Το P7 Blue είναι το νέο μέλος στην οικογένεια Cinturato της Pirelli μαζί με το Cinturato P7: το πρώτο οικολογικό ελαστικό υψηλών επιδόσεων για αυτοκίνητα μεσαίου – μεγάλου κυβισμού, που λανσαρίστηκε το 2009. Το νέο ελαστικό εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Pirelli με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας και αναβάθμιση των οικολογικών χαρακτηριστικών του Cinturato P7. Το Blue διατηρεί όλα τα γνωρίσματα με τα οποία το P7 έφτασε στην κορυφή της κατηγορίας και κέρδισε σε αρκετές διεθνείς δοκιμές, έχει όμως βελτιωθεί στο φρενάρισμα στο βρεγμένο και στην αντίσταση κύλισης. Η νέα προσθήκη στη γκάμα Cinturato κρίθηκε απαραίτητη λόγω αυξημένης ζήτησης για προϊόντα με υψηλά διαπιστευτήρια ασφάλειας σε καθημερινές συνθήκες. Το Blue σχεδιάστηκε αποκλειστικά σαν aftermarket προϊόν, αντίθετα με το Cinturato P7, το οποίο κάνει χρέη εξοπλισμού 1ης τοποθέτησης (ΟΕ). Μέσα σε λίγα χρόνια μόλις, το P7 έγινε σημείο αναφοράς ανάμεσα στους αναγνωρισμένους κατασκευαστές σπορ, sedan και coupe αυτοκινήτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού.
ΤΟ CINTURATO BLUE ΣΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ. Χάρη στις μειωμένες αποστάσεις φρεναρίσματος και στη μικρότερη αντίσταση κύλισης, που μεταφράζεται σε χαμηλότερη κατανάλωση, το Cinturato P7 Blue έχει αριστεύσει στη νέα Ευρωπαϊκή ετικέτα ελαστικών και είναι το πρώτο ελαστικό με κατάταξη ‘AA’. Το νέο ελαστικό Pirelli ήδη διατίθεται στην Ευρωπαϊκή αγορά στις διαστάσεις λανσαρίσματός του – και μέχρι το τέλος του 2012 θα πωλείται σε 14 διαστάσεις. Σήμερα, το Cinturato P7 Blue διατίθεται στην Ευρώπη στις πρώτες 11 διαστάσεις, και οι υπόλοιπες 3 θα κυκλοφορήσουνε μέχρι το τέλος της χρονιάς.
ΤΟ CINTURATO BLUE ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ. Το νέο Cinturato προσφέρει πλεονεκτήματα στους οδηγούς λόγω υψηλότερης ασφάλειας και χαμηλότερου λειτουργικού κόστους.
• Το Cinturato P7 Blue μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος στο βρεγμένο κατά 9% συγκριτικά με ένα ελαστικό της ίδιας κατηγορίας με κατάταξη ‘Β’ σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή ετικέτα. Βάσει των συγκριτικών δοκιμών που φέρουν την πιστοποίηση του Γερμανικού TUV SUD, το P7 Blue μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 2,6 m από τα 80 χλμ/ώρα σε σχέση με ένα ελαστικό ‘B’.
• Το Cinturato P7 Blue διασφαλίζει 23% μείωση στην αντίσταση κύλισης συγκριτικά με ένα ελαστικό ‘C’, με θετικά αποτελέσματα για την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Για παράδειγμα, ένα sedan με ελαστικά P7 Blue που διανύει 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο θα καταναλώνει 5,1% λιγότερο καύσιμο (αντίστοιχο των 52 L) και θα περιορίζει τις επικίνδυνες εκπομπές του άνθρακά κατά 123,5 kg. Με βάση ένα κόστος καυσίμου 1,8 Ευρώ/λίτρο σε διάστημα έτους, ένας μέσος οδηγός θα εξοικονομεί 93,4 Ευρώ σε 12 μήνες.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ CINTURATO BLUE: ΣΤΕΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Το Blue αποτελεί εξέλιξη του Cinturato P7, έχοντας διατηρήσει τα πολύ καλά στοιχεία του βελτιώνοντας παράλληλα άλλα σημεία – όπως συνέβη με το Cinturato P7 που προήλθε από το Pirelli P7. Επομένως, κάθε νέο ελαστικό της Pirelli βασίζεται στις αρετές του προκατόχου του και τελειοποιεί ορισμένα χαρακτηριστικά, ανάλογα με το πού απευθύνεται. Το Blue ικανοποιεί τις απαιτήσεις οδηγών που δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια, ενώ το Cinturato P7 δημιουργήθηκε σαν απάντηση στις περίπλοκες απαιτήσεις των κατασκευαστών αυτοκινήτων. Ενώ το τελευταίο μέλος της οικογένειας Cinturato είναι σχεδιασμένο για τον τελικό χρήστη, η στενή συνεργασία με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων ήταν ζωτικό κομμάτι της εξέλιξής του. Η συνεργασία με σχεδιαστές και μηχανικούς αυτοκινήτων αποτελεί μόνιμη πηγή έμπνευσης για τους ερευνητές της Pirelli, καθώς τους βοηθά να αναγνωρίζουν τομείς βελτίωσης και τις καλύτερες λύσεις και παράλληλα να επιταχύνουν τις διαδικασίες σχεδίασης, δοκιμών και παραγωγής. Η αλλαγή από το Pirelli P7 στο Cinturato Blue έχει συντελεστεί σε λιγότερο από πέντε χρόνια, ενώ η εξέλιξη του Blue ολοκληρώθηκε σε ένα μόλις χρόνο.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ CINTURATO BLUE: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ. Η συνεχής εξέλιξη όλων των ελαστικών Pirelli βασίζεται στη Διαδικασία Συνεργατικής Εξέλιξης - Interactive Development Process με υλοποίηση δύο φάσεων. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει τη συνεργασία ομάδων μηχανικών διαφορετικών ειδικοτήτων - από τεχνικούς του εργοστασίου μέχρι βασικούς ερευνητές που μελετούν και πειραματίζονται με νέα υλικά. Στη φάση αυτή, κάθε ομάδα συμβάλλει με τη δική της ειδικότητα και εμπειρία ώστε να αναγνωριστούν σημεία βελτίωσης του βασικού ελαστικού, και στη συνέχεια δημιουργεί και δοκιμάζει τις πλέον κατάλληλες λύσεις. Η δεύτερη φάση βασίζεται στην εκτενή χρήση εικονικής μαθηματικής μοντελοποίησης, που επιτρέπει τη δημιουργία διαφορετικών προϊόντων για ποικίλες συνθήκες χρήσης μέσω υπολογιστικής προσομοίωσης.
Η Διαδικασία Συνεργατικής Εξέλιξης - Interactive Development Process επέτρεψε την εξέλιξη καινοτόμων χαρακτηριστικών δομής και γομών για το Cinturato Blue. Το Blue έχει πιο άκαμπτη δομή χάρη στη χρήση υλικών τελευταίας γενιάς, σε ένα προοδευτικά εύκαμπτο πλευρό και στην ενισχυμένη επιφάνειας επαφής. Η πρόσθετη ακαμψία περιορίζει την παραμόρφωση και την περιττή διάχυση ενέργειας με αποτέλεσμα να μειώνεται η αντίσταση κύλισης. Η ατσάλινη ζώνη έχει ελαφρύνει και η τάση της έχει βελτιστοποιηθεί για σταθερές και ισορροπημένες επιδόσεις. Οι γόμες του Blue είναι επίσης εντελώς νέες από πολυμερή τελευταίας γενιάς με χαμηλή περιεκτικότητα σε έλαια, ειδικά σχεδιασμένες από τους μηχανικούς της Pirelli για μείωση των αποστάσεων ακινητοποίησης και της αντίστασης κύλισης. Αυτό είναι αποτέλεσμα της καινοτόμου χρήσης αρκετών διαφορετικών γομών στο σχέδιο πέλματος. Για να επιτευχθεί η σημαντική μείωση των 2,6 m στο φρενάρισμα στο βρεγμένο συγκριτικά με ελαστικά ‘B’, η χρήση μοντέλων προσομοίωσης ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας εξέλιξης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου