Ανάπτυξη πλατφόρμας για βιομηχανίες διαφορετικού ενδιαφέροντος, η οποία επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγχουν τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
• Σκοπός είναι να αυξηθεί η χρηστικότητα για τους οδηγούς και να ‘χτιστεί’ ένα οικοσύστημα που καθιστά ευκολότερη την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο
• Συνεργάτες είναι η Volvo Car Corporation, η Göteborg Energi, το Viktoria Institute και η Ericsson
Μέσω μίας πρωτοποριακής έρευνας σε βιομηχανίες διαφορετικού ενδιαφέροντος, η Ericsson (NASDAQ: ERIC) θα φέρει την κινητή συνδεσιμότητα σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα θέτοντας την επιλογή και τον έλεγχο για τον προγραμματισμό της φόρτισης στο ‘χέρι’ των οδηγών.
Η νέα αρχιτεκτονική επιτρέπει στους οδηγούς να ελέγχουν τη φόρτιση των αυτοκινήτων, μέσω σύνδεσης σε οποιαδήποτε πρίζα. Επιπλέον, το σύστημα κατευθύνει το κόστος της ενέργειας στο χρεωστικό λογαριασμό των ιδιοκτητών του αυτοκινήτου. Ο οδηγός ρυθμίζει την ώρα και τη φόρτιση σε κονσόλα μέσα στο αυτοκίνητο μέσω smartphone ή tablet.
Αξιοποιώντας το mobile δίκτυο, το αυτοκίνητο στη συνέχεια ‘επικοινωνεί’ με το πλέγμα δικτύου, έτσι ώστε να προγραμματιστεί η χρέωση με βάση τις τιμές της ενέργειας, μειώνοντας το κόστος του χρήστη. Για τις επιχειρήσεις παραγωγής ενέργειας, ο συντονισμός της φόρτισης των αυτοκινήτων σε όλο το πλέγμα δικτύου είναι πιο αποτελεσματικός και βιώσιμος.
Για να παρέχουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων, η ‘βασική ιδέα’ δημιουργήθηκε ως μια κοινοπραξία που περιλαμβάνει την Volvo Car Corporation, την Göteborg Energi, κορυφαία εταιρεία ενέργειας στη Δυτική Σουηδία, την Ericsson και το Viktoria Institute, ένα μη κερδοσκοπικό IT ερευνητικό ινστιτούτο.
Ο Per-Åke Olsson, CEO του Viktoria Institute, δήλωσε: «Η αποστολή μας είναι να μεταδώσουμε τη γνώση στην αγορά μέσω της καινοτομίας. Πρόκειται για ένα επιτυχημένο παράδειγμα συνεργασίας διαφορετικών βιομηχανιών με μεγάλες δυνατότητες για τις επιχειρήσεις. Πιστεύουμε ότι αυτό το έργο θα υποστηρίξει την παγκόσμια διείσδυση στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, συμβάλλοντας έτσι για μία κοινωνία με mobile βιωσιμότητα».
Η εταιρεία Göteborg Energi εξέφρασε ενδιαφέρον για τη ψηφιοποίηση της υποδομής φόρτισης και για τη στρατηγική και τις δυνατότητες που δημιουργεί. Ο Lotta Brändström, CEO της εταιρείας Göteborg Energi δήλωσε: «Τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελέσουν βασικό συστατικό τόσο για μια βιώσιμη κοινωνία όσο και για ένα smart grid. Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε τη φόρτιση των οχημάτων εύκολη, αλλά και να βελτιώσουμε τη χρήση του ηλεκτρικού πλέγματος δικτύου».
Το Volvo Electric C30, σε μικρή κλίμακα παραγωγής για πελάτες leasing στην Ευρώπη, έχει χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του έργου και είναι εξοπλισμένο με in-vehicle μετρητή και λογισμικό. O Lennart Stegland, Αντιπρόεδρος των Electric Propulsion Systems, της Volvo Car Corporation, δήλωσε: «Η βασική μας άποψη είναι ότι ο ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρικού οχήματος δεν πρέπει να θυσιάσει καμιά από τις προσδοκίες που έχει από ένα αυτοκίνητο πολυτελείας. Η έξυπνη τεχνολογία για τη φόρτιση οπουδήποτε και της αυτόματης πληρωμής μέσω του λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς θα κάνουμε τα πάντα, έτσι ώστε να γίνει η καθημερινή χρήση ευκολότερη για τον πελάτη».
Η συνεισφορά της Ericsson σε αυτό το έργο είναι να κατανοήσει και να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο τα υφιστάμενα και τα μελλοντικά mobile δίκτυα, οι υπηρεσίες και οι τερματικοί σταθμοί μπορούν να υποστηρίξουν νέες επιχειρηματικές ιδέες, καθώς και υπηρεσίες που ωφελούν την κοινωνία. Η Ericsson παρέχει την τεχνογνωσία της σε θέματα IT και επικοινωνίας.
Ο Paolo Colella, Επικεφαλής του Consulting and Systems Integration στην Ericsson, δήλωσε: «Νέες λύσεις σαν αυτές πρέπει να συντονίζουν με ευκολία και αξιοπιστία την αλληλεπίδραση μεταξύ machine-to-machine και human-to-machine, όπου και οι άνθρωποι και οι μηχανές βρίσκονται σε mobile περιβάλλον, επιτρέποντας ασφαλείς οικονομικές συναλλαγές. Η δουλειά μας είναι να κάνουμε αυτή την αλληλεπίδραση απλή».
Τα βασικά σημεία του έργου περιλαμβάνουν:
• Τη χρήση υπάρχοντων κινητών δικτύων και πλέγματος δικτύου
• Το κόστος κατανέμεται στο λογαριασμό του οδηγού μέσω του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας στο αυτοκίνητο, το οποίο επιτρέπει τον έλεγχο της φόρτισης, είτε αυτόματα είτε βάσει προγράμματος από τον οδηγό.
• Ευέλικτο μοντέλο, το οποίο προσαρμόζεται σε διαφορετικές ρυθμίσεις σε ολόκληρο τον κόσμο και υποστηρίζει μια ποικιλία νέων επιχειρηματικών μοντέλων, ακόμη και με νέους φορείς, όπως παρόχους over-the-top εφαρμογών.
• Το έργο έχει χρηματοδοτηθεί από τους τέσσερις συνεργάτες, καθώς και από την περιοχή της Västra Götaland και το Ερευνητικό Ίδρυμα της Göteborg Energi.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου