όλο το μήκος της δοκού στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό ελαχιστοποιεί τις ζημιές στο αμάξωμα γενικά και μειώνει το κόστος επισκευών,
- Ενισχυμένη δομή αμαξώματος – με συγκολλημένες τις ενισχύσεις των πλαϊνών στοιχείων – άκρως αποτελεσματική στην απορρόφηση ενέργειας σε μετωπικές, οπίσθιες και πλαϊνές συγκρούσεις,
- Η χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής μειώνει το βάρος και αυξάνει την ακαμψία.
Όλα αυτά τα μέτρα (και πολλά ακόμα) συμπληρώνουν τη δομή RISE (“Reinforced Impact Safety Evolution”) της Mitsubishi Motors. Η δομή RISE ενσωματώνει και αλληλοσυνδέει δομικά στοιχεία για ενεργή προστασία των επιβατών σε ένα ατύχημα. Αυτή η σχεδίαση επιτυγχάνει θεαματικές βελτιώσεις στη συμπεριφορά του οχήματος σε συγκρούσεις πολλαπλών κατευθύνσεων, καθώς διαχέει τα φορτία κρούσης των μετωπικών, πλαϊνών και οπίσθιων συγκρούσεων ενώ παράλληλα προσφέρει ελεγχόμενη παραμόρφωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου