Η Toyota αναδείχτηκε για μία ακόμα φορά η αυτοκινητιστική
μάρκα με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως στην αναφορά Best Global Brands 2012, που
δημοσίευσε πρόσφατα η Interbrand. Στη φετινή αναφορά, η Toyota παρουσιάζει
ανάκαμψη κατά 9%, ποσοστό που της διασφαλίζει μία θέση στο Top 10 όλων των
βιομηχανιών.
Σύμφωνα
με την Interbrand, η επιτυχία της Toyota οφείλεται σε
μεγάλο βαθμό στη συνεχιζόμενη πιστότητα των πελατών, σε μία εντυπωσιακή γκάμα
προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, όπως το Prius και στη συνεχώς
αυξανόμενη απήχηση σε νεαρούς πελάτες.
Aναμφισβήτητα, η γκάμα της Toyota, εμπλουτίζεται συνεχώς αφού, μετά το Prius, το υβριδικό Yaris έχει ήδη δώσει ένα δυναμικό παρόν, ενώ πολύ σύντομα
αναμένεται και το υβριδικό Auris.
Με
βάση τα επίσημα στοιχεία της Interbrand, φέτος τον Ιούνιο, η Toyota κατέκτησε την
πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως η Καλύτερη Παγκόσμια Πράσινη Μάρκα
(Best Global Green Brand). Η Interbrand τόνισε τη συνεχή προσπάθεια και αποφασιστικότητα της Toyota να
διατηρήσει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα ως κορυφαία προτεραιότητα και βασικό
συστατικό για την ιστορία επιτυχίας της εταιρίας.
Η Interbrand
συντάσσει την αναφορά Best Global Brands αξιολογώντας την τρέχουσα επένδυση και διαχείριση της
μάρκας σε εταιρικό κεφάλαιο. Η μέθοδος αυτή λαμβάνει υπόψη ποικίλους τρόπους
μέσω των οποίων μία μάρκα προσθέτει αξία στον οργανισμό.
Η
Ευρωπαϊκή Αναφορά Βιωσιμότητας της Toyota για το 2012 διατίθεται τώρα online: http://toyota.eu/sustainability/
###
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου