Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Πέντε αστέρια για τα VW up! και Beetle στο Euro NCAP

Ο οργανισμός  (European New Car Assessment Programme) μετά από την πραγματοποίηση δοκιμών σύγκρουσης, ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, απένειμε στα νέα Volkswagen up! και Beetle, την ανώτατη τιμητική διάκριση των 5 αστέρων. Επιπλέον, το up! βραβεύτηκε για το καινοτόμο σύστημα City Emergency Braking. Για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο κερδίζει εκτός από την μέγιστη βαθμολογία και αυτό το βραβείο, καθιστώντας το μικρό up! σαν το ασφαλέστερο έναντι των ανταγωνιστών του.
Τα αποτελέσματα που πέτυχαν τα δύο αυτοκίνητα, στους τομείς της προστασίας των επιβαινόντων
σε όλες τις θέσεις ήταν τα μέγιστα ανεξάρτητα από το μέγεθος οδηγού – συνοδηγού στις μετωπικές και πλευρικές συγκρούσεις.
Όπως αποδεικνύεται δεν είναι ασφαλή μόνο τα μεγάλα αυτοκίνητα καθώς και τα δύο μοντέλα της Volkswagen πέτυχαν την καλύτερη προστασία και για τα παιδιά χρησιμοποιώντας ανδρείκελα από 18 μηνών έως και 3 χρονών.
Τα up! και Beetle πέτυχαν επίσης εντυπωσιακά αποτελέσματα σε ότι αφορά τον εξοπλισμό ασφάλειας αφού τόσο οι ζώνες ασφαλείας όλων των θέσεων καθώς και το στάνταρ σύστημα ESP αποδείχθηκαν αποτελεσματικά.
Το Euro NCAP δίνει ιδιαίτερη σημασία σε όλα τα βοηθητικά συστήματα των αυτοκινήτων γι’ αυτό και το up! βραβεύτηκε επιπλέον για το σύστημα City Emergency Braking.
Το σύστημα που μπορεί να τοποθετηθεί σαν έξτρα εξοπλισμός του αυτοκινήτου ενεργοποιείται σε ταχύτητες από 5 έως 30χλμ/ώρα χρησιμοποιώντας ένα αισθητήρα laser που τοποθετείται στο πάνω μέρος του παρμπρίζ ο οποίος ανιχνεύει απόσταση μέχρι 10 μέτρων για την αποφυγή επικείμενης σύγκρουσης.
Προκειμένου λοιπόν να αποφευχθεί η σύγκρουση με ένα όχημα που κινείται στην ίδια κατεύθυνση ή με ένα σταθερό αντικείμενο - χωρίς την αντίδραση (παρέμβαση) του οδηγού - το σύστημα φρεναρίσματος σε πρώτη φάση προετοιμάζεται ενώ σε δεύτερη το υδραυλικό βοηθητικό σύστημα φρεναρίσματος αλλάζει την ευαισθησία του πεντάλ φρένου.
Κατά περίπτωση το City Emergency Braking αρχίζει να αυξάνει την πίεση στο πεντάλ των φρένων μέχρι και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου σε τρίτο στάδιο ή να βοηθήσει τον οδηγό αυξάνοντας την πίεση στο πεντάλ φρένων εάν κρίνει ότι είναι ανεπαρκής.
Ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και την ιδιαιτερότητα της κατάστασης η λειτουργία του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος μπορεί να μειώσει τα σοβαρά ατυχήματα και σε κάποιες περιπτώσεις να αποφύγουμε τις μετωπικές συγκρούσεις.
Ο οργανισμός Euro NCAP που ιδρύθηκε το 1997, πραγματοποιεί δοκιμές πρόσκρουσης σε όλα τα σημαντικά μοντέλα που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή αγορά κα καταβάλει συστηματικές προσπάθειες στην κατεύθυνση της βελτίωσης της οδικής ασφάλειας, καθώς και στην προστασία της ζωής των οδηγών.
Μετά τα Golf, Golf Cabriolet, Jetta, Passat, Polo, Scirocco, Sharan και Tiguan, τα up! και Beetle συμπληρώνουν την δεκάδα των αυτοκινήτων Volkswagen που κερδίζουν τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστεριών από το Euro NCAP κάτι που αποδεικνύει ότι η μάρκα δίνει μεγάλη σημασία και προτεραιότητα στην ασφάλεια όλων των μοντέλων της.



Δεν υπάρχουν σχόλια: