Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

H Porsche στην Έκθεση Αυτοκινήτου 2012 της Γενεύης

H Porsche θα παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης μία παγκόσμια και δύο ευρωπαϊκές πρεμιέρες. Η νέα γενιά της Boxster θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο διεθνές κοινό, στη συνέντευξη τύπου που θα διοργανώσει η Porsche στις 9.30 π.μ. της 6ης Μαρτίου, στην Αίθουσα 1. Η συνέντευξη τύπου αυτή θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Internet (www.porsche.com/geneva), αλλά και μέσω δορυφόρου. Πρεμιέρα στην Ευρώπη θα πραγματοποιήσουν επίσης η Panamera GTS και η 911 Carrera Cabriolet.




Το κύριο τεχνολογικό χαρακτηριστικό της νέας γενιάς Boxster είναι το σημαντικά μικρότερο βάρος της, χάρη στο ελαφρύ αμάξωμα που διαθέτει, αλλά και το απολύτως ανασχεδιασμένο πλαίσιό της. Ο εκτενής ανασχεδιασμός αυτού του roadster με τον κινητήρα στο κέντρο αναδεικνύεται με την πρώτη ματιά και στην εμφάνισή του: το μεταξόνιο έχει αυξηθεί, το μετατρόχιο είναι φαρδύτερο και οι τροχοί είναι μεγαλύτερων διαστάσεων. Κατά την εξέλιξη του μοντέλου, η Porsche όχι μόνο ενίσχυσε σημαντικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι «καθαρή» οδηγική ευχαρίστηση, αλλά βελτίωσε και την αποδοτικότητα των νέων Boxster στην κατανάλωση καυσίμου κατά 15%: ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει αρκετά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χλμ. Χάρη στην εκ βαθέων ανανέωση με κοντύτερους προβόλους, παρμπρίζ που έχει μετατοπισθεί σημαντικά προς τα εμπρός, πιο επίπεδη σιλουέτα και εκφραστικές αιχμές, ο τρόπος που το roadster αυτό "πατάει" στο δρόμο είναι πλέον πιο μυώδης και πιο εντυπωσιακός. Στο εσωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη ευρυχωρία, ενώ η φιλοσοφία του αντικατοπτρίζει τη νέα γραμμή της Porsche με την ανασηκωμένη κεντρική κονσόλα.



Mε το ξεκίνημα της άνοιξης, η Porsche παρουσιάζει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκή έκθεση και την 911 Cabriolet. Ο σχεδιασμός μειωμένου βάρους, όπου χρησιμοποιείται ακόμα και μαγνήσιο στην κουκούλα, εξασφαλίζει μικρότερο βάρος και εντονότερο σπορ χαρακτήρα, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μεγαλύτερη άνεση. Επιπλέον, χάρη στον πρωτοποριακό σχεδιασμό της οροφής, η τυπική γραμμή οροφής της 911 διατηρείται αυτούσια για πρώτη φορά. Η δεύτερη ευρωπαϊκή πρεμιέρα αντιπροσωπεύει τον ασυμβίβαστο σπορ χαρακτήρα και τη φιλοσοφία που έχει γίνει γνωστή ως "έξυπνες επιδόσεις Porsche": είναι η Panamera GTS, το τετράπορτο αυτοκίνητο για την αγωνιστική πίστα. Αυτή η πιο σπορ έκδοση σε σύγκριση με όλες τις Panamera έχει να επιδείξει πειστικές επιδόσεις, με κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC της τάξης των 10,9 λίτρων/100 χλμ. – τιμή που μειώνεται μόλις στα 10,7 λίτρα/100 χλμ. με ελαστικά χαμηλής τριβής – και με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 288 χλμ./ώρα, ολοκληρώνοντας την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 4,5 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις της στην πίστα οφείλονται πάνω απ' όλα στο πλαίσιό της: οι βασικές τεχνικές της τροποποιήσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερη ισχύ, αναβαθμισμένα φρένα, αμάξωμα χαμηλωμένο κατά δέκα χιλιοστά και την ειδικά ρυθμισμένη σπορ αερανάρτηση PASM.

Δεν υπάρχουν σχόλια: