Αν και συμμετείχε για πρώτη φορά στην έρευνα της AutoIndex στη Σουηδία, η Lexus στόχευσε απευθείας στην κορυφή. Η AutoIndex είναι η μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης καταναλωτών-κατόχων αυτοκινήτων στη Σκανδιναβία.
Η έρευνα της AutoIndex αντικατοπτρίζει το επίπεδο ικανοποίησης των Σουηδών πελατών, ιδιοκτητών αυτοκινήτων μέχρι επτά ετών, από το όχημά τους, τις σχετικές πωλήσεις & after sales υπηρεσίες, αξιολογώντας και την πρόθεσή τους να αγοράσουν πάλι την ίδια μάρκα. Η Lexus συμμετείχε στην AutoIndex φέτος για πρώτη φορά και έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία από όλες τις μάρκες: 886 μονάδες με άριστα το 1.000. Η μέση τιμή ικανοποίησης στη φετινή AutoIndex ήταν 809 μονάδες.
Η επίτευξη ενός κορυφαίου επιπέδου ικανοποίησης πελατών αποτελεί προτεραιότητα για τη Lexus και είναι μεγάλη δικαίωση να βλέπουμε την επιβεβαίωση αυτής της προσπάθειας από ανεξάρτητους φορείς όπως η AutoIndex.
Το σκορ της AutoIndex βασίζεται σε τέσσερα στοιχεία: ικανοποίηση από το αυτοκίνητο (40% του συνολικού σκορ), ικανοποίηση από τον έμπορο (20%), υπηρεσία (20%) και πιστότητα στη μάρκα (20%). Η έρευνα του 2012 βασίστηκε στις απαντήσεις 11.851 τυχαία επιλεγμένων Σουηδών κατόχων αυτοκινήτων.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σε σχέση με την AutoIndex, παρακαλούμε επισκεφθείτε: http://www.loyaltygroup.eu/autoindex. Τα λεπτομερή αποτελέσματα θα δημοσιευτούν επίσης στο Σουηδικό περιοδικό αυτοκινήτου Vi Bilägare.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου