Καθώς 100 κουρασμένοι αλλά ευχαριστημένοι bloggers, συμμετέχοντες και καταναλωτές επιστρέφουν στην πατρίδα τους μετά το Focus Global Test Drive στη Μαδρίτη της Ισπανίας, η προσοχή της Ford στρέφεται τώρα στην αξιολόγηση του αριθμού των αναρτήσεων στα blog, των προβολών βίντεο, των tweets και των σχολίων από το πρώτο event του είδους στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, και στην αυξανόμενη απήχησή του.
Μέχρι σήμερα, έχουν γίνει 797 tweets για το event, με συνολική επισκεψιμότητα 10,6 εκατομμυρίων οπαδών. Ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube από κάποιον blogger ήταν το τέταρτο πιο πολυσυζητημένο φιλμ του Σαββατοκύριακου, ενώ έχει προβληθεί 208.000 φορές. Και οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο που δημοσιεύτηκαν στο Flickr και στο Facebook παρήγαγαν συνολικά 1.762 ‘Likes’ (Μου Αρέσει) και 166 ‘Comments’ (Σχόλια).
Οι 100 συμμετέχοντες από 13 χώρες ταξίδεψαν στη Μαδρίτη για να δοκιμάσουν τις ικανότητες του νέου Ford Focus επί τρεις ημέρες στο Εθνικό Ινστιτούτο Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας (INTA). Οι εκεί εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν πολλά διαφορετικά είδη οδικών επιφανειών, όπως πίστες υψηλών ταχυτήτων, ασφαλτοστρωμένες διαδρομές και πίστες δοκιμών που αντιγράφουν όλες τις πιθανές δυσκολίες τις οποίες μπορεί να αντιμετωπίσει ένας οδηγός σήμερα.
Από τους 100 συμμετέχοντες, οι 40 επιλέχθηκαν μέσω της σελίδας του Facebook Focus Global Test Drive. Οπαδοί της Ford από όλο τον κόσμο προσκλήθηκαν να υποβάλλουν την αίτησή τους μέσω βίντεο, εξηγώντας για ποιο λόγο έπρεπε να είναι από τους πρώτους που θα οδηγήσουν τον νέο παγκόσμιο μοντέλο της Ford. Επίσης κλήθηκαν να επιλέξουν ένα φιλανθρωπικό σκοπό για τον οποίο η Ford θα προσέφερε 10.000 δολάρια - εάν ήταν ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Ο κάθε συμμετέχων έφερε μαζί του ένα άτομο-συνοδό σ’ αυτό το ταξίδι-εμπειρία ζωής.
Άτομα με ισχυρή επιρροή επιλέχθηκαν για να επικοινωνήσουν το μήνυμα της Ford
Οι διάσημοι οδηγοί αγώνων Justin Bell και Tanner Foust ήταν εκεί, έτοιμοι να ενημερώσουν, να διδάξουν και να προσφέρουν συναρπαστικό θέαμα στην πίστα υψηλών ταχυτήτων. Οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε οδηγικές προκλήσεις που ήταν βασισμένες σε τέσσερεις θεματικές ενότητες – αρχίστε να οδηγείτε ταχύτερα, ασφαλέστερα, οικολογικότερα και πιο έξυπνα – για να μπορέσουν να αντιληφθούν γρήγορα το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του. Το στοιχείο του συναγωνισμού που υπήρχε στις προκλήσεις βοηθούσε τους συμμετέχοντες να κερδίζουν ακόμα περισσότερα χρήματα για το φιλανθρωπικό σκοπό που είχαν επιλέξει. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, η Ford προσέφερε πάνω από 400.000 δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Είκοσι ακόμα άτομα με ισχυρή επιρροή σε κοινωνικά μέσα – δημοσιογράφοι του internet και bloggers – επιλέχθηκαν ειδικά από τη Ford για συμμετοχή. Ανάμεσά τους ήταν η Justine Ezriak, ή iJustine σύμφωνα με τους πολυάριθμους οπαδούς της. Η 26-χρονη Αμερικανίδα έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς στο twitter και στο YouTube και διατηρεί ένα πολύ δημοφιλές blog. Ένα από τα βίντεο που τράβηξε για το event κέρδισε διακρίσεις στο YouTube σε 18 χώρες. H Justine δήλωσε: «Το κοινό μου λατρεύει την τεχνολογία, ξέρω λοιπόν ότι θα ενθουσιαστεί, κι εγώ απόλαυσα τρομερά την οδήγηση των νέων αυτοκινήτων.
«Πιστεύω ότι οι μεγάλες μάρκες έρχονται σε εμάς επειδή έχουμε ένα έτοιμο κοινό και πολλοί εμπιστεύονται τις απόψεις μας. Έτσι μας πλησιάζουν για να δουν ποιες θα είναι οι νέες τάσεις και τι θα πρέπει να έχουν κατά νου».
Μία ακόμα δημοφιλής προσωπικότητα ήταν ο Tom Stone, δημοσιογράφος του internet στο περιοδικό Men’s Health στη Βρετανία ο οποίος δήλωσε: «Αυτή η πρωτοβουλία είναι άκρως πρωτοποριακή. Όλοι μαθαίνουν νέες ιδέες και νέους τρόπους - δεν υπάρχει κάτι σωστό ή λάθος αυτή τη στιγμή. Το θέμα είναι να τολμάς να δοκιμάζεις κάτι καινούργιο και να μην μένεις πίσω, κι αυτό πιστεύω είναι θαυμάσιο».
Οι συμμετέχοντες μπορεί να επιστρέφουν στα σπίτια τους, αλλά το event συνεχίζεται. Ο καθένας από τους 40 συμμετέχοντες θα παραλάβει τώρα ένα νέο Focus που θα το οδηγεί στην πόλη του για έξι εβδομάδες. Τα άτομα αυτά έχουν αναλάβει να δημιουργήσουν βίντεο και blogs με θέμα την εμπειρία τους από το αυτοκίνητο και την απήχησή του στην τοπική κοινότητα. Μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία για περαιτέρω δημοτικότητα του θέματος και συγκέντρωση δωρεών για το φιλανθρωπικό σκοπό τους.
Μέχρι σήμερα, έχουν γίνει 797 tweets για το event, με συνολική επισκεψιμότητα 10,6 εκατομμυρίων οπαδών. Ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube από κάποιον blogger ήταν το τέταρτο πιο πολυσυζητημένο φιλμ του Σαββατοκύριακου, ενώ έχει προβληθεί 208.000 φορές. Και οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο που δημοσιεύτηκαν στο Flickr και στο Facebook παρήγαγαν συνολικά 1.762 ‘Likes’ (Μου Αρέσει) και 166 ‘Comments’ (Σχόλια).
Οι 100 συμμετέχοντες από 13 χώρες ταξίδεψαν στη Μαδρίτη για να δοκιμάσουν τις ικανότητες του νέου Ford Focus επί τρεις ημέρες στο Εθνικό Ινστιτούτο Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας (INTA). Οι εκεί εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν πολλά διαφορετικά είδη οδικών επιφανειών, όπως πίστες υψηλών ταχυτήτων, ασφαλτοστρωμένες διαδρομές και πίστες δοκιμών που αντιγράφουν όλες τις πιθανές δυσκολίες τις οποίες μπορεί να αντιμετωπίσει ένας οδηγός σήμερα.
Από τους 100 συμμετέχοντες, οι 40 επιλέχθηκαν μέσω της σελίδας του Facebook Focus Global Test Drive. Οπαδοί της Ford από όλο τον κόσμο προσκλήθηκαν να υποβάλλουν την αίτησή τους μέσω βίντεο, εξηγώντας για ποιο λόγο έπρεπε να είναι από τους πρώτους που θα οδηγήσουν τον νέο παγκόσμιο μοντέλο της Ford. Επίσης κλήθηκαν να επιλέξουν ένα φιλανθρωπικό σκοπό για τον οποίο η Ford θα προσέφερε 10.000 δολάρια - εάν ήταν ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Ο κάθε συμμετέχων έφερε μαζί του ένα άτομο-συνοδό σ’ αυτό το ταξίδι-εμπειρία ζωής.
Άτομα με ισχυρή επιρροή επιλέχθηκαν για να επικοινωνήσουν το μήνυμα της Ford
Οι διάσημοι οδηγοί αγώνων Justin Bell και Tanner Foust ήταν εκεί, έτοιμοι να ενημερώσουν, να διδάξουν και να προσφέρουν συναρπαστικό θέαμα στην πίστα υψηλών ταχυτήτων. Οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε οδηγικές προκλήσεις που ήταν βασισμένες σε τέσσερεις θεματικές ενότητες – αρχίστε να οδηγείτε ταχύτερα, ασφαλέστερα, οικολογικότερα και πιο έξυπνα – για να μπορέσουν να αντιληφθούν γρήγορα το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του. Το στοιχείο του συναγωνισμού που υπήρχε στις προκλήσεις βοηθούσε τους συμμετέχοντες να κερδίζουν ακόμα περισσότερα χρήματα για το φιλανθρωπικό σκοπό που είχαν επιλέξει. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, η Ford προσέφερε πάνω από 400.000 δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Είκοσι ακόμα άτομα με ισχυρή επιρροή σε κοινωνικά μέσα – δημοσιογράφοι του internet και bloggers – επιλέχθηκαν ειδικά από τη Ford για συμμετοχή. Ανάμεσά τους ήταν η Justine Ezriak, ή iJustine σύμφωνα με τους πολυάριθμους οπαδούς της. Η 26-χρονη Αμερικανίδα έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς στο twitter και στο YouTube και διατηρεί ένα πολύ δημοφιλές blog. Ένα από τα βίντεο που τράβηξε για το event κέρδισε διακρίσεις στο YouTube σε 18 χώρες. H Justine δήλωσε: «Το κοινό μου λατρεύει την τεχνολογία, ξέρω λοιπόν ότι θα ενθουσιαστεί, κι εγώ απόλαυσα τρομερά την οδήγηση των νέων αυτοκινήτων.
«Πιστεύω ότι οι μεγάλες μάρκες έρχονται σε εμάς επειδή έχουμε ένα έτοιμο κοινό και πολλοί εμπιστεύονται τις απόψεις μας. Έτσι μας πλησιάζουν για να δουν ποιες θα είναι οι νέες τάσεις και τι θα πρέπει να έχουν κατά νου».
Μία ακόμα δημοφιλής προσωπικότητα ήταν ο Tom Stone, δημοσιογράφος του internet στο περιοδικό Men’s Health στη Βρετανία ο οποίος δήλωσε: «Αυτή η πρωτοβουλία είναι άκρως πρωτοποριακή. Όλοι μαθαίνουν νέες ιδέες και νέους τρόπους - δεν υπάρχει κάτι σωστό ή λάθος αυτή τη στιγμή. Το θέμα είναι να τολμάς να δοκιμάζεις κάτι καινούργιο και να μην μένεις πίσω, κι αυτό πιστεύω είναι θαυμάσιο».
Οι συμμετέχοντες μπορεί να επιστρέφουν στα σπίτια τους, αλλά το event συνεχίζεται. Ο καθένας από τους 40 συμμετέχοντες θα παραλάβει τώρα ένα νέο Focus που θα το οδηγεί στην πόλη του για έξι εβδομάδες. Τα άτομα αυτά έχουν αναλάβει να δημιουργήσουν βίντεο και blogs με θέμα την εμπειρία τους από το αυτοκίνητο και την απήχησή του στην τοπική κοινότητα. Μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία για περαιτέρω δημοτικότητα του θέματος και συγκέντρωση δωρεών για το φιλανθρωπικό σκοπό τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου