Το λανσάρισμα του νέου Yaris Hybrid σηματοδοτεί μία σημαντική στιγμή για τους πελάτες της κατηγορίας Β, καθώς θα έχουν για πρώτη φορά την ευκαιρία να απολαύσουν τη διάσημη τεχνολογία Hybrid Synergy Drive® (HSD) μετά τις βελτιώσεις των εκπομπών θορύβων και ρύπων που εφάρμοσε η Toyota. Η έξυπνη διάταξη χώρων του Yaris Hybrid υπόσχεται μία ασυμβίβαστη, πλήρως υβριδική οδηγική εμπειρία.
Το Yaris Hybrid εφοδιάζεται με ένα νέο, ελαφρύτερο, πιο συμπαγές πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης – συνδυασμός βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα – με συνολική απόδοση ισχύος 100 DIN hp.
Χάρη στις εκτενείς προσπάθειες του τμήματος R&D, το πλήρως υβριδικό μοντέλο δεν ξέφυγε από τη θεμελιώδη φιλοσοφία του πρώτου Yaris: Μικρό Εξωτερικά, Μεγάλο Εσωτερικά.
Το Yaris Hybrid εφαρμόζει τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας HSD με μείωση των διαστάσεων αρκετών υβριδικών εξαρτημάτων. Για παράδειγμα, ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 L Κύκλου Atkinson είναι 16,5 kg ελαφρύτερος και 10% πιο συμπαγής από τη μονάδα 1.8 L του Auris Hybrid. Ο μικρότερος, ελαφρύτερος υβριδικός κινητήρας βοήθησε τους μηχανικούς της Toyota να διατηρήσουν τους χώρους του συμβατικού (στάνταρ) μοντέλου για επιβάτες και αποσκευές.
Το νέο σύστημα κίνησης παράγει ελάχιστες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), οξειδίων του αζώτου (NOx) και σωματιδίων, ενώ προσφέρει μειωμένη κατανάλωση και χαμηλό κόστος χρήσης για τους πελάτες της κατηγορίας Β.
Άλλα βασικά εξαρτήματα HSD όπως ο ηλεκτροκινητήρας, η Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (Power Control Unit) και το σύστημα μετάδοσης έχουν υποστεί σημαντική μείωση βάρους και διαστάσεων. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τώρα 20% πιο συμπαγής ενώ η PCU είναι 12% μικρότερη από την αντίστοιχη του Auris Hybrid. Οι μηχανικοί της Toyota μείωσαν επίσης το μήκος του συστήματος μετάδοσης κατά 6% και απαλλάχθηκαν από 11 kg βάρους.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην τοποθέτηση και το μέγεθος της μπαταρίας Νικελίου – Υδριδίου του Μετάλλου (NiMH) και του ρεζερβουάρ καυσίμου με στόχο να διατηρηθεί η ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες και να μην επηρεαστεί ο χώρος αποσκευών. Η νέα διάταξη τοποθετεί τη μπαταρία και το ρεζερβουάρ καυσίμου κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς την παραμικρή διείσδυση στο χώρο αποσκευών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου