Με τη νέα γκάμα Long Distance, η Renault Trucks παρουσιάζει μία συμπαγή λύση, που αποτελείται από ένα όχημα με αρθρωτή σχεδίαση ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών στον τομέα μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Το Renault Trucks T σχεδιάστηκε για να προσφέρει στις εταιρίες μεταφορών την τέλεια ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και άνεσης. Με μία αεροδυναμική καμπίνα που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε με τη βοήθεια μιας αεροδυναμικής σήραγγας, το Τ συνδυάζει την απόδοση και χαμηλή κατανάλωση του Premium Long Distance, με την άνεση και το κύρος του Magnum – σε ένα νέο όχημα. Επίσης προσφέρει βελτιωμένο σύστημα κίνησης με νέους κινητήρες Euro 6 και νέα καμπίνα.
Πιστή στις αρχές του Premium Long Distance, η νέα σειρά Τ της Renault Trucks περιορίζει το κόστος καυσίμου για τον ιδιοκτήτη. Σχεδιασμένο με κριτήριο τις επιδόσεις και νέο κινητήρα, το Τ πετυχαίνει από τις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης της αγοράς. Το ποσοστό μείωσης φτάνει το 5% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά παρά τους περιορισμούς που επιβάλλουν οι νέες προδιαγραφές Euro 6.
Η νέα σειρά Long Distance προσφέρει πολυάριθμα, πρωτοφανή οφέλη. Με πλάτος 2,5 m, η καμπίνα του Renault Trucks tons είναι πιο ευρύχωρη, πιο άνετη και έχει επεκτεινόμενη κουκέτα, ενώ η πάνω κουκέτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν έξτρα αποθηκευτικός χώρος εάν χρειαστεί. Το τούνελ του κινητήρα έχει ύψος μόλις 200mm και εξαφανίζεται τελείως στην έκδοση επίπεδου πατώματος. Η βελτιστοποιημένη θέση οδήγησης προσφέρει νέα καθίσματα σχεδιασμένα από τη RECARO® για τη Renault Trucks, εργονομικό ταμπλό με κεντρική οθόνη 7 ιντσών (η μεγαλύτερη της αγοράς) και δυνατότητα επαναδιάταξης των θέσεων των μπουτόν ελέγχου. Το Τ διαθέτει επίσης αποθηκευτικό χώρο με δυνατότητα πρόσβασης από το εσωτερικό και το εξωτερικό και επιπλέον γωνία ανοίγματος πόρτας 85°. Οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους αρκετά βοηθήματα ασφαλείας, όπως φωτισμό στροφών και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με ρύθμιση τριών κατευθύνσεων.
Σε επίπεδο κινητήρων, το Renault Trucks Τ διαθέτει κινητήρες Euro 6 DTI 11 και DTI 13. Ολόκληρη η γκάμα εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο Optidriver, που τώρα έχει νέο σύστημα διαχείρισης αλλαγών ταχυτήτων. Το T υιοθετεί νέο σύστημα AC (Electronic Air Control Unit ή EACU), αντλία συστήματος διεύθυνσης μεταβλητής ροής για βελτίωση της κατανάλωσης και ρεζερβουάρ Diesel χωρητικότητας 1.475 L. Η συντήρηση έγινε ευκολότερη με το διαχωρισμό της πλεξούδας ηλεκτρικών συστημάτων (δεξιά) από τα υδραυλικά (αριστερά).
Αν χρειστεί, οι οδηγοί μορούν να χρησιμοποιήσουν το μπουτόν ‘24/7’ στο ταμπλό τους για άμεσο εντοπισμό θέσης οχήματος και αναφορά όλων των τεχνικών δεδομένων. Έτσι, ένα από τα 1.600 κέντρα πωλήσεων & service της Renault Trucks σε όλο τον κόσμο μπορεί εύκολα να αναλάβει την τεχνική υποστήριξη του οχήματος. Το T είναι επίσης διαμορφωμένο για να ενσωματώσει το Optifleet, το σύστημα διαχείρισης στόλου της Renault Trucks που αυξάνει τη λειτουργική κερδοφορία. Επιπλέον, η Renault Trucks διατηρεί τις δοκιμασμένες λύσεις οικονομίας καυσίμου,όπως η Optifuel Infomax, που αναλύει τις επιδόσεις, παρακολουθεί την κατανάλωση καυσίμου και, όταν συνδυάζεται με τις συμβουλές (οδηγίες) της Renault Trucks για οικονομική οδήγηση (ήδη έχουν χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση 25.000 και πλέον οδηγών μέχρι σήμερα) μπορεί να μειώσει τη συνολική κατανάλωση μέχρι 15% σε όλο το στόλο οχημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου