Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Νέο Volvo S60: Ριζική ανανέωση για τον ηγέτη της κατηγορίας

Το Volvo S60σύμφωνα και με την αδιάψευστη γλώσσα των αριθμών, είναι ο ηγέτης της κατηγορίας του. Ξεκάθαρα πρώτο σε πωλήσεις το 2012 (αθροιστικά με αυτές του V60, της sportwagon έκδοσής του), στην πρώτη θέση και για το πρώτο τρίμηνο του 2013! Σήμερα, το Νέο VolvoS60η ριζικά ανανεωμένη νέα γενιά του μοντέλουπου ψηφίστηκε «Αυτοκίνητο του 2011 για την Ελλάδα» και σηματοδότησε τη νέα εποχή για τηVolvoείναι εδώ! Tα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στο δίκτυο της Volvo Car Hellas τηνερχόμενη εβδομάδαΤαυτόχρονα, ανακοινώνονταιοι προτεινόμενες τιμές λιανικής για τις διάφορες εκδόσεις του αυτοκινήτου. Ξεκινάνε από 24.960 €για την βενζινοκίνητη έκδοση Τ3 1.6 και 25.960 €για την πετρελαιοκίνητη D2 1.6. Και οι δύο τιμέςπεριλαμβάνουν όφελος απόσυρσης και αφορούνστο πολύ πλούσιο  μολονότι εισαγωγικό – επίπεδοεξοπλισμού Optimum.

DESIGN

Στο εξωτερικότο επανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα τονίζει εμφατικά την παρουσία του αυτοκινήτου στο δρόμο. Ιδιαίτερο ρόλο σε αυτό παίζει ο σχεδιασμός των νέων φωτιστικών σωμάτων. Οι οριζόντιες γραμμές που διασχίζουν τόσο το εμπρός όσο και το πίσω τμήμα είναι πλέον πιο έντονες. Σε συνδυασμό με λεπτομέρειες όπως η φαρδύτερη γρίλια, τα φώτα ημέρας και τα φλας τεχνολογίας LEDπροσδίδουν ένα χαρακτηριστικό δυναμισμό. Σε αυτό συντελούν και οι νέες ζάντες αλουμινίου καθώς και η πληθώρα επιλογών. Χαρακτηριστικά, μπορεί κάποιος να επιλέξει ζάντες 19” αντί για 18”, χωρίς να αλλάξει το προφίλ του ελαστικού, που σημαίνει ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση χωρίς συμβιβασμό στην άνεση και την ποιότητα κύλισης!

 

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια του εξωτερικού:

το κάλυμμα του ραντάρ στη γρίλια του S60 (για τα μοντέλα που διαθέτουν το Driver SupportPack) έχει μαύρη γυαλιστερή βαφή που το καθιστά πρακτικά αόρατο
Έχει αφαιρεθεί το πλαίσιο χρωμίου από τη γρίλια και το νέο, μεγαλύτερο σήμα δίνει μία πιο επιβλητική όψη στο αυτοκίνητο
Οι ενσωματωμένες απολήξεις της εξάτμισης, διαθέσιμες με τους περισσότερους κινητήρες, αποτελούν την οπτική και ουσιαστική συνέχεια των προηγμένων κινητήριων συστημάτων. Πέρα όμως από την σχεδιαστική πινελιά, οι εξατμίσεις αυτές αποτελούν και δείγμα σκανδιναβικήςμηχανικής τελειότητας. Πώς όχι άλλωστε, αφού οι Σουηδοί μηχανικοί έπρεπε να δώσουν λύση στο γεγονός ότι το σύστημα εξάτμισης μεγαλώνει ακόμα και κατά 25 mm σε κατάσταση λειτουργίας, λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Και το πέτυχαν, επιτυγχάνοντας άψογο εικαστικόαποτέλεσμα σε όλο το εύρος των θερμοκρασιών
Τα μέχρι τώρα εμφανή πιτσιλιστήρια νερού στο καπό του αυτοκινήτου, βρίσκονται πλέον κρυμμένα κάτω από αυτό, ψεκάζοντας νερό στο παρμπρίζ χωρίς να φαίνονται

 

Στο εσωτερικό, η επιτομή του σκανδιναβικού design είναι έντονη και παντού παρούσα. Εκφράζεται με τις πάμπολλες ανεπιτήδευτες επιφάνειες και την παντελή απουσία «φλύαρων» σχεδιαστικών επιλογών που κουράζουν αντί να προφέρουν κάτι. Η προσοχή στη λεπτομέρεια, η χρήση ακριβών και αυθεντικών υλικών (ξύλο, δέρμα κλπ.) και ο εύκολος χειρισμός όλων των λειτουργιών δίνουν μία κυρίαρχη αίσθηση στον οδηγό και δημιουργούν ένα μοναδικά άνετο περιβάλλον για τους επιβάτες. Πινελιές που διαφοροποιούν το νέο S60 από την προηγούμενη γενιά είναι οι νέες ξύλινες επενδύσεις, οι νέοι χρωματισμοί στις ταπετσαρίες, η νέα εσωτερική επένδυση της οροφής, οι μεταλλικές λεπτομέρειες στους αεραγωγούς του κλιματισμού και άλλα.

 

 

ΣΑΣΙ - ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ

Σίγουρα εντυπωσιάζει το γεγονός ότι το νέο S60 διατίθεται με επιλογή από τέσσερις διαφορετικούς τύπους σασί! Συγκεκριμένα, η standard επιλογή είναι το DynamicΑν κάποιος δίνει έμφαση στην άνεση μπορεί να επιλέξει χωρίς πρόσθετο κόστος το TouringΔιαθέσιμο επίσης το πολύ δημοφιλές καιιδιαίτερο Four-C (Continuously Controlled Chassis Concept), ενώ η R-Design έκδοση θα «πατάει» στοLower Sport, που όπως δηλώνει το όνομά του είναι πιο χαμηλό σασί, με σπορ χαρακτηριστικά.

 

Υπάρχει μεγάλη γκάμα υπερτροφοδοτούμενων (turbo) κινητήρων που καλύπτουν μία ευρεία γκάμα απαιτήσεων. Όλοι δε συνδυάζονται με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, έξι σχέσεωνΜε σειρά ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, οι πιο σημαντικοί κινητήρες είναι:

Ο πετρελαιοκινητήρας D2 των 1.600 κ.εκ. με 115 ίππους και 27,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής.Με το χειροκίνητο κιβώτιο η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 3,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ με το αυτόματο 4,1 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να είναι αντίστοιχα 103 και 107γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Το σύστημα Start/Stop είναι standard για όλους τους συνδυασμούς.
Ο βενζινοκινητήρας των 1.600 κ.εκ. που είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, είτε την Τ3 που αποδίδει 150 ίππους είτε την Τ4 που αποδίδει 180 ίππουςΜε το χειροκίνητο κιβώτιο η κατανάλωση στην Τ3 έκδοση είναι μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ. (με standard σύστημαStart/Stopκαι στην Τ4 μόλις 6,4 λίτρα/100 χλμ. Με το αυτόματο κιβώτιο η κατανάλωσηείναι 6,8 λίτρα/100 χλμ. τόσο για την Τ3 όσο και την Τ4 έκδοση (σε αυτό το συνδυασμό δεν υπάρχει σύστημα Start/Stop). 

Δεν υπάρχουν σχόλια: